Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה כי אלו מצלמות סיניות זולות. איכות הצילום בהן לא תהיה בין הטובות, במיוחד בלילה.

 

אז יש לך אולי המלצה למשהו אחר טוב?

בטווח מחירים של עד 300 ש"ח +- רצוי כמובן כמה שפחות...

אגב,זה נראה שלפחות לאחת מהן יש לדים בשביל צילום לילי...

 

אני סך הכל צריך מצלמה שתהיה מספיק איכותית בשביל לקלוט גם את המספר בלוחית הזיהוי.

היה פה מישהו שציין שיש לו מצלמה בעלות 25$ והיא עושה זאת מצויין

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז יש לך אולי המלצה למשהו אחר טוב?

בטווח מחירים של עד 300 ש"ח +- רצוי כמובן כמה שפחות...

אגב,זה נראה שלפחות לאחת מהן יש לדים בשביל צילום לילי...

 

יש לך את המוביוס שמומלצת כאן בפורום. אומנם היא ללא מסך, אך איכות הצילום שלה מעולה וניתן לחבר אליה מסך חיצוני בעלות נמוכה אם זה חשוב לך. עלותה 68$ (רק המצלמה) באיביי. אני משתמש במצלמה זו.

 

בהודעה 809 הזכירו מצלמה אחרת, תוכל לבדוק אותה, אך עלותה לא נמוכה - 100$ וצפונה.

יש לך גם את ה- dvr 027, 037 שמומלצות פה, אך אני לא מכיר אותן אישית. תעשה חיפוש ותראה.

 

ואגב, הלדים האלה לא שווים הרבה. מניסיון.

 

אולג

פורסם

תודה רבה על התגובה אולג :)

 

בעיקרון,אני צריך רק שהיא תקלוט מה שקורה מסביב ואת מספר הרישוי למקרה ויהיה משהו.

אתה חושב שגם מצלמות זולות יותר יכולות לעשות את העבודה או שאין מקום להתפשר?

 

אגב,קראתי קצת על DVR 037 וגם בחיפוש באיביי,המחיר לא נורא כל כך ואפשר לעמוד בו.

למישהו יש אותה והוא יכול או לחוות דעה?

פורסם
תודה רבה על התגובה אולג :)

 

בעיקרון,אני צריך רק שהיא תקלוט מה שקורה מסביב ואת מספר הרישוי למקרה ויהיה משהו.

אתה חושב שגם מצלמות זולות יותר יכולות לעשות את העבודה או שאין מקום להתפשר?

 

אגב,קראתי קצת על DVR 037 וגם בחיפוש באיביי,המחיר לא נורא כל כך ואפשר לעמוד בו.

למישהו יש אותה והוא יכול או לחוות דעה?

 

מספרי הרישוי תקלוט ברוב המצלמות, אבל רק אם תהיה קרוב לאותן מכוניות. מרחוק לא תראה את לוחיות הרישוי.

הייתה לי מצלמה זולה לפני, ודעתי האישית היא שזה בזבוז כסף. לשיקולך.

 

לגבי ה-037 תחכה לתגובה של מישהו שמשתמש בה.

פורסם

שלום רב

 

אני צריך המלצה למצלמה לרכב באיזור ה400 ש"ח

עדיף 170-180 מעלות

בנוסף חשוב שזה יהיה מחנות בארץ, כי אני צריך את זה ליום חמישי.

 

תודה!

פורסם

לפני איזה שנתיים אחרי המקרה של התמרור העצור שהיה בחדשות החלטתי לקנות מצלמה לרכב הזמנתי מאיביי סה"כ עלה לי איזה 300-400 שקל כולל כרטיס זכרון מצלמה פשוטה השחורה הזאת שרואים אותה מלא באתרים אבל חברות שונות.

 

החום כנראה הרס את המצלמה המתקן פשוט התחיל להחליק והמצלמה הפסיקה לעבוד עכשיו אני בכלל לא יכול להדליק אותה למרות שהיא מראה סימני חיים (נורה אדומה בזמן טעינה דולקת) אבל אי אפשר להדליק אותה אין תגובה.

 

השאלה שלי מניסיונכם מצאתם פתרון או מצלמה ספציפית שכן יכולה לעמוד בחום הזה שלנו?!

 

בלי לפתוח פה עד עכשיו לא הייתי צריך את המצלמה לא מבחינת שוטרים ולא מבחינת תאונות אבל אני לא רוצה להגיע ליום הזה בלי מצלמה.

 

אז האם יש פתרון או המלצה על מצלמה באמת איכותית שמצליחה לחיות כמה שנים בחום של הארץ?

 

מקס.

פורסם

מקס, זה לא רק העניין של פלסטיק שיעמוד בחום הארץ ישראלי, זה גם עניין של סוללה שלא עומדת בחום, מתנפחת ונוזלת. אם תשאל אותי, כל מצלמה שאתה קונה, כל עוד הרכב חונה בחניון תת קרקעי או בצל, אין בעיה, תשאיר את המצלמה ברכב. אם הרכב חונה בשמש ישירה בימי הקיץ, תיקח את המצלמה איתך.

 

פורסם

בו ניקח מצב קיצוני הלכת לים אתה לא באמת תיקח את המצלמה איתך לחוף?!

 

במידע ואני מחביא אותה בתא הכפפות עדיין המצלמה יכולה להיפגע?!

 

מקס.

פורסם

מקס, לא חושב שיקרה משהו למצלמה בתא הכפפות, הבעיה היא בעיקר שמש ישירה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
איזו מצלמה יותר טובה/איכותית מבין המצלמות הבאות:

 

GT300W

GT550W

Mobius

 

תודה!

 

GT300W עם איכות תמונה טובה מאוד אך לפי מה שקראתי בפורמים בחול, יש להרבה בעיה איתה כשהיא מתחממת והתמונה ניהיית מטושטשת.

מה שבטוח יקרה בשמש הישראלית אם זה קורה בחום פחות נורא באירופה.

 

אני מתלבט בין ה Mobius עם הביקורות המצוינות ל 0801 החדשה שבנתיים מקבלת ביקורות טובות

פורסם
איזו מצלמה יותר טובה/איכותית מבין המצלמות הבאות:

 

GT300W

GT550W

Mobius

 

תודה!

 

300 כבר לא נמכרות, לפחות ב-foxoffer והיא הוחלפה ב-550.

ל-Mobius איכות תמונה מאוד גבוהה והיא זולה יותר מ-GT550W. אם אתה לא צריך מסך אז Mobius עדיפה לדעתי.

פורסם

הgt550W היא המחליפה של הgt300W איכות הצילום בלילה עדיפה על הmobius ביום שתיהן די דומות.

הmobius יותר קטנה וללא מסך כך שהיא יותר נסתרת ופחות קורצת לגנבים אם אתה משאיר אותה ברכב וגם יותר זולה.

תכלס שתי המצלמות טובות מאוד וזה עניין של העדפה אישית,גם לMobius וגם לgt550W יש בעיות של התחממות.

יש גם שמדווחים שהmobius מפריעה למכשירי GPS.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מצטרף לשני קודמי, איבדתי אתכם בערך לפני 50 עמודים.

 

משתמש מאז המקרה הראשון עם העצור המפורסם בDVR-037.

מעוניין להתקדם למשהו חדש, עם עדיפות למקס' מצבי צילום (קדימה, אחורה, פנימה) ואיכות טובה (האיכות בDVR-037 מספקת, אולי למעט הלילה).

 

תקציב עומד על כ-100 דולרים, אין צורך בכרטיס זיכרון, מפעיל רק כשהרכב מונע.

 

התרשמתי ממצלמת ההמוביוס שmisterb העלה לכאן, אבל היא מצלמת רק קדימה.

 

אשמח להמלצות למצלמה, וכמובן למקום כדאי לרכישה (איביי ושות' לא זרים לי).

 

שבוע טוב,

אלי.

 

פעם שניה גלידה?

עברתי על רוב רובו של השרשור, אך לצערי המצלמות הדו-כיווניות לא זוכות להתייחסות גדולה.

האם יש מצלמה שדומה באיכות למצלמת המוביוס, אך עם מצבי צילום נוספים? (פנים \ אחורה?)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...