Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על הX9000 ? היא עונה על ההגדרות שלי של צילום בשני עדשות, אבל ראיתי סרטונים שלה וניראה מסך מפוצל שמציג את שני התמונות. אין לי בעיה עם זה אבל כשרואים מסך מפוצל הזווית בתוך שני התמונות נראית זהה ( זווית עדשה) השאלה היא האם כשאני צופה בסרטון שמציג לי את מה שקורה מחוץ לרכב אני רואה את זה בזווית רחבה? או שזאת אותה הזווית שמוצגת במסך מפוצל?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מחיר חדש למוביוס, היא נמכרת עכשיו ב 56.99 דולר.

קניתי אחת.

 

תתחדש, נשמח גם לקבל קישור...

 

עריכה:

לא רלוונטי, כי לא ראיתי את ההודעה בעמוד הקודם.

 

אז רק תתחדש :) וספר לנו איך המוצר לכשיגיע

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
אשמח לקבל קישור למוכר ממנו קנית.

 

זה המוכר, אבל נראה שהוא מכר את כל המצלמות. תמשיך לעקוב אחריו אולי הוא יחדש את המלאי שלו.

 

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/171156194423?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item27d9b44477

פורסם

אם מישהו מעוניין במצלמות טובות יותר כמו BlackVue, אני יכול לעזור.

הבאתי כבר שניים DR500GW-HD במחיר $210 ואחת DR550GW-2CH לחברים. יש סיקוי 50/50 להביא בלי מיסים.

 

http://honda-civic-hatchback-mk9.blogspot.co.il/2013/07/blackvue-dr500gw-hd-wifi.html

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

פורסם

מה עם המצלמות שאפשר לחבר אליהן GPS או extensions אחרים ? מישהו שמע על דבר כזה?

ראיתי את זה בווידאו שזה נותן מהירות מדוייקת ושאר פרטים על מיקום הרכב. לא מוצא פרטים על

זה בעברית.

פורסם
אם מישהו מעוניין במצלמות טובות יותר כמו BlackVue, אני יכול לעזור.

הבאתי כבר שניים DR500GW-HD במחיר $210 ואחת DR550GW-2CH לחברים. יש סיקוי 50/50 להביא בלי מיסים.

 

http://honda-civic-hatchback-mk9.blogspot.co.il/2013/07/blackvue-dr500gw-hd-wifi.html

 

יש מצלמות ממש מעולות ואיכותיות מחיר של ~70 דולר בלי מיסים ובלי בעיות, כמו:

LS650W

Mobius

פורסם
יש מצלמות ממש מעולות ואיכותיות מחיר של ~70 דולר בלי מיסים ובלי בעיות, כמו:

LS650W

Mobius

יש הרבה מעולות.

אני אישית חיפשתי בלי מסך, עם GPS, זווית, איכות...

ממשק דרך WiFi בסמרטפון יותר נוח. גם משדרגים גרסיות כל הזמן.

כמובן זה עולה כסף...

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא ממליץ לקפוץ על עיסקאות מפוקפקות עם מוכרים לא מורשים על ידי מוביוס ועם פידבק נמוך להחריד.

לפחות תחכו עד שיהיה לו פידבק של מישהו שקנה מצלמה ולא מדבקה לילדים שעולה 2 דולר...

פורסם
לא יודע למה אבל לא מריח לי טוב המוכר הזה..

 

לא ממליץ לקפוץ על עיסקאות מפוקפקות עם מוכרים לא מורשים על ידי מוביוס ועם פידבק נמוך להחריד.

לפחות תחכו עד שיהיה לו פידבק של מישהו שקנה מצלמה ולא מדבקה לילדים שעולה 2 דולר...

 

שניכם צודקים, המוכר הזה רחוק מלהיות אידאלי, אבל גוגל מגינים עלינו עם ה BUYER PROTECTION. המוכרים האלה לא מקבלים את הכסף לפני שעוברים 45 יום ורק אם אין תלונות בתקופה הזו.

קניתי מאות פריטים אצל כל מיני מוכרים, והיו פעמים שמוכר שלח לי מוצר דפוק/מוצר שחסרים בו פריטים/מוצר מזוייף. תמיד קיבלתי את הכסף כשהתלוננתי.

לדוגמה הזמנתי סטרימר ב 60$ והגיע לי המכשיר עם שריטות, ובלי ספק כח וכבלים שהיו אמורים להיות מצורפים. קיבלתי את כל הכסף חזרה מייד בלי ויכוחים, והמכשיר כמובן נשאר אצלי, כי זה לא ריאלי לשלוח את זה חזרה.

יותר מפחיד אותי לקנות מוצר בחנות בישראל מאשר באיביי, פה כמעט אף אחד לא יחזיר לך את הכסף בלי מאבק מתיש.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^ אתה צודק, גם עלי איביי הגנו כמה פעמים NO QUESTIONS ASKED ותמיד הביאו לי החזר כשהגיע.

מצד שני תמיד יש פעם ראשונה- יצא לי לקרוא פה בפורום אוף-טופיק על אנשים שקיבלו מטבע במקום טאבלט במחיר אטרקטיבי,

וכשביקשו החזר אז המוכר הסכים רק לאחר שהם ישלחו את ה"מוצר" חזרה.

למרות שנראה לי שגם במקרה הזה, ברגע שזה הגיע לאסקלציה ונבחן על ידי איביי אז הלקוחות קיבלו את כל הכסף חזרה... אבל כמו שאמרתי, תמיד יש פעם ראשונה ובשביל 15%-20% במחיר אני מעדיף לחסוך מעצמי את הכאב ראש וזמן המתנה מיותר.

פורסם
שניכם צודקים, המוכר הזה רחוק מלהיות אידאלי, אבל גוגל מגינים עלינו עם ה BUYER PROTECTION. המוכרים האלה לא מקבלים את הכסף לפני שעוברים 45 יום ורק אם אין תלונות בתקופה הזו.

 

אתה קצת מערבב aliexpress עם ebay. ב ebay המוכר מקבל את הכסף מייד ע"י העברת פייפאל. ב aliexpress האתר מחזיק את הכסף אצלו ורק אחרי אישור שלך שהכל בסדר הוא מעביר למוכר את הכסף.

 

לדוגמה הזמנתי סטרימר ב 60$ והגיע לי המכשיר עם שריטות, ובלי ספק כח וכבלים שהיו אמורים להיות מצורפים. קיבלתי את כל הכסף חזרה מייד בלי ויכוחים, והמכשיר כמובן נשאר אצלי, כי זה לא ריאלי לשלוח את זה חזרה.

יותר מפחיד אותי לקנות מוצר בחנות בישראל מאשר באיביי, פה כמעט אף אחד לא יחזיר לך את הכסף בלי מאבק מתיש.

 

מסכים עם כל מילה.

השבתי באדום למעלה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...