Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתם אומרים על המצלמה של אוטו דיפו ב120 שקל ? היא שווה משהו ?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1240634_363349533795968_880083804_n.jpg

 

מצלמה גרועה ברמות, יש לי אחת כזאת ודבר ראשון היא מצלמת גרוע, גרוע, איכות גרועה לא ממשיך לצלם (ז"א זה מצלם שעתיים הזיכרון מתמלא - ומפסיק לצלם עד שאני מוחק את הסרטונים הישן)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אני מבין שה Mobius מצלמה מצוינת כ dash cam?

ראיתי עכשיו את הREVIEW כאן, נראה ממש טוב.

 

שניה לפני שאני מזמין, אשמח לשמוע מבעלי המצלמה הזו כאן שמשמשים

איתה כ dash cam. עובדת לכם מצוין גם במזג האוויר החמים שלנו?

אין בעיות מיוחדות?

 

תודה

פורסם

עדיין לא נתקלתי בבעיות מיוחדות עם שלי - מה שכן וזה כבר צויין, גוף החימום חם מאוד למגע כבר לאחר שימוש בן מספר דקות בלבד. בהערכה שלי, הוא מגיע ל 70 מעלות בשוטף.

פורסם
אני אני מבין שה Mobius מצלמה מצוינת כ dash cam?

ראיתי עכשיו את הREVIEW כאן, נראה ממש טוב.

 

שניה לפני שאני מזמין, אשמח לשמוע מבעלי המצלמה הזו כאן שמשמשים

איתה כ dash cam. עובדת לכם מצוין גם במזג האוויר החמים שלנו?

אין בעיות מיוחדות?

 

תודה

 

אני משתמש במצלמה זו כמה חודשים, בינתיים אין שום בעיות מיוחדות. התקנתי אותה עם ממיר מתח עם פיוז.

אני לא משאיר את המצלמה חשופה לשמש אלא שם "וילון" קדמי לרכב, כך שהשמש לא פוגעת ישירות במצלמה (אבל פנים הרכב כן מתחמם מאוד)

 

אולג

פורסם
מצלמה גרועה ברמות, יש לי אחת כזאת ודבר ראשון היא מצלמת גרוע, גרוע, איכות גרועה לא ממשיך לצלם (ז"א זה מצלם שעתיים הזיכרון מתמלא - ומפסיק לצלם עד שאני מוחק את הסרטונים הישן)

 

הדלקת בהגדרות את ה-Loop Record?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חיפשתי נתוני עמידות לחום-קור למצלמה זו ולא מצאתי.

 

מה שכן ראיתי, זה מישהו שעשה לו מבחן מדידת חום כשהמצלמה מופעלת, והגיע ל45 מעלות:

 

צריך להבדיל בין מצבי נסיעה למצבי חניה. במצבי נסיעה, לרוב לא חם ברכב בעקבות המזגן.

כך ששם אני פחות מודאג. השאלה היא מה קורה לגוף הפלסטי הזה במצבי חניה בטמפרטורה

גבוהה.

 

כנראה שאין דרך אלא לנסות בעצמי. הזמנתי.. מקסימום ישמש אותי כ action cam

פורסם

mini 0801

 

אחרי שניסיתי מצלמה זולה שהפסיקה לעבוד אחרי כמה חודשים בחום הישראלי והפריעה לי בחלון החלטתי לקנות מצלמה קטנה וקומפקטית. הA8 שהגיעה הפסיקה גם היא לעבוד די מהר ודי הפריע לי החוסר במסך וזה שצריך מחשב לכל דבר אצלה. ששמעתי שישנה גרסה שלה עם מסך, הבנתי שמצאתי את הפתרון - רק נקווה שהוא אמין.

 

אז הזמנתי mini 0801 מאלי אקספרס, בגדול ישנן גרסאות עם כרטיס זיכרון מובנה בגדלים שונים עם GPS ובלי ואפשר לשלב בין הגרסאות השונות. אני הזמנתי את הגרסה הכי פשוטה - ללא זיכרון וללא GPS.

החבילה הגיעה בזמן סביר לדואר הסיני, האריזה מצויינת והדוקה כך שאין סיכוי שמשהו יזוז או ישבר בפנים. בתוך האריזה מחכה מצלמה, תושבת לחלון עם מדבקה (בגרסת הGPS זה גם מיקום הסנסור) ושקע USB, כבל נתונים למחשב, כבל חשמל ארוך עם תקע למצת, דיסק התקנה לתוכנה וחוברת הוראות.

המצלמה מגיעה בסינית ונעזרתי בחוברת ההוראות כדי להבין איפה תפריט שינוי השפה ולהעביר אותה לאנגלית. התפריטים די אינטואטיבים ופשוטים.

 

ההתקנה ברכב - המצלמה יכולה לקבל חשמל מהתושבת ולא מחיבור לגוף המצלמה עצמה. את התושבת הדבקתי מאחורי המראה כך שהמצלמה נמצאת ממש תחת ההכהייה העליונה של השמשה. צריך לבדוק בהתחלה עם המצלמה כדי לראות שאין איזה נטייה מוגזמת לאחד הצדדים ושזווית החלון לא גבוהה/נמוכה מדי ליכולות התזוזה של המצלמה. יתרון נוסף הוא שלאולטרה עצלנים שלא רוצים להוריד את המצלמה בחנייה בשמש אין בעיה לשים מגן שמש שגם מצל על המצלמה חלקית.

את חיבור החשמל העברתי מהתושבת דרך הגג אל הקורה הימנית ומשם למפצל שהוכן מבעוד מועד בתא הכפפות, נשאר די הרבה כבל כך שאני מניח שהכבל מגיע ללא בעיה לסוויץ'/שקע מצת הרגיל.

 

הרכבה ופירוק של המצלמה הם קלים ולוקחים הרבה פחות זמן מהדבקת וואקום לשמשה, צריך להחזיק גם את התושבת כי משיכה חזקה מדי יכולה להוציא אותה מהמקום, היא אמנם יציבה בנסיעה וללא רעידות אבל משיכה חזקה של המצלמה מזיזה אותה וצריך שתי ידיים. יכול להיות שלוקח זמן לדבק להתייבש וזו הסיבה או שמהחום הדבק מתרופף.

המצלמה לא נראית מכיוון הנהג ונוסעים שנסעו איתי לא שמו לב למצלמה למעט בתחילת נסיעה בלילה (המסך אצלי מוגדר לכיבוי אחרי דקה). מבחוץ ניתן לפספס בקלות את המצלמה ומגן שמש מסתיר לחלוטין, אני אישית מעדיף להוריד אותה אם אין כוונה לנסוע ברכב בכמה שעות הקרובות בגלל החום.

 

הצילום

הזוויות של המצלמה די טובה והיא מצלמת היטב את הכביש משני צדדיו, יש טיפה השתקפות של השמשה בצילומים אך לא משהו קריטי. בנסיעה עירונית ניתן לקרוא מספרים ללא בעיה, בנסיעה מהירה יותר קשה לקרוא מספרים של רכבים חולפים.

בלילה האיכות בינונית. בכבישים מוארים היטב רואים כמעט כמו ביום, בכבישים שמוארים חלקית האיכות די יורדת ובכבישים חשוכים רואים אורות של מכוניות אחרות ואת מה שהפנסים הקדמיים מאירים, סה טו.

הצילום יציב ביותר ואפילו רגעים שלאדם שברכב מורגשים כקפיצה גדולה מונצחים רק באודיו.

הצילום בלופ של 5 דקות (אפשר להגדיר אחרת) וזמן הצילום הוא בערך 3 ומשהו שעות. כדי לשמור צילום בזמן נהיגה לוחצים על כפתור והוא מונע מהמצלמה למחוק את הסרטון. המעבר בין סרטון לסרטון הוא מיידי ולא נצפה "חור" בין ההקלטות.

 

איכות הקלטת הסאונד היא סבירה, לא יותר. ניתן להבין דיבור ברור של היושבים מקדימה וגם של אדם המדבר מחוץ לרכב מהחלונות הקדמיים. לא הייתי מקליט עם זה סרטים מוזיקליים.

 

מסביב לעניין

לגבי האמינות, ימים יגידו. המצלמה מתחממת בזמן עבודה ואפילו בחיבור למחשב אבל גם אחרי נסיעה של שעתיים בצהריים לא נראו סימני עייפות. אני משתדל לא להשאיר על השמשה כשהרכב עומד ולשים אותה במקום קריר יותר ברכב עצמו.

העבודה עם המצלמה נוחה, אחרי ההגדרה הראשונית לא צריך לגעת והקבצים עוברים למחשב בצורה נוחה (tf.).

 

במידה ורוצים ל"שדרג" בעתיד את המצלמה לגרסת הGPS ניתן להזמין תושבת GPS בנפרד וכל המצלמות נמכרות עם תמיכה בכך.

 

לסיכום, כרגע כל עוד המצלמה תשמור על אמינות אני די מרוצה. ההתקנה נסתרת ונוחה, ההרכבה והפירוק של המצלמה קלים ביותר ואין כבלים שרצים ברכב. הצילום מספק אותי באיכותו ותג המחיר היה סביר ואני מניח שגם ילך וירד עם הזמן.

פורסם

 

 

קניתי בארץ כרטיס זכרון ב-107 ש״ח, דרך ksp והוא עובד מצוין. חבל להזמין מחו״ל, אם המחיר דומה.

פורסם

שלום לכולם, אני יודע שהנושא עבר פה מלא פעמים, ועברתי כמעט על כל השרשורים בנושא אבל לא מצאתי מה שחיפשתי.

אני רוצה לקנות מצלמה לרכב (פריווט) בתקציב נוח, לא יקרה מידי ולא זולה מידי.

שמתי לב שבכל השרשורים, שמישהו הביא המלצה למצלמה הנושא העיקרי היה אם אפשר לקרוא את המספר של הרכב מקדימה או לא. ולמרות שזה חשוב לי, יש לי קריטריון יותר חשוב שאני מחפש במצלמה וזה איכות הצילום בלילה, ולצערי באף שרשור לא נגעו בנושא לעומק.

אשמח אם מישהו ייתן לי המלצה למצלמה שיש לה איכות HD וגם בלילה יש לה איכות צילום טובה.

אני יודע שGOPRO נחשבת למצלמה מעולה אבל לא מתאימה להיות מצלמת רכב ליום יום כי אין בה לופים או אפשרות לטעינה תוך כדי נסיעה.

בכל אופן, אודה לעזרה.

 

עריכה - אם השיקולים זה איכות תמורת מחיר והוא ממש משמעותי, אין לי בעיה שימליצו לי על הצד היקר, במידה וזה אכן שווה את זה.

פורסם

שלום חברים,

רכשתי דרך foxoffer את ה G9000 קיבלתי אותה לפני כשבועיים. היא פעלה מצויין במשך שבוע ומאז... בעיות קשות! היא עובדת לסירוגין פעם כן ופעם לא. היא נכנסת לפריזים ולא מראה כלום מלבד תמונה אקראית במסך. המסך (כשהיא כבר עובדת) מרצד ללא הפסקה. התקנתי בהתקנה רגילה וללא התעסקות בחשמל הרכב. במצלמה כרטיס מסוג sandisk 32gb class 10. יצרתי עמם קשר דרך פייפאל וסוכם בינינו שאחזיר את המצלמה אליהם והם יתנו לי store credit על הסכום שקניתי כדי שארכוש חדשה. יש למישהו המלצות על מצלמה באותה רמה, עם או בלי GPS שתהיה אמינה וטובה? היא עלתה לי 83$ למי ששואל. ואני מוכן להוסיף עוד 30$ +-

לא מעוניין ב Mobius.

תודה מראש,

ליאור.

פורסם

שלום,

 

הזמנתי את הDVR 207 בתאריך ה02 בספטמבר, מהמוכר estore009

בעוד שהכרטיס זיכרון שהזמנתי ממוכר אחר (במיוחד למצלמה) הגיע קצת יותר משבוע לאחר ההזמנה, שנעשתה גם כן ב02 בספטמבר, המצלמה עוד לא הגיעה

 

רציתי לדעת אם מישהו חווה משהו דומה עם המוכר בעבר, כמה זמן בערך לוקח למצלמה להגיע?

לא מעניין אותי ממש החזר כספי, די רציתי את המצלמה

 

*יש מספר מעקב, אך הוא הפסיק להתעדכן מה10 לספטמבר כאשר נרשם שהוא נשלח מבייג'ינג, אין עדכונים חדשים גם במעקב משלוחים של דואר ישראל

 

תודה לעוזרים.

חופשי להתגלגל כמה שארצה :D

10$ הנחה (לכם ולי) להזמנה מ-vitacost.com - אם תרשמו דרך הלינק הזה. :arrow:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...