Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בשעה טובה הגיעה המוביוס, הותקנה במקום ה-A8 הבעייתית (שאולי תותקן בהמשך כמצלמה אחורית).

האיכות ממש מעולה בהשוואה לקודמת ובכלל, ובלילה ההבדל תהומי.

התקנתי אותה על זוית פרספקס שהכנתי לבד, עם דו"צ 3M VHB.

השתמשתי גם בכבל USB דקיק (כזה שפירקתי מכבל יויו + מאריך) כדי שהוא יהיה כמה שיותר עדין.

התושבת שלה יושבת תופסת אותה חזק מאד, קשה מאד לשלוף את המצלמה ככה.

אז עשיתי לה שפצור קטן - שיוף של שתי הבליטות שנתפסות בחורים של המצלמה, ועכשיו היא נשלפת הרבה

יותר בקלות.

 

האם חיברת ישירות לשקע המצית או שסידרת איזשהו קו מתח פנימי נסתר?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חלילה לשקע מצת. העברתי חוט דרך התקרה לקורה השמאלית ומתחת לדשבורד, שם יש לי כמה שקעי מצת נוספים

שהתקנתי כבר בעבר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יכול להיות שדיברו על חיבור למחשב ? כי אני לא רואה שום סיבה להשתמש בכבל המקורי רק כדי להעביר 5V.

את זה כל כבל פשוט יכול לעשות (גם אין כאן צריכת זרם חריגה שדורשת כבל עבה במיוחד).

בכל מקרה - זה עובד נכון לעכשיו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ובעניין אחר - חבר שלי קיבל מתנה מצלמה איכותית של GARMIN, דגם GDR35D. אין לו צורך בה, בין היתר

כי אין לו רכב קבוע. הדגם הזה עולה בחו"ל 300$ (הכי זול שאני מצאתי, בלי משלוח לארץ).

שימו לב שמדובר ב35D, שמגיע עם מצלמה קדמית ואחורית, שתיהן מצלמות ב-720P מסונכרן, או הקדמית בלבד ב-1080P.

http://www.ebay.com/itm/GARMIN-GDR35D-1080P-DOUBLE-CAMERAS-G-sensor-Gps-logger-Car-DVR-16G-card-EMS-/321061339534#vi-content

 

דוגמה לצילום לילה :

 

http://www.youtube.com/watch?v=

LeYKx4r6zfo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

המצלמה חדשה באריזה. תימכר תמורת 800 ש"ח (במקום 1100 בחו"ל, לפני משלוח ומיסים).

מי שמעוניין מוזמן לפנות בפרטי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
חלילה לשקע מצת. העברתי חוט דרך התקרה לקורה השמאלית ומתחת לדשבורד, שם יש לי כמה שקעי מצת נוספים

שהתקנתי כבר בעבר.

 

יש לך איזה בעל מקצוע מומלץ שיכול לבצע חיווט כזה?

פורסם

כל מקום שעושה התקנות רדיו וכו' יכול לעשות לך את זה ברבע שעה.

כדאי לקנות מראש את השקעים באיביי, זה הרבה יותר זול. העבודה עצמה זה עניין של 50-100 ש"ח לכל היותר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

misterb תתחדש על המוביוס :wink:

 

לאלה בעלי מוביוס(וגם לאלה שלא אך יודעים איך לעזור לי) מאיפה אני משיג כיסוי למוביוס או אם אפשר לקרוא לזה נרתיק קטן עם כיס נוסף כדי להכניס בו כבל USB ושאר האביזרים שמגיעים איתו, ממש כמו נרתיק מצלמה רגיל אבל שמותאם לגודל של המוביוס.

מחיפוש מאייבי לא מצאתי משהו טוב או זול, הכל גדול למצלמות גדולות ולא מתאים למוביוס.

 

תודה לכל מי שיכול לעזור ושיהיה חג שמח ושנה טובה :-)

פורסם

לגבי חיישנים - מצריך לרוב לקדוח

לגבי מצלמה - יש מצלמות שדורשות קדיחה, ויש שלא

אלו שדורשות גניבות פחות לעומת מה שהולך על לוחית הרישוי (שיורדת בעזרת 2 ברגים)

 

כמו כן יש מצלמות מיוחדות לכל רכב (טיפה יותר יקרות) אשר מתאימות באופן מושלם לרכב הספציפי ללא קדיחה וללא אפשרות לגנוב

אבל זה מצריך אנשים שמוכנים לחכות וגם בעל מקצוע טוב (אצלי מותקנת כזאת והיא פשוט מדהימה, בלילה רואים כאילו יום)

פורסם
יש לי בעיה עם המצלמה שלי- היא נכבית ברגע שהכרטיס מתמלא ולא מוחקת קבצים ישנים. יש מה לעשות?

 

איזה מצלמה יש לך?

בעיקרון אתה אמור בהגדרות לעשות ON על LOOP RECORD כדי שהמצלמה תדרוס קבצים ישנים ותמשיך לצלם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...