Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אחי הגדול מעונין בDVR

ראיתי מספר מצלמות תיעוד לרכב באתר ebay

אשמח אם תוכלו להמליץ ולעזור בהתלבטות

 

http://www.ebay.com/itm/New-8-LED-720P-Car-DVR-Wide-Angle-Full-HD-Three-Camera-Motion-Detection-Recorder-/400517670236?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item5d40b6a55c

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-360-Degree-Panoramic-Car-DVR-Driving-Recorder-Video-Camera-Camcorder-2-7-/121133659989?pt=US_Car_Monitors_w_Built_In_Player&hash=item1c3420f755

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/Applied-Angle-Lens-230-Degree-2-7-LCD-Full-HD-1080P-CAR-DVR-Camera-Vehicle-HDMI-/271219163242?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item3f25ec006a

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1920-1080P-IR-LEDX12-Car-Vehicle-CAM-Video-Camera-Recorder-Camcorder-DVR-/390626983610?pt=UK_Gadgets&hash=item5af32ebeba

 

 

 

לדעתי, הכי חשוב במצלמה זו איכות הצילום והזווית.

פחות חשוב הצילום לפנים הרכב, ואם תהיה מצלמה אחורית זה רק כבונוס ולא כל כך עקרוני.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאלה בקשר לשקע המצת ברכבי VAG:

 

לא בדקתי לעומק, אבל אתמול השארתי את האייפון בטעינה ונעלתי את הרכב.

אחרי כרבע שעה חזרתי לרכב ושמתי לב שהסוללה לא נטענה אפילו טיפה.

לפני שיצאתי מהרכב ראיתי בוודאות שהאייפון במצב טעינה.

 

יכול להיות שהמצת אצלי מתנתק אחרי שנועלים את הרכב?

 

אני לא חושב.

פעם שכחתי מטען מחובר לשקע הזה, למטען יש נורה. גם כשחזרתי לרכב ראיתי את הנורה עדיין עובדת... אלא אם יש הסבר הגיוני.

פורסם

אחרי כיבוי הסוויץ' זה הגיוני וידוע (לא תופס אצלי), השאלה שלי היא לגבי אחרי נעילת הרכב.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אני לא חושב.

פעם שכחתי מטען מחובר לשקע הזה, למטען יש נורה. גם כשחזרתי לרכב ראיתי את הנורה עדיין עובדת... אלא אם יש הסבר הגיוני.

נכון, גם בפאביה שהייתה ברשותי, המתח בשקע המצת היה קבוע.

פורסם
אבל גם אמרתי לך שאתה יכול להשאיר אותה פועלת על מתח מצבר קבוע ולא יקרה כלום.

חישוב זריז, המוביוס שהומלצה פה צורכת 0.3A בהקלטה.

ב-6 שעות מדובר על 1.8AH, ב-12 שעות מדובר על 3.6AH.

קיבולת של מצבר רגיל היא בין 50 ל-60AH. מכאן נובע שאין בעיה, גם אם תשאיר אותה 24 שעות.

 

דבר ראשון תודה על העזרה.

שנית, השארתי למוכר שאלה אם המכשיר נתמך גם ב-win7 ושאלתי גם אם יש צילום וידאו כלשהו הממחיש את איכות המצלמה. ייתכן ומדובר במציאה שכן הפידבקים באיביי חיוביים לגבי המוצר.

אמשיך לעדכן.

פורסם
שלום לכולם,

אחי הגדול מעונין בDVR.

ראיתי מספר מצלמות תיעוד לרכב באתר ebay,

אשמח אם תוכלו להמליץ ולעזור בהתלבטות

 

http://www.ebay.com/itm/New-8-LED-720P-Car-DVR-Wide-Angle-Full-HD-Three-Camera-Motion-Detection-Recorder-/400517670236?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item5d40b6a55c

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-360-Degree-Panoramic-Car-DVR-Driving-Recorder-Video-Camera-Camcorder-2-7-/121133659989?pt=US_Car_Monitors_w_Built_In_Player&hash=item1c3420f755

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/Applied-Angle-Lens-230-Degree-2-7-LCD-Full-HD-1080P-CAR-DVR-Camera-Vehicle-HDMI-/271219163242?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item3f25ec006a

 

 

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1920-1080P-IR-LEDX12-Car-Vehicle-CAM-Video-Camera-Recorder-Camcorder-DVR-/390626983610?pt=UK_Gadgets&hash=item5af32ebeba

 

 

 

לדעתי, הכי חשוב במצלמה זו איכות הצילום והזווית.

פחות חשוב הצילום לפנים הרכב, ואם תהיה מצלמה אחורית זה רק כבונוס ולא כל כך עקרוני.

 

 

ענק! אחי הגדול כתב את ההודעה הזאת והוא לא מכיר את כללי הפורום.

אודה למנהלים אם יוכלו לערוך את ההודעה המקורית לכתב רגיל.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

אני כנראה שואל שאלה שכבר שאלו אבל עברתי על העמודים הראשונים ונשברתי.

האם יש מצלמות שברגע שקורה משהו אני לוחץ על כפתור במצלמה והיא שומרת את הקטע?

או שרק אחר כך אני עושה זאת במחשב\ מחפש במצלמה?

אם כן איך קוראים לפונקצייה הזאת? שאדע לשים אליה לב בחיפושים באיביי.

אגב, אני חושב להזמין את המצלמה הזאת:

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-360-Degree-Panoramic-Car-DVR-Driving-Recorder-Video-Camera-Camcorder-2-7-/121133659989?pt=US_Car_Monitors_w_Built_In_Player&hash=item1c3420f755

 

ויש התלבטות לזאת (בגלל המחיר):

http://www.ebay.com/itm/Wide-Angle-Lens-230-Degree-2-7-LCD-Full-HD-1080P-CAR-DVR-Camera-Vehicle-HDMI-/390583378655?pt=AU_Video_Cameras&hash=item5af09562df

 

האם יש בהן את האופציה לשמור אוטומטית בלחיצת כפתור?

 

לחברי הפורום שיש להם גם מצלמה אחורית- כמה זה נחוץ?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

יש אינסוף מצלמות באיביי, אם אתה בוחר מצלמה אקראית לפי המבנה והעדשות שלה, אף אחד לא יכול להגיד לך אם

היא טובה או לא, אם אין עליה שום מידע אחר ברשת.

יש מצלמות 'ידועות' שנבדקו ע"י אנשים בארץ או בחו"ל, ואז ההימור יותר קטן.

אני אישית חושב ששתי העדשות לכיסוי זוית רחבה יותר די מיותרות, הזוית שיש במצלמות הרגיל מספיקה לגמרי.

מה גם שלא ברור לי באיזה גודל הסרט יוצא, רוב הסיכויים שתראה אותו כפס צר במסך, ואז אתה מאבד רזולוציה במימד האורך,

הכל ייראה קטן.

 

לגבי שמירה של קבצים - כל המצלמות מצלמות בלופ, לפי גודל כרטיס הזיכרון תמיד שמורות על הכרטיס X שעות צילום אחרונות.

אם קרה אירוע מעניין, יש לך מספיק זמן להוציא את הכרטיס ולמצוא את הסרטון המעניין לפי השעה והתאריך.

יש מצלמות עם חיישן G שבמקרה של זעזוע בעוצמה מסויימת שומרות סרטון שמכיל את הארוע (לפני ואחרי קצת), בספריה נפרדת,

שלא נדרסת ע"י המצלמה. לא מאד מוצלח כי הרבה פעמים זה שומר סתם קטעים ולאט לאט הכרטיס מתמלא זבל.

 

יש מצלמות שיש להן כפתור לשמירה יזומה של קטעים מעניינים - לא לכולן, צריך לברר ספציפית לכל דגם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
יש אינסוף מצלמות באיביי, אם אתה בוחר מצלמה אקראית לפי המבנה והעדשות שלה, אף אחד לא יכול להגיד לך אם

היא טובה או לא, אם אין עליה שום מידע אחר ברשת.

יש מצלמות 'ידועות' שנבדקו ע"י אנשים בארץ או בחו"ל, ואז ההימור יותר קטן.

ברור לי, אבל יכול להיות שיש מישהו בפורום שניסה אותן ולכן ביקשתי עזרה. חוץ מזה- אנשים שכבר התנסו עם מצלמות יודעים מה שימושי וחשוב ומה לא.

אני אישית חושב ששתי העדשות לכיסוי זוית רחבה יותר די מיותרות, הזוית שיש במצלמות הרגיל מספיקה לגמרי.

תמיד בסרטונים שראיתי (של מישהו חותך למשל), הזוית צרה מידי. אני חושב שהאקסטרה זווית מאוד שימושי, במידה וזה עובד טוב (שוב, לכן ביקשתי עזרה).

 

לגבי שמירה של קבצים - כל המצלמות מצלמות בלופ, לפי גודל כרטיס הזיכרון תמיד שמורות על הכרטיס X שעות צילום אחרונות.

אם קרה אירוע מעניין, יש לך מספיק זמן להוציא את הכרטיס ולמצוא את הסרטון המעניין לפי השעה והתאריך.

יש מצלמות עם חיישן G שבמקרה של זעזוע בעוצמה מסויימת שומרות סרטון שמכיל את הארוע (לפני ואחרי קצת), בספריה נפרדת,

שלא נדרסת ע"י המצלמה. לא מאד מוצלח כי הרבה פעמים זה שומר סתם קטעים ולאט לאט הכרטיס מתמלא זבל.

האם יש אפשרות לבטל את הפעלת החיישן?

 

יש מצלמות שיש להן כפתור לשמירה יזומה של קטעים מעניינים - לא לכולן, צריך לברר ספציפית לכל דגם.

ידוע לך איך נקרא הכפתור הזה? לשם חיפוש ממוקד באיביי.

 

 

התשובות באדום.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

כשאתה שואל על מצלמה אקראית מתוך מבחר אינסופי, בפורום (מכובד ככל שיהיה), של מדינה כל כך קטנה,

הסיכוי שתפגע במשהו שיש למישהו - די קלוש. יותר פשוט ללכת הפוך ולראות אם יש משהו מתוך אלה שקנו ודיווחו שמתאים לך,

ולא להתרכז רק בארץ. הבעיה עם המצלמות הגנריות האלה - שאין להן אפילו שם דגם ברור שאפשר לחפש לפיו בגוגל.

 

לבי ביטול חיישן G - ברוב המצלמות שראיתי יש אפשרות לקבוע רגישות בלבד (בין 3 רמות), ולא לבטל. גם הרגישות

הכי נמוכה לפעמים היא גבוהה מדי, ככה זה אצלי.

 

הכפתור שאתה מדבר עליו נקרא EMERGENCY או LOCK או SOS או PANIC , לא תמיד זה מצויין בכלל במפרט, לעתים רק במדריך ההפעלה, יהיה לך קשה לחפש לפי זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
כשאתה שואל על מצלמה אקראית מתוך מבחר אינסופי, בפורום (מכובד ככל שיהיה), של מדינה כל כך קטנה,

הסיכוי שתפגע במשהו שיש למישהו - די קלוש. יותר פשוט ללכת הפוך ולראות אם יש משהו מתוך אלה שקנו ודיווחו שמתאים לך,

ולא להתרכז רק בארץ. הבעיה עם המצלמות הגנריות האלה - שאין להן אפילו שם דגם ברור שאפשר לחפש לפיו בגוגל.

 

לבי ביטול חיישן G - ברוב המצלמות שראיתי יש אפשרות לקבוע רגישות בלבד (בין 3 רמות), ולא לבטל. גם הרגישות

הכי נמוכה לפעמים היא גבוהה מדי, ככה זה אצלי.

 

הכפתור שאתה מדבר עליו נקרא EMERGENCY או LOCK או SOS או PANIC , לא תמיד זה מצויין בכלל במפרט, לעתים רק במדריך ההפעלה, יהיה לך קשה לחפש לפי זה.

 

כל כך הרבה עמודים ותגובות לשרשור הזה, התייאשתי מהחיפושים.

פשוט מצאתי 2 דגמים שיש להם יכולת צילום רחבה, לא מצאתי אחרות, גם לא בשרשור הזה.

 

איזה מצלמה יש לך? מרוצה ממנה? יש לך את כפתור ה-EMERGENCY? ממליץ על אחרת?

 

(ותודה על הכפתור)

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

כן, אני מבין שזה קשה לעבור על כל השרשור.

לי כרגע יש מצלמה שנקראת A8, הייתי מרוצה ממנה עד שגיליתי שהיא יוצאת מפוקוס כשהטמפ' ברכב גבוהה.

הזמנתי שבוע שעבר את הMOBIUS, עולה 70$, עם איכות תמונה מעולה (וגם יש את הכפתור שאתה רוצה).

היתרון הגדול שלה - מאד קטנה, ואפשר להתקין אותה בהדבקה ולא עם ואקום שתמיד נופל בסוף.

איכות צילום שמתעלה על מצלמות הרבה יותר יקרות.

חפש בשרשור MOBIUS, תמצא עוד הרבה מידע.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

קראתי פה כבר על הmobius וגם על ה-a8.

אני מעדיף מצלמה עם מסך בשביל להראות לשוטר בזמן אמת (ולא לבזבז זמן בבתי משפט).

 

 

מה לגבי מצלמה אחורית? מישהו השתמש בזה? מישהו חושב שזה נחוץ?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

אתה יכול להוסיף מסך נסתר ב-20$ ולשלוף אותו כשצריך. זה לא משהו שקורה כל יום הרי.

לרוב מספיק שאתה מראה לשוטר שיש לך מצלמה, ואם הוא יודע שהוא טועה/משקר - הוא יוותר.

 

לגבי מצלמה אחורית - יכול להועיל, אבל פחות. אני שוקל להתקין את הA8 כאחורית.

אפשר גם להגיד שמצלמה פנימית יכולה להועיל - במקרים ששוטר אומר שדיברת בטלפון למשל, ולא דיברת.

כל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו של עלות/תועלת והפיכת הרכב לחמ"ל..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...