Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

@DareDevil אני מדבר על המצב ההפוך. אשתי פרשה אחרי 37 שנה (אאל"ט היתה בעוז לתמורה מיומו הראשון), וכיוון שניצלה ימי מחלה בודדים במהלך השנים - להערכתי לא יותר מ-30, אבל אולי טיפה יותר - קיבלה סכום נאה מאוד בפרישה, שבמסגרת ט'161 גם קיבל פטור ממס. אחלה סיבה לא לקחת ימי מחלה לא מוצדקים.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, פינדר כתב:

במקום הגבלות מתוכננות ומבוקרות, קיבלנו סגר לא רשמי, כשאלפי אנשים נדבקו סתם.

 

מה זה משנה במבחן התוצאה?

כל מה שאתה מתלונן עליו קרה גם כשהיה סגר מתוכנן, מינוס זה שאז הייתי יכול להתעצבן על מי שהפר את הסגר והיום פחות.

אתה מצפה למשהו שהמדינה לא מסוגלת לתת לך והיא גם מודה בזה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

ממה שנשמע חלק גדול מהבעיות שלך קשורות למקום העבודה שלך

יש לי השגות על אופן ההתנהלות במקום העבודה.

אבל כמו שכתבתי, זה נכון גם לניהול של מע' החינוך, שלדעתי היתה צריכה לעבור ללימודים מרחוק כבר לפני שבועיים (לפחות בתיכונים).

אני כותב על המקומות שבהם אני פוגש את חוסר הניהול הזה באופן אישי, מקום העבודה ובתי הספר של הילדים.

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

מה זה משנה במבחן התוצאה?

כל מה שאתה מתלונן עליו קרה גם כשהיה סגר מתוכנן

זה פשוט לא נכון.

תלמידים ומורים שנדבקו לא היו נדבקים אם היו לומדים מהבית. או לפחות המספרים היו נמוכים הרבה יותר.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

 

אף אחד לא אמר שאם ידבקו עכשיו מליון איש נגיע לחסינות עדר

אנשים כבר נדבקו פעם שניה ויידבקו גם פעם שלישית כנראה

 

זה עדיין לא וודאי..  כלומר יודעים שהחיסון דועך (גם החיסון הטבעי כנראה), אבל לא ככה עובדת מערכת החיסון של האדם.

אחרת האנושות הייתה נכחדת כבר מזמן. 

מערכת החיסון שלנו לומדת, ואם היא לא למדה בפעם הראשונה , אז היא תלמד טוב יותר בפעם השנייה או בפעם השלישית.
עד כה זה עבד,  תסתכל על הגרפים של השנתיים האחרונות מכל העולם ,  תמיד מספר החולים עולה ועולה ועולה ואז בנקודה מסויימת הוא יורד.  תמיד הירידה היא בכלל הגעה לחיסון עדר כלשהו. 

 פעם זה היה חיסון עדר שנרכש ע"י חיסונים .

ואז החיסונים נחלשו ועצרנו את זה ע"י בוסטר (חיסון שלישי)

ועכשיו משום מה נמאס לכולם אז הולכים בצורה שיוויונית.. על חיסון עדר טבעי.

ואף אחד לא אמר מיליון , מדברים בישראל על 2.5 מיליון או 3.5 ויתכן אפילו 4 מיליון.

השאלה האם מנסים לעשות משהו על מנת למרוח את זמן ההדבקה על פני חודשיים או מאיצים את התהליך על מנת לגמור את זה תוך חודש.

בנוסף , אם היית יכול להחליט מי נכנס לתוך ה 4 מיליון האלה?  האם היית מכניס את הקשישים?
או את התלמידים ? 
אני כבר סימנתי לפני שנתיים אוכלסייה של 2.4 מיליון תלמידים (גדנ"ע קורונה) ,  אבל אף אחד לא לוקח אותי ברצינות.

 

 

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

אבל אף אחד לא מוכן לעשות סגר

כי אחרי הסגר יגיע עוד וריאנט אז מה נעשה? שוב סגר?

ואחרי הסגר כשיגיע עוד וריאנט?

אתה בעצם אומר להיות בסגר עד שזה פשוט יגמר 

 

 

דה פקטו , גם שלא עושים סגר יש סוג של סגר. 

רק בדיעבד אפשר להגיד מה היה המסלול האופטימלי. 

סגירת השמים נתנה לנו גרייס של 3 שבועות להסתכל על מדינות אחרות,  לכן כעיקרון קיבלנו את חוכמת הבדיעבד מהם,

לצערנו 3 שבועות זה לא מספיק, וכרגע אנחנו יודעים שלפחות 3 שבועות קדימה , לא משנה מה עושים האומיקרון עולה כמו משוגע למעלה.

הדיווחים מקנדה ובריטניה מרמזים שיתכן שנקבל הצפה של בתי החולים תוך 3 שבועות. 

וכן , אני מאמין שאם נראה 1200 חולים קשה, מנהלי בתי החולים יצעקו ואו שהם יקבלו מיליונים על מנת לשתוק ולתת לחולים למות , או שניכנס לסגר הדוק של 100 מטר. 

 

נקודת ההחלטה לקראת סוף ינואר 

פורסם
לפני 20 דקות, sperial כתב:

אחלה סיבה לא לקחת ימי מחלה לא מוצדקים.


לא כולם מורים ומקבלים כסף על ימי מחלה.
דרך אגב אני לא נגד. מגיע להם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

@DareDevil אני מדבר על המצב ההפוך. אשתי פרשה אחרי 37 שנה (אאל"ט היתה בעוז לתמורה מיומו הראשון), וכיוון שניצלה ימי מחלה בודדים במהלך השנים - להערכתי לא יותר מ-30, אבל אולי טיפה יותר - קיבלה סכום נאה מאוד בפרישה, שבמסגרת ט'161 גם קיבל פטור ממס. אחלה סיבה לא לקחת ימי מחלה לא מוצדקים.

 

זה משתנה כנראה בין עוז לתמורה\אופק חדש וכדומה.

עניינים סבוכים, אני רק מכיר את המקרים מהמשפחה שיכולים להיות מאוד לא רלוונטים בעליל..

@korola אמרת משהו על מניעה לעבור את הדיווח על 20K מאומתים?

screenshot-www_ynet_co.il-2022_01.10-10_30_56.png.32369cfed92e980bde5a63475cf7c448.png

מקור ynet

לפני 5 דקות, farkash7 כתב:


לא כולם מורים ומקבלים כסף על ימי מחלה.
דרך אגב אני לא נגד. מגיע להם.

כל עוד זה מותר בחוזה העבודה, אני לא רואה שום דבר פסול בלקיחת ימי מחלה.

 

ליתר דיוק, אם יש פה מורים שעובדים הרבה שנים במערכת החינוך, אני מעודד אותכם לקבל אישור מחלה גורף\אישור על נכות לקבלת אחוזי נכות (מומלץ להבנתי לקחת אחוזי נכות ולא אחוזי משרה) מרופא תעסוקתי ולעשות כמה שיותר מאמץ לנצל את הוותק וכדומה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

זה מה שנכתב בהודעה הראשונה שלי. 

אבל אל תגיד ש"אף אחד" לא בודק אותך כי כבר יצא לי להיתקל במצב שבדקו.

אם הרופא נתן אישור זהו נגמר.

המנהל לא יכול לדרוש ממך לשלוח תמונה של מדחום או ערימת טישו.

לפני שעתיים, DareDevil כתב:

 

יבורך מקום העבודה שנותן כזה דבר. 

זה מקומות עבודה נורמאליים.

לא מזמן נתן לי רופא 4 ימים,ישבתי בבית יומיים הרגשתי סבבה חזרתי לעבודה.

אם היה תשלום לפי חוק הייתי מנצל את כל השבוע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 9 דקות, Potato כתב:

לא מזמן נתן לי רופא 4 ימים,ישבתי בבית יומיים הרגשתי סבבה חזרתי לעבודה.

לזכרוני גם עם זה יש בעיה.

אם קורה לך משהו במקום העבודה, בזמן שהרופא אמר לך לשבת בבית, הביטוח של מקום העבודה ישתמש בזה בשמחה רבה.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 39 דקות, DareDevil כתב:

 

@korola אמרת משהו על מניעה לעבור את הדיווח על 20K מאומתים?

screenshot-www_ynet_co.il-2022_01.10-10_30_56.png.32369cfed92e980bde5a63475cf7c448.png

מקור ynet

 

כן, ואני עדיין חושב שמקבלי ההחלטות רוצים להימנע בתיעוד המחלה במספרים הרישמיים.
אם תבדוק באתר משרד הבריאות אז תראה שעדיין לא פורסמו המספרים של אתמול, 
משהו לא הצליח להם ואנשים בכל זאת באים להיבדק באנטיגן למרות כל מה שהם מנסים לעשות.

פרופ' סגל מעריך שאם היינו נשארים במדיניות הבדיקות הקודמת אז היינו כבר על 27 אלף, אני מניח שבקרוב נראה עוד הקלות על הבדיקות על מנת לא לתעד את המספרים המטורפים שהולכים להיות. 

 

מה שכן, המספרים של החולים קשה עולים ועולים יותר מהר ממה שחשבתי שהם יעלו, 
מעל 200 זה כבר מעלה דאגה, כי בקצב הכפלה של 3.5 ימים זה אומר שבוע לקטסטרופה. 

נכון לעכשיו קצה בעלייה של החולים קשה זה הכפלה כל 5.5 ימים , זה קצת יותר 11 ימים לקטסטרופה.

 

מעניין מה קורה במרתפים של פייזר,  יתכן שהם מתנהגים כמו סוחר סמים , מחזיקים את המלאי של החיסונים המתואמים לאומיקרון במרתף.  
ברגע שנעבור את ה1200 חולים קשה, נהיה מוכנים לשלם מחירים גבוהים על חיסון מתואם. ואז לצאת למבצע של  חיסון  200,000 אנשים ביום.  בקצב כזה תוך 5 ימים מוסיפים עוד מיליון מחוסנים.  

סוג של הימור, כי אם נעבור את הגל בלי קטסטרופה ובלי חיסונים אז מחיר המנייה שלהם יצלול חזק. 

פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

כל עוד זה מותר בחוזה העבודה, אני לא רואה שום דבר פסול בלקיחת ימי מחלה.

לא הבנת אותי.
מורה שפורש ויש לו ימי מחלה שצבר מקבל עליהם כסף בפרישה.
אצל רוב העובדים זה לא המצב. עזבת את העבודה/פוטרת/פרשת ונשארו לך ימי מחלה הם פשוט מתאדים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 3 דקות, farkash7 כתב:

לא הבנת אותי.
מורה שפורש ויש לו ימי מחלה שצבר מקבל עליהם כסף בפרישה.

כנראה, כי אני מכיר את זה אחרת בכלל.

 

לפני 40 דקות, korola כתב:

אם תבדוק באתר משרד הבריאות אז תראה שעדיין לא פורסמו המספרים של אתמול, 

נראה שהנתונים יעודכנו דווקא דרך מרכז השליטה של מערכת הקורונה.

https://www.gov.il/he/departments/corona-national-information-and-knowledge-center/govil-landing-page

 

למרות שהם בכלל משתמשים במידע שמוצג בדשבורד.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

משרד הבריאות הבין סוף סוף שאין משמעות לבדיקה מיד אחרי חשיפה.

אז הוא ממליץ לבצע את הבדיקה אחרי 3 ימים. אבל זו רק המלצה כמובן, כדי שלא יצטרכו לשלם על זה.

מורה שנחשף למאומת, מחוייב להגיע לעבודה בשלושת הימים האלו.

image.thumb.png.eef1c95b3a4abf5cd9df21bd76f72396.png

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לוקח זמן עד שמתחילים להיות מידבקים, אז זו לא הנחיה הזויה ומופרכת לחלוטין. הבעיה היא שאין לנו כמובן מידע מה מסגרת הזמן הזו עבור אומיקרון.

פורסם

אכן נראה שמישהו שם מבין שמשתמשים בכלים לא מתאימים לביצוע העבודה,

אז כל פעם ממציאים כלי חדש שנראה שהוא יפתור את הבעיה.

ואז מגלים שוב שהכלי הזה לא מתאים.. אולי כי אין בכלל אופציה לפתור את הבעיה? 

 

ואולי פשוט צריך להמשיך לנסוע עם הבעיה והיא תסתדר לבד? 

מה שכן לפעמים שמשתמשים בכלים לא מתאים מבצעים נזק , ואז עלות התיקון עונה.

 

כן אני יודע שזה נישמע מישהו ששואל איך מטפלים באטם ראש פרוץ או משהו כזה.. אבל לא אני מתכוון למצב שלנו עם האומיקרון. 

 

פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

לוקח זמן עד שמתחילים להיות מידבקים, אז זו לא הנחיה הזויה ומופרכת לחלוטין. הבעיה היא שאין לנו כמובן מידע מה מסגרת הזמן הזו עבור אומיקרון.

spacer.png

 

אומיקרון מחכה ל72 שעות שיעברו, circa 2022

  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...