Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיבלתי את המצלמה שהזמנתי מ-EBAY ורכשתי כרטיס זיכרון.

ע"ג החשבונית מופיה הודעה כי "במידה ומתבצע שימוש בזכרון/ כרטיס עם קובץ בגודל של מעל ל-3GB, יש לבצע אתחול ראשוני למערכת קבצים NTFS ולא FAT 32". מה הכוונה? מה אני צריך לעשות?

 

תודה על העזרה.

פורסם

תחבר את המצלמה למחשב כשהכרטיס זכרון בפנים וכשהוא יופיע "במחשב שלי" תקליק עליו קליק ימני ותפרמט אותו עם מערכת קבצים NTFS ולא FAT או FAT32. אם זה לא יעבוד, תעשה את זה באמצעות קורא כרטיסים שמתחבר למחשב.

קיים גם סיכוי שאופציית הפרמוט ב NTFS קיימת בתוך המצלמה עצמה, אך אני בספק.

פורסם

תחבר את המצלמה למחשב כשהכרטיס זכרון בפנים וכשהוא יופיע "במחשב שלי" תקליק עליו קליק ימני ותפרמט אותו עם מערכת קבצים NTFS ולא FAT או FAT32. אם זה לא יעבוד, תעשה את זה באמצעות קורא כרטיסים שמתחבר למחשב.

קיים גם סיכוי שאופציית הפרמוט ב NTFS קיימת בתוך המצלמה עצמה, אך אני בספק

 

סליחה על הבורות, אבל איך מפרמטים את הכרטיס עם מערכת קבצים NFTS?

פורסם

בהנחה ואתה עם Windows - כשאתה מחבר את המצלמה עם כבל USB למחשב, כשכרטיס הזכרון בפנים, תוך כמה שניות אמור לצוץ כונן נוסף ב"מחשב שלי". אתה מקליק עליו קליק ימני ובוחר ב"אתחל"/"Format" ואז מתקבל חלון שנראה בערך כך :

 

zsTW25B.png

 

בסעיף של מערכת הקבצים (מודגש באדום) בוחר ב NTFS, מוודא שהריבוע ב Quick Format/אתחול מהיר, כפי שמופיע בתמונה, מסומן, ומאשר.

פורסם

 

 

 

 

תכנס להגדרות המצלמה ותעבור עליהן, עד כמה שזכור לי יש שם הגדרות לזמני

קבצים.

 

 

 

 

נכנסתי והגדרתי. עכשיו יש לי הודעה NO TF MEMORY, למרות שהכרטיס זכרון בפנים.

פורסם
נכנסתי והגדרתי. עכשיו יש לי הודעה NO TF MEMORY, למרות שהכרטיס זכרון בפנים.

 

תנסה לעשות פורמט לכרטיס זיכרון דרך המצלמה, נסה להוציא את הכרטיס ולהכניס שוב למצלמה.

 

פורסם

בשעה טובה הגיעה המוביוס, הותקנה במקום ה-A8 הבעייתית (שאולי תותקן בהמשך כמצלמה אחורית).

האיכות ממש מעולה בהשוואה לקודמת ובכלל, ובלילה ההבדל תהומי.

התקנתי אותה על זוית פרספקס שהכנתי לבד, עם דו"צ 3M VHB.

השתמשתי גם בכבל USB דקיק (כזה שפירקתי מכבל יויו + מאריך) כדי שהוא יהיה כמה שיותר עדין.

התושבת שלה יושבת תופסת אותה חזק מאד, קשה מאד לשלוף את המצלמה ככה.

אז עשיתי לה שפצור קטן - שיוף של שתי הבליטות שנתפסות בחורים של המצלמה, ועכשיו היא נשלפת הרבה

יותר בקלות.

pic_ 03-Sep_01.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

misterb, מזל טוב על קבלת המצלמה, אכן מצלמה מצויינת.

הפרספקס שהכנת נראה מעולה, אני אישית עדיין מעדיף את הזרוע שנדבקת עם דבק דו"צ של 3M, ככה אפשר גם לשלוט על הזווית של המצלמה.

אני מבין שראית את השפצור של 2 הבליטות באתר rcgroups, שם הציעו בדיוק אותו פתרון כדי להקל על השליפה של המצלמה מהתושבת.

 

פורסם

אני אתמקד במצלמת דרך, מצלמות רוורס אני לא מכיר. לגבי מצלמות דרך (מצלמה קדמית) את יכולה להסתכל בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440339

 

מציע לך דווקא להתחיל מהדפים האחרונים, עברו הרבה מים בירקון מאז שהשרשור נפתח. יש פה גם כמה פרמטרים, מצלמה שמתאימה לי לא בהכרח מתאימה לך, יש כמה שאלות כגון מה התקציב שלך, מצלמה עם או ללא מסך תצוגה וכו'. אני אישית ממליץ על מצלמת ה Mobius שסיקרתי כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4006674#post4006674

 

לגבי קדיחות, עד כמה שידוע לי אין צורך, מה שכן, יש צורך בעבודת חשמל פשוטה שכל חשמלאי רכב יכול לעשות ומשם זה רק העברת חוטי המצלמה בצורה שלא תהיה בולטת. באותו לינק שהבאתי לך למעלה תוכלי לראות התקנה שאני ביצעתי ואני לא חשמלאי או מתקין מערכות מדופלם.

בהצלחה,

 

פורסם

לגבי מצלמת דרך ,זה מותקן על החלון הקידמי אז קדיחות.

לגבי מצלמת רוורס-יש 2 אפשרויות.

1.קדיחה בטמבון האחורי.

2.להתקין בעזרת מצלמה אשר מותקנת במסגרת מספר רישוי ואז זה ללא קדיחות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...