Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-0801 הזאת הוזכרה פה בשרשור לפני כמה שבועות, אבל בדוגמה מיוטיוב שהייתה אז היה נראה שהאיכות ממש גרועה.

מהביקורת של TACHOMAN זה נראה מעולה, גם ביום וגם בלילה. היתרונות שלה בעיניי :

 

- מימדים קטנים.

- מסך מובנה (בגודל שמהווה פשרה מוצלחת).

- התקנה בהדבקה, אבל גם עם אפשרות שליפה מהירה, רעיון גאוני בעיניי.

- איכות תמונה טובה מאד ביום ובלילה, בלי קטעים חסרים במעברים בין סרטונים.

- אפשרות הגנה ידנית מפני מחיקה על הסרטון הנוכחי.

- יציאת HDMI שמאפשרת צפייה ברזולוציה מלאה בטלויזיה (או חיבור למסך מולטימדיה ברכב).

- סוללה מובנית שמאפשרת תפעול מחוץ לתושבת (כ-10 ד'). זה גם חסרון כי היא עלולה להתנפח בחום.

- אפשרות לתוספת GPS שמגיע מובנה בתושבת, יחד עם תוכנה שמאפשרת לראות מיקום על המפה ומהירות במקביל לסרט.

- איכות בניה מצויינת.

- TACHOMAN כל כך אהב אותה שהוא החליט להתקין אותה באופן קבוע ברכב שלו. וזה אחד שבדק עשרות מצלמות, זה אומר הרבה.

 

יש לה די הרבה יתרונות על המוביוס, ולדעתי המחיר הוגן מאד אם משווים ביניהן. המוביוס עולה 70$ ואין לה מסך והרבה מאד

מהפיצ'רים שיש ל-0801.

יש עוד מידע עליה כאן :

 

http://dashcamtalk.com/mini-0801/

 

 

לגבי הערכה איך היא תעמוד בחום המדברי של ישראל, יש לפחות דיווח אחד חיובי :

 

http://forum.dashcamtalk.com/viewtopic.php?f=9&t=1001&p=24432&hilit=heat#p24432

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החסרון היחיד מבחינתי זה זמן העבודה הקצר על הסוללה הפנימית.

לפעמים אני רוצה להשאיר את המצלמה פועלת כשאני יוצא מהרכב.

 

בכל מקרה, זו נראית כמו המחליפה לdvr037 שלי.

!AWDSOME

פורסם

המטרה של הסוללה זה לא להשאיר את המצלמה פועלת ברכב.

אם אתה רוצה להשאיר אותה פועלת לזמן מוגבל ברכב אתה יכול לחווט אותה דרך מפסק שיבחר אם אתה מזין

אותה במתח סויץ' או במתח מצבר קבוע, לאותם מקרים שאתה רוצה שהיא תמשיך לעבוד.

אפשר גם לחבר סוללה חיצונית כמובן (POWER BANK).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מסכים. אני גם חושב שזה חיסרון מינורי לעומת היתרונות.

 

איך המכס מתנהג עם חבילות מאליאקספרס? (מעל 75 דולר כמובן)

אני תוהה אם להזמין עם כרטיס זיכרון, או לקנות את הכרטיס בנפרד.

 

זו גם הפעם הראשונה שאני מזמין מאליאקספרס.

!AWDSOME

פורסם
ה-0801 הזאת הוזכרה פה בשרשור לפני כמה שבועות, אבל בדוגמה מיוטיוב שהייתה אז היה נראה שהאיכות ממש גרועה.

מהביקורת של TACHOMAN זה נראה מעולה, גם ביום וגם בלילה. היתרונות שלה בעיניי :

 

- מימדים קטנים.

- מסך מובנה (בגודל שמהווה פשרה מוצלחת).

- התקנה בהדבקה, אבל גם עם אפשרות שליפה מהירה, רעיון גאוני בעיניי.

- איכות תמונה טובה מאד ביום ובלילה, בלי קטעים חסרים במעברים בין סרטונים.

- אפשרות הגנה ידנית מפני מחיקה על הסרטון הנוכחי.

- יציאת HDMI שמאפשרת צפייה ברזולוציה מלאה בטלויזיה (או חיבור למסך מולטימדיה ברכב).

- סוללה מובנית שמאפשרת תפעול מחוץ לתושבת (כ-10 ד'). זה גם חסרון כי היא עלולה להתנפח בחום.

- אפשרות לתוספת GPS שמגיע מובנה בתושבת, יחד עם תוכנה שמאפשרת לראות מיקום על המפה ומהירות במקביל לסרט.

- איכות בניה מצויינת.

- TACHOMAN כל כך אהב אותה שהוא החליט להתקין אותה באופן קבוע ברכב שלו. וזה אחד שבדק עשרות מצלמות, זה אומר הרבה.

 

יש לה די הרבה יתרונות על המוביוס, ולדעתי המחיר הוגן מאד אם משווים ביניהן. המוביוס עולה 70$ ואין לה מסך והרבה מאד

מהפיצ'רים שיש ל-0801.

יש עוד מידע עליה כאן :

 

http://dashcamtalk.com/mini-0801/

 

 

לגבי הערכה איך היא תעמוד בחום המדברי של ישראל, יש לפחות דיווח אחד חיובי :

 

http://forum.dashcamtalk.com/viewtopic.php?f=9&t=1001&p=24432&hilit=heat#p24432

 

יש ברשותי את המצלמה המדוברת כחודש פחות או יותר.

 

בשורה התחתונה - אחלה מצלמה!

איכות צילום טובה, היא קטנה וכוללת מסך קטן (לא רע בכלל).

יש לה את כל הפונקציות שצריך, כולל קיצורים לשמירת הקלטה נוכחית והשתקת מיקרופון בלחיצת כפתור אחת.

מה שאהבתי בה במיוחד הוא שניתן לפרקה מהבסיס שמתחבר לשמשה ממש במשיכה קטנה הצידה, מבלי צורך לנתק את כבל המתח, שמחובר קבוע לבסיס. כך שאם חונים בשמש ביום חם, אין בעיה לשלוף אותה ולשים בתא כפפות או מקום מקורה אחר.

בנוסף כל מה ש misterb רשם.

 

הדאגה היחידה שלי כלפי המצלמה הזו היא האמינות שלה, ואיך היא תשרוד את מבחן הזמן / החום הישראלי, כי בכל זאת, היא די חדשה בשוק.

כבר קרה לי פעם אחת שהיא נתקעה (לא הגיבה לשום כפתור) והייתי צריך לחכות שתיגמר הסוללה בכדי להפעיל אותה מחדש (אין כפתור Hard Reset). מאז נדמה שהנורית חיווי לא פועלת כמו שהיא פעלה בהתחלה (מאירה באופן רנדומלי וללא משמעות כלשהי). אולי Factory Reset יסדר את זה, לא ניסיתי עדיין.

 

לגבי ההזמנה מאליאקספרס, עברה חלק לגמרי (חוץ מהחלמאות הרגילה של דואר ישראל/המכס - החבילה נשלחה לישראל יום לאחר ההזמנה ונתקעה עוד חודש איפשהו פה בארץ).

הזמנתי את הגרסה עם ה-GPS (שהיא המומלצת אגב, כי נדמה לי שלגרסה ללא ה-GPS, החיווט מתחבר לגוף המצלמה (ולא לבסיס), כך שזה מאבד את היתרון של השליפה הנוחה), יצא $100 בדיוק, ולא שילמתי מכס או שום סכום מעבר.

פורסם

האם גם בDVR-207 יש אפשרות לשמור קובץ ככה שלא יגרס כאשר נגמר המקום בכרטיס זיכרון?

בDVR-207 כאשר נגמר המקום בכרטיס זיכרון, זה אוטומטי גורס קבצים ישנים יותר?

חופשי להתגלגל כמה שארצה :D

10$ הנחה (לכם ולי) להזמנה מ-vitacost.com - אם תרשמו דרך הלינק הזה. :arrow:

פורסם

לאור המקרה שקרה לי אתמול (מוזמנים להציץ בפורום רכב כללי,אני לא יכול לפרסם קישור :wink: )

מתחזקת אצלי עוד יותר המחשב ששווה להחזיר מצלמה כזו ברכב.

מצטער שאני לא קורא את חמישים העמודים שלפני וישר קופץ לשאלה על דגם מומלץ ומחיר זול (לא מחפש יותר מדי ביצועים,רק איכות סטנדרטית שהוידאו יהיה ניתן לצפייה,כרטיס זיכרון זו עדיפות אבל אם הזיכרון הפנימי (בהנחה וקיים) מספיק לצילום של בערך כשעה זה טוב) בכל אופן,אני מחפש משהו סביר ובמחיר גם סביר.

 

עדיפות לקנייה מאיביי או משהו בסגנון (הכל יותר זול שם :p )

 

תודה :-P

פורסם
לאור המקרה שקרה לי אתמול (מוזמנים להציץ בפורום רכב כללי,אני לא יכול לפרסם קישור :wink: )

מתחזקת אצלי עוד יותר המחשב ששווה להחזיר מצלמה כזו ברכב.

מצטער שאני לא קורא את חמישים העמודים שלפני וישר קופץ לשאלה על דגם מומלץ ומחיר זול (לא מחפש יותר מדי ביצועים,רק איכות סטנדרטית שהוידאו יהיה ניתן לצפייה,כרטיס זיכרון זו עדיפות אבל אם הזיכרון הפנימי (בהנחה וקיים) מספיק לצילום של בערך כשעה זה טוב) בכל אופן,אני מחפש משהו סביר ובמחיר גם סביר.

 

עדיפות לקנייה מאיביי או משהו בסגנון (הכל יותר זול שם :p )

 

תודה :-P

 

עדיף שתיקרא את השירשור או לפחות את חלקו,

לא אמרת לנו מה התקציב?

פורסם

סליחה,אתה צודק בשני הדברים.

אשמח אם תוכל להפנות אותי לעמודים הרלוונטיים.

אגב התקציב עומד על גג 300-350 ש"ח (אני חושב שזה אמור להספיק לא?) כמובן עדיפות לכמה שפחות :wink:

פורסם

מצטרף לשני קודמי, איבדתי אתכם בערך לפני 50 עמודים.

 

משתמש מאז המקרה הראשון עם העצור המפורסם בDVR-037.

מעוניין להתקדם למשהו חדש, עם עדיפות למקס' מצבי צילום (קדימה, אחורה, פנימה) ואיכות טובה (האיכות בDVR-037 מספקת, אולי למעט הלילה).

 

תקציב עומד על כ-100 דולרים, אין צורך בכרטיס זיכרון, מפעיל רק כשהרכב מונע.

 

התרשמתי ממצלמת ההמוביוס שmisterb העלה לכאן, אבל היא מצלמת רק קדימה.

 

אשמח להמלצות למצלמה, וכמובן למקום כדאי לרכישה (איביי ושות' לא זרים לי).

 

שבוע טוב,

אלי.

פורסם

בעבר הייתה לי מצלמה שנראית כמו 207 אך דגם מאוד ישן.

האיכות מלכתחילה הייתה על הפנים והעדשה נמסה מהחום (כנראה) אחרי בערך חודש של שימוש.

 

קניתי את ה207 ב60$ מאיביי ובינתיים האיכות מצוינת (ביום ובלילה), הFPS לא מושלם (יש מידי פעם תקיעות קטנות).

ניתן לראות מספרי רכב בבירור.

היא מתמודדת עם החום - אך המבחן האמיתי יסתיים בעוד חודש חודשיים של חשיפה לחום.

פורסם

מצאתי את שתי המצלמות הבאות:

 

http://www.ebay.com/itm/Good-HD-1080P-Dash-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Camcorder-Vision-GS1000-New-35DI-/330984301881?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d1033a539

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-Car-DVR-Cam-Recorder-Camcorder-Vehicle-Camera-F900LHD-Motion-detec-/221273592928?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3384ef1460&vxp=mtr

 

איך הן?

אני לא מבין כלום בעסק הזה אבל מבחינת נתונים "יבשים" לי,השניה לפחות,נראית בסדר גמור.

מי שבעל מצלמה (אולי במקרה מהדגמים האלה?) ומבין קצת בנתונים ויכול לאשר אם הן שוות קניה או לא-אודה לו מאוד :)

פורסם
מצאתי את שתי המצלמות הבאות:

 

http://www.ebay.com/itm/Good-HD-1080P-Dash-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Camcorder-Vision-GS1000-New-35DI-/330984301881?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d1033a539

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-Car-DVR-Cam-Recorder-Camcorder-Vehicle-Camera-F900LHD-Motion-detec-/221273592928?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3384ef1460&vxp=mtr

 

איך הן?

אני לא מבין כלום בעסק הזה אבל מבחינת נתונים "יבשים" לי,השניה לפחות,נראית בסדר גמור.

מי שבעל מצלמה (אולי במקרה מהדגמים האלה?) ומבין קצת בנתונים ויכול לאשר אם הן שוות קניה או לא-אודה לו מאוד :)

 

נראה כי אלו מצלמות סיניות זולות. איכות הצילום בהן לא תהיה בין הטובות, במיוחד בלילה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...