Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא לכרטיס קלאס 10.

 

בטח שכן.

של סנדיסק:

ebay.com/itm/SanDisk-Micro-SD-SDHC-32GB-32G-MicroSD-Memory-Card-Class-10-Mobile-Ultra-UHS-1-/111065176248?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item19dc0018b8

של transcend (פחות מ-80 ש"ח):

ebay.com/itm/Transcend-32GB-32G-micro-microSD-microSDHC-C-Class-10-SD-SDHC-Memory-Flash-Card-/140968537906?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item20d2612f32

פורסם

לא מצליח לראות,שני הלינקים שנתת מתים.

באיביי לקלאס 10 32GB ממוכר מוכר ולא כרטיס מזוייף כרטיס עולה משהו כמו 110-120 ש"ח,אז בשביל 20 ש"ח הבדל עדיף לקנות בארץ.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שמתי לב היום למספר בעיות עם המצלמה (GT300W)

ואשמח לשמוע אם מישהו נתקל בכזה דבר ומצא פתרון:

1 - היא מפספסת כמה שניות במעבר בין סרטון לסרטון , היום עליתי על משהו בכביש חשוך ורציתי לראות מה זה היה ופשוט היו חסרות 6 שניות של האירוע

ושמתי לב שככה זה בין 5 לעד 20 שניות שפשוט נעלמו בין סרטון לסרטון

2 - היא שומרת סרטונים ישנים בלי סיבה נראית לעין (1 או שניים מתאריכים רנדומלים)

3 - היא עושה הרבה סרטונים קצרים בין לבין סרטונים של חמש דקות כמו שהגדרתי , צשוב בלי שום סיבה נראית לעין

 

אני משתשמש בכרטיס 16G פשוט מ(DX (Kingstone

:wink:
פורסם
לא מצליח לראות,שני הלינקים שנתת מתים.

באיביי לקלאס 10 32GB ממוכר מוכר ולא כרטיס מזוייף כרטיס עולה משהו כמו 110-120 ש"ח,אז בשביל 20 ש"ח הבדל עדיף לקנות בארץ.

 

קצת פחות מ 90 שקלים:

http://www.ebay.com/itm/111065176248

והוא כל הזמן משנה את המחיר... זה היה גם 22.5$ לתקופה מסויימת.

 

אני (ולדעתי גם עוד הרבה פה בפורום. ובכלל, הוא מכר מעל 3700 יחידות רק מהכרטיס הזה) קנו ממנו. הגיע מהר (שבוע וחצי) והכרטיס מקורי ובאמת 32GB.

פורסם
שמתי לב היום למספר בעיות עם המצלמה (GT300W)

ואשמח לשמוע אם מישהו נתקל בכזה דבר ומצא פתרון:

1 - היא מפספסת כמה שניות במעבר בין סרטון לסרטון , היום עליתי על משהו בכביש חשוך ורציתי לראות מה זה היה ופשוט היו חסרות 6 שניות של האירוע

ושמתי לב שככה זה בין 5 לעד 20 שניות שפשוט נעלמו בין סרטון לסרטון

2 - היא שומרת סרטונים ישנים בלי סיבה נראית לעין (1 או שניים מתאריכים רנדומלים)

3 - היא עושה הרבה סרטונים קצרים בין לבין סרטונים של חמש דקות כמו שהגדרתי , צשוב בלי שום סיבה נראית לעין

 

אני משתשמש בכרטיס 16G פשוט מ(DX (Kingstone

 

מה הגרסה של מערכת ההפעלה?

תראה לא צריך להיות רווח בין הסרטונים בכלל, אפילו בכל סרטון צריך להיות בהתחלה את הסוף של הסרטון הקודם.

לגבי הסרטונים שהיא שומרת, הכי הגיוני שהמצלמה קיבלה מכה או זעזוע וזה גרם לה לשמור את הסרטונים האלה ואז נוצר מצב שהיא לא תמחוק אותם ותמיד תדלג עליהם.

אני די נוטה להאמין שהבעיה בכרטיס זיכרון איזה CLASS הוא?

אולי תנסה כרטיס אחר אם יש לך.

פורסם
קצת פחות מ 90 שקלים:

http://www.ebay.com/itm/111065176248

והוא כל הזמן משנה את המחיר... זה היה גם 22.5$ לתקופה מסויימת.

 

אני (ולדעתי גם עוד הרבה פה בפורום. ובכלל, הוא מכר מעל 3700 יחידות רק מהכרטיס הזה) קנו ממנו. הגיע מהר (שבוע וחצי) והכרטיס מקורי ובאמת 32GB.

 

בדקת את העניין עם סאנדיסק?

כי יש לי 2 כרטיסים כאלו של 32GB מקוריים והאריזה לא תואמת לאריזה של המקורי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
יש למישהו משהו לחדש לגבי 0801? עמידות בחום או תקלות כלשהן?

בנוסף אשמח לקישור למוכר טוב באיביי.

מישהו?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לא מצליח לראות,שני הלינקים שנתת מתים.

באיביי לקלאס 10 32GB ממוכר מוכר ולא כרטיס מזוייף כרטיס עולה משהו כמו 110-120 ש"ח,אז בשביל 20 ש"ח הבדל עדיף לקנות בארץ.

 

מסתבר שחייבים להוסיף את ה www כדי שהקישור יעבוד. בכל מקרה זה זהה לקישור של "אני רוצה מכונית".

 

זה המוכר שאני קניתי ממנו, יש לו מחירים דומים:

stores.ebay.com/sinceritymemorycomputeraccessory

 

לא רואה סיבה למה לא לקנות ממוכרים שמכרו כל כך הרבה ויש להם פידבק חיובי.

פורסם
בדקת את העניין עם סאנדיסק?

כי יש לי 2 כרטיסים כאלו של 32GB מקוריים והאריזה לא תואמת לאריזה של המקורי.

 

הוא החליף את האריזה שבתמונה.. כשאני קניתי התמונה נראתה ככה (וזה גם מה שקיבלתי):

 

$%28KGrHqF,%21rUFH4I,I3+gBR+UnoJJJ%21%7E%7E60_35.JPG

 

בכל אופן, אין לי סיבה להאמין שזה זיוף. הכרטיס תקין לגמרי, כל הקבצים קריאים, הגודל נכון, והוא מכר המון כאלה.

זה שהאריזה שיש לך שונה לא אומר שאין כל מיני סוגים של אריזות...

הכרטיס בשימוש עם מצלמת דרך של Mobius בערך חודש והכל בסדר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...