נכון, אם לא הייתי פונה דרך פיי-פאל ומתחייב דרך פיי-פאל לשלוח להם את המצלמה אז הדרישה שלהם הייתה הגיונית.
אבל מאחר ופניתי דרכם, ומאחר ולא נשאר עוד הרבה זמן לממש את אופציית הדספיוט, זו הדרך היחידה שמצאתי על מנת לבטח את עצמי. שאקבל את מה שמגיע לי.
אגב, כנס לפייסבוק שלהם ותראה את כל האנשים שהלכו לפי הדרך שהם מציעים ולא קיבלו התייחסות ולא זיכוי מצד FOXOFFER גם לאחר חודשיים וגם אחרי שלושה חודשים מאז ששלחו את המוצר התקול אליהם בחזרה. גם בדף הפייסבוק הם לא מתייחסים ללקוחות שלהם. אז עדיף לפעול לפעמים בדרך אחרת ממה שהם מציעים.
אגב, הם הסכימו לדרך זו בסוף.
ליאור.