Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

תלמידים ומורים שנדבקו לא היו נדבקים אם היו לומדים מהבית. או לפחות המספרים היו נמוכים הרבה יותר.

תבוא בטענות לוריאנט. בגללו מספר גבוהים יותר.

 

וכן המצב הקיים עדיף, כשמומחים אומרים לך בצורה גלויה שאין איך לעצור את ההדבקה כרגע, בהדרגה מדענים בעולם קוראים להפסיק להתנהל עם קורונה במונחים של מגפה,  ו70% או יותר פה מחוסנים - מה שמקטין את הסיכוי למחלה קשה עם כל וריאנט שצץ. המצב הנוכחי מכריח אנשים חולים לשבת בבית. ובממוצע זה מה שקורה.

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, Mech Morphix כתב:

spacer.png

אין מצב שמישהו רץ עם הבגדי והנעליים האלו במסלול, פייק ניוז מה שנקרא.

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא אמרו שבלתי אפשרי ללמוד וללמד מהבית?

היה לי בעבודה איזה יום שהיו ישיבות זום ברצף אחת אחרי השניה מ9 עד 15. בערך בשעה 13 לא הייתי מסוגל להתרכז יותר בכלום. מזל שיש מישהו שהתפקיד שלו זה להוציא סיכום.

אז איך נער בן 14 שיושב בחדר שלו עם כל הסחות הדעת שיש שם, במחשב האישי שלו עם כל המשחקים והאינטרנט שיש לו שם, אמור להיות מסוגל להתרכז מהבוקר עד אחה"צ וללמוד משהו ככה? 

 

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא מצליח להבין את הדשבורד של היום.

מצד אחד כתוב שיש 21,514 מאומתים שזה מתאים ל- 162,396 בדיקות כפול אחוז המאומתים. סבבה.

מצד שני בגרף אחר כתוב שהיו 180,181 בדיקות PCR לא כולל בדיקות החלמה. לאן נעלמו 18,000 בדיקות?

בנוסף, מה עם המאומתים של 161,960 בדיקות האנטיגן המהירות? למה לא נספרו?

פורסם (נערך)

נהרס לי התואר ביגלל זה,הלמידה מהזום בלתי אפשרית בשבילי(לא מסוגל!, נקודה!)

חשבתי שהינה חוזרים לשיגרה ונירשמתי להשלמת הקורסים החסרים, בתחילת ההשנה שוב חלק מהקורסים שאמורים היו ליהיות פרונטליים שוב העבירו לזום, קורסים אחרים התחלה טובה ואז המון שיעולים ואפצי בשיעור עם חפיפניקיות של הצעירים של היום והופ ממרצה למרצה פיתאום "שיעור בזום באופן חד פעמי עקב מרצה שלא מרגיש טוב" ומישם כבר שוב פעם איבדתי את זה וכבר הכל בזום.

 

כעת אני במצב של " חישוב מסלול מחדש" :-(.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מבאס 3

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

לזכרוני גם עם זה יש בעיה.

אם קורה לך משהו במקום העבודה, בזמן שהרופא אמר לך לשבת בבית, הביטוח של מקום העבודה ישתמש בזה בשמחה רבה.

טוב לדעת.

רשמתי לעצמי.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

@Nemesisעדיין לא הסתכלתי היום על הדאשבורד, אבל בטלגרם הגיעה הודעה ארוכה על השינויים בו בעקבות המעבר החלקי לבדיקות אנטיגן. אם אתה עדיין לא מנוי לערוץ הרשם ל"קורונה - משרד הבריאות" ותעודכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, hwgeek כתב:

נהרס לי התואר ביגלל זה,הלמידה מהזום בלתי אפשרית בשבילי(לא מסוגל!, נקודה!)

אני בדיוק הפוך ממך. משתדל לקחת רק קורסים שמועברים בזום ומתפלל שזה לא יפסק.

 

בסוף אין כמו וידיאו מוקלט (וגם מרצה שלא מסכים מקליטים בכל מני דרכים).

אפשר לראות את ההרצאה שוב ושוב, לחזור קדימה אחורה ובאיזה מהירות שמתחשק לך.

 

לפעמים כשאני רואה הרצאה במהירות 1.5 אני מרגיש שאני מרמה את הזמן. פתאום היום מתארך, זה פשוט נהדר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 14 דקות, hwgeek כתב:

נהרס לי התואר ביגלל זה,הלמידה מהזום בלתי אפשרית בשבילי(לא מסוגל!, נקודה!)

חשבתי שהינה חוזרים לשיגרה ונירשמתי להשלמת הקורסים החסרים, בתחילת ההשנה שוב חלק מהקורסים שאמורים היו ליהיות פרונטליים שוב העבירו לזום, קורסים אחרים התחלה טובה ואז המון שיעולים ואפצי בשיעור עם חפיפניקיות של הצעירים של היום והופ ממרצה למרצה פיתאום "שיעור בזום באופן חד פעמי עקב מרצה שלא מרגיש טוב" ומישם כבר שוב פעם איבדתי את זה וכבר הכל בזום.

 

כעת אני במצב של " חישוב מסלול מחדש" :-(.

מבאס.

בתקופה הזו הכי גרוע להיות הורה לילד בבית ספר, או לילד שלא יכול להתחסן, או סטודנט שלומד תואר ראשון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

מבאס.

בתקופה הזו הכי גרוע להיות הורה לילד בבית ספר, או לילד שלא יכול להתחסן, או סטודנט שלומד תואר ראשון.

 

😅

יש לי את כל ה-3 

 

אתגר הטיק טוק החדש 

 

image.thumb.png.b2f4a22ffc4c5f3c22f0c6712a5f7a24.png

  • מצחיק 3
פורסם
לפני 59 דקות, SlowRide כתב:

היה לי בעבודה איזה יום שהיו ישיבות זום ברצף אחת אחרי השניה מ9 עד 15. בערך בשעה 13 לא הייתי מסוגל להתרכז יותר בכלום.

ואם היית צריך לעשות את זה במשרד היה לך סבבה???

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

עשיתי את זה מהמשרד. לעבוד ככה מהבית זה עוד יותר גרוע. 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, farkash7 כתב:

אני בדיוק הפוך ממך. משתדל לקחת רק קורסים שמועברים בזום ומתפלל שזה לא יפסק.

 

בסוף אין כמו וידיאו מוקלט (וגם מרצה שלא מסכים מקליטים בכל מני דרכים).

אפשר לראות את ההרצאה שוב ושוב, לחזור קדימה אחורה ובאיזה מהירות שמתחשק לך.

 

לפעמים כשאני רואה הרצאה במהירות 1.5 אני מרגיש שאני מרמה את הזמן. פתאום היום מתארך, זה פשוט נהדר.

אני בטוח שיש המון סטודנטים שזה ברכה בשבילם, בשבילי זה פשוט לא עובד, קודם כל איכות הסאונד הגרוע הורג אותי ומוציא אותי מריכוז, הקישקוש על הלוח שבחודשים הראשונים היו עושים עם עכבר ביכלל היה הזוי, ועוד ההמון בעיות.

לקורסים הכי קשים בשנה שניה ושלישית (מדמ"ח) שהמרצה חייב לוח ענק או מעבדה זה מאוד הפריע, גם חצי מהשיעור היה בטיפול תקלות - אז ביכלל.

קורס קליל וכיפי זה פחות בעייתי, ממש נהיניתי בקורס ביולוגיה מודרנית וה100 היה קלי קלות.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איך הכי הרבה חולים וחולים קשה זה מחוסני בוסטר לפי אתר משרד הבריאות

 

 

Screenshot_2022-01-10-17-12-41-504_com.android.chrome.jpg

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...