Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אלה ב70$ מאוד איכותיות ביחס למחיר שלהם מבחינת איכות צילום לפי דעתי אפשר להסתפק בהם ולוותר על האלה ב100$.

הוואקום של המצלמות האלה הם שחורים ומאוד עמידים לשמש ולמצלמות האלה יש שחרור מהיר אז מאוד נוח להוריד אותם ולחבר כל נסיעה.

חיישני תנועה זה משהו שלפי מה שאני יודע יש ברוב המצלמות, זה פשוט מצב שהמצלמה מקליטה רק כאשר היא מזהה תזוזה לי אישית אף פעם לא יצא להשתמש בשה.

אתה רוצה שהמצלמה תפעל 24/7? אם לא אין שום סיבה לחבר אותה ישירות למצבר.

 

אני רוצה להימנע מכבלים שתלויים באמצע הרכב. בגלל זה שקלתי לחבר אותה לרכב. אני גם לא רוצה שהמטען יתפוס לו את המקום של השקע מצית (היחיד).

 

ניקו, בגלל ששאלת בפרטי: :)

 

המצלמה שלי היא DVR027.

 

קניתי אותה לפני כמעט שנה מספק בארץ עבור 350-400 ש"ח (לא זוכר).

 

היא נטענת ישירות מהשקע של המצית והיא גם מוחקת מה שהיה קודם באופן אוטומטי.

 

כרטיס הזיכרון שלי הוא של 8 GB.

 

פרנקוס תודה. אתה זוכר מאיפה בארץ קנית אותה? יש טלפון/אתר?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בזמן האחרון ראיתי מספר אנשים שמחברים את המצלמות שלהם דרך כבל חשמל שנכנס לתוך הגג ולא לשקע המצית הרגיל.

היום הזמנתי מצלמה מאיביי ועד שהיא תגיע חשבתי לעשות את אותו הדבר, להסליק את החשמל רק שאני לא יודע מה בדיוק קורה שם... מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על הנושא?

 

תסתכל בחתימה שלי על התקנה של מצלמת רכב.

 

פורסם

קיבלתי אתמול את ה- GT550W.

אין ספק שבייחס למצלמה הישנה שלי התמונה חדה מאד וברורה , ניתן לראות מספרי רכבים בקלות , שילוט ,תמרורים ובעיקר בלילה

עם איכות צילום מדהימה.

 

הבעיה היא כנראה כרטיס הזיכרון.

יש לי שני כרטיסי זיכרון של SANDISK 32GB חדשים לחלוטין ( אין לי מושג איזה CLASS ) ובהורדת הקובץ למחשב התמונה לא זורמת חלק , יש עצירות קטנות של שברירי שניות וזה מחרפן אותי לגמרי...

קראתי כאן קצת על סוגי הכרטיסים , האם כרטיס 32GB CLASS 10 יפתור לי את הבעיה ?

אשמח לשמוע מבעלי מצלמות מאותו הדגם חוות דעת .

תודה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
קיבלתי אתמול את ה- GT550W.

אין ספק שבייחס למצלמה הישנה שלי התמונה חדה מאד וברורה , ניתן לראות מספרי רכבים בקלות , שילוט ,תמרורים ובעיקר בלילה

עם איכות צילום מדהימה.

 

הבעיה היא כנראה כרטיס הזיכרון.

יש לי שני כרטיסי זיכרון של SANDISK 32GB חדשים לחלוטין ( אין לי מושג איזה CLASS ) ובהורדת הקובץ למחשב התמונה לא זורמת חלק , יש עצירות קטנות של שברירי שניות וזה מחרפן אותי לגמרי...

קראתי כאן קצת על סוגי הכרטיסים , האם כרטיס 32GB CLASS 10 יפתור לי את הבעיה ?

אשמח לשמוע מבעלי מצלמות מאותו הדגם חוות דעת .

תודה.

 

נתקלתי בתופעה כזאת שנגרמה בגלל המחשב עצמו, הוא היה עמוס ודרש ריסטרט

תנסה אולי זה בגלל שהמחשב חלש מידי

פורסם

ערב טוב.

רכשתי מוביוס.

ואני כועס, היא מעצבנת אותי.

 

התקנתי הכל כמו שצריך לפי הספר.

מצלמה נדלקת, מקליטה, נורה צהובה למעלה ואדומה בתחת מהבהבות להן.

מתישהו במהלך הצילום, הן מפסיקות והמצלמה נכבית.

WTF?!

אני משתגע כבר. אני כל פעם מדליק אותה שוב, היא עובדת כמה דקות, ושוב נכבית!!

זה קורה כשהיא מחוברת לחשמל, וגם כשלא. בדקתי AUTO TURN OFF זה מבוטל.

היא נדלקת לבד כשהסוויץ' נפתח, ומתכבה מתי שבא לה.

 

אני כבר משתגע.

חתיכת פיס אוף שיט.

דרך אגב, כל עניין הקלאס 10 זה בולשיט אחד גדול, כתוב אלף פעם בכל מדריך שלה שזה לא חשוב איזה קלאס הכרטיס, ואפילו עדיף 4. זה ספציפית למוביוס, לא רלוונטי למצלמות אחרות.

יש לי 16 ג'יגה קלאס 10, שכבר פירמטתי עקב בעיה אחרת.

Honda civic EJ6

פורסם

עדכון:

 

המצלמה שהזמנתי בתאריך ה02/09 עדיין לא הגיעה, אולי בעיה במוכר, אולי איזה חמדן בדואר

בכל מקרה המספר מעקב לא התעדכן מאז שהחבילה הגיעה לבייג'ינג (RB468454972CN), דיברתי עם המוכר וקיבלתי החזר כספי.

שמתי לב גם שהמחיר של המצלמה זינק ל169$! המחיר הקודם היה 70$, מטורף. מישהו יודע מה הסיבה?

 

ולעניינו של דבר:

עכשיו שוכב לו במגירה כרטיס זיכרון 32GB קלאס 10 של SANDISK חסר שימוש, שנקנה מהמוכר הזה

מי שמעוניין לקנות במחיר העלות ממני, פשוט בלי לחכות שהמשלוח יגיע מחו"ל שיצור איתי קשר, איסוף מנס-ציונה

 

אני התייאשתי מלהזמין מצלמה :-(

חופשי להתגלגל כמה שארצה :D

10$ הנחה (לכם ולי) להזמנה מ-vitacost.com - אם תרשמו דרך הלינק הזה. :arrow:

פורסם
ערב טוב.

רכשתי מוביוס.

ואני כועס, היא מעצבנת אותי.

 

התקנתי הכל כמו שצריך לפי הספר.

מצלמה נדלקת, מקליטה, נורה צהובה למעלה ואדומה בתחת מהבהבות להן.

מתישהו במהלך הצילום, הן מפסיקות והמצלמה נכבית.

WTF?!

אני משתגע כבר. אני כל פעם מדליק אותה שוב, היא עובדת כמה דקות, ושוב נכבית!!

זה קורה כשהיא מחוברת לחשמל, וגם כשלא. בדקתי AUTO TURN OFF זה מבוטל.

היא נדלקת לבד כשהסוויץ' נפתח, ומתכבה מתי שבא לה.

 

אני כבר משתגע.

חתיכת פיס אוף שיט.

דרך אגב, כל עניין הקלאס 10 זה בולשיט אחד גדול, כתוב אלף פעם בכל מדריך שלה שזה לא חשוב איזה קלאס הכרטיס, ואפילו עדיף 4. זה ספציפית למוביוס, לא רלוונטי למצלמות אחרות.

יש לי 16 ג'יגה קלאס 10, שכבר פירמטתי עקב בעיה אחרת.

 

עם איזו גרסת קשוחה אתה?

לא משנה באיזה מדריך כתוב מה, בשביל שהכרטיס יעמוד בקצב כתיבה וקריאה של ווידאו בhd הוא חייב להיות קלאס 10.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הבחורצ'יק למעלה צודק, לפחות לגבי המצלמה הזו אנשים משתמשים בקלאס 4 ואין שום בעיה.

 

יכולות להיות כמה בעיות מדוע המצלמה נכבית לך:

1. בעיית חומרה - תשלח את המצלמה למוכר וקבל חדשה

2. פירמטת את כרטיס הזכרון דרך תוכנת המצלמה? אם לא, עשה זאת

3. נסה כרטיס זיכרון אחר

4. אם אתה עם גרסא 0.53 שנמך לגרסא 0.47 ובדוק שוב

 

פורסם

לאף אחד אין שיטה מה לעשות בשביל להשאיר את המוביוס ברכב?

נסעתי היום כשעה בשעות החמות של הצהריים!

רציתי להוריד את המצלמה מהרכב וכמאט קיבלתי כוויה מה2 דברים הכסופים למעלה!

אי אפשר בזמן נסיעה להסתיר איכשהו?לקרר?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עדכון:

 

המצלמה שהזמנתי בתאריך ה02/09 עדיין לא הגיעה, אולי בעיה במוכר, אולי איזה חמדן בדואר

בכל מקרה המספר מעקב לא התעדכן מאז שהחבילה הגיעה לבייג'ינג (RB468454972CN), דיברתי עם המוכר וקיבלתי החזר כספי.

שמתי לב גם שהמחיר של המצלמה זינק ל169$! המחיר הקודם היה 70$, מטורף. מישהו יודע מה הסיבה?

 

ולעניינו של דבר:

עכשיו שוכב לו במגירה כרטיס זיכרון 32GB קלאס 10 של SANDISK חסר שימוש, שנקנה מהמוכר הזה

מי שמעוניין לקנות במחיר העלות ממני, פשוט בלי לחכות שהמשלוח יגיע מחו"ל שיצור איתי קשר, איסוף מנס-ציונה

 

אני התייאשתי מלהזמין מצלמה :-(

 

מוזר, אני הזמנתי מהמוכר הזה:

 

 

 

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/1080P-HD-Mini-Auto-Record-with-Power-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-Camcorder-/221259368601?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item3384160899

 

המצלמה הגיעה אחרי 3 שבועות, אבל עדיין לא יצא לי לשחק איתה, רק ראיתי שהיא נדלקת ואני מחכה לכרטיס זיכרון שהזמנתי היום.

כמו שאתה רואה, המחיר שלה נשאר 70$.

לגבי כרטיס זיכרון- לא היה לך עדיף לקנות מKSP או אייבורי ולקבל על המקום, עם אחריות לכל החיים?

ההבדל במחיר ממש זניח...

פורסם
לאף אחד אין שיטה מה לעשות בשביל להשאיר את המוביוס ברכב?

נסעתי היום כשעה בשעות החמות של הצהריים!

רציתי להוריד את המצלמה מהרכב וכמאט קיבלתי כוויה מה2 דברים הכסופים למעלה!

אי אפשר בזמן נסיעה להסתיר איכשהו?לקרר?

 

קודם כל, זה בסדר שהם מתחממים, זה תפקידם, להוציא את החום מהצ'יפ החוצה. מה שאני עושה זה לכוון את אחד מפתחי המזגן לעבר המצלמה כדי שתהיה סירקולציה של אוויר.

 

פורסם
מוזר, אני הזמנתי מהמוכר הזה:

 

 

 

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/1080P-HD-Mini-Auto-Record-with-Power-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-Camcorder-/221259368601?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item3384160899

 

המצלמה הגיעה אחרי 3 שבועות, אבל עדיין לא יצא לי לשחק איתה, רק ראיתי שהיא נדלקת ואני מחכה לכרטיס זיכרון שהזמנתי היום.

כמו שאתה רואה, המחיר שלה נשאר 70$.

לגבי כרטיס זיכרון- לא היה לך עדיף לקנות מKSP או אייבורי ולקבל על המקום, עם אחריות לכל החיים?

ההבדל במחיר ממש זניח...

1. הזמנתי את הDVR 207 ולא את המוביוס, אולי זאת הייתה הטעות שלי.

2. כרטיס 32GB קלאס 10 עולה בארץ 140 ש"ח לעומת 90 ש"ח באיביי, יקר בפי 1.5 קצת יותר.

חופשי להתגלגל כמה שארצה :D

10$ הנחה (לכם ולי) להזמנה מ-vitacost.com - אם תרשמו דרך הלינק הזה. :arrow:

פורסם
הבחורצ'יק למעלה צודק, לפחות לגבי המצלמה הזו אנשים משתמשים בקלאס 4 ואין שום בעיה.

 

יכולות להיות כמה בעיות מדוע המצלמה נכבית לך:

1. בעיית חומרה - תשלח את המצלמה למוכר וקבל חדשה

2. פירמטת את כרטיס הזכרון דרך תוכנת המצלמה? אם לא, עשה זאת

3. נסה כרטיס זיכרון אחר

4. אם אתה עם גרסא 0.53 שנמך לגרסא 0.47 ובדוק שוב

 

איך אני שלח בחזרה..

פרמטתי את כרטיס בעזרת תוכנה שהמליצו בדאש קאמ טוק.

אבדוק במהלך השבוע איך היא תעבוד ואחזור לדווח.

גירסא 0.47

Honda civic EJ6

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...