Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה משלוחים 'תקועים' כאלה מסינגפור וסין, יצאו ממדינת המוצא לפני שבועיים שלושה, ואין שום מידע נוסף.

נראה לי שדואר ישראל אשם במקרה הזה, ממליץ להמתין קצת בסבלנות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום חברים,

רכשתי דרך foxoffer את ה G9000 קיבלתי אותה לפני כשבועיים. היא פעלה מצויין במשך שבוע ומאז... בעיות קשות! היא עובדת לסירוגין פעם כן ופעם לא. היא נכנסת לפריזים ולא מראה כלום מלבד תמונה אקראית במסך. המסך (כשהיא כבר עובדת) מרצד ללא הפסקה. התקנתי בהתקנה רגילה וללא התעסקות בחשמל הרכב. במצלמה כרטיס מסוג sandisk 32gb class 10. יצרתי עמם קשר דרך פייפאל וסוכם בינינו שאחזיר את המצלמה אליהם והם יתנו לי store credit על הסכום שקניתי כדי שארכוש חדשה. יש למישהו המלצות על מצלמה באותה רמה, עם או בלי GPS שתהיה אמינה וטובה? היא עלתה לי 83$ למי ששואל. ואני מוכן להוסיף עוד 30$ +-

לא מעוניין ב Mobius.

תודה מראש,

ליאור.

 

מישהו?

פורסם
Gt550w

למה לא מוביוס?

 

תודה על התשובה ! זו באמת האחת שאני אזמין.

למה לא מוביוס....? אני מעדיף אחת עם מסך .

מישהו עוד נתקל בבעיות עם foxoffer? אשמח לשמוע על התנהלות האתר מולכם.

פורסם
לפי ביקורות ברשת זה אתר מומלץ מאוד.

 

עוד לא נתקלתי בחוסר אמינות אבל... יש בעיה בסיכום הפרטים בנינו. הם רוצים שאזמין את ה GT550W ואשלם 100$ וכשאשלח להם את המצלמה הם יזכו אותי על מחיר הקניה. ואני רוצה זיכוי בחנות על המצלמה התקולה, תשלום ההפרש על ידי ורק אחרי שיספקו מספר מעקב של החדשה אשלח את הישנה ואספק מספר מעקב.

פורסם

 

על פניו, המצלמה הראשונה אמורה להיות מספיק טובה ואיכותית. שים לב שהיא תומכת בכרטיס זכרון עד 64 ג׳יגה.

פורסם
איך הם יתנו לך זיכוי על מוצר שלא החזרת?

הדרישה שלהם הגיונית.

 

נכון, אם לא הייתי פונה דרך פיי-פאל ומתחייב דרך פיי-פאל לשלוח להם את המצלמה אז הדרישה שלהם הייתה הגיונית.

אבל מאחר ופניתי דרכם, ומאחר ולא נשאר עוד הרבה זמן לממש את אופציית הדספיוט, זו הדרך היחידה שמצאתי על מנת לבטח את עצמי. שאקבל את מה שמגיע לי.

אגב, כנס לפייסבוק שלהם ותראה את כל האנשים שהלכו לפי הדרך שהם מציעים ולא קיבלו התייחסות ולא זיכוי מצד FOXOFFER גם לאחר חודשיים וגם אחרי שלושה חודשים מאז ששלחו את המוצר התקול אליהם בחזרה. גם בדף הפייסבוק הם לא מתייחסים ללקוחות שלהם. אז עדיף לפעול לפעמים בדרך אחרת ממה שהם מציעים.

אגב, הם הסכימו לדרך זו בסוף.

ליאור.

פורסם
שלום,

 

הזמנתי את הDVR 207 בתאריך ה02 בספטמבר, מהמוכר estore009

בעוד שהכרטיס זיכרון שהזמנתי ממוכר אחר (במיוחד למצלמה) הגיע קצת יותר משבוע לאחר ההזמנה, שנעשתה גם כן ב02 בספטמבר, המצלמה עוד לא הגיעה

 

רציתי לדעת אם מישהו חווה משהו דומה עם המוכר בעבר, כמה זמן בערך לוקח למצלמה להגיע?

לא מעניין אותי ממש החזר כספי, די רציתי את המצלמה

 

*יש מספר מעקב, אך הוא הפסיק להתעדכן מה10 לספטמבר כאשר נרשם שהוא נשלח מבייג'ינג, אין עדכונים חדשים גם במעקב משלוחים של דואר ישראל

 

תודה לעוזרים.

 

הזמנתי ממנו את המצלמה הנ"ל בתחילת הקיץ, המצלמה הגיעה אחרי 3 שבועות פגומה. החזרתי לו את המצלמה, הוא שלח לי חדשה והיה בסדר גמור לכל אורך הדרך (אפילו נתן לי 2 סוללות).

לדעתי אין לך מה לדאוג, תחכה עוד קצת.

פורסם

מישהו התנסה עם המצלמה הזו:

 

פיצ'ר שנוח מאוד לרכבים מופיע בדקה 14 לסרטון(כיבוי והדלקה לפי מתח), כמו כן כל מה שרלוונטי כמצלמת רכב ממשיך מכאן.

בדקה 16:30 יש עוד פיצ'ר ממש נחמד של קיפול המצלמה(למרות שהוא גם מהווה מכשול)

 

יתרונות מול המוביוס:

1) איבזור עשיר ביותר

2) מסך

3) זווית רחבה יותר

3) ניהול מתנהל מהמכשיר ללא צורך לחבר למחשב(שינוי הגדרות)

4) סוללה ברת החלפה(או שניתן לקנות אחת בתור רזרבה(פחות רלוונטי לרכב)

 

חסרונות:

1) חדשה יחסית(אין הרבה ביקורות)

2) יש בעיה שהמסך דולק תמיד(מאמין שזה יכול להיפתר בעדכון תוכנה)

3) יחסית(למוביוס) גדולה

 

 

כל השאר מבחינת איכות ומחיר זהה למוביוס.

 

בהתחלה רציתי לקנות את המוביוס, אבל אז חיפשתי משהו אוניברסלי שיתאים גם כמצלמת פעולה(action cam), אני רוצה לנסוע לסקי ולכן חשבתי סתם לראות מה יש בשוק.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

יש סרטון ביוטיוב שממחיש את ההבדלים בין המצלמה הנ"ל למוביוס,ההבדל גדול לטובת המוביוס באיכות הצילום.

בנוסף כמעט לכל מצלמה יש הדלקה וכיבוי לפי מתח(אם לא לכולן).

זווית רחבה יותר זה לא תמיד יתרון,לפעמים זה בא על חשבון איכות תמונה.

אני יכול להגיד מנסיון שלמוביוס יש זווית צפיה צרה יחסית,90 מעלות וזה יותר ממספיק לDVR.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...