Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי שום סיבה לבדוק כמה עולה דגם 'מקביל' בארץ משתי סיבות :

 

1. בתחום הזה אין דבר כזה 'מקביל' - יכולות להיות שתי מצלמות עם אותם פרמטרים על הנייר, אחת זבל ואחת מעולה.

צריך להשוות את אותו דגם בדיוק, ואותו דגם בדיוק באיביי עולה 70$, זה כל המידע שמעניין אותי.

2. זה שיש עוד יבואנים שבוחרים לתמחר בצורה הזויה - לא אומר שזה מוצדק. אם יש יבואן אחד שמצליח למכור בהפרש הרבה יותר קטן ועדיין

להרוויח - זה אומר הרבה יותר. ואתה יכול לבדוק אינספור מוצרים, לאו דווקא מצלמות, שהמחיר שלהם באיביי הוא עד 75$, ותגלה

שלא הרבה נמכרים בהפרש כזה משמעותי בארץ.

 

 

תכלס כל מה שאתה מוכר במחיר המופרז הזה - זה סיפוק מיידי. למי שלא מוכן להמתין שבועיים-שלושה (זה הממוצע) למשלוח.

האחריות שלך חסרת משמעות כי אין לך שום ביסוס בשוק, שום אמינות מוכחת (לא אומר שאתה לא, אבל פשוט לא הוכח עדיין).

אני יכול לקנות ב-70$ באיביי, ואם היא תתקלקל לקנות אחת נוספת, ועדיין להשאר ברווח לעומת המחיר שלך.

אם המצלמה מגיעה שבורה או לא תקינה - יש לי הגנה מאיביי (שכן הוכיחה את עצמה הרבה פעמים).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנסה שוב

יש למישהו משהו לחדש לגבי 0801? עמידות בחום או תקלות כלשהן?

בנוסף אשמח לקישור למוכר טוב באיביי.

שוקל בינה לבין הMOBIUS , אבל אני מעדיף אחת עם מסך , אבל המחיר קצת יקר 100 דולרים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
מה אתם אומרים על המצלמה של אוטו דיפו ב120 שקל ? היא שווה משהו ?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1240634_363349533795968_880083804_n.jpg

 

אני לא חושב שהיא שווה הרבה, אבל אין לי ממש מושג.

 

בכל מקרה, תחסוך לעצמך בערך 50₪ וקנה מ EBAY

 

http://www.ebay.com/itm/New-2-5-inch-Car-HD-TFT-LCD-IR-DVR-Night-Vision-Dash-Camera-Screen-Road-Recorder-/251345130100?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3a85565274&vxp=mtr

פורסם
מה אתם אומרים על המצלמה של אוטו דיפו ב120 שקל ? היא שווה משהו ?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1240634_363349533795968_880083804_n.jpg

 

בטח שהיא שווה!

שווה לתחת!!

האיכות ירודה ביותר הסאנד גרוע יש רווח בין סרטון לסרטון כך שהצילום לא רציף.

אבל היא מצלמת.

והיא עולה פחות באיביי.

פורסם

און דיגיטל היקר -

 

הטיעונים וההתנהלות שלך רק מראים למה יותר ויותר אנשים קונים בחו"ל ולא בארץ.

 

העסק:

אתה מפרסם את הודעתך הראשונה בשרשור האינטרנטי בעל הערך הרב ביותר על מצלמות DVR בעברית ומספק מידע מועט ועוד שולח את הלקוחות שלך ל"עבוד" בשבילך ולהבין איזה מוצר אתה מפרסם בכלל ואיפה אפשר להשיג אותו. תן לי לנחש כי אינך ספונסר פורום ולכן אין לך אפשרות לפרסם קישורים ותמונות, אך עדיין יכולת לפתוח שרשור לגבי העסק שלך, שחברי הפורום יכירו אותו ויוכלו לשאול שאלות ספציפיות. אינני יודע בדיוק מהי מדיניות הנהלת הפורום לגבי פרסום ללא תשלום - אך יכול להיות שפורום "מוסכים, בעלי מקצוע ונותני שירות בענף הרכב" היה מקום נכון לפתוח בו שרשור.

 

האתר:

נניח והלקוח "עבד" והגיע אל האתר שלך, אין בו מידע. מי החברה הזו? מי הבעלים שלה? מי נותן את השירות ומבטיח לי איכות ושיהיה לי אל מי לחזור? מה הרקע?

האתר הוא גנרי לחלוטין, מכיל שני מוצרים שאין עליהם מידע בשמותיהם ברשת וכמעט אין בו מידע אמיתי, מה שיש בו מידע הוא סרטונים ממקומות אחרים באינטרנט.

 

המוצר:

אתה מציע מוצר עם שם אחד, שאי אפשר לבדוק לגביו כי במקומות אחרים הוא מופיע בשם אחר ולכן קשה מאוד לעשות השוואת מחירים. המחיר גבוה מאוד ורוב האנשים שקונים במחירים הללו עושים סקר שוק לפני קנייה במחיר כזה. מכיוון שבטח עברת על חלק גדול מהשרשור מתוקף עבודתך גילית כי אפילו על מצלמות של 20 ו30 דולר לקוחות עושים בדיקה מקיפה לפני ההזמנה.

 

ההתנהלות:

אמנם לא הגבת בצורה לא נאותה, אבל כן הגבת בתור משתמש מן השורה ולא בתור נותן שירות. אין תודעת שירות בהודעות שלך והן מזלזלות במגיבים (שהעלו טענות לגיטימיות לחלוטין) ואף מכילות שגיאות כתיב.

 

 

ואחרי הכל, בוא נזרום איתך על התרחישים:

1. אני מפחד לקנות באינטרנט - לא אקנה ממך.

2. אני מפחד לקנות מחו"ל / זקוק למוצר באופן מיידי- מדוע שאקנה ממך מצלמת מותג ב600-800 ש"ח ולא מאוטו-דיפו או כל חנות אחרת בעלת אמינות ומוניטין מוכחים בשטח ועם "אבא ואמא"?

3. אני עושה השוואת מחירים בין הארץ וחו"ל ומגלה שהמחיר שלך שווה את ההפרש - ebay מציע לי הגנה כפולה, אני יכול לראות מאיזו חנות אני קונה את המצלמה ומה אלפי משתמשים אחרים חשבו על המוכר ומה מאות משתמשים חשבו על המוצר.

אתה מציע לי את מספר הפלאפון שלך וסופרלטיבים לגבי אמינות החברה שאתה כתבת באתר ולא מופיעים בשום מקום אחר.

4. ספר לי, לאיזה לקוחות אתה פונה?

 

אין לי כוונה להעליב אותך אלא להצביע על הבעיה בגישה ללקוח בארץ בכלל, אתה לא מנסה לפנות ללקוח אלא לשכנע את הלקוחות לשלם יותר בגלל ש"יש לי הוצאות".

אגב, באליבבה אפשר למצוא את המצלמה ליבוא החל מ30-50 דולר, אם אתה משלם 150 דולר נוספים על אחזקת ופרסום העסק יש לך בעיה קשה ברווחיות העסק.

פורסם
מה אתם אומרים על המצלמה של אוטו דיפו ב120 שקל ? היא שווה משהו ?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1240634_363349533795968_880083804_n.jpg

 

נראה כמו המצלמה שנמכרה (ואולי נמכרת) במחסני חשמל ב-100 שקל.

ואם זה אכן היא אז היא בסדר, ב-1080P האיכות על הפנים, ב-720P יותר סביר (כרטיס זיכרון Class 4 אצלי בינתיים).

אין מרווחים בהקלטות והסאונד בסדר גמור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אנסה שוב

יש למישהו משהו לחדש לגבי 0801? עמידות בחום או תקלות כלשהן?

בנוסף אשמח לקישור למוכר טוב באיביי.

שוקל בינה לבין הMOBIUS , אבל אני מעדיף אחת עם מסך , אבל המחיר קצת יקר 100 דולרים

 

בינתיים, עובדת ללא דופי.

מאוד מרוצה מהרכישה (הזמנתי עוד אחת לאבי).

לפי דעתי היא עולה על שאר המצלמות ביתרונותיה.

 

מוכר באיביי אני לא מכיר, אבל אני כן יכול להמליץ על המוכר באליאקספרס. המשלוח הגיע חלק, והוא מאוד אדיב בהתנהלותו.

כאמור, לאחרונה הזמנתי ממנו שוב. מחכה שהמשלוח יגיע.

פורסם

קראתי חלק ניכר מהשרשור. מרוב המצלמות בעלות הכמה עשרות דולרים, לא התרשמתי במיוחד.

ה DVR037/DVR027 עושה אצלי עבודה לא רעה, באיכות טובה לא פחות מרוב המצלמות

שהוזכרו בשרשור.

 

גם אני, כמו פותח האשכול, מחפש מצלמה חדשה ואיכותית יותר. קרה כמה וכמה פעמים שפספסתי

מספרי רישוי בשל איכות בינונית. אז יש מצלמות עם איכות מעולה, רק שהן עולות כמה מאות דולרים.

התאכזבתי לראות שאין בינתיים איזה dvr037 killer, עם איכות טובה משמעותית, ומחיר סביר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...