Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על המלצה באמת עזרת לי מאוד ואני כנראה יסגור LS650W אני צריך 2 יחידות לעוד רכב במשפחה

שמתי לב לשני דברים שנראים לי מוזר LS650W רשום שg sensor ישמור כאשר יקבל מכה של 4ג'י או שאני לא מפרש נכון

והדבר השני הוא במצלמה השניה שהמלצת ראיתי שאין שם את החיבור של המצת לחשמל

לאיזה אתר המלצת להזמין ממנו ? התכוונת לזה http://www.foxoffer.com/ls650w-nt96650-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-6g-fixed-lens-p-552.html#.Ujm5TMbIZZc

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממי קונים GT550W? יש הרבה מוכרים באיביי, אני לא רוצה לקנות אחת מזוייפת.

 

100% מקורי ואמין והוא גם נותן שנה אחריות.

foxoffer.com/gt550w-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-video-recorder-dvr-p-571.html#.Ujm-AMaRPOU

 

תודה רבה על המלצה באמת עזרת לי מאוד ואני כנראה יסגור LS650W אני צריך 2 יחידות לעוד רכב במשפחה

שמתי לב לשני דברים שנראים לי מוזר LS650W רשום שg sensor ישמור כאשר יקבל מכה של 4ג'י או שאני לא מפרש נכון

והדבר השני הוא במצלמה השניה שהמלצת ראיתי שאין שם את החיבור של המצת לחשמל

לאיזה אתר המלצת להזמין ממנו ? התכוונת לזה

 

כל הקטע של הg sensor זה שבמקרה של תאונה הסרטון שצולם ישמר ולא ימחק כאשר יגמר המקום בכרטיס זיכרון והמצלמה תתחיל למחוק את הסרטונים הישנים ולהקליט עליהם.

יש לך אפשרות לשחק עם הרמת רגישות, אתה יכול לשים על רגישות שמספיק שתעלה על אבן אז זה יפעל ואתה יכול לשים על רמת רגישות שרק במקרה של מכה חזקה זה יפעל.

 

לא הבנתי לאיזה חיבור אתה מתכוון בשניהם אתה מקבל חיבור למצת ברכב וכבל USB.

 

כן FOXOFFER אתר מאוד אמין אני רק מזמין ממנו, יצא לי להזמין משם כבר 2 מצלמות יש להם גם SKYPE אם אתה רוצה לדבר איתם.

הם גם נותנים שנה אחריות על המצלמות ודבר כזה אתה לא מקבל בשום מקום אחר והם מאוד אמינים כל המוצרים שלהם מקוריים אז לא צריך לדאוג שתקבל זיוף כמו בEBAY או AE וכל האתרים האלה.

פורסם

אמרתם ש-DVR027 זה כבר דגם ישן..

משהו יכול לתת המלצה על מצלמה טובה באזור ה60$? נכון להיום (ספטמבר 2013)

וכן מתקין טוב שידע לעשות חיבור טוב לחשמל של האוטו (אזור המרכז)

פורסם

ב100 דולר פה אתה בעצם קונה מצלמה קדמית בינונית ומצלמה אחורית גרועה ולפי דעתי עדיף להשקיע עוד 20-40 דולר ולקנות שתי מצלמות שמצלמות בFHD ויש להם WDR או פשוט לקנות מצלמה אחת טובה.

פורסם

אני כל הזמן מתעדכן במצלמות שיוצאות וכרגע אם אתה באמת חייב 2 מצלמות לקדימה ואחורה הכי כדי לך לקנות 2 ls650w שזה יוצא 138 דולר אם אני לא טועה.

ואפשר לקנות את הgt500w שעולה 99 דולר ואפשר להגיד שהיום היא המצלמה הכי משתלמת.

פורסם
אני כל הזמן מתעדכן במצלמות שיוצאות וכרגע אם אתה באמת חייב 2 מצלמות לקדימה ואחורה הכי כדי לך לקנות 2 ls650w שזה יוצא 138 דולר אם אני לא טועה.

ואפשר לקנות את הgt500w שעולה 99 דולר ואפשר להגיד שהיום היא המצלמה הכי משתלמת.

 

זה הדגם?איפה מצאת ב-99 דולר?

http://www.ebay.com/itm/Original-Shadow-Super-night-vision-Tiotech-A8-1080P-WDR-GT550W-Car-DVR-Recorder-/111165979605?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19e2023bd5

 

וכמה כרטיס זיכרון לקנות?שמעתי שיש אחד שזה יותר מדי.

32 גיגה?16?

פורסם

foxoffer.com/gt550w-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-video-recorder-dvr-p-571.html#.UjsbjI0ay0c

עדיף 32 gb אבל זה לא כל כך משנה כי בסופו של דבר שיגמר הזיכרון בכרטיס המצלמה תתחיל למחוק את הסרטונים הישנים ותקליט חדשים .

אבל מה שכן חשוב זה שהמהירות של הכרטיס תהיה class 10 וכרטיסים שבד״כ לא עובדים זה כרטיסים של 64gb

פורסם
איפה אתה גר?

בזמנו שאני עשיתי את זה לקחו לי 100 שקל על משהו דומה, במקסימום זה יכול לעלות 200 שקל.

 

אני גר בראשון.

אתה מכיר מישהו מהסביבה?

פורסם
בשביל מה זה טוב dvr?

 

תאונות דרכים, דוחות תנועה לא מוצדקים, תיעוד נהגים מסוכנים וכו'.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
עכשיו אני מתלבט ביו ה-Mobius

ל-gt500w

עזרה בבקשה?

 

תלוי מה אתה מעדיף, מסך או מצלמה דיסקרטית.

האיכות צילום דומה מאוד מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...