Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, snoop90 כתב:

עכשיו כל המתנגדי חיסונים יהפכו למתנגדי בדיקות.

מתנגדי חיסונים מתנגדים לכל התופעה הזו שנקראת קורונה ולכל מה שהיא מביאה איתה, מבחינתם אפשר לסגור את הבאסטה ולחזור ל2019 ולהמשיך משם. בלי הגבלות, בלי חיסונים, בלי בדיקות 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני רק רוצה להגיד לכם שכל הבכי הזה של בעלי מסעדות \ אמנים שבוטלו להם מופעים זה קישקוש

לפני יומיים חנן בן ארי הופיע לכמה אלפים טובים, אולי 10,000 אולי קצת פחות

 

פשוט נוח לאנשים בעיקר תומכי ימין לספר שהממשלה דפקה אותם

אבל זה בדיוק ההפך

אין שום איסור.

אותם אנשים שממלאים את המסעדות והברים יכולים לבוא אליהם להופעות

כנראה הם לא מספיק מעניינים כדי שיבואו. זה הכל

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אני רק רוצה להגיד לכם שכל הבכי הזה של בעלי מסעדות \ אמנים שבוטלו להם מופעים זה קישקוש

 

תכנס לקבוצת פייסבוק "אני שולמן" ותראה את הבוטים בfull power

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני כשעה, DareDevil כתב:

מבחינתם אפשר לסגור את הבאסטה ולחזור ל2019 ולהמשיך משם. בלי הגבלות, בלי חיסונים, בלי בדיקות 

מה ש @korola תיאר קודם לכן נקרא - The cobra effect. מצב שבו התערבות אטקיבית של השלטון גורמת יותר נזק מתועלת. לחזור ל2019, ללא הפחדות, ללא הגבלות, ללא חיסונים, ללא בדיקות ובמקום להשקיע את הכסף בבתי חולים ורופאים ואחיות וציוד, יכול להיות רעיון הרבה יותר טוב ממה שמתרחש בימים האחרונים.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

זה לא שאני נגד הדבקה המונית והגעה לחיסוניות העדר.
אבל לעשות את זה ככה?  זה פשע.

אם באופן טבעי זה היה מתקדם בצורה איטית יותר אז עדיף. 

זה גם עולה מיליונים כל יום (מעל 100 ש"ח לבדיקת PCR ו כ- 50 ש"ח לבדיקה מהירה) זה מה שהספקים גובים מהמדינה.
תכפילו ב 300,000 בדיקות כל יום.  

וגם מעלה משמעותית את מספר המאומתים .. אבל בערוץ 12 מביאים איזה סיפור מפוברק על סטודנטים מחוסנים 

שנבדקים לבד בבית , מקבלים תוצאה חיובית ובכל זאת הולכים למבחן באוניברסיטה. 

 

כאילו מה רוצים מהם,  הרי אחרי שהוא קיבל תוצאה חיובית הוא אמור לעמוד 3 שעות בתור בקניון אם 300 איש.

אז מה הבעיה להיות במבחן עם 30 איש? 

 

יאללה , שחררו אותנו מכל הבלאגן..  לא צריך בכלל בדיקות לצעירים.

תשאירו את הPCR לקשישים שחושבים שהם חולים. 

 

ויודעים מה, אני אפילו מסכים לדיל, אם נגיע ל 1200 או ל 1300 חולים קשה, אז סגר הדוק כמו בגל הראשון  100 מטר לכולם.

ככה למשך שבועיים להוריד קצת את המספרים.. אבל בלי הקלות.

הכל סגור.   רק בן בית אחד יכול לצאת לקניות פעם אחת ל - 3 ימים, אני מוכן לכתוב את האתר שמנפיק תעודת יציאה. 

5 דקות עבודה בגוגול שיט  .

 

 


 

 

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

זה לא שאני נגד הדבקה המונית והגעה לחיסוניות העדר.
אבל לעשות את זה ככה?  זה פשע.

אם באופן טבעי זה היה מתקדם בצורה איטית יותר אז עדיף. 

זה גם עולה מיליונים כל יום (מעל 100 ש"ח לבדיקת PCR ו כ- 50 ש"ח לבדיקה מהירה) זה מה שהספקים גובים מהמדינה.
תכפילו ב 300,000 בדיקות כל יום.  

וגם מעלה משמעותית את מספר המאומתים .. אבל בערוץ 12 מביאים איזה סיפור מפוברק על סטודנטים מחוסנים 

שנבדקים לבד בבית , מקבלים תוצאה חיובית ובכל זאת הולכים למבחן באוניברסיטה. 

 

כאילו מה רוצים מהם,  הרי אחרי שהוא קיבל תוצאה חיובית הוא אמור לעמוד 3 שעות בתור בקניון אם 300 איש.

אז מה הבעיה להיות במבחן עם 30 איש? 

 

יאללה , שחררו אותנו מכל הבלאגן..  לא צריך בכלל בדיקות לצעירים.

תשאירו את הPCR לקשישים שחושבים שהם חולים. 

 

ויודעים מה, אני אפילו מסכים לדיל, אם נגיע ל 1200 או ל 1300 חולים קשה, אז סגר הדוק כמו בגל הראשון  100 מטר לכולם.

ככה למשך שבועיים להוריד קצת את המספרים.. אבל בלי הקלות.

הכל סגור.   רק בן בית אחד יכול לצאת לקניות פעם אחת ל - 3 ימים, אני מוכן לכתוב את האתר שמנפיק תעודת יציאה. 

5 דקות עבודה בגוגול שיט  .

 

 


 

 

 

 

אף אחד לא אמר שאם ידבקו עכשיו מליון איש נגיע לחסינות עדר

אנשים כבר נדבקו פעם שניה ויידבקו גם פעם שלישית כנראה

 

אבל אף אחד לא מוכן לעשות סגר

כי אחרי הסגר יגיע עוד וריאנט אז מה נעשה? שוב סגר?

ואחרי הסגר כשיגיע עוד וריאנט?

אתה בעצם אומר להיות בסגר עד שזה פשוט יגמר 

 

האזרחים לא ישתפו פעולה עם סגר כי אין הצדקה לעשות סגר כשיש חיסונים ותרופות

כנראה שרוב הציבור מעדיף לקחת את הסיכון שיידבק וישב בבידוד

מאשר סגר של חודש חודשיים שעוצרים את החיים

ואחרי חודשיים עוד סגר כזה כי מה לעשות הגיע וריאנט חדש אז צריך

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אני רק רוצה להגיד לכם שכל הבכי הזה של בעלי מסעדות \ אמנים שבוטלו להם מופעים זה קישקוש

לפני יומיים חנן בן ארי הופיע לכמה אלפים טובים, אולי 10,000 אולי קצת פחות

 

פשוט נוח לאנשים בעיקר תומכי ימין לספר שהממשלה דפקה אותם

אבל זה בדיוק ההפך

אין שום איסור.

אותם אנשים שממלאים את המסעדות והברים יכולים לבוא אליהם להופעות

כנראה הם לא מספיק מעניינים כדי שיבואו. זה הכל


לסבתא שלי היה משפט שהתרגום שלו בעברית הוא: ״הוא כמו חתול, מיילל ודופק״.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 11 שעות, DareDevil כתב:

עד 4 ימים  אחרת הרופא צריך לאשר לך את המחלה 

הרופא ככה או ככה צריך להוציא אישור מחלה.

אחרת זה נקרא יום הצהרה.

 

אף אחד לא בודק אותך אבל,מגיש בקשה באתר מקבל 3 ימים מחלה בלי שאלות אפילו.

לפני 11 שעות, DareDevil כתב:

לדעתי אם יש אמון בין המעסיק לעובד, הסיכוי שהעובד יקח כל הזמן ימי מחלה נמוך

מכיר מקום שבו עובד שלא לוקח מחלה מקבל בונוס בסוף החודש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

אף אחד לא בודק אותך אבל,מגיש בקשה באתר מקבל 3 ימים מחלה בלי שאלות אפילו.

זה מה שנכתב בהודעה הראשונה שלי. 

אבל אל תגיד ש"אף אחד" לא בודק אותך כי כבר יצא לי להיתקל במצב שבדקו.

או יותר נכון ניסו לעשות תרגילים כאלה ואחרים

לפני 6 דקות, Potato כתב:

מכיר מקום שבו עובד שלא לוקח מחלה מקבל בונוס בסוף החודש.

יבורך מקום העבודה שנותן כזה דבר. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

התיכוניסטים שלי קיבלו הודעה שעוברים ללימודים מהבית, כי ביה"ס כבר לא יכול להתמודד עם מספר המורים והתלמידים החיוביים.

ביה"ס של הצעיר עובד במתכונת צולעת, כשחצי שכבה שלו חיוביים או בבידוד, תלמידים ומורים.

הרכבת לעבודה ריקה יותר מיום ליום.

אבל העיקר שאין סגר.

במקום הגבלות מתוכננות ומבוקרות, קיבלנו סגר לא רשמי, כשאלפי אנשים נדבקו סתם.

 

ובמשרד, עשרות מהנדסים מנוסים, שאחרי שנתיים של מגיפה, עדיין לא הצליחו להבין איך מתפעלים מסיכת פנים.

העיקר מקבלים כל יום מייל מHR על עוד עובדים חיוביים שהתגלו.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 48 דקות, Potato כתב:

 

מכיר מקום שבו עובד שלא לוקח מחלה מקבל בונוס בסוף החודש.

או, כמו דור א בשירות הציבורי, ביציאה לפנסיה מקבלים "פדיון ימי מחלה". יש איזה חישוב של כך וכך ימים לכל שנה שבה ניצלת פחות מאחוז מסויים מימי המחלה - בסופו של דבר מי שלא נזקק/מנצל ימי מחלה יוצא עם סכום נאה מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

או, כמו דור א בשירות הציבורי, ביציאה לפנסיה מקבלים "פדיון ימי מחלה". יש איזה חישוב של כך וכך ימים לכל שנה שבה ניצלת פחות מאחוז מסויים מימי המחלה - בסופו של דבר מי שלא נזקק/מנצל ימי מחלה יוצא עם סכום נאה מאוד.

אני מכיר כבר הרבה מורים שפשוט מקבלים אישור מחלה גורף מרופא מקצועי 

תהליך של כזה דבר לוקח כמה חודשים אבל אם נותרו הרבה ימים זה משתלם לבצע את המהלך הזה. על הדרך מקבלים אחוזי נכות ויכול להיות שישתלם לבצע כזה דבר.

כמובן שאני מדבר על מורים שלא נמצאים באופק\עוז לתמורה (יכול להיות שזה משתלם להם אבל לא בטוח ב100 אחוז)

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

מכיר מקום שבו עובד שלא לוקח מחלה מקבל בונוס בסוף החודש.

 

ומה ההבדל בין מקום כזה למקום שלא משלם על ימי המחלה הראשונים? 
זה בדיוק אותו דבר... 
במקום א', מבטיחים לך 10,000 ש"ח לחודש ואם לא תיקח ימי מחלה תקבל 500 ש"ח נוספים, אם תיקח תקבל רק 10,000 בלי בונס.

במקום ב' , השכר שלך מראש 10,500.. אם תיקח ימי מחלה לא ישלמו לך על היום הראשון בחודש , בשאר הימים ישלמו לך.. 

 

זהה לחלוטין.. זה סתם דרך שונה להציג את אותו דיל. 

 

פורסם
לפני 26 דקות, פינדר כתב:

 

ובמשרד, עשרות מהנדסים מנוסים, שאחרי שנתיים של מגיפה, עדיין לא הצליחו להבין איך מתפעלים מסיכת פנים.

העיקר מקבלים כל יום מייל מHR על עוד עובדים חיוביים שהתגלו.

בקיצור, ממה שנשמע חלק גדול מהבעיות שלך קשורות למקום העבודה שלך ושההתנהלות שם לא משהו בלשון המעטה...

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...