Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש סרטון ביוטיוב שממחיש את ההבדלים בין המצלמה הנ"ל למוביוס,ההבדל גדול לטובת המוביוס באיכות הצילום.

בנוסף כמעט לכל מצלמה יש הדלקה וכיבוי לפי מתח(אם לא לכולן).

זווית רחבה יותר זה לא תמיד יתרון,לפעמים זה בא על חשבון איכות תמונה.

אני יכול להגיד מנסיון שלמוביוס יש זווית צפיה צרה יחסית,90 מעלות וזה יותר ממספיק לDVR.

 

אני מצאתי רק את הסרטון הבא:

 

שתי המצלמות מצלמות בהגדרות בסיסיות, כאשר מדובר על תנאי תאורה חלשים(אזור מוצל) עדיף בכל מקרה להפעיל HDR (ב-sj1000) או לחילופין WDR (במוביוס).

 

ההבדל היחיד שאני רואה הוא שהצבעים של המוביוס נראים יותר "חיים", מאחר והיא מתמודדת עם תנאי האור החלשים מעט יותר טוב.

 

לגבי האיכות לדעתי היא זהה, מבחינת רעש ורמת פרטים, אולי זה לא נראה ככה כי התמונה במוביוס נראית קרובה יותר(עקב זווית צרה יותר) וגם בגלל הבהירות שיחיסית יותר טובה.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

אני עומד להזמין את הLS 650W (אילוצי מחיר)מהקישור הבא:

http://www.ebay.com/itm/LS650W-Super-Night-Vision-2-7-TFT-Display-G-sensor-1080P-HD-DVR-Car-Camera-/181205054029?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a30a9b24d

 

האם יש מישהו שרכש ויכול לתרום תובנות?

השאלה העיקרית שלי היא האם ניתן להתקין ולשכוח ממנה(נדלקת+מקליטה עם מתח לבד ונסגרת כאשר אין מתח)?

 

תודה לעוזרים,

תומר

(אם יש במחיר הנ"ל משהו יותר טוב,אשמח כמובן לדעת)

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

יש לי את הLS650W בתור מצלמה אחורית והאיכות שלה ממש טובה ביחס למחיר.

עכשיו לגבי השאלה שלך היום כל מצלמה נדלקת ברגע שהיא מקבלת זרם ומכבה את עצמה ברגע שהוא נפסק.

גם ברגע שניגמר המקום בכרטיס זיכרון היא פשוט מוחקת את הסרטונים הכי ישנים ומתחילה להקליט עליהם את החדשים, בקיצור אם אתה לא תרצה להתעסק איתה לא תהיה לך שום סיבה.

פורסם

שלום לכולם.

רכשתי את המביוס והיא הגיעה

עכשיו אני צריך מתקין מאזור השפלה, עדיפות לראשון לציון.

אני רוצה פשוט שהוא יתקין לי אותה ושהחשמל יעבור דרך הגג, כדי שלא כל פעם יהיה חוט למצת שיפריע, הדבר אפשרי?

בנוסף, רציתי לדעת מה ההגדרות המומלצות שצריך לשים במכשיר?למישהו יש תמונת מסך שזה יקל עלי?

תודה

פורסם

אהלן,

לגבי התקנה, אין לי המלצה על מתקין אבל תוכל לראות בחתימה שלי התקנה שעשיתי, לא היה מסובך מדי.

לגבי הגדרות, אין הגדרות "טובות" או "רעות", אתה צריך לראות מה טוב בשבילך. אני אישית הפעלתי את ה WDR, מצלם על 1080p@30hz, את ה BITRATE שמתי על בינוני, הפכתי את הצילום ב 180 מעלות כיוון שהמצלמה תלויה הפוכה ברכב עם צלעות הקירור כלפי מטה.

 

פורסם

לבעלי המוביוס - ממליץ בחום לא לשדרג לקושחה 0.53 ששוחררה היום (שוחרר גם עדכון ל msetup המכיל את הפיצ'רים העדכניים הנילווים בקושחה החדשה), היא קצת שיכורה. :drinking:

 

להלן העדכונים של קושחה 0.53, לסקרנים :

 

50/60Hz settings to eliminate artificial light flicker.



180 deg. rotation toggles for video and photo modes.

Lens options to correct auto WB.

Auto record start method settings.

Ext. power auto record after-run settings.

Rear LED battery charge indicator.

פורסם

שאלה לי לחברים שמשתמשים במתקן למצלמה אשר נצמד בדבק M3 לשמשה.

הדבקתי את הסטאנד במקום שאני לא כ"כ מרוצה ממנו, האם יש דרך לנתק את ההדבקה?

האם לאחר ההדבקה יהיה ניתן להשתמש בדבק פעם נוספת, או שעלי להזמין מתקן חדש?

 

אלי.

פורסם
שאלה לי לחברים שמשתמשים במתקן למצלמה אשר נצמד בדבק M3 לשמשה.

הדבקתי את הסטאנד במקום שאני לא כ"כ מרוצה ממנו, האם יש דרך לנתק את ההדבקה?

האם לאחר ההדבקה יהיה ניתן להשתמש בדבק פעם נוספת, או שעלי להזמין מתקן חדש?

 

אלי.

סכין יפנית

לאט לאט

החוזקה של הדבק נחלשת משמעותית בהדבקה חוזרת

פורסם
לבעלי המוביוס - ממליץ בחום לא לשדרג לקושחה 0.53 ששוחררה היום (שוחרר גם עדכון ל msetup המכיל את הפיצ'רים העדכניים הנילווים בקושחה החדשה), היא קצת שיכורה. :drinking:

 

להלן העדכונים של קושחה 0.53, לסקרנים :

 

למה לא לשדרג?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מאחר והדבר מחרפן את תפקוד המצלמה. פאקים שנתקלתי בהם כללו קושי בכיבוי המצלמה (תקיעות), LED אחורי נשאר פעיל תמידית גם כשעושה רושם שהמצלמה כבויה ומנותקת מכל מקור מתח (רמז לכך שהיא עדיין תקועה) וכיוצ"ב.

פורסם

תגידו, אתם משאירים את המצלמה באוטו אחרי הנסיעה, או שמים אותו בתא כפפות / מעלים הביתה?

אני מפחד שיפרצו לאוטו רק בשביל המצלמה (ואולי עוד כמה דברים על הדרך).

המצלמה היא אחת שמתחברת עם תושבת לשמשה (מצלמה זולה), לא אחת שהיא בתוך המראה או דברים כאלה.

Volkswagen Golf 06' 1.6

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...