Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תבדוק בתפריטים במצלמה אם יש לך חיישן G ואם הוא דלוק, אם הוא דלוק אז כל פעם שהמצלמה חוטפת זעזוע(יכול להיות משהו קטן כמו נסיעה על כביש משובש) אז היא מכניסה את הסרטון שהיא מצלמת למצב שהוא סרטון "שמור", שאפשר למחוק רק ידנית, אז תבטל את האופציה ותמחק את כל הסרטונים ואמור להיות בסדר

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה זה דגם ממש ישן וזול, כל הקטע הזה שהמצלמות מוחקות לבד את הסרטונים לא היו קיימים בדגמים הישנים האלה.

אני לא בטוח ב100% לגבי הדגם הזה כי אני לא מכיר אותו, אבל לא נראה לי שזה קיים.

פורסם

טיפה מאכזב, אבל אין מה לעשות. לדעתי אני אשאיר את המצלמה רק לשימוש של אחי (נהג חדש), כי האוטו נוסע די הרבה ואין לי כוח כל יום למחוק.

תודה על העזרה :)

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם
מי שפירסם הוא כנראה המוכר בארץ שנתן למוצר את השם rx6 שדורש אגב במחיר מבצע 659 ש״ח, שזה ״טיפה״ יותר יקר מ70 דולר :)

 

דבר איתי אם אתה עובד בחינם.. יש לי הצעת עבודה בשבילך.

פורסם
אם אתה כבר מציג, כדאי שתציין מחיר, ואולי תראה איזה סרטון או שניים שידגימו מה האיכות, ואם יש איזה לינק לביקורת בלתי מוטה.

לא יודע איך הגעת לשם RX6, אני מצאתי את אותה מצלמה באיביי ב-70$, אבל היא לא נקראת RX6, אלא S9 או SC310.

 

 

 

אכן כן זה אותו דגם למעט הבדל קטן בחיבור ה GPS, בגלל החום בארץ זה מאוד לא פרקטי לחבר את ה GPS עם דבק כי הוא פשוט נמס ולכן בדגם המיובא לארץ הGPS מחובר קבוע ל"רגל" של המכשיר.

פורסם
אכן כן זה אותו דגם למעט הבדל קטן בחיבור ה GPS, בגלל החום בארץ זה מאוד לא פרקטי לחבר את ה GPS עם דבק כי הוא פשוט נמס ולכן בדגם המיובא לארץ הGPS מחובר קבוע ל"רגל" של המכשיר.

 

אוקיי. לגיטימי שתרוויח, אבל צריך להיות רווח סביר.

אם אני יכול להזמין את אותה מצלמה ב250 שח, לפני הנחת כמות שיש למי שמייבא, איזו סיבה יש למכור אותה ב660 ש״ח? (וזה מחיר ׳מבצע׳)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אוקיי. לגיטימי שתרוויח, אבל צריך להיות רווח סביר.

אם אני יכול להזמין את אותה מצלמה ב250 שח, לפני הנחת כמות שיש למי שמייבא, איזו סיבה יש למכור אותה ב660 ש״ח? (וזה מחיר ׳מבצע׳)

 

מיסים, משלוחים, פרסום, שירות, אחריות, מכון התקנים, עובדים.. זה מה שנקרא עסקים.

 

מחירם של דגמים מקבילים בארץ נע בין 800 ל 1000 ש"ח.

 

כל אחד וזכות הבחירה שלו, אם יש אנשים שמעדיפים לקנות באיביי ולחקות חודש וחצי למוצר זה בסדר.

אני יכול להגיד לך בתור מישהו שזרק הרבה כסף לפח בגלל איביי ואתרים דומים שהרבה יותר משתלם לקנות בארץ, כי חוץ מהעובדה שהמוצרים מגיעים כשאני כבר שכחתי מההזמנה הם גם לפעמים מגיעים שבורים וגם שונים ממה שראינו בתמונה או במפרט הטכני וכ"ו.. ואחרי שאתה מחכה בקוצר רוח לחבילה שלך ונתקל בסיטואציה שהיא לא הכי מושלמת זה "קצת" מבאס.

 

רוב המדינה שלנו מכילה היגיון בריא ואתה יכול לראות את זה סביבך, לדוגמה תשאל באקראי את בעלי הסמארטפונים איפה הם רכשו אותם ותקבל תשובה ברורה ונימוק, אני מאמין שגם את עצמך תוכל לשאול את אותה השאלה.

//אתה תסתדר לבד ב " לחפש באיביי כמה עולה אייפון_הכי_חדש_שיצא_לשוק או גלקסי_הכי_גדול_משלכולם "

פורסם
לדוגמה תשאל באקראי את בעלי הסמארטפונים איפה הם רכשו אותם ותקבל תשובה ברורה ונימוק, אני מאמין שגם את עצמך תוכל לשאול את אותה השאלה.

 

בארה"ב. הנימוק?

- משמעותית יותר זול מאשר לקנות בארץ

- כל אחריות שאני אקבל על המכשיר בישראל ממילא לא שווה את הנייר שהיא כתובה עליו. אין תודעת שירות בישראל, נקודה.

- לא צריך לשלם משלוח + מכס + מע"מ

 

אגב, את המצלמה שלי (DVR207, הדגם שהחליף את 027) הזמנתי מ-DealExtreme. עלה קצת פחות מ-200 ש"ח, הגיע בדיוק כמו שציפיתי, תוך שבועיים וקצת.

פורסם
מיסים, משלוחים, פרסום, שירות, אחריות, מכון התקנים, עובדים.. זה מה שנקרא עסקים.

 

מחירם של דגמים מקבילים בארץ נע בין 800 ל 1000 ש"ח.

 

כל אחד וזכות הבחירה שלו, אם יש אנשים שמעדיפים לקנות באיביי ולחקות חודש וחצי למוצר זה בסדר.

אני יכול להגיד לך בתור מישהו שזרק הרבה כסף לפח בגלל איביי ואתרים דומים שהרבה יותר משתלם לקנות בארץ, כי חוץ מהעובדה שהמוצרים מגיעים כשאני כבר שכחתי מההזמנה הם גם לפעמים מגיעים שבורים וגם שונים ממה שראינו בתמונה או במפרט הטכני וכ"ו.. ואחרי שאתה מחכה בקוצר רוח לחבילה שלך ונתקל בסיטואציה שהיא לא הכי מושלמת זה "קצת" מבאס.

 

רוב המדינה שלנו מכילה היגיון בריא ואתה יכול לראות את זה סביבך, לדוגמה תשאל באקראי את בעלי הסמארטפונים איפה הם רכשו אותם ותקבל תשובה ברורה ונימוק, אני מאמין שגם את עצמך תוכל לשאול את אותה השאלה.

//אתה תסתדר לבד ב " לחפש באיביי כמה עולה אייפון_הכי_חדש_שיצא_לשוק או גלקסי_הכי_גדול_משלכולם "

 

 

תסכים איתי שלכל יבואן יש הוצאות בתחומים שציינת, אבל אצל רובם ההפרש במחיר מול איביי לא מגיע ל-200%, 50-100% לכל היותר.

מעבר לזה שלך יש קצת פחות הוצאות אני מניח ממה שאני רואה באתר שלך אתה ONE MAN SHOW, זה לא שאתה מחזיק

משרד עם פקידה, אנשי מכירות ואנשים טכנים. גם האתר שלך הוא מסוג ה'עשה זאת בעצמך'.

 

לגבי הדוגמה שלך משוק הסמרטפונים - לא קשור בכלל. קודם כל יש הבדל גדול בין מוצרים שהם מתחת ל-75$ ואז פטורים ממיסים, לבין מוצרים יקרים יותר.

מי שמזמין אייפון או גלקסי S4 מחו"ל כולל משלוח ומיסים לא חוסך הרבה יחסית למחיר בארץ (בטח לא 60-70%), ומן הסתם ככל שהמכשיר יקר יותר הסיכון בלקנות מוצר בלי אחריות גדול יותר. לכן זה לא ממש משתלם. מי שיכול להביא במזוודה מחו"ל חוסך הרבה יותר וזה כבר משתלם.

מעבר לזה - יש המון אנשים שבכלל לא יודעים להתעסק עם הזמנות מאיביי, או שלא מודעים בכלל לאפשרות הזאת.

אתה בעצם מכוון לשוק הזה - של ה'פראיירים'. רק קח בחשבון שכשאתה מפרסם בפורום בטופיק ייעודי להזמנות של מצלמות מאיביי -

אתה די פונה בדיוק לשוק ההופכי. של אלה שמחפשים את העסקה הכי משתלמת ויודעים למצוא אותה.

 

בקיצור - לא בא להתווכח איתך, תתמחר איך שאתה רוצה, רק קח בחשבון שלפעמים פחות=יותר.

בייחוד ליבואן שאף אחד לא מכיר ואין שום הבטחה שמחר לא תעלם ואיתך האחריות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תסכים איתי שלכל יבואן יש הוצאות בתחומים שציינת, אבל אצל רובם ההפרש במחיר מול איביי לא מגיע ל-200%, 50-100% לכל היותר.

מעבר לזה שלך יש קצת פחות הוצאות אני מניח ממה שאני רואה באתר שלך אתה ONE MAN SHOW, זה לא שאתה מחזיק

משרד עם פקידה, אנשי מכירות ואנשים טכנים. גם האתר שלך הוא מסוג ה'עשה זאת בעצמך'.

 

לגבי הדוגמה שלך משוק הסמרטפונים - לא קשור בכלל. קודם כל יש הבדל גדול בין מוצרים שהם מתחת ל-75$ ואז פטורים ממיסים, לבין מוצרים יקרים יותר.

מי שמזמין אייפון או גלקסי S4 מחו"ל כולל משלוח ומיסים לא חוסך הרבה יחסית למחיר בארץ (בטח לא 60-70%), ומן הסתם ככל שהמכשיר יקר יותר הסיכון בלקנות מוצר בלי אחריות גדול יותר. לכן זה לא ממש משתלם. מי שיכול להביא במזוודה מחו"ל חוסך הרבה יותר וזה כבר משתלם.

מעבר לזה - יש המון אנשים שבכלל לא יודעים להתעסק עם הזמנות מאיביי, או שלא מודעים בכלל לאפשרות הזאת.

אתה בעצם מכוון לשוק הזה - של ה'פראיירים'. רק קח בחשבון שכשאתה מפרסם בפורום בטופיק ייעודי להזמנות של מצלמות מאיביי -

אתה די פונה בדיוק לשוק ההופכי. של אלה שמחפשים את העסקה הכי משתלמת ויודעים למצוא אותה.

 

בקיצור - לא בא להתווכח איתך, תתמחר איך שאתה רוצה, רק קח בחשבון שלפעמים פחות=יותר.

בייחוד ליבואן שאף אחד לא מכיר ואין שום הבטחה שמחר לא תעלם ואיתך האחריות.

 

אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים, אני יכול רק להמליץ לך לבדוק את הדברים לפני שאתה רושם אותם.

 

תבדוק גם כמה עולה דגם מקביל של המצלמה הזאת בארץ בחנויות השונות (2 עדשות באיכות גבוהה + חיישן ג'י פי אס + ג'י סנסור)

פורסם
תסכים איתי שלכל יבואן יש הוצאות בתחומים שציינת, אבל אצל רובם ההפרש במחיר מול איביי לא מגיע ל-200%, 50-100% לכל היותר.

מעבר לזה שלך יש קצת פחות הוצאות אני מניח ממה שאני רואה באתר שלך אתה ONE MAN SHOW, זה לא שאתה מחזיק

משרד עם פקידה, אנשי מכירות ואנשים טכנים. גם האתר שלך הוא מסוג ה'עשה זאת בעצמך'.

 

לגבי הדוגמה שלך משוק הסמרטפונים - לא קשור בכלל. קודם כל יש הבדל גדול בין מוצרים שהם מתחת ל-75$ ואז פטורים ממיסים, לבין מוצרים יקרים יותר.

מי שמזמין אייפון או גלקסי S4 מחו"ל כולל משלוח ומיסים לא חוסך הרבה יחסית למחיר בארץ (בטח לא 60-70%), ומן הסתם ככל שהמכשיר יקר יותר הסיכון בלקנות מוצר בלי אחריות גדול יותר. לכן זה לא ממש משתלם. מי שיכול להביא במזוודה מחו"ל חוסך הרבה יותר וזה כבר משתלם.

מעבר לזה - יש המון אנשים שבכלל לא יודעים להתעסק עם הזמנות מאיביי, או שלא מודעים בכלל לאפשרות הזאת.

אתה בעצם מכוון לשוק הזה - של ה'פראיירים'. רק קח בחשבון שכשאתה מפרסם בפורום בטופיק ייעודי להזמנות של מצלמות מאיביי -

אתה די פונה בדיוק לשוק ההופכי. של אלה שמחפשים את העסקה הכי משתלמת ויודעים למצוא אותה.

 

בקיצור - לא בא להתווכח איתך, תתמחר איך שאתה רוצה, רק קח בחשבון שלפעמים פחות=יותר.

בייחוד ליבואן שאף אחד לא מכיר ואין שום הבטחה שמחר לא תעלם ואיתך האחריות.

 

ואני לא קורא ללקוחות שלי "פראיירים", אני בעצמי בתור לקוח מעדיף לשלם קצת יותר במקום לשלם פחות בריבוע.

יש ברוסית משפט שאומר ש"הקמצן משלם כפליים" (skupoi platit dvajdi) וזה בדיוק המשפט הנכון לסיטואציה עם איביי,

אולי זאת הייתה הכוונה שלך כשאמרת "פחות=יותר" =)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...