Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יכול לפרסם עדיין לינקים, אבל עם תרשמו באיביי

2.7" LCD HD 1080P Video Dashboard vehicle Cam G-sensor car dvr camera recorder

 

נראת מצלמה לא רעה בכלל במחיר של 29.81$, מישהו מכיר? יכול להמליץ?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם זה זול מדי, זה כנראה לא טוב. זו הייתה המצלמה הראשונה שהזמנתי, נפלתי על מצלמה באיכות לא טובה והחזרתי אותה למוכר. במחיר של 30$ אל תצפה למצלמה שתצלם לך באיכות טובה, כדי לצלם באיכות של 1080 או 720 צריך חיישן ומעבד טובים, וטוב עולה כסף. הצעה שלי, אל תתפתה להצעות זולות, תקנה מצלמה איכותית.

 

פורסם

יצאה מוביוס חדשה?? אפשר קישור? ובמה היא שונה מהקודמת? (זו שרבים מהפורום רכשו)

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

השדרוג היחידי במוביוס החדשה הוא עדשה רחבה יותר, 115 מעלות.

כרגע היא רק במכירה מוקדמת ועולה 60 פאוונד אנגלי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
השדרוג היחידי במוביוס החדשה הוא עדשה רחבה יותר, 115 מעלות.

כרגע היא רק במכירה מוקדמת ועולה 60 פאוונד אנגלי.

 

אתם מתכוונים לדגם הזה:

http://www.ebay.com/itm/Mini-DVR-HD-1080P-Camcorder-Mobius-ActionCam-Camera-Auto-Record-Power-16GB-/221259385284?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item33841649c4

??

 

כי הוא יותר זול מ-60 פאונד(=340 ש"ח), + משלוח חינם.

 

או שיצא דגם חדש יותר ואני מתבלבל?

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

 

נכון, יוצא עכשיו דגם שההבדל היחידי בו זו עדשה רחבה, שימו לב שזה עדיין pre order, ז"א שברגע שיגיעו המצלמות מהיצרן הן ישלחו לקונה. אגב, על פי מה שהבנתי אפשר יהיה לקנות רק את העדשה ולהחליף את העדשה במצלמה, זה לא מסובך מדי, רק לנתק כבל Flex.

 

פורסם

האמת בסרטונים שראתי לא שמתי לב לחוסר בזווית צפיה.

כמה כבר תעלה עדשה? דולרים בודדים אני מאמין.

עוד לא ראינו סרטונים,אחרי שיהיו סרטונים ברשת נחליט.

בכל מקרה אני לא מאוכזב מהרכישה שלי,אני רק מחכה שהיא תגיע החגים האלו הרגו אותי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מה דעתכם על המצלמה הזאת?

http://www.amazon.com/DashBoard-Camera-Vehicle-Accident-Recorder/dp/B0067XVNTG/ref=wl_it_dp_o_pd_S_nC?ie=UTF8&colid=2ALCM0PV47SPX&coliid=I2JC0EOX4I4FRB

(קנינו את הרכב לפני שנה וחצי, והוא הגיע עם המצלמה הזאת. הבעיה היא שהמצלמה שכבה בתא כפפות במשך שנה וחצי. עכשיו אני רוצה להחזיר אותה.)

אל תתייחסו למחיר (כי יש לי כבר את המצלמה, אז כעיקרון זה לא משנה). הזמנתי גם כרטיס 16 GB למצלמה.

מישהו התעסק עם זה פעם?

אני מעדיף לא לקנות חדשה, כי אין תקציב.

אשמח לתשובה מהמומחים :roll:

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

ובכן, רציתי לדעת אולי מישהו מבין במצלמה ויכול להביא לי טיפים.

הזמנתי כרטיס זיכרון 16 גיגה, כרגע במצלמה יש 2 גיגה, ומשום מה זה שומר לי את כל הסרטונים בלי למחוק אותם, ואני צריך לקחת את הכרטיס זיכרון הביתה ולמחוק הכל ידנית.

מישהו יכול לעזור לי עם זה? :)

Volkswagen Golf 06' 1.6

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...