Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
עשיתי לא מזמן השוואות שונות ובחרתי במצלמה

יש לה שלוחה אחורית, היא מגיעה עם תופסן וואקום ותופסן דבק לשמשה, מאוד low profile, אני הדבקתי אותה מאחורי המראה וצריך להתאמץ כדי להבחין בה. היא פועלת אוטו' עם ההצתה ויש לה סוללה פנימית, כך שהיא נשארת דלוקה למשך כמה דקות. מקליטה במחזורים כשהישן ביותר נמחק. בנוסף חיישן תזוזה עם התאמת רגישות: ברגע שהיא חשה "במכה" כלשהיא היא מייד נועלת את הקבצים הקיימים. עוד המון פונקציות, אתה מוזמן להציץ בווידאו.

1080P, רוב המצלמות שמדווחות על כך הם רק מכפילות את הפיקסלים ולא באמת מצלמות באיכות הזה, למעט כמה בודדות שלא יכנסו בתקציב שלך.

עניין נוסף, אם המצלמה מיועדת עבורך למקרה של תאונה או שוטר, אתה צריך לחפש את המצלמה שתספק את התמונה הקבילה משפטית ולא "האיכותית", ובפרט בשעות החשיכה.

לגבי כרטיס הזיכרון, יש מצלמות שמגיעות עם ויש כאלו שמגיעות בלי, בכל מקרה כרטיס מיקרו SD בנפח של 32 GB מחברה מוכרת עלה לי פחות מ100 ש"ח.

אני נעזרתי באתר הזה שמספק מידע והשוואות על כמעט כל דגמי המצלמות הראויות.

בנוסף גם בבחור הזה שעושה סקירות ווידאו מקיפות מאוד בנושא.

 

יש לי מצלמה כזו ברכב שעובדת מצוין ועוד אחת שמועמדת למכירה ולא נפתחה. אם אתה מעוניין, דבר איתי בפרטי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן. ככה המצלמה מגיעה.

 

 

הכל אפשר לקנות מאותו המוכר.

 

יש שני מתקני תליה:

 

http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Suction-Cup-Mount-Holder-for-Mobius-Action-Sports-Camera-/181166005622?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

או

 

http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Mini-Tape-Mount-Holder-for-Mobius-Action-Sports-Camera-/161054762107?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

מטען אני משתמש באחד שכבר יש לי והוא מומלץ גם לטעינת הפלאפון (יש בו שני חיבורי USB):

 

http://www.ebay.com/itm/PLEOMAX-USB-2-PORT-Car-Charger-for-SAMSUNG-Galaxy-i9500-i545-M919-R970-L720-i337-/121111057893?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item1c32c815e5

 

אני לא יודע למה כתוב שהוא ישלח את המטען בנובמבר, אבל זה ככה כבר כמה חודשים טובים והמטען הגיע אליי בכל זאת...

 

הזמנתי כעת את המטען ומתקן התליה האלו, תודה.

פורסם

1. אנחנו מתלבטים אם לקנות לו מצלמה שנכנסת בתוך עמדה עם ואקום על השמשה, או מצלמה שמולבשת על המראה. אני לא רוצה שכל כמה חודשים הוא יצטרך לקנות תופסן חדש בגלל השמש הישראלית. מצד שני, המצלמות שעל המראה תמיד חייבות להישאר ברכב לא? זה עלול לגרום לכך שיפרצו לו לרכב.

 

.

 

2 הערות:

1. התפסנים האלו היום די חזקים, ומחזיקים הרבה זמן יחסית גם בשמש הישראלית. מקסימום מחליפים תפסן, 15-20 ש"ח.

2. אני לא קונה את העניין הזה של יפרצו לרכב בשביל לקחת את המצלמה. הם לא טיפשים לרוב, ולא יפרצו בשביל משהו

שימכרו אותו ב50 ש"ח בYAD2. בנוסף, אם אתה בונה על כך שכל פעם כשתצא מהרכב תוריד את המצלמה וכשתיכנס תשים

בחזרה, אני מניח שימאס לך מהר מהעניין ואתה תשאיר אותה שם קבוע. כל הכיף במצלמות האלו הוא שאתה שוכח שהם שם

בכלל. מתניעים את הרכב ונוסעים.

פורסם
http://www.foxoffer.com/car-dash-camera-car-dvr-ntk96650-car-dvr-c-15_70.html כל אחת מהמצלמות האלו שאתה רואה הן כרגע המצלמות הכי משתלמות בשוק מבחינת איכות ומחיר.

הכי כדי לקחת את הgt550w או הgt450w או gt680w כל אלה בערך אותו הדבר חוץ מעיצוב שונה.

 

ראיתי שלחלק מהמצלמות יש (דווקא היותר זולות) יש משהו שנקרא חיישני תנועה, למה הכוונה?

האם המצלמות ב70 דולר גם טובות, או שכדאי כבר לקנות את זו שבמאה?

כדאי לחבר מצלמה ישירות לחשמל הרכב? זה לא יפגע במצבר? המטרה היא שהמצלמה תידלק וההטענה תופעל עם ססויץ'/הנעה, אך כאשר הרכב כבוי, אין צורך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הרשו לי להתעלק על הנושא...

 

אני גם חושב כבר המון זמן להתקין מצלמה ברכב.

הבעיה שאני לא יודע איזו מצלמה, וכמה תעלה לי ההתקנה (ואיפה מומלץ - אזור המרכז), או שאם זה משהו פשוט יחסית אולי עדיף לבד...

 

התקציב גג שלי (למצלמה כולל מתקן וכבלים) הוא בסביבות 100$ למשהו איכותי.

הבעיה שאני "טובע" בים של מצלמות עם נתונים מפה עד השמיים שלא באמת ברור אם יש משהו מאחורי הנתונים שמפורסמים.

פורסם
ראיתי שלחלק מהמצלמות יש (דווקא היותר זולות) יש משהו שנקרא חיישני תנועה, למה הכוונה?

האם המצלמות ב70 דולר גם טובות, או שכדאי כבר לקנות את זו שבמאה?

כדאי לחבר מצלמה ישירות לחשמל הרכב? זה לא יפגע במצבר? המטרה היא שהמצלמה תידלק וההטענה תופעל עם ססויץ'/הנעה, אך כאשר הרכב כבוי, אין צורך.

 

אלה ב70$ מאוד איכותיות ביחס למחיר שלהם מבחינת איכות צילום לפי דעתי אפשר להסתפק בהם ולוותר על האלה ב100$.

הוואקום של המצלמות האלה הם שחורים ומאוד עמידים לשמש ולמצלמות האלה יש שחרור מהיר אז מאוד נוח להוריד אותם ולחבר כל נסיעה.

חיישני תנועה זה משהו שלפי מה שאני יודע יש ברוב המצלמות, זה פשוט מצב שהמצלמה מקליטה רק כאשר היא מזהה תזוזה לי אישית אף פעם לא יצא להשתמש בשה.

אתה רוצה שהמצלמה תפעל 24/7? אם לא אין שום סיבה לחבר אותה ישירות למצבר.

פורסם

שאלה לגבי המוביוס.

האם היא מוגדרת להתחיל להקליט ברגע שמחברים אותה למקור מתח? או סוויצ'?

ואם לא נשאר מקום בכרטיס איך היא מפנה מקום?

פורסם
שאלה לגבי המוביוס.

האם היא מוגדרת להתחיל להקליט ברגע שמחברים אותה למקור מתח? או סוויצ'?

ואם לא נשאר מקום בכרטיס איך היא מפנה מקום?

 

יש לה את האפשרות להגדרות האלה; התחלת\הפסקת הקלטה אוטומטית בזמן קבלת מתח (כשאתה מדליק ומכבה את המנוע)

ו LOOP RECORDGIN, כלומר כשנגמר המקום, היא דורסת את הקבצים הישנים. כלומר, מתאימה גם כמצלמת רכב.

פורסם

ניקו, בגלל ששאלת בפרטי: :)

 

המצלמה שלי היא DVR027.

 

קניתי אותה לפני כמעט שנה מספק בארץ עבור 350-400 ש"ח (לא זוכר).

 

היא נטענת ישירות מהשקע של המצית והיא גם מוחקת מה שהיה קודם באופן אוטומטי.

 

כרטיס הזיכרון שלי הוא של 8 GB.

פורסם
יש לה את האפשרות להגדרות האלה; התחלת\הפסקת הקלטה אוטומטית בזמן קבלת מתח (כשאתה מדליק ומכבה את המנוע)

ו LOOP RECORDGIN, כלומר כשנגמר המקום, היא דורסת את הקבצים הישנים. כלומר, מתאימה גם כמצלמת רכב.

 

אפשר לבחור כל כמה זמן המצלמה שומרת קובץ או שזה מוגדר מראש?

ועוד שאלה, המצלמה מבצעת דחיסה כלשהי?

או במילים אחרות כמה זמן נכנס ב1GB?

פורסם
אפשר לבחור כל כמה זמן המצלמה שומרת קובץ או שזה מוגדר מראש?

ועוד שאלה, המצלמה מבצעת דחיסה כלשהי?

או במילים אחרות כמה זמן נכנס ב1GB?

 

יש אפשרות להגדיר לה איך לשמור את הקבצים (דקה, שתיים, חמש וכו׳).

אצלי, כל 10 דקות הקלטה של המצלמה הקדמית(יש גם אחורית), לוקחת חצי ג׳יגה.

פורסם

יש לי כרגע מצלמה זולה יחסית שנותנת תוצאות מספקות בהחלט בשעות היום, אך בלילה האיכות ירודה.

 

מחפש כעת מצלמה שתפיק תוצאות טובות בשעות החשכה (שהולכות להיות מרובות בקרוב, שכן בחורף מתחיל להחשיך

כבר באזור השעה 4 אחרה"צ) ובמחיר לא גבוה במיוחד (מעדיף כמה שפחות, אבל איזור ה 100$ יהיה כניראה

המקסימום האפשרי).

המצלמה הולכת לעבור באופן יומיומי בין רכבים ולכן חייב להיות מתקן מתנתק ובעל התקנה נוחה.

מאותה סיבה, חייב להיות גם מסך (לא חייב להיות גדול או איכותי במיוחד).

עדיף באיכות צילום 1080P אמיתי.

זווית רחבה תהווה יתרון בגלל שהמצלמה הולכת להיות מותקנת רוב הזמן ברכבים מסחריים גדולים ומשאיות).

בנוסף, חשוב שהמצלמה תיהיה לא עדינה ועמידה לעבודה של כ 10 שעות רצופות ביום (מתח מצת קבוע).

 

אני יודע שהדרישות מרובות אבל מצד שני המצלמה הזולה שיש לי עכשיו עונה על רוב הדרישות למעט 1080P (רשום

שכן, אבל מדובר במתיחה של התמונה) ואיכות צילום בלילה.

 

תודה מראש, מארק.

פורסם
יש לי כרגע מצלמה זולה יחסית שנותנת תוצאות מספקות בהחלט בשעות היום, אך בלילה האיכות ירודה.

 

מחפש כעת מצלמה שתפיק תוצאות טובות בשעות החשכה (שהולכות להיות מרובות בקרוב, שכן בחורף מתחיל להחשיך

כבר באזור השעה 4 אחרה"צ) ובמחיר לא גבוה במיוחד (מעדיף כמה שפחות, אבל איזור ה 100$ יהיה כניראה

המקסימום האפשרי).

המצלמה הולכת לעבור באופן יומיומי בין רכבים ולכן חייב להיות מתקן מתנתק ובעל התקנה נוחה.

מאותה סיבה, חייב להיות גם מסך (לא חייב להיות גדול או איכותי במיוחד).

עדיף באיכות צילום 1080P אמיתי.

זווית רחבה תהווה יתרון בגלל שהמצלמה הולכת להיות מותקנת רוב הזמן ברכבים מסחריים גדולים ומשאיות).

בנוסף, חשוב שהמצלמה תיהיה לא עדינה ועמידה לעבודה של כ 10 שעות רצופות ביום (מתח מצת קבוע).

 

אני יודע שהדרישות מרובות אבל מצד שני המצלמה הזולה שיש לי עכשיו עונה על רוב הדרישות למעט 1080P (רשום

שכן, אבל מדובר במתיחה של התמונה) ואיכות צילום בלילה.

 

תודה מראש, מארק.

 

http://www.foxoffer.com/car-dash-camera-car-dvr-ntk96650-car-dvr-c-15_70.html כל אחת מהמצלמות האלו שאתה רואה הן כרגע המצלמות הכי משתלמות בשוק מבחינת איכות ומחיר.

הכי כדי לקחת את הgt550w או הgt450w או gt680w כל אלה בערך אותו הדבר חוץ מעיצוב שונה.

12345

פורסם

בזמן האחרון ראיתי מספר אנשים שמחברים את המצלמות שלהם דרך כבל חשמל שנכנס לתוך הגג ולא לשקע המצית הרגיל.

היום הזמנתי מצלמה מאיביי ועד שהיא תגיע חשבתי לעשות את אותו הדבר, להסליק את החשמל רק שאני לא יודע מה בדיוק קורה שם... מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על הנושא?

:multi:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...