מיסים, משלוחים, פרסום, שירות, אחריות, מכון התקנים, עובדים.. זה מה שנקרא עסקים.
מחירם של דגמים מקבילים בארץ נע בין 800 ל 1000 ש"ח.
כל אחד וזכות הבחירה שלו, אם יש אנשים שמעדיפים לקנות באיביי ולחקות חודש וחצי למוצר זה בסדר.
אני יכול להגיד לך בתור מישהו שזרק הרבה כסף לפח בגלל איביי ואתרים דומים שהרבה יותר משתלם לקנות בארץ, כי חוץ מהעובדה שהמוצרים מגיעים כשאני כבר שכחתי מההזמנה הם גם לפעמים מגיעים שבורים וגם שונים ממה שראינו בתמונה או במפרט הטכני וכ"ו.. ואחרי שאתה מחכה בקוצר רוח לחבילה שלך ונתקל בסיטואציה שהיא לא הכי מושלמת זה "קצת" מבאס.
רוב המדינה שלנו מכילה היגיון בריא ואתה יכול לראות את זה סביבך, לדוגמה תשאל באקראי את בעלי הסמארטפונים איפה הם רכשו אותם ותקבל תשובה ברורה ונימוק, אני מאמין שגם את עצמך תוכל לשאול את אותה השאלה.
//אתה תסתדר לבד ב " לחפש באיביי כמה עולה אייפון_הכי_חדש_שיצא_לשוק או גלקסי_הכי_גדול_משלכולם "