Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה להזמין כרטיס זכרון עלום שם ב- 13$ ולקחת ריזיקה?

הנה כרטיס מצויין ב-24$. הגיע אלי במהירות שיא של 6 ימים ועובד מאז ללא הפסקה וללא בעיות.

http://www.ebay.com/itm/111065176248

 

תעשה לעצמך טובה ואל תקנה את הכרטיס ב13 דולר

יש לי שניים דפוקים כאלו בבית

סאנדיסק ב24 דולר זה בדיוק מה שאתה צריך..

פורסם

אז איזו מצלמה הכי מומלצת (איכות תמונה מצוינת ומעלה) בתקציב של 100$ +- ?

אגב, אני לא רוצה להתעסק עם חשמל הרכב, אז הדרך היחידה זה לחבר אותה למצת ?

האם לכל מצלמה קיימת גם סוללת גיבוי שאפשר לחבר כשהרכב לא מונע?

פורסם

אני מחפש מצלמה שתהיה קטנה יחסית ואני אוכל להדביק אתה לשמשה, בלי כל מיני מעמדים מיותרים. חשוב שיהיה לה גם מסך.

מה אתם אומרים על המצלמה הזו?

 

http://www.ebay.com/itm/HD-Dual-Lens-Car-Camera-DVR-720-P-Separate-AV-In-Lens-Vehicle-Video-Recorder-Cam-/321172383611?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4ac75da77b

פורסם

אהלן doras,

השתמשתי במצלמה זו עד לפני כמה שבועות, החלפתי ל Mobius. אתה יכול לראות סקירה והתקנה כאן. מעבר לדברים שכתבתי בפוסט אני יכול להגיד לך שהמצלמה לא רעה בכלל, מה שכן, יכול להיות שתיתקל בבעיות אמינות כאלה או אחרות. אצלי למשל אחרי כמה שבועות הפסיקה הסוללה להטען תוך כדי נסיעה, מה שגרם לכך שברגע שכיביתי את הרכב המצלמה הייתה נכבית מבלי לשמור את הקובץ האחרון. נתקלתי בתופעות דומות כאלה או אחרות גם מאנשים אחרים.

תוכל לקרוא יותר כאן.

 

פורסם

 

אהלן doras,

 

 

השתמשתי במצלמה זו עד לפני כמה שבועות, החלפתי ל Mobius. אתה יכול לראות סקירה

והתקנה כאן. מעבר לדברים שכתבתי בפוסט אני יכול להגיד לך שהמצלמה לא

רעה בכלל, מה שכן, יכול להיות שתיתקל בבעיות אמינות כאלה או אחרות. אצלי למשל אחרי

כמה שבועות הפסיקה הסוללה להטען תוך כדי נסיעה, מה שגרם לכך שברגע שכיביתי את הרכב

המצלמה הייתה נכבית מבלי לשמור את הקובץ האחרון. נתקלתי בתופעות דומות כאלה או

אחרות גם מאנשים אחרים.

 

 

תוכל לקרוא יותר כאן.

 

תודה על הסקירה. אני רוצה להזמין אחת כזו, אבל עם תופס ודבק דו צדדי, ואני לא מוצא אחת כזו. אתה קיבלת את שלך עם?בנוסף, בחלק מהמפרטים מצוין של המצלמה היא באיכות של 5 מגה פיקסל ובאחרים רק 1 מגה.

פורסם

לכל מי שקנה את ה-GT300W דרך פוקס אופר, האם החבילה עצרה במכס ושילמתם מיסים?

כמה זמן הקלטה רצופה אפשר להקליט עם איכות מקסימלית לפני שהמצלמה מתחילה מחזור חדש של הקלטה?

פורסם

מישהו יכול בבקשה לרשום את ההגדרות שהוא עשה במצלמה DVR-207 אם אפשר את כל ההגדרות כי כל פעם שאני משנה איזה שהיא הגדרה משהו אחר משתנה.

תודה מראש.

פורסם
לכל מי שקנה את ה-GT300W דרך פוקס אופר, האם החבילה עצרה במכס ושילמתם מיסים?

כמה זמן הקלטה רצופה אפשר להקליט עם איכות מקסימלית לפני שהמצלמה מתחילה מחזור חדש של הקלטה?

בדיוק קיבלתי את המצלמה הזאת מפוקסאופר, הזמנתי אקספרס דרך DHL ולא שילמתי כלום מעבר למה ששילמתי בהזמנה.

עם כרטיס 32 ג'יגה אפשר לקבל בערך 4 וחצי שעות הקלטה על איכות מקסימלית.

פורסם
בדיוק קיבלתי את המצלמה הזאת מפוקסאופר, הזמנתי אקספרס דרך DHL ולא שילמתי כלום מעבר למה ששילמתי בהזמנה.

עם כרטיס 32 ג'יגה אפשר לקבל בערך 4 וחצי שעות הקלטה על איכות מקסימלית.

איך החבילה לא נעצרה במכס אם השילוח נעשה דרך DHL..?! הם רשמו במקרה ערך נמוך יותר?

4 שעות זה מכובד מאוד, לא ראיתי כאן עדיין מצלמה יותר איכותית מזו ביחס למחיר.

 

נ.ב

ראיתי עכשיו שהדגם GT300W לא זמין יותר והוחלף ע"י דגם חדש יותר GT550W, אני יודע שמדובר על דגם חדש יותר, אבל האם הנתונים הטכניים זהים לדגם הקודם? איזה באסה :\

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...