Jump to content

alexbig

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alexbig

  1. חפשו אותי מחר בריצה של נייקי בתל אביב
  2. יש הרבה מעולות. אני אישית חיפשתי בלי מסך, עם GPS, זווית, איכות... ממשק דרך WiFi בסמרטפון יותר נוח. גם משדרגים גרסיות כל הזמן. כמובן זה עולה כסף...
  3. אם מישהו מעוניין במצלמות טובות יותר כמו BlackVue, אני יכול לעזור. הבאתי כבר שניים DR500GW-HD במחיר $210 ואחת DR550GW-2CH לחברים. יש סיקוי 50/50 להביא בלי מיסים. http://honda-civic-hatchback-mk9.blogspot.co.il/2013/07/blackvue-dr500gw-hd-wifi.html
  4. הבנתי, הגיוני. תודה
  5. חושב שביקשתי מחיר הגיוני על מה שעבר לנו. שתקרא את זה הובה בובה, לא חשוב לי
  6. זכיתה! נורית ענתה הערב ש... "המתקין המורשה שלנו ת.ד.ר נמצא באתר המסירה" לשאלה "האם התקנות שבוצעו בתל אביב במוסך מורשה הזה"
  7. מצטער...
  8. לא. בינתיים מצאתי מסמך בו רשום מיקום ההתקנה - ב. ט. תדר בע"מ, ב"ק ישראל 7 תל אביב יפו. מישהו מכיר אותם?
  9. כשהבנתי שאני רוצה הונדה סיוויק, למדתי שוק שלהם. התחלתי לחפש דגם קודם שנת יצור 2009-2010. שומרים מחיר טוב. כמעט קניתי ב85000 ש"ח במצב מצויין מכני רק כשהכל היה הוסכם עם הסוכן בהונדה ארז בחיפה והלחתי להביא כסף מהבנק, קבלתי טלפון ואחרי חצי שעה - היגיע מישהו עם כסף בכיס והוא מחר לא אותה... וגם חמש דלתות בודדים בליסינג נכון לעכשו.
  10. וואלה תבוא תמצא ברכב סנדוויץ (חצי, שליש...) ואני אביר בעלות עלו אלך ואמשיך לשלם הלואה
  11. תודה בעל פאביה עוד מעט צריך להגיע להחלפת שמן אצלי ב52,500 קמ. היה מצחיק שהוא שכח את כל המסמכים ולקח רק מפתחות בהתחלה...
  12. לא מדובר בטעויות כתיב. שמן זה כמו הדם שלנו. אתה יכול להגיד מזה למה שמן הונדה API SL 5W40 מתאים לרכב שלי? ליאור גם הסכם שספר רכב לא ברור.
  13. לא מכיר מקרים אחרים מכאן. פה הייתי צריך לפרק חצי רכב מבפנים שהיבואן יתחיל לטפל. לא היה קורה כלום אחרת. סיכוי גדול שאם הייתי משלם (יעבדו בחינם?) להם בשביל למצוא את הבעיה, הם היו מסתירים ממני את ההתקנה חמורה הזות. ועוד פעם אני מדגיש. אין פה פיצוי. הטיפול בחינם זה לא פיצוי. זו מילים של גב' נורית מור. טיפול עבור "להמתיק את חווית רכישה"...
  14. סוג... של עד שהם לא מכניסים ידיים למנוע וגיר החדשים - אני שמח אני קניתי הונדה גם בגלל שיש לי מכונאי במוסך מורשה וגם חברים שמבינים בהונדות. כמובן שמירת מחיר, אמינות וכו...
  15. נכון, כולם עובדים בשבילנו ציניות ON למה לבדוק חשבון פלאפון מדי פעם? מפעילי תקשורת חוסחים לנו כל שקל. במשלוח שופרסל און-ליין היו 10 חבילות חלב שיפוג למחרת אז זה מה שצריך להיות ,הם יודעים טוב יותר. אם המכונאי במוסך מורשה מחליף את מסנן שמן ב15,000 קילומטרים במכונית החדשה שלי שעדיין באחריות והוא שם פילטר לא מקורי זה נכון, הוא לא טועה. אם אגרת טלוויזיה מגיעה לי כבר 7 שנים , לא צריך להסביר שאין ליטלוויזיה ולא הייתה אף פעם, רץ לשלם. ציניות OFF אנא סלחו לי שאני רוצה לקרוא ולהבין מה אני קורא F_CK THE SYSTEM
  16. איך זה קשור מה יכול להיות? חברי בפגישה סיפרו גם על מיקרים שעכברים אכלו צינורות גומי של בלמים ללקוחות. נכון, קורא, גם שמעתי, ראיתי גם! כאן היבואן נתפס ביד שישאיר "חלון" פתוח. מקקים כאן נכנסו לא דרך מערכת המזגן. אני כשחששתי על חלק אחורי, חניתי כמה פעמים עם פנים למקקים בחניה. ועדיין תפסתי אותם רק מאחורה.
  17. אם בעוד 3 שנים הונדה תהיה האופציה היחידה עונה לרוב קריטריונים שלי - לא רואה סיבה לא לקנות אותה שוב. ברצינות.
  18. לא חושב שמישהו לא יקנה הונדה בגלל הת'רד הזה עם הוא רצה הונדה. גרידי? היבואן אחרי שמכר, לא רצה לשמוע. עד שאני ולא היבואן מצאתי את הבעיה. נורית "חמודה" בסיכום רשמה על "מספר מילימטרים בודדים". כמה זה? 2-3? ב3 רגל שלו בקושי נכנסת אני חייב לה תמונה נוספת עם סרגל. הכל כדי להגיד שזה קרה לא מההתקנה, לא מיבואן.
  19. למי שעדיין קורא נורית שלחה בבוקר סיכום פגישה. פרסמתי בבלוג. פה אני צריך עוד 5 הודעות לשים לינקים ותמונות... בקיצר goo.gl/nJlqk6
  20. רכב סגור כל הזמן. כולל חלונות ודלתות. רק כשנכנסים לאוטו ויוצאים. להכנס בכמויות כאלא דרך מה שאמרתה - אין מצב אצלי. סוף סוף נהנה, תודה.
  21. תודה על הפידבק. הרכב בן 4 חודשים וגם הבלוג. אין שם כרגע הרבה מידע כמו שיש בבלוג של פאביה. זה כמובן ישתנה עם הזמן. היבואן לא מציע פיצוי עבור התקנה רשלנית - זה חשוב ואני לא מסכים עם זה. הייתי פותח רכב בבוקר לנסוע לעבודה ובערב הביתה, לובש כפפות ומוציא 2-3 רצים בתא המטען ובודדים על המושבים. כולם "מבוגרים", לא תפסתי מקקים קטנים. לא רציתי להשתמש ברכב. הסתכלתי לחברים לרכבם בני 5-10 שנים ולא הייתי מבין מה קורא איתי. מי שלא עבר את החוויה כזאת קשה להבין. איך הייתם מרגישים שמסתכלים עליכם מרכב אחר וראים שיש לך ג'וק על החלון מבפנים? עצוב... טוב. אני מבין שלקחת אחריות על זה להונדה... זה לא יקרה. מטרת הבלוג שלי להעביר מידע שימושי. במקרה גם על התקנות. קללות. שפה שניה של כולם. מזמן לא ראיתי בן אדם שמדבר כמו פיטן. היום בבוקר בראדיו 99 או 100 FM, לא זוכר, כל הזמן: זין, זין, זין... עוד לא התרגלתם?
  22. בפגישה בחמישי היו: - אילן כהן - מנהל מוסך טופ קאר נתניה - נורית מור - מנהלת תחום לקוחות מאיר - ליאור כהן - מנהל תחום תמיכה טכנית מאיר - חבר שלי מחיפה עם סיוויק חדשה גיר ידני. מסקנות הן: - התקנה חמורה, הם עשו "שיעורי בית" - לקוחות שרכשו רכבים חדשים לא יזמנו לתיקון - מקקים הגיעו לחלל הרכב לא דרך החור המדובר. בגדים שלי, חלונות פתוחים וכו. - אין פיצוי אבל... בגלל המקרה לא נעים - טיפול ראשון חינם. אני לא לקחתי נתח מושלך הזה. כששאלו מה אני חושב "שהסיפור הזה יהיה מאחורינו" אמרתי שהוצאות הריסוס ושלושה טיפולים לפחות. אז נורית אמרה שהיא לא באה למשא ומתן. נורית הייתה מאוד אגרסיבית. מוזר שהיא באה במיוחד לפגישה הזות לזרוק טיפול חינם אפשר היה לעשות את זה דרך הטלפון ולא לבזבז זמן של חמישה אנשים אם זה לא הונדה אשמה... ה"כ הפגישה עברה בשלום בגלל ליאור ואילן. היה מעניין להכיר אותם ולדבר. אני אמשיך עם הסיפור הזה. זה לא גמור. כל העובדות נגדם.
  23. חברים, אני כבר מרוצה מאז שטפלתי בבעיה באצמי - פתח אטום. סיוויק החדשה נהדרת ואמינה. ועכשיו יש גם מבצע עליהם - ב6 אלף פחות ממה שקניתי. רק תבדקו אצל הנציג מכירות "מה עם הג'וקים" אם אתם מזמינים חיישנים או מקבלים "מתנה"
  24. קללות בבלוג גם זכות שלי. זה התגובה שלי נורמלית כשהבנתי מה קורא. מי שמעוניין, תבאו עם משפחות, נסגור אותכם ברכם עם ג'וקים ונלמד מילים חדשות. היום התקשרו מהונדה. פגישה בחמישי בטופ קאר בנתניה ב12. אתמול פגשתי חבר בראשון לציון שקנה לפני חודשיים סיוויק רמת אבזור ספורט. חיפשתי אנשים כמוני לבדא שזה לא מיקרי. בדקתי ומצאתי אותה ההתקנה חמורה. הוספתי תמונות בבלוג.
  25. כן, לאוטומט רק 5 הילוכים, ידני 6 - זה מה שיש לחבר שלי. מרוצה מאוד מהרכב. אני בקרוב אכתוב בבלוג בנושא הזה. עם סיוויק מעניין לך, כדי שתרשם לבלוג. אצלי אין סודות - מוסכים, מחירים, חלקי חילוף, ניסיון, הוראות תיקון, מסמכים וכו'. תפתח בלוג של פאביה בשביל להבין מה אני כותב. לינקים בחותמת.
×
×
  • תוכן חדש...