Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה בטוח בזה?

 

עם כרטיס Class 4 הכי פשוט שיש הרי בלתי אפשרי להקליט בזמן אמיתי 720p

 

לפי מה שאני יודע יהיו "קפיצות" בסרטון, אך איכות התמונה לא תושפע.

נחכה לתגובה של מישהו שמבין בזה יותר ממני, אולי יתקנו אותי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן!

 

בעקבות כמה מקרים שהיו לי עם הרכב החדש לאחרונה כמו פגע וברח למיניהם שקרו לי (בכוונה או לא, אני לא יודע).

 

החלטתי לרכוש מצלמת DVR מאיביי.

 

הדגש - וזה דגש ענק , מינימליזם!

לא מסוגל לראות סטאנד שנדבק לשמשה עם גוש פלסטיק מרובע.

 

ישנם 2 אפשרויות:

1. מצלמה שיושבת על המראה המרכזית ובעצם מחליפה אותה, עלות של כ100$, יקר מידי בשבילי וגם שאני לא מעוניין להחליף את המראה המקורית של הרכב ולשים משהו סיני מסנוור/לא פרופורציונלי/לא איכותי.

2. את המצלמה הזו שמצאתי ממש עכשיו באיביי, עלות של 13$, קטנה, מתיישבת ממש אחרי המראה ולא רואים אותה, השאלה איך היא:

http://www.ebay.com/itm/2pcMini-Car-Dashboard-Mount-Holder-for-HD-DVR-Full-1080p-18-DR32-Camera-Dashcam-/390584415012?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item5af0a53324

 

אשמח לפתרונות נוספים.

 

חשוב לציין, המצלמה צריכה לצלם בזמן נהיגה וגם! (יותר חשוב אפילו) בזמן שהרכב בחניה, הבנתי שהמצלמה (כלשהי) בעצם דורסת את הצילום האחרון כל X זמן, מהו הזמן הזה?

 

תודה,

 

אוהד.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שהלינק שצירפתי מתכוון רק לHOLDER של המצלמה והמצלמה עצמה לא כלולה במחיר הזה, עדיין אשמח לעזרה בנושא.

 

 

אני יכול להציע לך שתי מצלמות על פי הדרישות שלך למינימליזם.

יש את ה A8 המפורסמת, מצלמה קטנה מאוד שבאה מוכנה עם סטנד דביק שיכול להחזיק יותר מסטנד ואקום.

איכות הצילום שלה טובה ויש בה חיישן G. פשוטה להפעלה.

מחלה מרכזית שהעלו פה בפורום היא ההתחממות שלה בשמש שגורמת למצלמה לצאת מפוקוס ולצלם מטושטש למרות שכל מצלמה שתשב הרבה זמן בשמש ישראלית סביר להניח שהיא תתקלקל באיזושהי צורה.

 

מחיר: 38 דולר/138 שקל.

הלינק למצלמה

 

 

המצלמה השניה מוכרת על כל חברי הפורום וקיבלה ביקורות מעולות. ה Mobius היא קטנה ומשקלה נמוך, אך איכות הצילום שלה פנטסטית והרבה משתמשים בה לצילום אקסטרים וצילומי שטח כגון הטסת טיסנים ושימוש במצלמה על קסדת אופנוע וכו'.

המצלמה בנויה באיכות טובה, והמפתח של המצלמה דואג להוציא כל הזמן עדכונים חדשים ויש תמיכה מקיפה באינטרנט לגבי כל דבר על המצלמה, לכן אין צורך לדאוג כשמדובר באחריות על המצלמה מכיוון שלא כמו מצלמה סינית זולה, למצלמה זו יש תמיכה רחבה.

את המצלמה והסטנד קונים בנפרד, כאשר אתה יכול לבחור בין סטנד דביק לבין סטנד רגיל, ובנוסף לכך קונים כבל 3 מטר בנפרד לחיבור המצלמה.

המצלמה הזאת יותר יקרה אך על פי הסרטונים אפשר לראות למה אף על פי שגם המצלמה הקודמת היא באיכות טובה יחסית.

 

מחיר:69 דולר/246 שקל (בלי לכלול את הסטנד והכבל 3 מטר. הכל ביחד יוצא בערך 280 שקל)

הלינק למצלמה

 

 

לגבי דריסת הסרטונים: על פי קיבולת כרטיס הזכירון, המצלמה מצלמת סרטונים באורך שווה ללא הפסקה עד שהכרטיס מתמלא, ובמקום להוציא את הכרטיס כל פעם ולמחוק את הקבצים המצלמה עושה זאת בשבילך ומוחקת כל פעם את הקובץ הישן.

 

לגבי צילום גם כאשר הרכב לא פועל חכה לתגובות נוספות מכאלה שמבינים יותר.

פורסם

וידאו לדוגמה מהמצלמה שלי (99 שקל במחסני חשמל, ייתכן שזה גם המצלמה שמוצעת באוטו דיפו ב-129 שקל)

טכנית יש במצלמה אופציה של 1080p, אבל לא ראיתי ממש שינוי באיכות.

 

זה על 720p ללא תיקון הרעידות שמציע YouTube:

 

http://www.youtube.com/watch?v=MWrhKXwQnGQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני יכול להציע לך שתי מצלמות על פי הדרישות שלך למינימליזם.

יש את ה A8 המפורסמת, מצלמה קטנה מאוד שבאה מוכנה עם סטנד דביק שיכול להחזיק יותר מסטנד ואקום.

איכות הצילום שלה טובה ויש בה חיישן G. פשוטה להפעלה.

מחלה מרכזית שהעלו פה בפורום היא ההתחממות שלה בשמש שגורמת למצלמה לצאת מפוקוס ולצלם מטושטש למרות שכל מצלמה שתשב הרבה זמן בשמש ישראלית סביר להניח שהיא תתקלקל באיזושהי צורה.

 

מחיר: 38 דולר/138 שקל.

הלינק למצלמה

 

 

המצלמה השניה מוכרת על כל חברי הפורום וקיבלה ביקורות מעולות. ה Mobius היא קטנה ומשקלה נמוך, אך איכות הצילום שלה פנטסטית והרבה משתמשים בה לצילום אקסטרים וצילומי שטח כגון הטסת טיסנים ושימוש במצלמה על קסדת אופנוע וכו'.

המצלמה בנויה באיכות טובה, והמפתח של המצלמה דואג להוציא כל הזמן עדכונים חדשים ויש תמיכה מקיפה באינטרנט לגבי כל דבר על המצלמה, לכן אין צורך לדאוג כשמדובר באחריות על המצלמה מכיוון שלא כמו מצלמה סינית זולה, למצלמה זו יש תמיכה רחבה.

את המצלמה והסטנד קונים בנפרד, כאשר אתה יכול לבחור בין סטנד דביק לבין סטנד רגיל, ובנוסף לכך קונים כבל 3 מטר בנפרד לחיבור המצלמה.

המצלמה הזאת יותר יקרה אך על פי הסרטונים אפשר לראות למה אף על פי שגם המצלמה הקודמת היא באיכות טובה יחסית.

 

מחיר:69 דולר/246 שקל (בלי לכלול את הסטנד והכבל 3 מטר. הכל ביחד יוצא בערך 280 שקל)

הלינק למצלמה

 

 

לגבי דריסת הסרטונים: על פי קיבולת כרטיס הזכירון, המצלמה מצלמת סרטונים באורך שווה ללא הפסקה עד שהכרטיס מתמלא, ובמקום להוציא את הכרטיס כל פעם ולמחוק את הקבצים המצלמה עושה זאת בשבילך ומוחקת כל פעם את הקובץ הישן.

 

לגבי צילום גם כאשר הרכב לא פועל חכה לתגובות נוספות מכאלה שמבינים יותר.

 

היי

תודה! על ההסבר המקיף, נשמע מצוין ובהחלט אני כמעט משוכנע להזמין את המצלמה השניה בעלות של 250שקל.

 

לפני שאזמין מספר שאלות בבקשה:

1. האם אוכל להכניס שם כרטיס זיכרון בגודל מקס של 32\64 GB?

- אם כן, לכמה שעות הקלטה אמור להספיק הגודל הזה?

- האם משנה דירוג הCLASS של כרטיס הזיכרון? 10? 4?

2. בנהיגה - האם המצלמה מקליטה אוטומאטית או שאצטרך ללחוץ על כפתור ההקלטה בכל כניסה לרכב?

3. בחניה - האם אפשר שהמצלמה תעבוד 24\7? אני בטוח שאפשר לתת פולס קבוע, השאלה שלא יחסל את המצבר תוך X שעות.

4. האם יש צילום לילה ובאיזה איכות הוא?

5. האם יש קול?

6. האם יש תיעוד של תאריך + שעה?

7. האם קיים מדריך כלשהו להעברת חוטי החשמל באופן נסתר ברכב? הכונה היא שאין לי שום בעיה להתחיל פרוייקט כזה ולהתחיל לסלול חוטים ברכב + חיבור קבוע לחשמל, פשוט יותר יהיה נחמד להסתמך על מישהו שכבר ביצע את זה על מנת לקבל רעיונות.

 

תודה,

אוהד.

פורסם
היי

תודה! על ההסבר המקיף, נשמע מצוין ובהחלט אני כמעט משוכנע להזמין את המצלמה השניה בעלות של 250שקל.

 

לפני שאזמין מספר שאלות בבקשה:

1. האם אוכל להכניס שם כרטיס זיכרון בגודל מקס של 32\64 GB?

- אם כן, לכמה שעות הקלטה אמור להספיק הגודל הזה?

- האם משנה דירוג הCLASS של כרטיס הזיכרון? 10? 4?

2. בנהיגה - האם המצלמה מקליטה אוטומאטית או שאצטרך ללחוץ על כפתור ההקלטה בכל כניסה לרכב?

3. בחניה - האם אפשר שהמצלמה תעבוד 24\7? אני בטוח שאפשר לתת פולס קבוע, השאלה שלא יחסל את המצבר תוך X שעות.

4. האם יש צילום לילה ובאיזה איכות הוא?

5. האם יש קול?

6. האם יש תיעוד של תאריך + שעה?

7. האם קיים מדריך כלשהו להעברת חוטי החשמל באופן נסתר ברכב? הכונה היא שאין לי שום בעיה להתחיל פרוייקט כזה ולהתחיל לסלול חוטים ברכב + חיבור קבוע לחשמל, פשוט יותר יהיה נחמד להסתמך על מישהו שכבר ביצע את זה על מנת לקבל רעיונות.

 

תודה,

אוהד.

 

 

לילה טוב אוהד

 

1.ניתן להכניס כרטיס זיכרון 32/64 ג'יגה. גודל של 32 ג'יגה יתן לך באיכות 1080P צילום של בערך 6 שעות.

עדיף קלאס גבוה, אני הזמנתי כרטיס זיכרון 32 ג'יגה קלאס 10 דיי בזול(85 שקל), לדעתי זה יהיה בסדר גם להשתמש בקלאס 6, אולי יש חברים אחרים בפורום שכן משתמשים בפחות ויכולים להעיד על כך אני לא רוצה לומר סתם.

 

2.המצלמה מצלמת אוטומטית בעת הנעת הרכב כיאה למצלמת DVR. ניתן אף להגדיר את המצלמה שתתכבה כמה שניות מאוחר יותר כאשר אתה מכבה את הרכב.

 

3.לא מומלץ לחבר את המצלמה שתפעל באופן קבוע, אם תרצה לצלם גם מעבר לשעות שבהם הרכב מונע תוכל לרכוש בנפרד סוללה נטענת בזמן נסיעה שאליה תחבר את המצלמה והיא תספק את הכוח בזמן שהרכב כבוי. בשרשור דובר על אותו רעיון, חיבור המצלמה למצבר בקביעות תחסל את המצבר בסופו של דבר.

 

4.אכן יש צילום לילה והוא באיכות דיי טובה ביחס למחיר המצלמה. הקושי בצילום לילה נראה בהרבה מצלמות, דווקא במוביוס יש צילום לילה באיכות טובה וניתן לראות זאת בסרטונים שמפורסמים כאן בפורום וביוטיוב.

 

5.אכן יש קול.

 

6.יש תיעוד של תאריך ושעה שתוכל לשנות ולהגדיר דרך תוכנה.

 

7. ADIDAS1 סיקר את אופן ההתקנה של המצלמה והסביר הרבה על המצלמה, תוכל לשאול אותו בנוגע להתקנה.

 

 

כדי לקבל תשובות לגבי פרטים טכניים על המצלמה, ולראות את איכות המצלמה תוכל להיעזר בסרטון של טכנומן שמרבה לסקר מצלמות DVR. תוכל לראות שהוא הרבה לשבח את המוביוס ומכאן גם יש הרבה המלצות בפורום הזה ובפורומים אחרים.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7wmIyD1fM4M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אפשר לומר שהאיכות אפילו יותר טובה מכיוון שהאיכות נפגמת מעט כאשר מעלים סרטון ליוטיוב.

 

 

 

 

אלי

פורסם

אהלן חברים יקרים,

 

אני שוקל לרכוש מצלמת רכב אך איני בקיא בתחום, גם אחי ואבא שלי רוצים כנראה לכן אשמח לשמוע מכם אודות מצלמות איכותיות

 

במחירים סבירים, מאיפה לרכוש האם בארץ או איביי, איך בדיוק זה עובד ברכב, מותקן וכו', אשמח לעזרתכם!

 

תודה לכולם!

פורסם
אהלן חברים יקרים,

 

אני שוקל לרכוש מצלמת רכב אך איני בקיא בתחום, גם אחי ואבא שלי רוצים כנראה לכן אשמח לשמוע מכם אודות מצלמות איכותיות

 

במחירים סבירים, מאיפה לרכוש האם בארץ או איביי, איך בדיוק זה עובד ברכב, מותקן וכו', אשמח לעזרתכם!

 

תודה לכולם!

 

תקרא את השירשור הזה, יש פה אולי 20 תשובות לשאלה שלך.

פורסם

שלום רב,

 

בעקבות המלצות רבות ומעולות בפורום, החלטתי לרכוש את מצלמת ה-Mobius ואשמח לשמוע ממי שרכש, איזה סטנד עדיף, הוואקום או הדבק? בנוסף, איך אוכל להטעין במקביל את הנייד שכרגע מתחבר למצת של האוטו? האם קיים מפצל מיוחד?

 

תודה מראש,

אסף

פורסם

אהלן asafbi,

תקרא כאן סיקור על מצלמת ה Mobius שכתבתי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4006674#post4006674

 

כאן יש סיקור על התקנה שביצעתי למצלמה אחרת אבל השלבים הם אותם שלבים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3730932#post3730932

 

לשאלותיך בקצרה, אני מעדיף את הזרוע עם דבק דו"צ, זרוע עם ואקום נוטה ליפול בשמש, הזרוע הזו מגיעה עם דבק של 3M חזק מאוד.

לגבי המפצל, תראה בלינק השני שנתתי לך, יש שם מפצל עם שני שקעי USB ושני שקעי מצת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...