Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, Blaz00r כתב:

(2) יוציא 3+ ימי מחלה בשביל לא לצאת "פראייר" למרות שכבר אחרי יום הוא כמו חדש

בגלל זה ניתן לבקש אישור מחלה עד 4 ימים בקופת חולים (כללית אבל יכול להיות שגם אחרות פועלות ככה). 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, BarryG כתב:

הסטטיסטיקה במחקר היא סיכוי של 0.03% לבני פחות מ- 18 בלי קורונה ו- 0.08% עם קורונה.

כלומר הסיכון גדל כמעט פי 3, שהם 300% \כותרת אדומה \ פונט 53 \ סימני קריאה \ כולם לבידוד.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
לפני 15 דקות, Blaz00r כתב:

הבעיה היא לא "הכיוון הזה"… 

 

כשמתחילים לשלם מהיום השלישי (שני 50%) ובנאדם מרגיש קצת לא טוב, יקרה אחד משני דברים:

(1) הוא יבוא בכל זאת כי 'אני כולה מצונן ויש לי קצת חום בגלל זה אפסיד יום עבודה זיבי'

(2) יוציא 3+ ימי מחלה בשביל לא לצאת "פראייר" למרות שכבר אחרי יום הוא כמו חדש

 

בהחלט דבר מטומטם.

ואין שום בעיה לשלם מהיום הראשון נכון? שום בעיה בכלל. או שאתה צריך ממני גם רשימה עם 2 פריטים כדי שנבין שהפתרון הוא איפהשהו באמצע

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, DareDevil כתב:

בגלל זה ניתן לבקש אישור מחלה עד 4 ימים בקופת חולים (כללית אבל יכול להיות שגם אחרות פועלות ככה). 

אבל מה זה עוזר אם חלית יום אחד או שניים? אתה מבקש אישור ל4 ימים וחוגג בבית על חשבון הברון כי כבר הפסדת כסף על יום עבודה וחצי אז לפחות "תנצל מה שמגיע לך" ולא תצא פראייר. והנה נשרף לבוס שלך שבוע עבודה בגלל שאנשים מחפשים לדפוק את המערכת כי לא סומכים עליהם.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 19 דקות, Mech Morphix כתב:

ואין שום בעיה לשלם מהיום הראשון נכון? שום בעיה בכלל. או שאתה צריך ממני גם רשימה עם 2 פריטים כדי שנבין שהפתרון הוא איפהשהו באמצע

רשימה, תודה

(מי אמר שהפתרון לא באמצע?)

פורסם
לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

אבל מה זה עוזר אם חלית יום אחד או שניים?

אין לי באמת תשובה, את זה כבר יש להפנות למעסיק ולא לעובד הזוטר.

מעסיק יצטרך כנראה להוריד את הסף ליום או יומיים. 

זה כבר נראה לי קשור על משא ומתן בנוגע לתנאי החוזה מול כל עובד בנפרד.

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 29 דקות, עדי-אל כתב:

אפשר לעשות סדר בכל הנוגע לבידודים\בדיקות\אנטיגן\פי.סי.אר

בשביל סדר, כנס לאתר של פיקוד העורף

https://www.oref.org.il/

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 38 דקות, DareDevil כתב:

בשביל סדר, כנס לאתר של פיקוד העורף

https://www.oref.org.il/

 

 

הכל בלאגן , גם באתר הזה שאתה נכנס הם מעבירים לאתר משרד הבריאות , שגם למי שמעדכן את האתר כבר נמאס אז הם מפנים להודעות שפורסמו לתקשורת.
ואז על מנת להבין מי נגד מי אתה צריך לחפור בכל מיני הודעות ולנסות לבנות לעצמך תמונה מה אמיתי ומה לא.

 

סתם לדוגמא, הודעה מהיום בבוקר , שה- SMS  שישלחו בימים הקרובים לא יהיו מעודכנים לפי הנוהל החדש. 

כאילו מי קורא את ההודעות האלה חוץ ממני?
אבל זה לא מפריע להם לשלוח בימים הקרובים עשרות אלפי SMS  לא מעודכנים לאנשים.

לא ברור לי מי חשב על הנוהל שלא מחוסן שקיבל הודעה על מגע הדוק חייב ללכת לעמוד שעתיים בתור לבדיקה מפוקחת.
הרי כדי להיכנס לחנות עם 4 אנשים היה אסור לו - כי אין לו תו ירוק.

אבל להיכנס לביניין שמפוצץ באנשים חולים ומדבקים .. זה סבבה. 

אחלה נוהל לייצור הדבקות המוניות!! בעיקר בקרב לא מחוסנים. 

 

תחשבו על זה , מי עומד בתורים של בדיקות האנטיגן?
לא מחוסנים שקיבלו הודעה על בידוד ומחוסנים שיצאו חיוביים בבדיקה בבית.
לכן רוב התור יהיה מחוסנים שיודעים שהם מאומתים.. ולשם דוחפים ילד בן 12 לא מחוסן שמקרה חבר בכדורסל התגלה כמאומת. 

מדינה מפגרת

 

image.thumb.png.aa3871fe5688e91e56aaddd331338b29.png

 

 

ככה נראה תור לבדיקות מהירות.  
למה מחוסן שיצא חיובי בבדיקה ביתית צריך ללכת לעמוד בתור כזה? 

 

 

מי יעבור בדיקת PCR ומה יעשו מחוסנים? כל השינויים במתווה הבדיקות - קורונה -  הארץ

פורסם
לפני 3 שעות, David32 כתב:

אישור כדי להגיע.

נראה מה יקרה כשירגע קצת, אבל בינתיים זה ככה כבר תקופה ארוכה.

 

הכי טוב תאמין לי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הייתי היום במתחם בדיקות של מד"א ברחובות, 8 בבוקר, תור של 200~ אנשים.

אחרי זה עברתי במתחם בדיקות מהירות בקניון רחובות ב-9 בבוקר, תור של 100~ אנשים.

ב-2 בצהריים עברתי ליד מתחם בדיקות מד"א, תור של למעלה מ-100~ אנשים.

אני חושב על כל ההורים שמאחרים לעבודה, חיילים שמאחרים לבסיס, תלמידים בחט"ב שצפו בשיעור בזום תוך כדי עמידה בתור. וכל זה בהנחה שהם מקבלים תשובה שלילית.

 

לא יודע.

 

פורסם
לפני 43 דקות, korola כתב:

הכל בלאגן ,

נכון אתה צודק אבל אם תציץ יותר למטה, התנאים מעודכנים.

בסה"כ בפקע"ר מנסים להדביק את הקצב עם העדכונים עם מה שיש להם.

 

אני גם מודה שאין אתר אחד שבאמת נמצא על הכל כולל הכל בענייני קורונה אלא צריך ללכת למספר אתרים, ולבדוק במספר מקומות ולאמת הכל. 

 

 

נ.ב.

כנראה שיש בפקע"ר מישהו או מישהי עם תחושת שליחות אמיתית על מנת לעדכן את כל המידע שמה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

חייב להבין של מי הרעיון המטומטם להפליא לעשות מתחמי בדיקות בקניונים שגורמים לתורים של שעות עם מאות אנשים ולסכן פוטנציאלית את כל באי הקניון (כי... התור משתרך לכל אורכו ורוחבו). שמעתי מקרה על קניון שיש בו מסעדה והתור של הבדיקות אשכרה מקיף בעיגול את מתחם המסעדה על כל יושביו. 🤦‍♂️

  • מצחיק 3
פורסם

רק שבניגוד לבדיקות לפני טיסה, אלו שמגיעים היום לבדיקות מוסדיות הם אלו שיצאו חיוביים בבדיקות הביתיות.

אז הטימטום גדול במיוחד.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...