Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש GT300W כבר מעל שבוע, אין בעיות.

 

אני דואג לכסות אותה במגן שמש רגיל (משקפים או כסוף) שמכסים איתו את הדשבורד, פשוט משעין אותו עליהה גם כדי שלא תחשף לשמש באופן ישיר כשהרכב סגור.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא שמעתי או קראתי דברים כאלה על הGT300W.

אפשר לינק?

 

אני לא יכול לפרסם קישורים עדיין כאן בפורום, אך בפורום של dashcamtalk ישנם מספר דיונים על הבעיה הזאת.

 

"Blurry Picture when Overheating

 

Numerous owners have complained of blurry picture quality when the camera operates for 10 minutes or more. This happens frequently in hot weather. This is likely due to a low quality plastic lens holder but has not been confirmed."

פורסם

שלום,

אני מחפש מצלמה שתהיה ב:

1. מחיר סביר (עד 200 שח).

2. שלא תנמס מהחום.

3. איכות הקלטה סבירה.

אני כמובן יתקין אותה עם חיבור לסוויץ דרך חשמלאי רכב.

 

אשמח לעזרתכם,

תודה.

פורסם

האם יש אפשרות למצלמה שגם יודעת לעבוד ללא 12v כאשר הרכב נעול? יש לי צורך ביכולת הקלטה של בין 4-5 שעות ללא מתח חיצוני. בהנחה וכן, האם כרטיס 32 ג'יגה יספיק?

פורסם

אתה יכול לחבר אותה דרך מפסק ל-12V של המצבר (לא דרך הסויץ'). כרטיס זיכרון של 32G ייתן לך בערך 5-6 שעות

ב-1080P, או 9 שעות ב-720P.

הצריכה של המצלמה במשך 6 שעות (וגם 12 שעות), לא תזיז הרבה למצבר.

אפשרות נוספת - לקנות POWER BANK עם יציאת USB, שיהווה סוללה חיצונית למצלמה, וייטען בזמן שהרכב מונע.

הסוללות הפנימיות במצלמות האלה לא מחזיקות הרבה זמן.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

האם ניתן להשתמש במצלמת gopro בתור car dvr? האם ניתן לגרום לה למשל למחוק את הזכרון הישן כשנגמר המקום, כדי שאני לא אצטרך לעשות את זה באופן ידני? האם ניתן לגרום לה להידלק בכל הפעלה של הסטרטר ברכב?

פורסם

לא ממש.

בהירו 3 החדשה יש הקלטה בלופ, אבל היא די מפגרת - היא מקליטה קובץ של X זמן שניתן לקבוע, ואז מוחקת אותו

ומתחילה קובץ חדש. כך שיש מצב שאם קרה אירוע קרוב לסוף המעבר - לא יישמר תעוד שלו.

מעבר לזה - אין לה כיבוי והדלקה אוטומטי, והיא הרבה יותר מדי יקרה מכדי לשים אותה על החלון למטרה הזאת..

בקיצור - לא.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מה לגבי מצלמה כזו למשל:\\http://www.ebay.com/itm/Multi-function-Car-DVR-Power-Bank-IR-Vision-Real-time-Recording-Circulating-DV-/161084859743?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258167e55f#ht_3630wt_1018

 

היא כוללת סוללה פנימית המאפשרת הקלטה ע"י שימוש בסוללה פנימית. מה שכן, היא שוקלת לא מעט (כ-600 גרם). מה דעתכם?

פורסם

אכן, איכות תמונה לא ידועה, כנראה לא מהמוצלחות. גדולה ומגושמת על המראה.

מה רע בפתרונות שנתתי לך קודם ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא רע, אני פשוט מעדיף לשמור על הכל פשוט ככל הניתן, בלי תוספית חיצוניים וכדומה. אם אפשר לקבל מצלמה בעלת סוללה פנימית שסוגרת את הפינה אז למה לא. בכל אופן אין שום אסמכתא לאיכות הצילום.

פורסם

אבל גם אמרתי לך שאתה יכול להשאיר אותה פועלת על מתח מצבר קבוע ולא יקרה כלום.

חישוב זריז, המוביוס שהומלצה פה צורכת 0.3A בהקלטה.

ב-6 שעות מדובר על 1.8AH, ב-12 שעות מדובר על 3.6AH.

קיבולת של מצבר רגיל היא בין 50 ל-60AH. מכאן נובע שאין בעיה, גם אם תשאיר אותה 24 שעות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שאלה בקשר לשקע המצת ברכבי VAG:

 

לא בדקתי לעומק, אבל אתמול השארתי את האייפון בטעינה ונעלתי את הרכב.

אחרי כרבע שעה חזרתי לרכב ושמתי לב שהסוללה לא נטענה אפילו טיפה.

לפני שיצאתי מהרכב ראיתי בוודאות שהאייפון במצב טעינה.

 

יכול להיות שהמצת אצלי מתנתק אחרי שנועלים את הרכב?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...