Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

איבדתי את הדיון לפני 56 עמודים. אשמח אם תוכלו לעזור-

 

מחפש מצלמה שתצלם באיכות סבירה ביום ובאיכות סבירה בלילה. אין לי צורך במצלמת FULL HD. אשמח לקבל המלצות.

 

תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכשתי את המוביוס (+מטען+סטאנד) כפי שהומלץ כאן בשרשור.

בסופו של דבר, אני מעוניין להשתמש בה כמצלמת צילום אחורית (כרגע אשתמש בה כמצלמת דרך ראשית).

אודה להמלצה למצלמה כפולה, בעלת נתוני הקלטה דומים, שתצלם הן את מה שקורה בקדמת הרכב והן את מה שמתרחש בתוכו.

 

אלי.

פורסם

יש המלצה למצלמה טובה וזולה שתצלם גם בלילה באיכות שתאפשר לי לראות את מספר הרישוי של הרכב מלפני בבירור?

אפשר לסמוך בקטע הזה על הdvr 037?

פורסם

היי,

התעניינתי קצת בנושא אבל שמתי לב שרב המצלמות דורשות התקנה "מסובכת" שכוללת פירוק של פלסטיקים ברכב וחיבור לחשמל של הרכב, משהו שמזכיר קצת התקנת דיבורית קבועה.

 

ישנן מצלמות שאפשר פשוט לחבר אותן למצת ולהדליק?

ספציפית אני מדבר על DVR027 הבנתי שהיא מומלצת אבל ההתקנה פה נראת מסובכת..

פורסם

רוב המצלמות ההתקנה פשוטה: יש תושבת ואקום שנדבקת לשמשה, מבריגים עליה את המצלמה, מעבירים כבל חשמל מסביב לשמשה ומחברים את המתאם למצית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אז למה הוא עושה את מה שהוא עושה בוידאו?

למה הכוונה מעבירים כבל מסביב לשמשה? צריך לחבר אותו לשמשה איכשהוא? אשמח להסבר..

פורסם
בגלל שאסתטית זה נראה יותר טוב, בלי כבלים תלויים

 

איך אפשר להריץ את הכבל לאורך השמשה בלי להתחיל לפרק דברים כמו בוידאו? הרי לא הגיוני שכולם נוסעים עם כבלים רופפים ותלויים

פורסם
אף מצלמה לא תיתן לל לראות את מס׳ הרישוי בלילה, אלא ממרחק של 10 מטר ומטה.

 

אוקיי,האמת שאני לא צריך יותר מזה...

בכל אופן,איך הDVR 037? אני שוקל לקנות אותה.

פורסם
אוקיי,האמת שאני לא צריך יותר מזה...

בכל אופן,איך הDVR 037? אני שוקל לקנות אותה.

 

מה עדיף? DVR037 או DVR027?

ואם למשהו יש לינק למוכר שמוכר משהו מקורי, אשמח

פורסם

עדיף להשקיע עוד קצת כסף ולקנות מצלמות שמצלמות בFHD.

בקשר למוכר תחפש את האתר Foxoffer 100% אמין ומוצרים מקוריים וגם מחירים זולים והכי חשוב אתה מקבל שנה אחריות ושקונים זבל סיני זה די חשוב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...