Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
קניתי בקרביץ כרטיס 32 ג"ב קלאס 10 עם אחריות של עשר שנים!! ב- 130 ש"ח. לדעתי שווה רק בגלל האחריות.

 

אולי ברמה הבינלאומית. היבואן בישראל מכבד את זה בטח לשנה אחת (אחרי הכל, מי יודע היכן הוא יהיה בעוד 10 שנים).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז בעצם שתי המומלצות הן gt550w והmobius.

שמתי לב שלשתיהן אין חיישן GPS, האם יש מצלמה מומלצת אשר גם מתעדת את המיקום.

בעבר יצא לי לראות הקלטה שכוללת מיקום ע״ג גוגל מפס.

 

יש למישהו המלצה למצלמה שכזאת?

פורסם
אז בעצם שתי המומלצות הן gt550w והmobius.

שמתי לב שלשתיהן אין חיישן GPS, האם יש מצלמה מומלצת אשר גם מתעדת את המיקום.

בעבר יצא לי לראות הקלטה שכוללת מיקום ע״ג גוגל מפס.

 

יש למישהו המלצה למצלמה שכזאת?

 

למה אתה צריך מיקום?

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה להציג את המוצר הבא:

 

מצלמה לרכב RX6 Double

מערכת DVR לתיעוד נסיעה בעלת 2 מצלמות (פנימית וחיצונית) המאפשרת לצלם את המתרחש מחוץ לרכב ובתוכו בו זמנית! מסך 2.7", חיישן תנועות חדות (G-Sensor), חיישן GPS, קלה ונוחה לתפעול

kova2.png

פורסם
שלום לכולם,

אני רוצה להציג את המוצר הבא:

 

מצלמה לרכב RX6 Double

מערכת DVR לתיעוד נסיעה בעלת 2 מצלמות (פנימית וחיצונית) המאפשרת לצלם את המתרחש מחוץ לרכב ובתוכו בו זמנית! מסך 2.7", חיישן תנועות חדות (G-Sensor), חיישן GPS, קלה ונוחה לתפעול.

 

 

 

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר "און דיגיטל"

או בגוגל: RX6 Double

 

אם אתה כבר מציג, כדאי שתציין מחיר, ואולי תראה איזה סרטון או שניים שידגימו מה האיכות, ואם יש איזה לינק לביקורת בלתי מוטה.

לא יודע איך הגעת לשם RX6, אני מצאתי את אותה מצלמה באיביי ב-70$, אבל היא לא נקראת RX6, אלא S9 או SC310.

 

http://www.ebay.com/itm/Rotation-310-car-Synchronous-Recording-Vehicle-mounted-DVR-Double-Cameras-S9-/251332810587?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a849a575b

 

הנה דוגמה :

 

http://www.youtube.com/watch?v=

hcBPlAFSeHI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אם אתה כבר מציג, כדאי שתציין מחיר, ואולי תראה איזה סרטון או שניים שידגימו מה האיכות, ואם יש איזה לינק לביקורת בלתי מוטה.

לא יודע איך הגעת לשם RX6, אני מצאתי את אותה מצלמה באיביי ב-70$, אבל היא לא נקראת RX6, אלא S9 או SC310.

 

http://www.ebay.com/itm/Rotation-310-car-Synchronous-Recording-Vehicle-mounted-DVR-Double-Cameras-S9-/251332810587?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a849a575b

 

הנה דוגמה :

 

http://www.youtube.com/watch?v=

hcBPlAFSeHI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מי שפירסם הוא כנראה המוכר בארץ שנתן למוצר את השם rx6 שדורש אגב במחיר מבצע 659 ש״ח, שזה ״טיפה״ יותר יקר מ70 דולר :)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...