Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על זאת?

 

1080P 2.5" Full HD Car DVR Cam Video Recorder Camcorder Vehicle Camera F900LHD

 

 

http://www.ebay.com/itm/1080P-2-5-Full-HD-Car-DVR-Cam-Video-Recorder-Camcorder-Vehicle-Camera-F900LHD-/200798793728?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item2ec08a7000

 

אני רוצה גם לחבר אותה לסוויץ בתופעל ברגע שמניעים את הרכב..

 

כמו כן יש אופליה לקבוע אותה למקום אחר חוץ מהשמשה? לא רוצה שתפול מהשמש כל פעם

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החלטתי ללכת על המוביוס וסוללה חיצונית נפרדת לשימוש כמצלמת אבטחה כאשר הרכב נעול.

1. מה אורך הכבל USB? אני רוצה לחבר את המצלמה סמוך למראה המרכזית ולסלול את החיווט מסביב עד שיגיע לשקע המצת.

2. ראיתי שהתופסן לשמשה ומתאם בין USB לשקע המצת נמכרים בנפרד. WTF?

3. כמה זמן צילום עם סוללה חיצונית (4800mAh) אקבל עם כרטיס 16G? האם כבר עדיף ללכת על 32G?

 

גרסיאס :)

פורסם

1. האורך של הכבל המסופק לא מספיק להתקנה נסתרת. תצטרך לקנות כבל ארוך, אני הלכתי על 3 מטר, למרות שנראה

לי שגם 2 מטר יספיק :

 

http://www.ebay.com/itm/111083856840?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

2. נכון, מאחר וכל אחד מחבר בצורה שונה ויש כאלה שיש להם כבר מתאמים - רצו לתת את המינימום במחיר הכי נמוך, ומי

שצריך יקנה תוספות, אני בעד.

 

3. עם סוללה של 4800MAH תקבל זמן הקלטה של 15 שעות בערך.

כרטיס 32G יספיק לבערך 5-6 שעות ב-1080, או 9 שעות ב-720.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ה 720P של המוביוס אינפנטילי בשל קרופינג שמתבצע למרכז החיישן (צמצום משמעותי של שדה הראיה של המצלמה). אין טעם להשתמש בו כלל, לטעמי. תשקיע עוד 10 ש"ח בכרטיס זכרון עם נפח גדול יותר (class 6 זה מספיק, לא צריך להשתגע וללכת על היוקרתיים) והכל טוב.

פורסם

לגבי ה Mobius ובעיית ה Field of view. אם אני לא טועה, קראתי ב rcgroups שה Field נהיה צר יותר רק ב 720P עם 60 פריימים בשניה, ב 30 פריימים בשניה אין את הבעיה הזו.

אגב, המפתח מוציא כל הזמן עדכוני Firmware, ככה שאם יש בעיה היא תיפתר בעדכונים קרובים.

 

פורסם
אז לא שווה להזמין את המצלמה עם הכרטיס המצורף אלא לרכוש בנפרד?

 

לפי התמונה המצלמה מגיעה עם כרטיס class 4, אני הייתי רוכש כרטיס זכרון מהיר יותר בנפרד.

פורסם

התקבלה החלטה:

אני מזמין את המוביוס עם כבל 3 מטר ותושבת נדבקת (לא ואקום).

כרטיס זכרון 32ג'יגה עלום שם מאי ביי ב-13 דולר (קלאס 10)

סוללה חיצונית 4800MaH עם יציאת usb לשימוש מצלמת אבטחה כשהרכב נעול.

 

http://dx.com/p/external-rechargeable-high-capacity-4800mah-mobile-battery-charger-for-mini-dv-camera-car-dvr-73798

פורסם
החלטתי ללכת על המוביוס וסוללה חיצונית נפרדת לשימוש כמצלמת אבטחה כאשר הרכב נעול.

1. מה אורך הכבל USB? אני רוצה לחבר את המצלמה סמוך למראה המרכזית ולסלול את החיווט מסביב עד שיגיע לשקע המצת.

2. ראיתי שהתופסן לשמשה ומתאם בין USB לשקע המצת נמכרים בנפרד. WTF?

3. כמה זמן צילום עם סוללה חיצונית (4800mAh) אקבל עם כרטיס 16G? האם כבר עדיף ללכת על 32G?

 

גרסיאס :)

 

אפשר קישור למצלמה ?

תודה

יוסי

פורסם

למה לא לקרוא אפילו את הדף הנוכחי ? קצת מתיש לענות לכל אחד ששואל מחדש כאילו השרשור נפתח עכשיו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...