Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למצלמה הראשית יש עדשה מסתובבת, אתה יכול לכוון את העדשה כלפי חוץ או כלפי פנים הרכב. בנוסף, יש עדשה שנועדה לחלון האחורי כדי לצלם רכבים שנמצאים מאחוריך.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלחתי למוכר מאליאקספרס שאלה מה קורה אם המצלמה מפסיקה לעבוד

אחרי כמה חודשים כתוצאה מהחום .

נכון לעכשיו ענה תשובה מתחמקת שהוא בדק אותה והיא עובדת .

שלחתי לו שאלה יותר ברורה

נעדכן ...

 

טוב אז המוכר ענה אחרי ששאלתי פעם נוספת

שאלתי אם אחריי 5-6 חודשים המצלמה מתה , מה אז?

לטענתו מחליפים אותה בחדשה .

נחייה ונראה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
טוב אז המוכר ענה אחרי ששאלתי פעם נוספת

שאלתי אם אחריי 5-6 חודשים המצלמה מתה , מה אז?

לטענתו מחליפים אותה בחדשה .

נחייה ונראה

 

הבעיה היא שהיא לא מתה, והחלפה בחדשה לא תפתור את הבעיה, אם יש לה רגישות לחום מבחינה תכנונית.

היא עובדת מצויין בטמפרטורות נורמליות, בחום של הקיץ בצהריים היא מתחילה לזייף.

אני הייתי מנסה להחזיר אותה בכל מקרה, ולהזמין את המוביוס במקום.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עכשיו כשמשודרים הפרומואים אני יכול לומר שידעתי עליה עוד מלפני כמה ימים. דיברתי טלפונית עם הכתב שהכין אותה, שאל אם הוא יכול לשדר סרטונים שלי, אמרתי שכן.

מכיוון שהכתבה הזאת מתמקדת בשוטרי תנועה שקרנים ומקרי תאונות, לא בטוח שישדרו אותם (הסרטונים שלי מתמקדים כרגע בעבירות תנועה). אבל בכל מקרה שווה מאוד לצפות, ישדרו שם כל מיני סרטונים שמאוד ירתיחו אתכם ויחזקו את הכוונה שלכם לרכוש מצלמה במידה ולא רכשתם, ויחזקו את הבחירה שלכם בדבר קניית המצלמה במידה וכבר קניתם :)

פורסם

היי,

 

לאחרונה כמות האנשים שטוענים שתיעוד הנסיעה ע"י מצלמה המותקנת על השמשה הקדמית הציל אותם משקרנים בבית המשפט פשוט מבהיל.

אני נהג מאוד זהיר אבל הרכב שלי אוטומטית משדר את התמונה ההפוכה ואני מחפש התקן שימנע ממני דם, יזע ודמעות במקרה, לא עלינו, של תאונה (קלה ככל שתהיה). מכיוון שאני נוהג ברכב שמשדר את הסטריאוטיפים הכי שליליים בכביש אני צריך להיות מסוגל להוכיח ההפך גם כלפי גורמי אכיפת החוק וגם מול חברות הביטוח.

 

הידע שלי בנושא אפסי וכמות ההצעות פה בפורום רחבה מידי בכדי לקבל החלטה, לכן אני אסווג את הדרישות המדוייקות שלי מההתקן בשאיפה שלמישהו עם ניסיון יש התקן מתאים בשבילי:

 

1. קביל בבית משפט

2. איכות תמונה טובה (בשאיפה HD על-מנת שיהיה ניתן לזהות מספרי רכב רחוקים ופנים של אנשים)

3. הפעלה, הקלטה וכיבוי אוטומטיים ללא שום פעולה מצידי (כולל דריסת חומר ישן והקלטת חדש אוטומטית)

4. התקנה פשוטה מצד אחד אך נסתרת ככל הניתן (אני לא מעוניין בחוטים שמתנוססים על הדשבורד וחיבורים לשקע מצית)

5. עמידות בתנאי מזג-אויר (הוזכרו מצלמות שמתחממות ועושות בעיות, מנגד ראות טובה בזמני גשם ולילה)

6. שרידות - מדובר ברכב קשיח מאוד, המון רעידות וקפיצות תו"כ נסיעה (לא מעוניין להתחיל להתעסק עם מצלמה שנפלה בזמן תנועת הרכב)

7. מחיר - לא מעוניין להשקיע יותר מ800 ש"ח על הכל

 

במידה והמחיר שאני מבקש מול הדרישות לא ריאלי אשמח לדעת כמה עולה התקן שעומד בשאר הקריטריונים שאני מבקש.

תודה,

ניר.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

מצטרף לבקשה של קודמי.

עדיפות למצלמה קטנה (שטוחה) ככל הניתן, ולא כזו בעלת מסך נפתח וכדומה.

 

עריכה:

 

משהו בסגנון המצלמה הנ"ל.

 

http://www.ebay.com/itm/New-HD-1080P-Car-DVR-Blackbox-Night-Vision-Digital-Video-Recorder-G-sensor-SOS-/190873139853?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item2c70ecfa8d

פורסם
היי,

 

לאחרונה כמות האנשים שטוענים שתיעוד הנסיעה ע"י מצלמה המותקנת על השמשה הקדמית הציל אותם משקרנים בבית המשפט פשוט מבהיל.

אני נהג מאוד זהיר אבל הרכב שלי אוטומטית משדר את התמונה ההפוכה ואני מחפש התקן שימנע ממני דם, יזע ודמעות במקרה, לא עלינו, של תאונה (קלה ככל שתהיה). מכיוון שאני נוהג ברכב שמשדר את הסטריאוטיפים הכי שליליים בכביש אני צריך להיות מסוגל להוכיח ההפך גם כלפי גורמי אכיפת החוק וגם מול חברות הביטוח.

 

הידע שלי בנושא אפסי וכמות ההצעות פה בפורום רחבה מידי בכדי לקבל החלטה, לכן אני אסווג את הדרישות המדוייקות שלי מההתקן בשאיפה שלמישהו עם ניסיון יש התקן מתאים בשבילי:

 

1. קביל בבית משפט

2. איכות תמונה טובה (בשאיפה HD על-מנת שיהיה ניתן לזהות מספרי רכב רחוקים ופנים של אנשים)

3. הפעלה, הקלטה וכיבוי אוטומטיים ללא שום פעולה מצידי (כולל דריסת חומר ישן והקלטת חדש אוטומטית)

4. התקנה פשוטה מצד אחד אך נסתרת ככל הניתן (אני לא מעוניין בחוטים שמתנוססים על הדשבורד וחיבורים לשקע מצית)

5. עמידות בתנאי מזג-אויר (הוזכרו מצלמות שמתחממות ועושות בעיות, מנגד ראות טובה בזמני גשם ולילה)

6. שרידות - מדובר ברכב קשיח מאוד, המון רעידות וקפיצות תו"כ נסיעה (לא מעוניין להתחיל להתעסק עם מצלמה שנפלה בזמן תנועת הרכב)

7. מחיר - לא מעוניין להשקיע יותר מ800 ש"ח על הכל

 

במידה והמחיר שאני מבקש מול הדרישות לא ריאלי אשמח לדעת כמה עולה התקן שעומד בשאר הקריטריונים שאני מבקש.

תודה,

ניר.

 

 

נראה שהMOBIUS עונה על כל הדרישות ובמחיר נמוך בהרבה ממה שהקצבת. תוכל להוסיף גם מסך ב-20$ אם אתה חש צורך.

אם יש לך צג מולטימדיה ברכב עם כניסת וידאו תוכל לחבר אותה לשם. קרא סיקור כאן :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4006674#post4006674

 

על פניו נראה שהיא הכי משתלמת והכי קטנה עם איכות וידאו מעולה, ולא ידוע על בעיות התחממות בינתיים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מבקשת המלצה ( באזור חיפה / קריות ) לחנויות יעודיות בהן אפשר לרכוש מצלמה לרכב או חנויות בכלל בהן אפשר לרכוש מצלמה אמינה לרכב.

תודה מראש

חנה

פורסם

אף אחד לא ניסה להשתיל את העדשה עם הכבל הזה?

http://www.ebay.com/itm/8-20cm-26PIN-Lens-Extension-Cable-for-1080P-HD-Mobius-ActionCam-Pocket-Camera-/151091534116?ssPageName=STRK:MESE:IT#ht_2753wt_1126

 

האם לדעתכם השתלה בטמבון הקדמי תיתן תמונה טובה? מספיק רחבה?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בכתבה ששידרו בערוץ 2 על מצלמות הרכב נאמר ע"י אנשים שהתקנת מצלמה ברכב חוסכת להם השתתפות עצמית בזמן תאונה, לא הבנתי כיצד זה חוסך, מישהו יכול להסביר?

תודה.

 

פורסם
אף אחד לא ניסה להשתיל את העדשה עם הכבל הזה?

http://www.ebay.com/itm/8-20cm-26PIN-Lens-Extension-Cable-for-1080P-HD-Mobius-ActionCam-Pocket-Camera-/151091534116?ssPageName=STRK:MESE:IT#ht_2753wt_1126

 

האם לדעתכם השתלה בטמבון הקדמי תיתן תמונה טובה? מספיק רחבה?

 

 

לא רואה הרבה היגיון להתעסק עם העדשה כשהמצלמה ממילא כזאת קטנה, אבל כנראה שזה אפשרי.

הכבל הזה מיועד יותר לטיסנים שם יש רגישות יותר גדולה למיקום המצלמה גם בגודל הזה.

 

לגבי מיקום בטמבון - דיברנו על זה בעבר - רעיון רע מאד.

הסיבה העיקרית לא לעשות את זה, זה שהעדשה תתכסה באבק/בוץ/חרקים מהר מאד ואין לך שום דרך לנקות את זה בצורה אוטומטית.

כשהיא מאחורי החלון, יש לך את הוישרים שדואגים לשמור אותו נקי.

מעבר לזה שהיא תסבול מסביבה 'עויינת' של חום, מים וכו' מה שכנראה יהרוג אותה בטרם עת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...