Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את המפצל מאיביי, הוזמן ממוכר בסין.

אני אבדוק אם זה עובד טוב בקרוב, פשוט הפיוז של השקע מצת כנראה שרוף וזה לא עובד. מישהו הזמין כבר את המוצר הזה?

תמונה1 003.jpg

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא, הוא ארז את זה באריזה ממש קטנה, והזמנתי את כל המוצרים יחדיו

(מוביוס, כבל 3 מטר, והמעמד)

תבקש שיעטוף לך את הכל ממש טוב, אצלי במזל שום דבר לא נשבר, מלבד סדק בזרוע שמחזיקה את המצלמה, למזלי זה לא קריטי כ''כ.

פורסם

לפי דעתי הכי כדאי פשוט להתקין אפליקציה בפלאפון, ככה אין מצב שהשעה והתאריך לא יהיו מדוייקים, זה חוסך כסף וכו'.

אפליקציה מומלצת היא dailyroads voyager. אם למישהו יש אפליקציה שיכולה לעבוד ברקע אני אשמח לשמוע על כך(אם אפשר בה"פ כי אני לא עוקב אחרי השרשור הזה).

עריכה: באפליקציה הזאת קיימת אופציה לעבודה ברקע, לא צריך יותר מכך :)

פורסם
קיבלתי את המפצל מאיביי, הוזמן ממוכר בסין.

אני אבדוק אם זה עובד טוב בקרוב, פשוט הפיוז של השקע מצת כנראה שרוף וזה לא עובד. מישהו הזמין כבר את המוצר הזה?

אני עם מפצל כזה כבר כמה חודשים ברכב של העבודה, לעיתים מחוברים אליו המצלמה, האייפון והגלקסי בו זמנית והוא

עובד בסדר. הייתה בעיה לא מזמן שהמפצל הפסיק לעבוד לגמרי - בפירוק התקע (שנכנס לשקע מצת) גיליתי שהתנתק שם חוט,

חיברתי אותו חזרה לקפיץ ומאז הכל בסדר :wink:

פורסם

היי,

חבר התחדש בפלוצוואגן פולו. החלטנו שאנחנו רוצים לרכוש לו מצלמת DVR. עברתי על כל מיני שרשורים, ואיבדתי את עצמי. אני לא מבין ממש בטכנולוגיות, ואשמח לעזרה.

התקציב עומד על עד 380 שקלים למצלמה + 120 התקנה (התקנה=חיבור המצלמה ישירות לחשמל הרכב, כדי שלא יתפוס לו מקום בשקע המצית). להלן ההתלבטויות/שאלות:

 

1. אנחנו מתלבטים אם לקנות לו מצלמה שנכנסת בתוך עמדה עם ואקום על השמשה, או מצלמה שמולבשת על המראה. אני לא רוצה שכל כמה חודשים הוא יצטרך לקנות תופסן חדש בגלל השמש הישראלית. מצד שני, המצלמות שעל המראה תמיד חייבות להישאר ברכב לא? זה עלול לגרום לכך שיפרצו לו לרכב.

 

2. האם צריך לקנות כרטיס זכרון עם המצלמה? כי לא לקחנו את זה בחשבון התקציב. כעקרון אנחנו רצים מצלמה שתצלם לפחות ב720P, והאמת שמעדיפים אחת שתצלם ב1080P.

 

3. צריך שזו תהיה מצלמה שתגרוס וידאו ישן לבד, ושיהיה לה לפחות 5-6 שעות צילום רצופות.

 

4. האם יש אפשרות שמצלמות יצלמו גם כאשר רכב עומד בחנייה? אולי בעזרת חיישני תנועה?

 

5. כל טיפ, עצה והמלצה יתקבלו בברכה.

 

תודה, וסופ"ש נעים לכולם.

שלכם,

אישדבחזיר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עשיתי לא מזמן השוואות שונות ובחרתי במצלמה

יש לה שלוחה אחורית, היא מגיעה עם תופסן וואקום ותופסן דבק לשמשה, מאוד low profile, אני הדבקתי אותה מאחורי המראה וצריך להתאמץ כדי להבחין בה. היא פועלת אוטו' עם ההצתה ויש לה סוללה פנימית, כך שהיא נשארת דלוקה למשך כמה דקות. מקליטה במחזורים כשהישן ביותר נמחק. בנוסף חיישן תזוזה עם התאמת רגישות: ברגע שהיא חשה "במכה" כלשהיא היא מייד נועלת את הקבצים הקיימים. עוד המון פונקציות, אתה מוזמן להציץ בווידאו.

1080P, רוב המצלמות שמדווחות על כך הם רק מכפילות את הפיקסלים ולא באמת מצלמות באיכות הזה, למעט כמה בודדות שלא יכנסו בתקציב שלך.

עניין נוסף, אם המצלמה מיועדת עבורך למקרה של תאונה או שוטר, אתה צריך לחפש את המצלמה שתספק את התמונה הקבילה משפטית ולא "האיכותית", ובפרט בשעות החשיכה.

לגבי כרטיס הזיכרון, יש מצלמות שמגיעות עם ויש כאלו שמגיעות בלי, בכל מקרה כרטיס מיקרו SD בנפח של 32 GB מחברה מוכרת עלה לי פחות מ100 ש"ח.

אני נעזרתי באתר הזה שמספק מידע והשוואות על כמעט כל דגמי המצלמות הראויות.

בנוסף גם בבחור הזה שעושה סקירות ווידאו מקיפות מאוד בנושא.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אפרופו..

קניתי מצלמת מוביוס באיביי ומשום מה היתי משוכנע

שהיא באה עם הכבל שמתחבר למצת ועם מתקן

תליה לרכב. אבל היא הגיעה רק עם כבל למחשב

ובלי מתקן תליה לרכב. באסה..

 

גם לכם ככה? איפה קונים כעת מתקן תליה ומטען

המתאימים למצלמה זו?

 

תודה

פורסם

כן. ככה המצלמה מגיעה.

 

 

הכל אפשר לקנות מאותו המוכר.

 

יש שני מתקני תליה:

 

http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Suction-Cup-Mount-Holder-for-Mobius-Action-Sports-Camera-/181166005622?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

או

 

http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Mini-Tape-Mount-Holder-for-Mobius-Action-Sports-Camera-/161054762107?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

מטען אני משתמש באחד שכבר יש לי והוא מומלץ גם לטעינת הפלאפון (יש בו שני חיבורי USB):

 

http://www.ebay.com/itm/PLEOMAX-USB-2-PORT-Car-Charger-for-SAMSUNG-Galaxy-i9500-i545-M919-R970-L720-i337-/121111057893?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item1c32c815e5

 

אני לא יודע למה כתוב שהוא ישלח את המטען בנובמבר, אבל זה ככה כבר כמה חודשים טובים והמטען הגיע אליי בכל זאת...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...