Jump to content

בגרותניק

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בגרותניק

  1. אנשים שמתגייסים אחרי משתחררים לפני :x:x
  2. זה הסיטיזן שלי
  3. לאן רופני התגייס בסוף?
  4. אהלן מגובבים, מה נשתנה?
  5. כן ויתרתי על הרעיון, נמשיך לחסוך...
  6. לא כן טוב נו כנראה לא אקנה, אמשיך לחיות בפנטזיות הייתה תקופה שרציתי ממש לעשות רישיון על אופנוע, אולי זה..
  7. אני מודע שזה לא כלכלי, ושזה להרוס את כל החיסכון שלי אבל המטרה שלי זה קצת להנות לפני הצבא להיות עם רכב משלי זה חלום וכשאני אתגייס אמכור את הרכב בחזרה אם אני קונה איזה צרפתייה ישנה ב5500, אני חושב שאני אצליח לעמוד בזה (בתנאי שקונה רכב שמור שלא זקוק לשיפוצים, אצטרך לשלם רק דלק, ביטוח אני מסודר כבר) עדיין רעיון כזה גרוע? יש לי את הג'וק אבל הוא לא חדר סופית, אני בהתלבטויות... צריך גם אומץ
  8. אני רוצה לקנות רכב עד הגיוס (מרץ) מה אתם אומרים? יש לי 12K בעו"ש שחסכתי עד עכשיו, חשבתי לקנות רכב ב5-6K והשאר יהיה לטיפולים אם אזדקק יש לכם רעיונות לאיזה רכב יכול להתאים? ידני
  9. לעולם אל תנשקו ידידה טובה. חשבתי זה רק בסרטים, אבל זה באמת מרגיש מוזר מדי, ועכשיו זה סתם מביך. לא נעים.
  10. לא עברתי לצערי, מאוכזב רצח מעצמי, אבל היעד הבא הוא גיבוש צנחנים ואליו אני הולך להתכונן ברצינות (מיד אחרי שתעבור לי הבאסה)
  11. אני שלם עם ההחלטה שלי, שקלתי את כל היתרונות והחסרונות, את האופציות האחרות (עתודה, מיונים למודיעין/תקשוב) והחלטתי שזה מה שנכון ומתאים בשבילי. רק הזמן יגיד אם אתחרט על כך או לא, בנתיים יום הסיירות עכשיו מחכה לי, אני יוצא, נתראה מחר
  12. וההחלטה המושכלת היא לא להתגייס לקרבי?
  13. אני לא מורעל, אבל אני כן רוצה לתרום מעצמי. הרי מישהו צריך לעשות את ה"עבודה השחורה", להיות בקרבי, לטחון עבודה, לסגור שבתות,בגלל הנסיבות שבה המדינה נמצאת, ולכן הדבר הוא כן הכרחי. אני מסוגל לתרום מעצמי, מבחינה פיזית ונפשית, ואם אני כבר מוכן לתרום את עצמי לשירות קרבי קשה, אני רוצה לממש את עצמי עד הסוף ולכוון הכי גבוה שאפשר, לאתגר את עצמי כמה שיותר. עצוב שאני מתבייש להגיד את זה, אבל כן גם להגן על המדינה ולתרום זאת סיבה, לא רק מימוש עצמי ואתגר.
  14. מבטיח לעדכן ביום רביעי כשאחזור. נשיקות
  15. אז מחר יום סיירות אני מתרגש כדאי שאלך לישון
  16. טסתי לאיה נאפה עם כמה חברים, מתגייס במרץ. יום ראשון מתחיל קורס פסיכומטרי בקידום זה התחיל בתור שיקול בריאותי (כל היום לשתות לימונדה/תפוזים/סירופים זה יותר מדי סוכר) ואז כבר התרגלתי לזה עד שזה הפך אפילו לטעים. אין כמו גרעפס אחרי סודה טריה.
  17. אני בן 18 ושותה סודה באופן קבוע
  18. שונא זלזול. מתייחסים אליך כמו ילד רק כי אתה בן 18, שם כסף שאם לא הייתי אומר את הגיל האמיתי שלי היחס אלי היה שונה ב-180 מעלות. שונא צרות עין של אנשים. פתאום נכנסתי לשוק, לעולם האמיתי, עובד עם אנשים לא בגילי, עושים תואר, חלק עם משפחה, ופתאום אתה כבר לא תמים. מגלה שכל אחד דואג לתחת של עצמו, יפיל אותך לקרשים כדי להתקדם. לא יפרגן, אלא יעקוץ. יקנא. יש בעולם הזה צד מגעיל. עריכה - כל הפסקת פריקה הזאת מדברת על החיים האמיתיים שלי, לא כאן בפורום.
  19. אשקול זאת, בתור מדריך פסיכומטרי בעצמך (אם אני זוכר נכון מהגיבוב), מה הסדר גודל של מחירי הקורסים היום?
  20. אהלן, אני בן 18 לפני צבא, שמעוניין לנצל את הזמן עד הגיוס ולעשות פסיכומטרי. מכיוון שאין לי מספיק כח רצון/ידע/משאבים, החלטתי להיעזר בקורס. מישהו כאן יכול להמליץ על מכון פסיכומטרי מומלץ באזור נס ציונה (נס ציונה, רחובות, ראשון לציון) השיקולים צריכים להיות: 1. מקצועיות 2. מחיר 3. מרחק תודה
  21. אז קניתי בלאנסטון לעבודה למה זה עושה לי פצע בעקב
  22. long time no seen אהלן לכולם
  23. למסירה ארון שולחן ושידה\ למסירה בעוד חודש+- (כשיגיע החדר החדש) מתאים לילדות (אחותי הייתה איתו מגיל 3 עד 14) מנס ציונה תמונות בקרוב
  24. מזמין בכוונה כיסויים לסמארטפון ממוכר מאנגליה (למרות שיקר יותר) ולא מאסיה כדי שיגיע מהר יותר, עבר שבועיים וחצי ועוד לא הגיע... נראה לי עשיתי טעות והיה מגיע יותר מהר מאסיה
×
×
  • תוכן חדש...