Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מנכל פיזר. אומר שעד מרץ יהיה חיסון לאומיקרון שמגן.  וכבר התחילו ביצור שלו.

וגם מודרנה עובדת על משהו.

 

מנכ"ל פייזר: "החיסון שלנו לאומיקרון יהיה מוכן במרץ"

לדברי אלברט בורלא, החברה כבר התחילה לייצר חלק מהמנות. מודרנה: עובדים על מנת בוסטר מיוחדת שתכוון לאומיקרון ושתיכנס בקרוב לניסויים קליניים.

https://www.calcalist.co.il/world_news/article/rkcxfy53y

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך יודעים שמי שצריך להיות בבידוד באמת בבידוד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 29 דקות, SlowRide כתב:

איך יודעים שמי שצריך להיות בבידוד באמת בבידוד?

איך יודעים מי צריך להיות בבידוד?

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 38 דקות, SlowRide כתב:

איך יודעים שמי שצריך להיות בבידוד באמת בבידוד?

תפקידה של משטרת ישראל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ילד שצריך להיות בבידוד, אין לו סלולרי והמעקב הטכנולוגי או איך שלא קוראים לזה לא חל עליו. חוץ מלבקש יפה מההורים, אין שום דרך לוודא שהוא באמת בבידוד.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קבלו סיפור עד כמה הזייה צריך להתמודד במדינה אחרי שנתיים עם קורונה. 

מישהי שאני עובד איתה, דווקא זאת נורמלית. היתה השבוע בבידוד עם הילד כי הוא נחשף לחולה קורונה. עשתה את כל השטיק, ביתית ולאחר מכן מוסדית או מה שזה לא יהיה התהליך הנוכחי. אז היום זאתי שעובדת איתי, יוצאת מהבית מסיימת את הבידוד, מתקשרת למשרד הבריאות על מנת להודיע על סיום בידוד והיא מגלה שבכלל לא הודיעו שהוא נחשף למאומת קורונה

וכל השוס, כנראה שהגננת החליטה לסגור את הגן כשגילו שיש חולה מאומת, אבל בלי להודיע בכלל למשרד הבריאות לגבי חשיפה למאומת.

וכל השוס2, זה גן עירייה, לא גן פרטי. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אין שום דרך אפקטיבית לבצע בידוד , לעדכן על בידודים , לא בכמות הזאת של המאומתים.
שהיו רק האחיות הן ידעו לתחקר אולי 1000 איש ביום.

פיקוד העורף עם כל החיילות ידע לתחקר מקסימום 5000 איש ביום.
37,000 מאומתים , אין שום דבר להגיע לכולם, לתחקר אותם ולמצוא את ה 10 או 30 מגעים שלהם ב-4 ימים לפני הבדיקה.
ואז לשלוח SMS ל 30 אנשים כפול 37,000.. 
 

 

פורסם

הבכי של בעלי המסעדות (לפחות אלו שמופיעים בטלויזיה) חוצה גבולות, באמת. מצד שני איך אפשר להאשים אותם, להראל ויזל זה עבד

פורסם

בעלי מסעדות ואולמות, התנגדו לסגרים, לא הקפידו על הוראות ועכשיו מתלוננים שאנשים לא באים.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 39 דקות, פינדר כתב:

אנחנו תלויים ברצון הטוב ובשכל הישר של אזרחי ישראל.

או במילים אחרות, נדפקנו.


לא נדפקנו כי לא יקרה כלום.

 

  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

די

להמציא

כאילו

סגר

היה

עוזר

עכשיו.

 

במה אשמים בעלי מסעדות כמו הבעלים של "נאם" שהתראיין קודם? מה יש לכם עם כל השנאה הזו?! איזה סגר רציתם שיתמכו בו ולמה? ומה זה רלוונטי לעכשיו בכלל?!

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

די

להמציא

כאילו

סגר

היה

עוזר

עכשיו.

image.png.3c9f4367ad27ed29acf4272d6f0ce46a.png

הנה מדינה שהיא בסגר.

המממממממממ תראה איך המספרים נופלים.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

בתקווה שהגל הזה ישנה את התקליט לפעם הבאה.
מי שמחוסן קורונה בשבילו זה שפעת בקושי. המדינה צריכה להתנהל בהתאם.
מי שלא מחוסן לא מעניין.

עד הווריאנט הקטלני הבא (שעד עכשיו לא הגיע).

לגבי בעלי עסקים אין מה לדאוג להם. אם טרנספורטר שלנו רגוע המצב טוב. הם יחגגו באפטר פארטי.
היחידים שצריך לדאוג להם זה חברות התעופה אלה אם אנחנו רוצים לוותר על חברות התעופה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...