Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא בדיוק מדבקה, לדעתי עדיף:

תחפש 1060844700 באלי-אקספרס

 

אפרסם ברשותך את הקישור:

 

http://www.aliexpress.com/item/-/1060844700.html

 

פתרון מעולה למי שלא רוצה להצמיד (בכל צורה שהיא) את המצלמה ישירות לשמשה.

 

אני נמנעתי עד עכשיו להזמין מצלמה רק בגלל הסיבה הזאת. כששמים מגן שמש אז המצלמה מפריעה לכסות את כל השמשה וגם עלולה לזוז או ליפול.

ואם להשאיר את המצלמה לא מכוסה היא תיהרס מהר בשמש ישירה.

פורסם

קיבלתי היום את המוביוס ובאחלה תזמון גם את כרטיס הזכרון שהזמנתי :)

 

לגבי ההגדרות של המוביוס, האם כדאי להשתמש באפשרות wide dynamic range?

הבנתי שזה אמור לשפר את התמונה בתנאי תאורה לא טובים... האם זה באמת עוזר? והאם זה לא מפריע כשתנאי התאורה כן טובים?

 

מישהו ניסה לצלם עם זה ובלי זה וחזר עם מסקנות..? :-P

פורסם

קראתי את כל השרשור אך אני עדיין טיפה מבולבל.

בהנחה והדרישות הן:

* שתצלם באייכות גבוהה, גם ביום וגם בלילה.

* שתצלם שטח רב (זווית רחבה)

* שתדלק ותכבה עם ההנעה

* שתהיה עמידה בחום (לא הולך לפרק אותה)

* מסך פחות חשוב וכך גם גודל.

 

מתלבט בין 207, 27, 9000, mobius

או כל דגם רלוונטי אחר.

 

מה דעתכם?

פורסם
קראתי את כל השרשור אך אני עדיין טיפה מבולבל.

בהנחה והדרישות הן:

* שתצלם באייכות גבוהה, גם ביום וגם בלילה.

* שתצלם שטח רב (זווית רחבה)

* שתדלק ותכבה עם ההנעה

* שתהיה עמידה בחום (לא הולך לפרק אותה)

* מסך פחות חשוב וכך גם גודל.

 

מתלבט בין 207, 27, 9000, mobius

או כל דגם רלוונטי אחר.

 

מה דעתכם?

 

אני כנראה הולך על GT300W או GT550W שזה נראה כמו אותה מצלמה רק דגם חדש

פורסם

שלום. אני מעוניין במצלמת A8 הקטנה שהועלתה כאן מפעם לפעם.

לצערי לא הצלחתי למצוא אחת כזו באיביי. מילת החיפוש A8 לא מוביל אותי לאן שרציתי.

האם מישהו מכיר את המצלמה המקורית A8 באיביי ויוכל לעזור? תודה

פורסם

שים לב שלמצלמה הזאת יש בעיה של צילום מטושטש כשחם. מעבר לזה היא בסדר גמור.

אם זה לא מפריע לך - קנה אותה מאליאקספרס :

 

http://www.aliexpress.com/item/2012-NEWEST-HD-720P-CAR-DVR-with-G-Sensor-120-degree-wide-angle-D-A8/566785095.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שים לב שלמצלמה הזאת יש בעיה של צילום מטושטש כשחם. מעבר לזה היא בסדר גמור.

אם זה לא מפריע לך - קנה אותה מאליאקספרס :

 

http://www.aliexpress.com/item/2012-NEWEST-HD-720P-CAR-DVR-with-G-Sensor-120-degree-wide-angle-D-A8/566785095.html

 

 

תודה על הקישור. נכנסתי והחלטתי לבצע את הקנייה אבל הופתעתי לגלות שהאתר אינו עובד בשיתוף עם פייפאל. האם זה נכון?

אחד התנאים שלי בכל מה שקשור לעולם בחוץ, הוא שפייפאל תיהיה מעורבת. יש אופציות נוספות?

פורסם

נכון, צריך לשלם עם כרטיס אשראי בינ"ל, אין אפשרות לפייפאל. אבל אין חשש - זה אתר מאד ידוע ועם 'גב'.

אם יש לך בעיה מול המוכר האתר דואג לך, ועל הכרטיס אשראי יש לך ביטוח נגד גניבות וכו', אז אין חשש.

אני קניתי משם וגם הרבה אחרים, לא שמעתי על בעיות.

באיביי מצאתי רק את הדגם הישן (לא A8), לא מומלץ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
נכון, צריך לשלם עם כרטיס אשראי בינ"ל, אין אפשרות לפייפאל. אבל אין חשש - זה אתר מאד ידוע ועם 'גב'.

אם יש לך בעיה מול המוכר האתר דואג לך, ועל הכרטיס אשראי יש לך ביטוח נגד גניבות וכו', אז אין חשש.

אני קניתי משם וגם הרבה אחרים, לא שמעתי על בעיות.

באיביי מצאתי רק את הדגם הישן (לא A8), לא מומלץ.

 

הבנתי. תודה על הנכוחות לעזור.

אני אתייעץ עם עצמי ואחליט לפני הצעד הבא.

האם הבעיה עם הפוקוס בשמש ממש משמעותית?

פורסם

לדעתי כן, בגלל זה הזמנתי את המוביוס במקומה, ואת הA8 אני אתקין כמצלמה אחורית. הנה דוגמה למצב 'רע' :

 

http://www.youtube.com/watch?v=BRYTQc6pczU

 

 

מצד שני - אם לא יוצא לך לנהוג בכלל בשעות הצהריים החמות - אולי זה לא סוף העולם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תודה על הקישור. נכנסתי והחלטתי לבצע את הקנייה אבל הופתעתי לגלות שהאתר אינו עובד בשיתוף עם פייפאל. האם זה נכון?

אחד התנאים שלי בכל מה שקשור לעולם בחוץ, הוא שפייפאל תיהיה מעורבת. יש אופציות נוספות?

 

http://www.ebay.com/itm/HD-720P-Mini-Car-DVR-Video-Recorder-Vehicle-Dash-Camera-G-Sensor-140-e/261227027212?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D17393%26meid%3D918307513966589240%26pid%3D100011%26prg%3D8093%26rk%3D4%26rkt%3D5%26sd%3D300915817274%26

 

היא נראת דומה, לא יודע אם זה אותה A8

פורסם

לא, זה הדגם הישן, והוא מאד לא מומלץ. ההבדל הבולט לעין שאפשר לזהות לפיו - בלד הימני בחדשה כתוב "AUDIO"

ולא "MUTE" כמו שיש בישנה.

בחדשה יש גם כפתור ייעודי נוסף למעלה לביטול אודיו, והמיקרופון נמצא למטה, והכפתור הכתום בהיר יותר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
קיבלתי היום את המוביוס ובאחלה תזמון גם את כרטיס הזכרון שהזמנתי :)

 

לגבי ההגדרות של המוביוס, האם כדאי להשתמש באפשרות wide dynamic range?

הבנתי שזה אמור לשפר את התמונה בתנאי תאורה לא טובים... האם זה באמת עוזר? והאם זה לא מפריע כשתנאי התאורה כן טובים?

 

מישהו ניסה לצלם עם זה ובלי זה וחזר עם מסקנות..? :-P

 

 

עוד שאלה קטנה: האם מומלץ להעביר את ה video data rate ל high או להשאיר על standard ?

 

ועוד משהו שקצת מוזר: אם בוחרים לצלם בלופ (כולל מחיקה של קבצים ישנים) אז כל קובץ יכול להיות באורך מקסימלי של חמש דקות... נראה לי קצת מעצבן. לא יכולו להשאיר את ה 15 דקות כאופציה? :?

פורסם

אהלן,

לגבי ה WDR, לא עשיתי השוואה אבל ממה שקראתי ב rcgroups ממליצים לא להפעיל אלא אם כן אתה מצלם רק בתנאים חשוכים, אחרת בצילום באור יום זה לא ישפיע על הצילום לטובה.

 

לגבי ה bitrate, גבוה יותר אמור לתת איכות וידאו טובה יותר, לא יודע אם תבחין בזה ממש. זה גם עניין של מקום על כרטיס הזיכרון, בכרטיס זיכרון של 16G צילום בסטנדרד יתן לך 2.4 שעות של צילום, בהגדרה של High תקבל שעתיים של צילום, הבדל של 40 דקות, בסה"כ לשיקולך.

אני אישית כיביתי את ה WDR ושמתי בביטרייט על High.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...