Jump to content

alexbig

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alexbig

  1. נכון, יהיה יותר מעניין
  2. בקיצור... 1. למה הונדה? נכון, יכול לקרות עם כל היצרן. שאלה איך הם יגיבו? הונדה בשם נציג סוכנות שלה צחקו. יפה מאוד . בהזמנה רשום "סנסור רברס+צג מרחק", לא אני התקנתי אותם. חוזה מקורי בבלוג, אני לא יכול לשים תמונות ולינקים כרגע. ברור לי שהם חוסכים הרבה במסים כשמביאים רכב בלי אביזרים ומתקנים בארץ. זה כמו שצ'מפיון מוטורס מתקנים חלון גג ברכבים שלהם בישראל לדוגמא וכו'. אשמח לראות התקנת חיישני רוורס מקוריים מהיצרן לצורך השווה. הם גם עושים "פתרון סטנדרטי" ו"לא משהו חריג"? יש לי כל הזכיות להאשים אותם. אם הייתי מתלונן ל"חיישני רוורס של מוטי" לאף אחד לא היה מעניינן. הייתי הולך גם לעורך דין רק שלא בטוח שזה שווה זמן שלי וכסף בהמיקרה. למי לא ברור שמקקים יגיעו אחרי שבוע עם אוטו חדש? הם חיכו לאמצע יולי שאני אחליף אוטו? סקודה פביה ומזדה 3 (השכרה) לא כזה מגניב כל יום באותה חניה? 2. ג'וקים באוטו זה לא קטע של פחד, זה פשוט מגעיל לכולם. כשהם קופצים בזמן הנסיע - לא בטוח איך כל אחד יגיב. אני כמה פעמים כמעט עברתי לנתיב שני בלי לשים לב. מזל שלא היה רכבים מסביב. לא בטוח מה יותר גרוע - ריקול על תקלה בדוושת הגז, ריקול החלפת מתג דוושת בלם, תקלות בנשיע בDSG או כמה ג'קים קופצים. בכל זאת היה קטע. נסעתי בלילה לחבר לתל אביב. תוך נסיע אני רואה במראה אחורית על הספוילר האחורי שמחלק חלון אחורי לשניים מבפנים יושב מקק חמוד והאור מעמודיי אור עובר אלו והיא כזה מסתכל בטח למלה לחלל ,רוצה להיות קוסמונאוט... עצרתי. פתחתי דלת חמישית ונתתי לו לברוח... והרגתי עוד שניים בבגז' אולי פשוט זה הזמן לקחת אחריות ואני לא שותק.
  3. כבר עשיתי. זה לא הבעיה יותר
  4. אתמול בערב קיבלתי
  5. לפני 3 יומים שלחתי ל[email protected] לינק לבלוג. קבלתי אחרי יום תשובה
  6. אני הזמנתי רכב חדש עם חיישנים מהונדה. לא אכפת לי איך הם יעשו את זה. לא היה אכפת אם תקנה דירה ותגלה הברז במקלחת שבור. תחפש את הבחור שהיתקין הברז או תחזור לקבלן שאיתו עשיתה עיסקה? מסכים ב100%
  7. שלום לכם. קשר להונדה כי במקרה הזה - זה הונדה. באותו מקום בדיוק עמדה שם סקודה פאביה שנתיים. אפשר לדעת איזה פתחים התחתונים קיימים ברכבים שצריכים להיות אטומים?
  8. הייתי היום במוסך בשביל להתקין פחית לאקטואטור של טורבו. הסבר, תמונות ווידאו בבלוג שלי skoda-fabia-israel.blogspot.com/2012/03/wastegate-actuator-fix.html
  9. שלום לחברי הפורום. שמי אלכסיי, לפני שנה קניתי סקודה פאביה החדשה. כל מה שה בעל הרכב צריך לדעת על הרכב החדש אני כותב בבלוג שלי.
×
×
  • תוכן חדש...