Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, gsi16v כתב:

איך הכי הרבה חולים וחולים קשה זה מחוסני בוסטר לפי אתר משרד הבריאות

 

 

Screenshot_2022-01-10-17-12-41-504_com.android.chrome.jpg

כי רוב החולים קשה הם מהאוכלוסייה המבוגרת שהכי פגיעה למחלה ורובה מחוסנת.

תחשוב שאם כולם היו מחוסנים אז כל החולים קשה היו רק מחוסנים.

תשנה את הסינון ל-"לכל 100 אלף" , תקבל את החולים ביחס להאוכלוסייה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

@gsi16vמכיר את הפתגם:

Lies, Damned lies, Statistics?

 

אז אתה מסתכל על מספרים אבסולוטיים שלא מתחשבים בחלקה של כל קבוצה באוכלטסיה.

 

אם תסתכל עם המספרים המנורמלים ל-100,000 איש התמונה תראה שונה:

 

 

SmartSelect_20220110-173202_Edge.jpg

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

image.png.d4a9bb1ac55d8daeca14c090af31108b.png

 

עדיין יש מלא חולים קשה מחוסנים. אם כי שוב - זה לא משנה. דווקא מעניין לראות את הכמות האבסולוטית

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

היישר מפי האתון - לא יודע אם צריך בוסטר רביעי, אבל כן יודע שברגע זה מדינת ישראל עורכת ניסויים על התושבים שלה בעניין - וגם פייזר יתחילו בניסויים זהים בקרוב:

 

 

  • אהבתי 1

No worries 8)

פורסם

חפש כמה דפים אחורה, גם ההדיוטות ב-CF הבינו את זה מזמן.

 

לבוסטר רביעי לא הגענו, אלא לבוסטר שני, שהוא מנה רביעית. האם יועיל ? לא יודע, אבל נתוני הבטיחות מהסבבים הקודמים הביאו אותי לקחת אותו, בבחינת גם אם התועלת מוגבלת זה כדאי.

  • רעיון גרוע 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעודכן במרץ? איף ואני צריך לקחת את הבוסטר עד פברואר? איזה זין.

 

מסכן ספריאל, לקח את הבוסטר השני ואפילו מנכל פייזר לא דוחף אותו לכולם. איזו מכה.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

למה מסכן? 2 דקות בתור ועוד שתי דקות אצל החובש. והבונוס - שעתיים שנ"צ משובח אחרי יומיים.

 

רק למה לא כמו אצל כמה חברות אמריקאיות - יום חופש למתחסן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

@sperial - צפית בראיון?

 

 

המראיינת שאלה אותו על דעתו על הבוסטר הרביעי... וכנראה כוונת המשוררים הייתה למנה הרביעית.  זו מכיוון שהוא לא יכול לטעון שישראל עושה ניסויים בבוסטר רביעי, אם הבוסטר השלישי עוד לא ניתן לאף אחד...

עריכה אחרונה על ידי tzahico
  • רעיון טוב! 1

No worries 8)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה שנ"צ משובח, אתה לא יכול להחליף תנוחה בשינה כי היד כואבת יומיים...

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 שעות, hwgeek כתב:

נהרס לי התואר ביגלל זה,הלמידה מהזום בלתי אפשרית בשבילי(לא מסוגל!, נקודה!)

חשבתי שהינה חוזרים לשיגרה ונירשמתי להשלמת הקורסים החסרים, בתחילת ההשנה שוב חלק מהקורסים שאמורים היו ליהיות פרונטליים שוב העבירו לזום, קורסים אחרים התחלה טובה ואז המון שיעולים ואפצי בשיעור עם חפיפניקיות של הצעירים של היום והופ ממרצה למרצה פיתאום "שיעור בזום באופן חד פעמי עקב מרצה שלא מרגיש טוב" ומישם כבר שוב פעם איבדתי את זה וכבר הכל בזום.

 

כעת אני במצב של " חישוב מסלול מחדש" :-(.

 

ממש מבאס לשמוע. אני מבין אותך לחלוטין. אחת הסיבות שאני מחפש עבודה אחרת היא שנשבר לי לשבת כל היום מול מסך שחור או תמונה של בן אדם בTeams. ולהגיע למשרד הריק סתם מבאס. אז מחפש עבודה בחברה עם הגעה היברידית של לפחות שלושה ימים בשבוע הגעה למשרד.

ולגבי חולים קשה. בערך 100-120 מהחולים קשה הם חולים קשה אינסידינטלים. הם נדבקו בקורונה אבל המחלה הקשה שלהם היא לא קורונה. או שהח היו מאושפזים כבר מקודם. אלו המספרים שמקבלים בדנמרק, ארה״ב, בריטניה. בערך 50-60% מהחולים קשה הם עם קורונה ולא מקורונה. להבדיל מ 10-15% בגלים הקודמים כולל הדלתא.

 

מדובר בנתון משמעותי. ואם פעם זה היה בטל בשישים, היום זה כבר 50%+.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

חפש כמה דפים אחורה, גם ההדיוטות ב-CF הבינו את זה מזמן.

 

לבוסטר רביעי לא הגענו, אלא לבוסטר שני, שהוא מנה רביעית. האם יועיל ? לא יודע, אבל נתוני הבטיחות מהסבבים הקודמים הביאו אותי לקחת אותו, בבחינת גם אם התועלת מוגבלת זה כדאי.

לא בדיוק. אתה כל הזמן מדבר על חוסר הרצון לקבל עוד בוסטר בערך במונחים של התנגדות לחיסונים ומאשים את כולם בזה שיש מגפה.

איזו תועלת אתה מקבל מהבוסטר אני לא יודע, וגם יצרן החיסון לא יודע. וכנראה גם רופאים אחרים לא כל כך יודעים. אבל כמובן שיש הבדל בין "תועלת מוגבלת" לבין השיח המאשים שאתה מנהל וכדאי להפסיק איתו. וכדאי גם להתחבר למה שההדיוטות ב-CF אמרו לך. לא תהייה מציאות בה מאות מיליוני בני אדם יתחסנו כל 3 חודשים או גרוע מזה - אד הוקית כשיצוץ גל חדש. אלא אם יתחילו לצוץ וריאנטים שהחיסונים הקיימים לא מגנים נגד מחלה קשה מהם. וגם אז כנראה שלא כל כך.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 שעות, hwgeek כתב:

כעת אני במצב של " חישוב מסלול מחדש" :-(.

ניסיתי שנה שעברה לעשות קורס דרך הפתוחה, כמובן בזום באמצע הקורס כבר פרשתי והבנתי שזה לא בשבילי.

משתתף בצערך..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 40 דקות, garicho כתב:

אחת הסיבות שאני מחפש עבודה אחרת היא שנשבר לי לשבת כל היום מול מסך שחור

לא אדם של לינוקס הא?

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 19 דקות, David32 כתב:

לא אדם של לינוקס הא?

 

אני לא מתכנת. אני בן אדם של אנשים. 90% מהעבודה שלי זה פגישות. ועידות. אחד על אחד. 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...