Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברים...אני ממש בשלבים לקנות את הDVR 037 (אחרי שחפרתי פה מספיק)

למישהו יש אותה ויכול לתת חוות דעת? היא מצלמת גם בלילה (יש פלאש משהו?)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם

התסכלתי ברוב העמודים אבל האמת שעדיין לא הגעתי להחלטה מסוימת

אני מחפש מצלמה שתיהיה מחוברת קבוע ברכב ושתקליט ברגע שהסויצ' עובד ראיתי שזה אפשרי

אני מחפש מצלמה עם מסך ולא כמו המוביס שאין

אני מחפש בסגנון הdvr 027 או 207

האם אפשר להוסיף לכול מצלמה מצלמה אחורית ? או שאלה מצלמות מיוחדות ואם אפשר המלצה לאחת טובה

תודה רבה

פורסם
שלום לכולם

התסכלתי ברוב העמודים אבל האמת שעדיין לא הגעתי להחלטה מסוימת

אני מחפש מצלמה שתיהיה מחוברת קבוע ברכב ושתקליט ברגע שהסויצ' עובד ראיתי שזה אפשרי

אני מחפש מצלמה עם מסך ולא כמו המוביס שאין

אני מחפש בסגנון הdvr 027 או 207

האם אפשר להוסיף לכול מצלמה מצלמה אחורית ? או שאלה מצלמות מיוחדות ואם אפשר המלצה לאחת טובה

תודה רבה

 

מה התקציב שלך?

כל הDVR 027/ 207 אלו מצלמות ישנות והן ממש לא שוות את המחיר שלהם, יש בשוק כל כך הרבה דגמים חדשים שיצאו בשנה האחרונה שאין לך שום סיבה לחשוב עליהם בתור אופציה.

בקשר לסוויץ כל מצלמה נורמלית נדלקת אוטומטית ברגע שהיא מקבלת זרם ומכבה את עצמה ברגע שהזרם מופסק, אתה בעצם לא צריך לגעת במצלמה כי גם שנגמר המקום בכרטיס זיכרון המצלמה מתחילה להקליט על הסרטונים הישנים.

 

אני לא יודע אם אפשר להוסיף לכל מצלמה מצלמה אחורית, אבל בדר"כ המצלמות שבאות עם מצלמה אחורית מצלמות באיכות גרועה, ובמיוחד האיכות של המצלמה האחורית גרועה.

פורסם

הבנתי זאת אומרת שמצלמה מאחורה זה פשוט להתקין מצלמה בנפרד פשוטה יותר באיכות יותר טובה או שאין לזה כל כל משמעות למצלמה מאחורה ?

התקציב הוא על 50$-80$ רצוי שלא יותר

פורסם

אתה יכול להסתכל פה:

foxoffer.com/car-dash-camera-car-dvr-dual-lens-car-dvr-c-15_24.html

 

לא חסר דגמים למצלמות כפולות, אבל האיכות שלהן לא הכי טובה בלשון המעטה.

אם האיכות לא כל כך מפריע לך אז לא צריך יותר מידי מחשבה כמעט כל מצלמה שתבחר מהרשימה תתאים לך.

לפי דעתי עדיף לך להשקיע במצלמה קדמית שמצלמת בFHD ושיש לה טכנולוגית WDR בשביל צילום טוב יותר בלילה.

 

 

תראה הכי מומלץ זה לקנות שתי מצלמות נפרדות ולחבר אחת מאחורה ואחת מקדימה אם זה חשוב לך.

כל המצלמות האחוריות שמגיעות עם המצלמות הכפולות מצלמות באיכות ממש גרועה שלא ניתן להשתמש בסרטונים שלהם כמעט, בקיצור ממש לא שווה לבזבז על זה כסף.

פורסם

מישהו יכול להמליץ על חשמלאי רכב שיכול להתקין לי ממיר מתח וכבל USB מוסווה?

מה העלות של עבודה כזו?

מדובר בקורולה 2001.

אני מעוניין בו לטובת חיבור חשמל למצלמת המוביוס שנמצאת ליד המראה

פורסם

טוב אז אני ירד מעניין של מצלמה כפולה רק בגלל האיכות ואני באמת כמו שאתה אומר מעדיף להשקיע את התקציב באחת ממש טובה מקדימה עם צילום בFHD וטכנולוגית WDR שהזכרת האם תוכל לתת לי שם של דגם שיתאים לי

לא הבנתי מה הבדל בp 1080 ל720p

תודה רבה על העזרה

פורסם

FHD 1920X1080 יותר פיקסלים מה שאומר תמונה יותר חדה וברורה.

HD 1280X720 איכות נחמדה, אבל עדיף FHD והיום כל מצלמה מסכנה מצלמת בFHD.

 

אני יכול להמליץ לך על המצלמה הזאת LS650W:

foxoffer.com/ls650w-nt96650-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-6g-fixed-lens-p-552.html?zenid=p9pld3iucbri3osggon5a9sk37#.Ujmzn8aRPOU

מצלמה טובה מחיר נורמלי היא מצלמת בFHD ויש לה WDR, אתה יכול לראות למטה סרטונים של צילום ממנה.

ובאופן כללי אני ממליץ לך להזמין מהאתר הזה הם מאוד אמינים והם גם נותנים שנה אחריות ומניסיוני זה מאוד חשוב.

 

אם אין לך בעיה להשקיע עוד קצת אז עדיף לך לקנות את GT550W:

foxoffer.com/gt550w-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-video-recorder-dvr-p-571.html?zenid=p9pld3iucbri3osggon5a9sk37#.Ujm1QMaRPOU

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממי קונים GT550W? יש הרבה מוכרים באיביי, אני לא רוצה לקנות אחת מזוייפת.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...