Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מצלמה קטנה? יותר נכון מצלמה עם גוף קטן ומגעיל כפתורים מצ'וקמקים והדבר שהכי מציק אין לה מסך.

מבחינת איכות צילום יש להן את אותה איכות אבל לLS650W יש זווית יותר רחבה, עיצוב נחמד כפתורים נורמלים וכמובן מסך.

 

בו נשלם עוד כסף בשביל מצלמה בלי מסך, בלי עיצוב, בלי כפתורים נורמלים עם זווית צילום קטנה יחסית רק בגלל הכמה ס"מ האלה?

Mobius : 61(L)x35(W)x18(H)mm

LS650W: 122.2(L)X45.2(W)X37.6(H)mm

 

תאמין לי שאפשר להסתיר את הLS650W ואת כל שאר המצלמות שדומות לה מאוד בקלות המוביוס סתם מגעילה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי מצלמות כמו המוביוס, איך מכווננים אותם?

כי ראיתי שאין להם מסך.

 

מה רע בLS650W, בקישור היא נראית מצויינת, חוץ מזה שיש לה סוללה קטנה (למרות שלפי מה שהבנתי לא צריך סוללה בכלל).

 

 

המצלמות האלה, נגיד ועכשיו אני מתקין אחד ברכב.

היא מצלמת ושומרת את כל הסרטונים? או רק מה שאני אומר לה לשמור?

כמה אורך כל סרטון שהיא מצלמת?

ברגע שאני מגיע ליעד, פשוט צריך לכבות אותה וזהו? יש אפשרות שהיא תעשה את זה אוטומט?

תודה!

פורסם
לגבי מצלמות כמו המוביוס, איך מכווננים אותם?

כי ראיתי שאין להם מסך.

 

מה רע בLS650W, בקישור היא נראית מצויינת, חוץ מזה שיש לה סוללה קטנה (למרות שלפי מה שהבנתי לא צריך סוללה בכלל).

 

 

המצלמות האלה, נגיד ועכשיו אני מתקין אחד ברכב.

היא מצלמת ושומרת את כל הסרטונים? או רק מה שאני אומר לה לשמור?

כמה אורך כל סרטון שהיא מצלמת?

ברגע שאני מגיע ליעד, פשוט צריך לכבות אותה וזהו? יש אפשרות שהיא תעשה את זה אוטומט?

תודה!

 

אי אפשר לכוון מצלמות כמו מוביוס אתה שם אותם עם העדשה לכיוון הכביש ומקווה שזו הזווית הכי טובה אולי אחרי זה אם תסתכל במחשב אתה תראה אם צריך להזיז אותה קצת או שהזווית בסדר.

 

היא שומרת את כל הסרטונים ברגע שנגמר המקום בכרטיס זיכרון היא מתחילה למחוק את הסרטונים הישנים ביותר ולהקליט עליהם סרטונים חדשים.

עכשיו יש מה שנקרא G-sensor שזה חיישן שמזהה זעזועים(במקרה של תאונות) ואז הקובץ נשמר ושהמצלמה תתחיל למחוק סרטונים אם נגמר המקום בכרטיס היא תדלג על הסרטון הזה ולא תמחוק אותו.

וכמובן שאתה יכול גם ידנית לנעול סרטונים וככה למנוע מהמצלמה למחוק אותם.

זה תלוי במצלמות, אבל הרוב נותנות אופציות של 3, 5, 10 דקות.

המצלמה נדלקת אוטומטית ונכבית אוטומטית ברגע שהיא מקבלת זרם ומפסיקה לקבל אותו, אתה לא צריך להתעסק איתה אף פעם.

פורסם
מצלמה קטנה? יותר נכון מצלמה עם גוף קטן ומגעיל כפתורים מצ'וקמקים והדבר שהכי מציק אין לה מסך.

מבחינת איכות צילום יש להן את אותה איכות אבל לLS650W יש זווית יותר רחבה, עיצוב נחמד כפתורים נורמלים וכמובן מסך.

 

בו נשלם עוד כסף בשביל מצלמה בלי מסך, בלי עיצוב, בלי כפתורים נורמלים עם זווית צילום קטנה יחסית רק בגלל הכמה ס"מ האלה?

Mobius : 61(L)x35(W)x18(H)mm

LS650W: 122.2(L)X45.2(W)X37.6(H)mm

 

תאמין לי שאפשר להסתיר את הLS650W ואת כל שאר המצלמות שדומות לה מאוד בקלות המוביוס סתם מגעילה.

 

אתה מדבר שטויות בקצב,כנראה שלא החזקת מוביוס ביד ואתה סתם מבלבל את המוח.

נכון שהזווית של הLS יותר רחבה,בפועל ההבדל הוא קטן מאוד.

איזה כפתורים אתה צריך במצלמה? אתה מתעסק איתה כול היום או שהיא באוטו עושה את העבודה שלה ומצלמת?

כמה ס"מ? המוביוס היא חצי מהLS.

אין צורך במסך כי אני לא צריך לראות מה צילמתי,רק במקרה ששוטר עוצר אותי על עבירה שלא עשיתי,מחבר את המצלמה דרך USB לטלפון.

בשביל הפעם האחת הזו שאולי יעצרו אותך אתה צריך מצלמה פי 2 בגודל עם מסך? עיצוב? מה זה תיק של פראדה או מצלמה לרכב?:lol:

למוביוס יוצאים שדרוגים ועדכונים כל הזמן,יש לה קהילת פיתוח עצומה והיא גם בנויה לעבוד בתנאים הרבה יותר קשים מהLS.

אפשר לכוון את המצלמה ולשנות הגדרות דרך הטלפון,יש אפיליקציה ומחברים את המצלמה לטלפון דרך USB.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אתה מדבר שטויות בקצב,כנראה שלא החזקת מוביוס ביד ואתה סתם מבלבל את המוח.

נכון שהזווית של הLS יותר רחבה,בפועל ההבדל הוא קטן מאוד.

איזה כפתורים אתה צריך במצלמה? אתה מתעסק איתה כול היום או שהיא באוטו עושה את העבודה שלה ומצלמת?

כמה ס"מ? המוביוס היא חצי מהLS.

אין צורך במסך כי אני לא צריך לראות מה צילמתי,רק במקרה ששוטר עוצר אותי על עבירה שלא עשיתי,מחבר את המצלמה דרך USB לטלפון.

בשביל הפעם האחת הזו שאולי יעצרו אותך אתה צריך מצלמה פי 2 בגודל עם מסך? עיצוב? מה זה תיק של פראדה או מצלמה לרכב?:lol:

למוביוס יוצאים שדרוגים ועדכונים כל הזמן,יש לה קהילת פיתוח עצומה והיא גם בנויה לעבוד בתנאים הרבה יותר קשים מהLS.

אפשר לכוון את המצלמה ולשנות הגדרות דרך הטלפון,יש אפיליקציה ומחברים את המצלמה לטלפון דרך USB.

 

זוית יותר רחבה? כמעט פי 2.

למה אני צריך כפתורים? כי יש לי מסך נתחיל עם זה אני יכול לראות את התמונות ואת הסרטונים להעביר אותם אחורה וקדימה למחוק אותם ולנעול סרטונים שאני רוצה לשמור.

להחליף למצב וידאו ולמצב תמונות, לשנות הגדרות בתפריט.

וכן אבל תתפלא עיצוב זה כן דבר חשוב, ומסך זה דבר עוד יותר חשוב בכל מה שקשור למצלמה לרכב.

איזה תנאים קשים הLS650W בדיוק צריכה לעמוד? "מה זה תיק של פראדה או מצלמה לרכב?:lol:" המצלמה יושבת ברכב עם מזגן, מה אני זורק אותה מגגות? הנזק היחידי שיכול להיגרם למצלמה זה מחשיפה ממושכת וישירה לשמש במשך תקופה ארוכה וזה כבר יהרוס כל מצלמה כולל את המוביוס.

 

ואתה מדבר על הגודל נכון היא ארוכה ב6 ס"מ כי יש לה עיצוב מאוד נחמד עם כפתורים ומסך, ובו תספר לי איך הגעת למסקנה שהמוביוס שלך יותר קלה להסתרה מהLS650W? בכל מקום שאתה "מסתיר" את המוביוס אפשר "להסתיר" את הLS650W.

 

סתם שאלה מה תעשה בלי פלאפון?

לקנות מצלמה שבשביל להשתמש בה חייבים פלאפון נשמע לי מפגר.

פורסם
אי אפשר לכוון מצלמות כמו מוביוס אתה שם אותם עם העדשה לכיוון הכביש ומקווה שזו הזווית הכי טובה אולי אחרי זה אם תסתכל במחשב אתה תראה אם צריך להזיז אותה קצת או שהזווית בסדר.

 

היא שומרת את כל הסרטונים ברגע שנגמר המקום בכרטיס זיכרון היא מתחילה למחוק את הסרטונים הישנים ביותר ולהקליט עליהם סרטונים חדשים.

עכשיו יש מה שנקרא G-sensor שזה חיישן שמזהה זעזועים(במקרה של תאונות) ואז הקובץ נשמר ושהמצלמה תתחיל למחוק סרטונים אם נגמר המקום בכרטיס היא תדלג על הסרטון הזה ולא תמחוק אותו.

וכמובן שאתה יכול גם ידנית לנעול סרטונים וככה למנוע מהמצלמה למחוק אותם.

זה תלוי במצלמות, אבל הרוב נותנות אופציות של 3, 5, 10 דקות.

המצלמה נדלקת אוטומטית ונכבית אוטומטית ברגע שהיא מקבלת זרם ומפסיקה לקבל אותו, אתה לא צריך להתעסק איתה אף פעם.

 

למה להוריד את הרמה, כל אחד יקנה מה שטוב לו ושלום על ישראל.

 

הבנתי.

נגיד לך ככה, לא מזמן קניתי מתקן שמחזיק את הפלאפון לשמשה.

יש לי אפליקציה בפלאפון.

חשבתי שיהיה לי נוח ואני מבין עכשיו שיש בזה הרבה התעסקות מיותרת (כל פעם להכנס אפליקציה וכ'ו, למרות שהיא רצה ברקע).

 

כנראה שאני יזמין מצלמה כלשהי ממה שאתם ממליצים, כזאת שאני יזרוק ברכב ותעשה הכל אוטומט, ככה שיהיה תיעוד ואני לא יתעסק בה.

 

לגבי מה שאמרת, שהיא נכבית לבד.

זה שנפסק הזרם בפתאומיות, זה לא דופק את המהלך עבודה שלה? (אתה יודע, כמו מחשב שאתה מוציא לו את החשמל, מבלי לכבות מסודר).

ההתקנה שלה לא אמורה ליהיות מסובכת. פשוט למשוך לה כבל מהפלוס של הסוויץ (נכבה כל כיבוי מנוע) וכבל ממינוס, וזהו?

 

תודה רבה.

 

אם אני אזמין, אני אקח כנראה את הLS650W או משהו בסגנון, אני מעדיף משהו עם מסך. (אין לי בעיה של גודל, אני ממקם אותה מאחורי המראה של הרכב, סולל לה חשמל, ונגמר הסיפור.)

פורסם
למה להוריד את הרמה, כל אחד יקנה מה שטוב לו ושלום על ישראל.

 

הבנתי.

נגיד לך ככה, לא מזמן קניתי מתקן שמחזיק את הפלאפון לשמשה.

יש לי אפליקציה בפלאפון.

חשבתי שיהיה לי נוח ואני מבין עכשיו שיש בזה הרבה התעסקות מיותרת (כל פעם להכנס אפליקציה וכ'ו, למרות שהיא רצה ברקע).

 

כנראה שאני יזמין מצלמה כלשהי ממה שאתם ממליצים, כזאת שאני יזרוק ברכב ותעשה הכל אוטומט, ככה שיהיה תיעוד ואני לא יתעסק בה.

 

לגבי מה שאמרת, שהיא נכבית לבד.

זה שנפסק הזרם בפתאומיות, זה לא דופק את המהלך עבודה שלה? (אתה יודע, כמו מחשב שאתה מוציא לו את החשמל, מבלי לכבות מסודר).

ההתקנה שלה לא אמורה ליהיות מסובכת. פשוט למשוך לה כבל מהפלוס של הסוויץ (נכבה כל כיבוי מנוע) וכבל ממינוס, וזהו?

 

תודה רבה.

 

אם אני אזמין, אני אקח כנראה את הLS650W או משהו בסגנון, אני מעדיף משהו עם מסך. (אין לי בעיה של גודל, אני ממקם אותה מאחורי המראה של הרכב, סולל לה חשמל, ונגמר הסיפור.)

 

זה לא דופק את המצלמה ככה תכנתו אותה וככה בנו אותה היא נועדה לעשות את זה.

לגבי ההתקנה בדיוק מה שאמרת ממש לא מסובך.

פורסם
זוית יותר רחבה? כמעט פי 2.

למה אני צריך כפתורים? כי יש לי מסך נתחיל עם זה אני יכול לראות את התמונות ואת הסרטונים להעביר אותם אחורה וקדימה למחוק אותם ולנעול סרטונים שאני רוצה לשמור.

להחליף למצב וידאו ולמצב תמונות, לשנות הגדרות בתפריט.

וכן אבל תתפלא עיצוב זה כן דבר חשוב, ומסך זה דבר עוד יותר חשוב בכל מה שקשור למצלמה לרכב.

איזה תנאים קשים הLS650W בדיוק צריכה לעמוד? "מה זה תיק של פראדה או מצלמה לרכב?:lol:" המצלמה יושבת ברכב עם מזגן, מה אני זורק אותה מגגות? הנזק היחידי שיכול להיגרם למצלמה זה מחשיפה ממושכת וישירה לשמש במשך תקופה ארוכה וזה כבר יהרוס כל מצלמה כולל את המוביוס.

 

ואתה מדבר על הגודל נכון היא ארוכה ב6 ס"מ כי יש לה עיצוב מאוד נחמד עם כפתורים ומסך, ובו תספר לי איך הגעת למסקנה שהמוביוס שלך יותר קלה להסתרה מהLS650W? בכל מקום שאתה "מסתיר" את המוביוס אפשר "להסתיר" את הLS650W.

 

סתם שאלה מה תעשה בלי פלאפון?

לקנות מצלמה שבשביל להשתמש בה חייבים פלאפון נשמע לי מפגר.

 

 

 

על הנייר פי 2,בפועל כמו שאמרתי זניח.

גם במוביוס אפשרי לנעול סרטונים בלחיצת כפתור.

אתה מייחס חשיבות גבוהה מידי למסך,מצלמה כזו צריכה הגדרה חד פעמית ומאז אין לך למה לגעת בה.

היא יושבת ברכב ומצלמת עד שאתה צריך להוציא ממנה סרטון,חוץ מזה אין לה למה לגעת בה.

המוביוס היא לא רק DVR היא מצלמת אקסטרים ולכן היא עמידה יותר מהLS,ותעמוד בתנאים יותר קשים מהLS.

איך הגעתי למסקנה שיותר קל להסתיר את המוביוס? בוא נחשוב ביחד,המצלמה שלי היא חצי גודל משלך,מה יותר קל להסתיר ענב או תפוח?:roll:

לגבי הטלפון,השאלה שלך לא רלוונטית,כמעט ואין אנשים היום שאין להם סמארטפונים,לי יש 2 איתי תמיד ככה שאני לא דואג.

ולמי שאין סמארטפון תאמין לי גם DVR לא יהיה לו.

אתה שוכח דבר אחד פשוט,המצלמות האלו הם "שגר ושכח".

הגדרה חד פעמית ואין לך מה להתעסק איתה יותר,אז אני לא אקנה מסך בשביל הגדרה חד פעמית,ודרך אגב מי שיש לו דאבל דין ברכב יכול לחבר את המצלמה לדאבל ,במקום להתעסק במסך של 2 אינצ' בלחץ.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
למה להוריד את הרמה, כל אחד יקנה מה שטוב לו ושלום על ישראל.

 

הבנתי.

נגיד לך ככה, לא מזמן קניתי מתקן שמחזיק את הפלאפון לשמשה.

יש לי אפליקציה בפלאפון.

חשבתי שיהיה לי נוח ואני מבין עכשיו שיש בזה הרבה התעסקות מיותרת (כל פעם להכנס אפליקציה וכ'ו, למרות שהיא רצה ברקע).

 

כנראה שאני יזמין מצלמה כלשהי ממה שאתם ממליצים, כזאת שאני יזרוק ברכב ותעשה הכל אוטומט, ככה שיהיה תיעוד ואני לא יתעסק בה.

 

לגבי מה שאמרת, שהיא נכבית לבד.

זה שנפסק הזרם בפתאומיות, זה לא דופק את המהלך עבודה שלה? (אתה יודע, כמו מחשב שאתה מוציא לו את החשמל, מבלי לכבות מסודר).

ההתקנה שלה לא אמורה ליהיות מסובכת. פשוט למשוך לה כבל מהפלוס של הסוויץ (נכבה כל כיבוי מנוע) וכבל ממינוס, וזהו?

 

תודה רבה.

 

אם אני אזמין, אני אקח כנראה את הLS650W או משהו בסגנון, אני מעדיף משהו עם מסך. (אין לי בעיה של גודל, אני ממקם אותה מאחורי המראה של הרכב, סולל לה חשמל, ונגמר הסיפור.)

 

המצלמה מיועדת להדלק בקבלת זרם ולהיכבות בהפסקתו, וזה לא פוגע בה.

יש פה באתר כמה דוגמאות להתקנות שאנשים עשו, אתה יכול לבדוק. אפשר לחבר אותה ישירות לשקע המצת, או לחבר ממיר מתח לאחד החוטים שמקבלים מתח בזמן שאתה מניע. אני חיברתי מצלמה עם ממיר מתח ופיוז.

פורסם
על הנייר פי 2,בפועל כמו שאמרתי זניח.

גם במוביוס אפשרי לנעול סרטונים בלחיצת כפתור.

אתה מייחס חשיבות גבוהה מידי למסך,מצלמה כזו צריכה הגדרה חד פעמית ומאז אין לך למה לגעת בה.

היא יושבת ברכב ומצלמת עד שאתה צריך להוציא ממנה סרטון,חוץ מזה אין לה למה לגעת בה.

המוביוס היא לא רק DVR היא מצלמת אקסטרים ולכן היא עמידה יותר מהLS,ותעמוד בתנאים יותר קשים מהLS.

איך הגעתי למסקנה שיותר קל להסתיר את המוביוס? בוא נחשוב ביחד,המצלמה שלי היא חצי גודל משלך,מה יותר קל להסתיר ענב או תפוח?:roll:

לגבי הטלפון,השאלה שלך לא רלוונטית,כמעט ואין אנשים היום שאין להם סמארטפונים,לי יש 2 איתי תמיד ככה שאני לא דואג.

ולמי שאין סמארטפון תאמין לי גם DVR לא יהיה לו.

אתה שוכח דבר אחד פשוט,המצלמות האלו הם "שגר ושכח".

הגדרה חד פעמית ואין לך מה להתעסק איתה יותר,אז אני לא אקנה מסך בשביל הגדרה חד פעמית,ודרך אגב מי שיש לו דאבל דין ברכב יכול לחבר את המצלמה לדאבל ,במקום להתעסק במסך של 2 אינצ' בלחץ.

 

אתה קורא את מה שאתה כותב? המוביוס תהרס בדיוק באותה קלות ומהירות כמו הLS650W מהשמש.

אין שום תנאים קשים שמצלמת רכב צריכה לעמוד בהם, מצלמות רכב נועדו לשבת ברכב ולא לזוז ממנו וכמו שאמרת המוביוס היא מצלמת אקסטרים במקור שעל הדרך נהפכה למצלמה לרכב שכרגע בשוק של היום היא מצלמה של העבר.

איפה אתה מסתיר את המוביוס שלך מאחורי המראה? אפשר להסתיר את הLS650W מאחורי המראה באותה קלות.

"בוא נחשוב ביחד,המצלמה שלי היא חצי גודל משלך,מה יותר קל להסתיר ענב או תפוח?:roll:" אם אתה מנסה להסתיר ענב ותפוח מאחורי אבטיח זה יהיה קל באותה מידה, ואיזו סיבה יש להסתיר את המצלמה?

ועצם זה שאני צריך פלאפון בשביל לתפעל אותה במקרה הצורך מאוד בעייתי.

פורסם

קיבלתי את המצלמת המשולבת במראה והתאכזבתי, צילום מטושטש והמצלמה בתוך המראה נופלת כשחם בקיצור מחזיר אותה.

עכשיו ראיתי מצלמה אחרת אולי מישהו שמע עליה?

http://www.ebay.com/itm/100-Original-Car-DVR-Recorder-EHD91-With-Ambarella-A2-Full-HD-1080P-GPS-/121177833702?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c36c300e6

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם
אתה קורא את מה שאתה כותב? המוביוס תהרס בדיוק באותה קלות ומהירות כמו הLS650W מהשמש.

אין שום תנאים קשים שמצלמת רכב צריכה לעמוד בהם, מצלמות רכב נועדו לשבת ברכב ולא לזוז ממנו וכמו שאמרת המוביוס היא מצלמת אקסטרים במקור שעל הדרך נהפכה למצלמה לרכב שכרגע בשוק של היום היא מצלמה של העבר.

איפה אתה מסתיר את המוביוס שלך מאחורי המראה? אפשר להסתיר את הLS650W מאחורי המראה באותה קלות.

"בוא נחשוב ביחד,המצלמה שלי היא חצי גודל משלך,מה יותר קל להסתיר ענב או תפוח?:roll:" אם אתה מנסה להסתיר ענב ותפוח מאחורי אבטיח זה יהיה קל באותה מידה, ואיזו סיבה יש להסתיר את המצלמה?

ועצם זה שאני צריך פלאפון בשביל לתפעל אותה במקרה הצורך מאוד בעייתי.

 

טוב הבנו... אתה בדעה שלך, אריק בדעה שלו. תכבד אנשים שדעתם שונה משלך, ותפסיק לכתוב כמו ילד קטן "מצלמה מגעילה ומצוקמקת". שכל אחד יחשוב מה חשוב לו במצלמה ויעשה את הבחירה שלו. אחד יעדיף מצלמה א' בעוד אחר מצלמה ב', ואין בזה שום דבר רע או לא נכון.

אגב, אני בדעה של אריק, לדעתי מצלמה נועדה שישימו אותה ברכב וישכחו ממנה, לכן לדעתי לא צריך מסך ועדיף מצלמה קטנה. ושוב, לדעתי האישית המוביוס עונה על דרישות אלה יותר טוב ועדיפה בעיניי.

פורסם
אתה קורא את מה שאתה כותב? המוביוס תהרס בדיוק באותה קלות ומהירות כמו הLS650W מהשמש.

אין שום תנאים קשים שמצלמת רכב צריכה לעמוד בהם, מצלמות רכב נועדו לשבת ברכב ולא לזוז ממנו וכמו שאמרת המוביוס היא מצלמת אקסטרים במקור שעל הדרך נהפכה למצלמה לרכב שכרגע בשוק של היום היא מצלמה של העבר.

איפה אתה מסתיר את המוביוס שלך מאחורי המראה? אפשר להסתיר את הLS650W מאחורי המראה באותה קלות.

"בוא נחשוב ביחד,המצלמה שלי היא חצי גודל משלך,מה יותר קל להסתיר ענב או תפוח?:roll:" אם אתה מנסה להסתיר ענב ותפוח מאחורי אבטיח זה יהיה קל באותה מידה, ואיזו סיבה יש להסתיר את המצלמה?

ועצם זה שאני צריך פלאפון בשביל לתפעל אותה במקרה הצורך מאוד בעייתי.

 

בקיצור הבנתי שאתה מנסה להצדיק את הרכישה שלך ובדרך מדבר שטויות.

בקיצור אני בחום ממליץ לא להקשיב לדברי 976AY כי הוא פשוט מנסה להצדיק את הרכישה שלו.

המוביוס היא מצלמה מצויינת,וגם הLS לא רעה,שכל אחד יעשה את השיקולים שלו ויחליט מה טוב בשבילו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עד היום לא הבנתי למה כ''כ צריך מסך במצלמה.

התפקיד של מצלמה לרכב לצלם, לא יותר מידי.

ברגע שתופסים אותך על עבירה שלא עשית, גם ככה זה יהיה בבית משפט בסוף, וכמובן אף אחד לא יציג את זה במסך 2.5 אינץ.

כמה שיותר קטן יותר טוב

פורסם

שכל אחד יקנה מה שהוא רוצה, אני רק מנסה להבין למה לשלם יותר ולקבל פחות.

ולגבי הגודל המקום היחידי שאפשר להסתיר את המצלמה(אם שמים אותה על השמשה הקדמית) זה מאחורי המראה ואני לא מכיר שום מצלמה שאי אפשר להסתיר מאחורי המראה, חוץ ממעטות ישנות וגדולות.

אז אין שום סיבה להתייחס לגודל ואין שום סיבה לציין שהמוביוס יותר עמידה כי אנחנו מדברים על מצלמות לרכב לא מצלמות אקסטרים שנועדו לחטוף מכות וליפול מגגות.

ואתם שוכחים את הפרט החשוב ביותר שבאותו מחיר אם לא פחות אתם מקבלים את המסך זה לא כאילו אתם צריכים לשלם על זה יותר, ואני אישית לא יכול להסתדר עם מצלמה בלי מסך.

 

 

בקיצור הבנתי שאתה מנסה להצדיק את הרכישה שלך ובדרך מדבר שטויות.

בקיצור אני בחום ממליץ לא להקשיב לדברי 976AY כי הוא פשוט מנסה להצדיק את הרכישה שלו.

המוביוס היא מצלמה מצויינת,וגם הLS לא רעה,שכל אחד יעשה את השיקולים שלו ויחליט מה טוב בשבילו.

 

אני ממש לא מנסה להצדיק את הרכישה שלי, אם כבר אתה מנסה להצדיק את זה ששילמת יותר בשביל לקבל פחות.

אין שום דבר שהמוביוס יותר טובה מהLS650W והגודל ממש לא משנה כי את שניהם אפשר להסתיר באותה קלות.

 

אתם אוטומטי ממליצים לאנשים על המוביוס בלי להבין שכל חודש יוצאות עוד ועוד מצלמות שכל אחת עדיפה על המוביוס.

אתה קונה מצלמת אקסטרים כדי שהיא תשמש אותך כמצלמה לרכב ועל הדרך סתם משלם עוד כסף על דברים שאתה לא צריך כמו עמידות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...