Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שכל אחד יקנה מה שהוא רוצה, אני רק מנסה להבין למה לשלם יותר ולקבל פחות.

ולגבי הגודל המקום היחידי שאפשר להסתיר את המצלמה(אם שמים אותה על השמשה הקדמית) זה מאחורי המראה ואני לא מכיר שום מצלמה שאי אפשר להסתיר מאחורי המראה, חוץ ממעטות ישנות וגדולות.

אז אין שום סיבה להתייחס לגודל ואין שום סיבה לציין שהמוביוס יותר עמידה כי אנחנו מדברים על מצלמות לרכב לא מצלמות אקסטרים שנועדו לחטוף מכות וליפול מגגות.

ואתם שוכחים את הפרט החשוב ביותר שבאותו מחיר אם לא פחות אתם מקבלים את המסך זה לא כאילו אתם צריכים לשלם על זה יותר, ואני אישית לא יכול להסתדר עם מצלמה בלי מסך.

 

 

 

 

אני ממש לא מנסה להצדיק את הרכישה שלי, אם כבר אתה מנסה להצדיק את זה ששילמת יותר בשביל לקבל פחות.

אין שום דבר שהמוביוס יותר טובה מהLS650W והגודל ממש לא משנה כי את שניהם אפשר להסתיר באותה קלות.

 

אתם אוטומטי ממליצים לאנשים על המוביוס בלי להבין שכל חודש יוצאות עוד ועוד מצלמות שכל אחת עדיפה על המוביוס.

אתה קונה מצלמת אקסטרים כדי שהיא תשמש אותך כמצלמה לרכב ועל הדרך סתם משלם עוד כסף על דברים שאתה לא צריך כמו עמידות.

אתה מתעקש על שטויות ובדרך גם מדבר שטויות,אני לא מנסה להצדיק את הרכישה שלי כי אני יודע שעשיתי קניה טובה.

אתה לעומת זאת בוחר להכפיש מוצר שאין לך שבריר שניה של נסיון איתו,למה?

אני לא מקבל פחות,כי אני קיבלתי בעוד 8 דולר מצלמה הרבה יותר דיסקרטית והרבה יותר עמידה.

בוא תראה לי עוד מצלמות שעדיפות על המוביוס.

תכנס לdashcamtalk ואתה תראה אנשים שהחביאו את המוביוס בכל מיני מקומות שהמצלמה שלך הייתה חולמת להכנס אליהם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אתה מתעקש על שטויות ובדרך גם מדבר שטויות,אני לא מנסה להצדיק את הרכישה שלי כי אני יודע שעשיתי קניה טובה.

אתה לעומת זאת בוחר להכפיש מוצר שאין לך שבריר שניה של נסיון איתו,למה?

אני לא מקבל פחות,כי אני קיבלתי בעוד 8 דולר מצלמה הרבה יותר דיסקרטית והרבה יותר עמידה.

בוא תראה לי עוד מצלמות שעדיפות על המוביוס.

תכנס לdashcamtalk ואתה תראה אנשים שהחביאו את המוביוס בכל מיני מקומות שהמצלמה שלך הייתה חולמת להכנס אליהם.

 

מוצר טוב, אבל יש הרבה יותר טובים שזה קשור למצלמת רכב אם הייתי רוצה לקנות מצלמה לאופניים או לאופנוע אז ברור שהמוביוס עדיפה אבל לא בתחום של מצלמות לרכב.

מה יותר דיסקרטי בה? איפה כבר החבאת אותה שהיא בלתי נראת? למה בכלל צריך להסתיר מצלמה מעבר לרמה שאתה לא רואה אותה ממושב הנהג? אתה מנסה לצלם בסתר אני לא מבין.

G1W, AT550, AT800, AT700, LS650W אני בטוח שעוד חודש יצאו עוד כמה דגמים ועוד חודשיים עוד כמה דגמים בקיצור כבר יש הרבה תחלופות יותר טובות ועם הזמן יהיו עוד יותר.

פורסם
מוצר טוב, אבל יש הרבה יותר טובים שזה קשור למצלמת רכב אם הייתי רוצה לקנות מצלמה לאופניים או לאופנוע אז ברור שהמוביוס עדיפה אבל לא בתחום של מצלמות לרכב.

מה יותר דיסקרטי בה? איפה כבר החבאת אותה שהיא בלתי נראת? למה בכלל צריך להסתיר מצלמה מעבר לרמה שאתה לא רואה אותה ממושב הנהג? אתה מנסה לצלם בסתר אני לא מבין.

G1W, AT550, AT800, AT700, LS650W אני בטוח שעוד חודש יצאו עוד כמה דגמים ועוד חודשיים עוד כמה דגמים בקיצור כבר יש הרבה תחלופות יותר טובות ועם הזמן יהיו עוד יותר.

 

מסתירים מצלמה כדי לא למשוך תשומת לב מיותרת (גנבים).

פורסם

זה צריך להיות ברור שכל דבר שבולט לעין,כמו המצלמה שלך מושך גם גנבים.

יש לך כוח כל פעם להוציא את המצלמה מהרכב/לשים אותה בתא כפפות?

 

זו דוגמא אחת יש עוד הרבה

http://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-diy-built-in-into-rear-centre-brake-light.2372/

כל המצלמות שציינת אף אחד לא מתעלה על המוביוס באיכות צילום.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מנסה פתרון לשרשור כבל החשמל ללא כל פירוק פלסטיקים ברכב בעזרת "Suction Cups" מאיביי.

 

1.6788457501-00SlottedHeadgreenworldsbest.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אני לא הייתי ממהר לקנות ממנו, בלינק שצירפתי למטה יש רשימה של מוכרים שאושרו ע"י יצרן המצלמה והמוכר הזה לא מופיע שם.

 

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1904559

 

הוא רק עכשיו העלה אותה למכירה

יכול להיות שהוא מוכר מורשה חדש

רשימת המורשים עודכנה לאחרונה ביוני

אני בכל אופן רכשתי מהמוכרים הוותיקים לפני שלושה ימים ככה שזה לא רלוונטי לי בכל אופן.. :wink:

פורסם
עד היום לא הבנתי למה כ''כ צריך מסך במצלמה.

התפקיד של מצלמה לרכב לצלם, לא יותר מידי.

ברגע שתופסים אותך על עבירה שלא עשית, גם ככה זה יהיה בבית משפט בסוף, וכמובן אף אחד לא יציג את זה במסך 2.5 אינץ.

כמה שיותר קטן יותר טוב

 

הסבירות היא ששוטר שרואה את ההוכחה במקום יורד מהרעיון לרשום לך דו"ח גבוהה יותר. כמובן שאפשר להגיע למשפט, אך בסופו של דבר מדובר בבזבוז זמן שאפשר להמנע ממנו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

בהתחלה התבאסתי כשקראתי כי בדיוק השבוע קיבלתי את שלי,

אבל אז ראיתי שאין למוכר עדיין שום פידבק ממישהו שקיבל את המצלמה או מוצר אחר שעולה יותר מ10 דולר, וגם עם ההסתייגויות האלה ציון הפידבק שלו לא בשמיים.

גם אם הייתי רוצה לקנות ממנו הייתי צריך לחכות עד שהקונים הנוכחיים יקבלו את המלמה וישאירו פידבק, וזה יכול לקחת אפילו חודש אם לא יותר...

בכל מקרה הוא לא מוכר מורשה בוודאות, כי כל עוד המוכרים המקוריים מוכרים במחיר הישן אין סיכוי שיאשרו מוכר שפתאום ישבור את השוק.

פורסם
זה צריך להיות ברור שכל דבר שבולט לעין,כמו המצלמה שלך מושך גם גנבים.

יש לך כוח כל פעם להוציא את המצלמה מהרכב/לשים אותה בתא כפפות?

 

זו דוגמא אחת יש עוד הרבה

http://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-diy-built-in-into-rear-centre-brake-light.2372/

כל המצלמות שציינת אף אחד לא מתעלה על המוביוס באיכות צילום.

 

לא מתעלות אבל עם אותה איכות צילום, אף פעם לא טענתי שהאיכות שלהם יותר טובה רק שהם יותר זולות ועם מסך ועיצוב נורמלי.

גניבות? תצלם לי תמונה בבקשה של המיקום שבו החבאת את המוביוס שלך שאם בה עכשיו גנב שבודק לך את הרכב הוא לא יראה אותה.

ובכל מקום שאפשר להסתיר את המוביוס אפשר להסתיר את כל המצלמות ותאמין לי שאם גנבים יחפשו מצלמות אז שיש לך מוביוס ״מוסתרת״ לא יעזור לך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...