Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום עברתי על הפוסט ואני מבולבל

מישהו ניכנס לי מי קדימה באוטו וברח אני בסערת רגשות כל הגוף שלי רועד

מצאתי אותו והוא אמר שהסתדר איתי אבל בכול זאת הנזק עצום הוא לא מוכן להודות

אני מבקש בכול לשון של בקשה

להביא לי קישור מארץ או מחו"ל עדיפות מארץ

של מצלמה תיעוד ב1600-2000 ש"ח לא חשוב הכסף

שהמצלמה גם תקליט שאוטו לא מונע גם אחורית גם קידמית

תודה גם לעוזרים

השם יברך את מי שיעזור בכול לשון של בקשה עיזרו לי תודה לכם

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^ סליחה, התבלבלתי כנראה עם ההודעה שהייתה לפנייך והסקתי שקנית מוביוס.

לגבי הזיכרון- צודק, הסתכלתי על הגרסה הרגילה ואתה קנית את האולטרה היי ספיד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא הבנתי אל מי הגבת?

 

בגלל שיש חוק שלא מצטטים את התגובה שמעלייך, הגבתי לבגרותניק אבל בזמן הזה נכתבו עוד 2 תגובות :-P

לגבי הבקשה שלך (אורן) - לא נראה לי שיש מצלמה שמסוגלת להקליט בחום של אוטו סגור בארץ,

אני הייתי מנסה את המוביוס + פתרונות קירור תמידיים (היט-סינק + מאוורר שיפעל נון סטופ).

קח בחשבון שיש סיכוי שזה גם יקצר לך את חיי המצבר.

פורסם

לא מבין מה הבעיה עם המוביוס. היא מותקנת אצלי ברכב קבוע כבר כמה חודשים, ברכב שחור שעומד בשמש כל היום. לא מפרק אותה בכלל.

גם כשהיא חמה רצח בשיא החום של הקיץ היא עדיין מקליטה ועובדת רגיל, אז איפה הבעיה?

זה שהגוף חם? שיהיה חם, כל עוד היא עובדת דיינו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין בעיה עם זה שמצלמה תהיה באוטו 24\7, אבל לפחות לפי הוראות ההפעלה-

לא רצוי להפעיל אותה כשהיא נמצאת באוטו סגור וחם.

אני משער שהמצלמה שלך מקליטה רק כשהמפתח בסוויטץ' (או שאני טועה?) ואורן ביקש מצלמה שתצלם גם כשהאוטו חונה.

 

וסתם בשביל ההעשרה: קבל מה קרה לבטריה של טאבלט שנשארה בתוך אוטו ישראלי ממוצע-

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4099610#post4099610

פורסם

אכן, אצלי היא מצלמת רק כשסויץ' פתוח. אני התכוונתי בתגובה שלי לתלונה של נהג צעיר :

 

לאף אחד אין שיטה מה לעשות בשביל להשאיר את המוביוס ברכב?

נסעתי היום כשעה בשעות החמות של הצהריים!

רציתי להוריד את המצלמה מהרכב וכמאט קיבלתי כוויה מה2 דברים הכסופים למעלה!

אי אפשר בזמן נסיעה להסתיר איכשהו?לקרר?

 

 

ולגבי הסוללה - סיכויי ההתנפחות הם ביחס ישר לגודל הסוללה. במוביוס הסוללה מאד קטנה יחסית לטאבלט, ולכן פחות סיכוי ששתנפח.

אם כי אני לא שולל את זה, במידה וזה יקרה או שנחליף מצלמה/סוללה או שנמצא פתרון עוקף (יש כל מיני).

בכל מקרה זה לא מהווה סיבה מספיק טובה בשבילי לטרוח ולשלוף אותה מהרכב כל פעם ולהתקין מחדש.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

המצלמה שהבאת בקישור פשוטה למדי

 

רציתי לדעת האם המצלמה הזאת http://www.no-risk.co.il/page.asp?page=362

יכולה לצלם קבוע ברכב ללא שום נזק כי אין לה סוללה שתתחמם והאם היא יותר טוב מהמוביוס

 

 

תודה לעוזרים

או לדעת עם היא טובה לפחות מישהו התנסה בה

והאם אפשר להוסיף יחידת מצלמה נוספת לתיעוד אחורי / פנים האוטו תודה מראש

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי שאלה בקשר להתקנה של המצלמה-

אני מעוניין להתקין מתחת הדשבורד ממיר מתח שיחובר במקביל למצית, זאת אומרת יקבל מתח מהסוויץ',

ולהוציא ממנו 2 כבלי יו אס בי (אחד למצלמה ואחד לטעינה של הפלאפון).

ראיתי שיש מטענים לרכב עם שתי יציאות USB אבל אני מאוד מפחד לשים דבר כזה תוצרת סין במקום לא נגיש וליד כל מערכת החשמל של הרכב,

כבר יצא לי לראות מטען סיני כזה מתחמם עד כדי ריח שרוף בנסיעה של רבע שעה-

קיצר, לא מוכן לסמוך על הסינים עד כדי כך,

למישהו יש רעיון לשנאי נורמלי ואמין שאני אוכל לסמוך עליו שלא יתחמם \ יקצר \ ישרף?

חשבתי על ממיר מתח למחשב (לא זוכר את מספר הדגם) שמיוחד להמרה ממתח של מצבר-

הבעיה שהח*א הזה יקר בטירוף, 500 שקל, ואני די בטוח שיש חלופה יותר זולה (מה גם שאין לי צורך ברוב היציאות של ממיר מתח כזה)

פורסם
יש לי שאלה בקשר להתקנה של המצלמה-

אני מעוניין להתקין מתחת הדשבורד ממיר מתח שיחובר במקביל למצית, זאת אומרת יקבל מתח מהסוויץ',

ולהוציא ממנו 2 כבלי יו אס בי (אחד למצלמה ואחד לטעינה של הפלאפון).

ראיתי שיש מטענים לרכב עם שתי יציאות USB אבל אני מאוד מפחד לשים דבר כזה תוצרת סין במקום לא נגיש וליד כל מערכת החשמל של הרכב,

כבר יצא לי לראות מטען סיני כזה מתחמם עד כדי ריח שרוף בנסיעה של רבע שעה-

קיצר, לא מוכן לסמוך על הסינים עד כדי כך,

למישהו יש רעיון לשנאי נורמלי ואמין שאני אוכל לסמוך עליו שלא יתחמם \ יקצר \ ישרף?

חשבתי על ממיר מתח למחשב (לא זוכר את מספר הדגם) שמיוחד להמרה ממתח של מצבר-

הבעיה שהח*א הזה יקר בטירוף, 500 שקל, ואני די בטוח שיש חלופה יותר זולה (מה גם שאין לי צורך ברוב היציאות של ממיר מתח כזה)

 

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=161094399118

אני קניתי כזה, עוד לא התקנתי כי יש לי מספר בעיות חשמל שאני צריך לפתור ברכב.

אבל אני מאמין שזה עושה את העבודה.

ברגע שאתקין אעדכן אותך, אבל זה לא יהיה בזמן הקרוב.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

קיבלתי את הLS650W שלי ובשביל מצלמה ב60$ היא ממש טובה, עד עכשיו לא מצאתי בה פגמים היא עובדת מצוין האיכות צילום מצוינת.

יש לה וואקום מושחר לחלון שזה ממש טוב השמש לא משפיע עליו בכלל, יש לה שחרור מהיר.

 

אני בכלל לא מוצא סיבה לקנות את הDVR-207 DVR-007 DVR-027 או Mobius שיש מצלמה כזאת ב60$.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...