Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ב GT500W יש מסך ואופטיקה קצת יותר איכותית שסוחטת מהמעבד והחיישן (אמורים להיות זהים לאלו שנמצאים במוביוס) עוד קצת איכות, בעיקר בלילה. אם עניין המסך הוא הכרחי, GT500W בלי למצמץ.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דרך אגב שים לב למחלות בשתי המצלמות, אני יודע שאנשים מתלוננים שהgt550w מתחממת ולאחר מכן הצילום מטושטש מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מתלבט בין ה-gt550w ל-Mobius, לא אכפת לי שלא יהיה מסך, וכמובן היתרון הגודל הקטן של ה-Mobius מאוד עוזר לי.

אני פשוט לא יודע, ומאיפה הכי משתלם להזמין מאייבי?

איזה דברים צריכים בנוסף ל-Mobius?כי מי שמוכר באייבי מוכר רק את ה-Mobius בלי אביזרים, כל האביזרים נמכרים בנפרד.

פורסם
המוביוס מתחממת לרמות די גבוהות (יותר נכון, גופי הקירור שלה), אך לא נראה שיש לכך כל השפעה על הביצועים.

 

הנה דוגמה למה ההתחממות גרמה לmobius

youtube.com/watch?v=s7NsKDIBu-c

פורסם
אני מתלבט בין ה-gt550w ל-Mobius, לא אכפת לי שלא יהיה מסך, וכמובן היתרון הגודל הקטן של ה-Mobius מאוד עוזר לי.

אני פשוט לא יודע, ומאיפה הכי משתלם להזמין מאייבי?

איזה דברים צריכים בנוסף ל-Mobius?כי מי שמוכר באייבי מוכר רק את ה-Mobius בלי אביזרים, כל האביזרים נמכרים בנפרד.

 

תקנה מהמוכר הזה, אני קניתי ממנו, זה מוכר שאושר על ידי יצרן המצלמה. לגבי האביזרים, אתה צודק, מוכרים את המצלמה לחוד ואצל אותו מוכר תוכל למצוא את האביזרים, הכל יגיע באותה חבילה. זה דווקא חכם לדעתי למכור כל חלק בנפדר, ככה לא תשלם על חלקים שאין לך צורך בהם. אני למשל הזמנתי את המצלמה, זרוע עם דבק של 3M וכבל USB לרכב.

 

הנה דוגמה למה ההתחממות גרמה לmobius

youtube.com/watch?v=s7NsKDIBu-c

 

darki, אתה קצת מטעה עם הלינק הזה לגבי ההתחממות של המצלמה. המצלמה של הבחור הזה התעוותה כיוון שהיא הייתה בשמש ישירה ברכב עם חלונות סגורים. אכן, אם אתה רוצה לגרום נזק למכשיר עם סוללת Lipo, תשאיר אותה בחום גבוה, כמו כל מצלמה אחרת.

הנסיעה הארוכה ביותר שלי עד היום עם ה Mobius הייתה כשעתיים, המצלמה עבדה ללא דופי. כמובן שה heat sinks מתחממים מאוד, זה התפקיד שלהם, להתחמם ולהוציא את החום מה chip החוצה, לשם כך הם נועדו וזה מה שהם עושים.

 

פורסם

 

darki, אתה קצת מטעה עם הלינק הזה לגבי ההתחממות של המצלמה. המצלמה של הבחור הזה התעוותה כיוון שהיא הייתה בשמש ישירה ברכב עם חלונות סגורים. אכן, אם אתה רוצה לגרום נזק למכשיר עם סוללת Lipo, תשאיר אותה בחום גבוה, כמו כל מצלמה אחרת.

הנסיעה הארוכה ביותר שלי עד היום עם ה Mobius הייתה כשעתיים, המצלמה עבדה ללא דופי. כמובן שה heat sinks מתחממים מאוד, זה התפקיד שלהם, להתחמם ולהוציא את החום מה chip החוצה, לשם כך הם נועדו וזה מה שהם עושים.

 

אז אני אמור להוציא את המצלמה מהאוטו כל פעם שאני חונה בשמש?,

אני חושב שהרוב מעוניינים במצלמה שפשוט תישאר באוטו תצלם כל פעם שמניעים ושלא יתעסקו איתה בכלל.

פורסם

לא להוציא מהרכב, אבל לא להשאיר אותה חשופה לשמש.

היום לכל המצלמות החדשות יש שחרור מהיר, אתה פשוט משחרר את המצלמה שם אותה בתא כפפות ושאתה בא לנסוע עוד פעם אתה מחבר אותה וזה בדיוק לוקח שניה.

זה כבר לא כמו המצלמות הישנות שלפרק אותם היה לוקח שעה, או שהייתה צריך כל פעם לקחת את המצלמה עם הוואקום שלה מהחלון ואז להחזיר אותה כל נסיעה.

 

אם תשאיר את המצלמה שלך חשופה כל יום לשמש ברכב סגור למשך שעות היא לא תחזיק יותר מחודש במקרה הטוב, כנ"ל לגבי הוואקום אלא אם הוא מהחדשים המושחרים שהם כבר מאוד עמידים לשמש.

פורסם

^ צודק.

אני הייתי מחזק את דבריך וגם מציע לא להשאיר אותה בתא הכפפות. אני אישית משאיר את המצלמה ברכב כאשר אני חונה בחניון תת קרקעי בעבודה או בבית כאשר יש צל לרכב. אם הרכב חונה בקיץ בחוץ בשמש ישירה אני לוקח את המצלמה איתי בתיק. המצלמה מחוברת לזרוע בעזרת הברגה סטנדרטית כמו של מצלמות, אני שם אותה בנרתיק קשיח שקניתי באיביי וזהו, זה כל הסיפור, בדיוק 10 שניות לפרק ולהרכיב. למשל בחודשי החורף, אני מתכוון להשאיר אותה ברכב, בחורף אין בעיה של שמש חזקה, זה תקף רק לגבי הקיץ.

החום ברכב יכול לפגוע במצלמה בשתי דרכים, אחת, המצלמה משתמשת בסוללת Lipo, הסוללות האלו רגישות יחסית לחום ובחום גבוה יש להן נטיה לנזול ולהתנפח. דבר שני, הפלסטיק, תיזכר שוב בחום שבוקע מהרכב כאשר אתה פותח את דלת הרכב אחרי שהוא עמד כמה שעות טובות בשמש, הפלסטיק יכול להתעוות.

 

פורסם

מתוך ה2 מצלמות שעברו בידיי, אחת כל הזמן הייתה חשופה לשמש הקופחת של הקיץ הישראלי, ולא נמסה. הבטריה נראתה כאילו עומדת להתפוצץ אבל. :lol:

 

אבל עובדה, היא עדיין עובדת כמו גדולה. שמתי אותה אצל אבא שלי אחרי שהשגתי לה מחליפה יותר טובה מDX.

 

כל מה שהחום עשה למצלמה החדשה זה גרם לפלסטיק להתרחב מעט. קצת מעצבן, אבל עדיין בסדר.

 

גם כן, מאז שהתחלתי לכסות את האוטו בכל מקום, האוטו פחות חם כשאני נכנס אליו, והמצלמה לא חשופה לאור שמש.

 

שורה תחתונה, השמש לא הרסה לי מצלמות.

פורסם

יש למישהו משהו לחדש לגבי 0801? עמידות בחום או תקלות כלשהן?

בנוסף אשמח לקישור למוכר טוב באיביי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אז רשימת קניות:

המצלמה

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/151071891306?ssPageName=STRK:MESE:IT

כבל USB

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/151071891306?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

 

עכשיו אמרו לי לקנות שקע מצת, אפשר בבקשה הסבר ולינק?

האם זה זה?

http://www.ebay.com/itm/12V-Male-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-On-Off-Switch-with-Cable-/261108972304?pt=US_Adapters&hash=item3ccb4ebb10

מפצל כבר יש לי.

וגם דבק M3 בשביל לשים את המצלמה, או כל דבר אחר שאפשר לשים את המצלמה על החלון בצורה הטובה ביותר.

תודה

פורסם

אהלן :)

לגבי שקע מצת, מה יש לך כרגע? אני אגיד לך מה אני עשיתי. קניתי שקע מצת נקבה כזה, אותו חיברתי לחיווט ברכב, בדקתי רק שכאשר סוגרים סוויץ' אין זרם וכאשר פותחים סוויץ' יש. לשקע הזה חיברתי מפצל כזה, שמתי אותו בתא הכפפות ואליו חיברתי את המצלמה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...