Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, David32 כתב:

מה הבעיה אצלכם? (לא שאני יודע איפה אתה עובד)

אצלנו מאז שבנט יצא בהכרזה עם עבודה מהבית, אצלנו לא עשו כלום. אני מבין זה החלק המת של השנה ועדיין רוצים שנבוא לעבוד.

לי זה כבר לא משנה כי אני עוזב (ניחוש פרוע, אני עוזב הם יחזרו לעבוד מהבית עם המזל שלי) אבל עדיין מעצבן כי באמת מת בעבודה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

שימו לב שבקרב המחוסנים יש יותר מאומתים.
אני חושב על 2 סיבות:

 

1) או שבאמת התו הירוק עובד, כלומר הלא מחוסנים פשוט לא נכנסים לחנויות או לאירועים ולכן נדבקים פחות.

2) או שפשוט אוכלוסיית הלא מחוסנים לא משתתפת בחגיגת הבדיקות, אלו פשוט אנשים שלא רק שלא הלכו להתחסן, הם גם לא הולכים להיבדק. 

 

 

 

image.png.76df584bc23572dba0698058f96a808a.png

פורסם (נערך)

או שמחוסנים נזהרים פחות, כי טפטפו להם שהחיסון מונע מחלה קשה,  ולא איכפת להם להיות מצוננים כמה ימים,  במקרה הפחות טוב.

 

ועוד משהו - מחוסנים לא נכנסים לבידוד אחרי הבדיקה הראשונה. מי שכן נדבק בפועל ועדיין לא ראו זאת בבדיקה,  אחרי יומיים - שלושה הם מתחילים להדביק אחרים ( ו"אחרים" יש יותר מחוסנים).

הבן שלי נכנס לבידוד ביום שקיבל חיסון שני. בבדיקה PCR ראשונה יצא שלילי,  אחרי 7 ימים כבר היה חיובי. אין לו ולא היו שום סימפטומים - ממש כלום!

אילו היה כבר שבוע אחרי החיסון השני, היה מקבל תוצאה שלילית בבדיקה PCR יחידה ולא היה צריך להיות מבודד. היה מדביק יופי את כולנו ואת החברים.

לכן, "מחוסנים" זאת אשליה.

וכן קיימת עכשיו אפלייה ביחס ללא מחוסנים.  הגישה צריכה להיות זהה ( כי כולם נדבקים בזן האומיקרון) - או כולם בבידוד+ שתי בדיקות, או  ללא בידוד אחרי הבדיקה הראשונה. 

אלא אם החליטו שהדבקה המונית של "מחוסנים" פחות מסוכנת ליצירת עומסים בבתי חולים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 19 דקות, korola כתב:

או שפשוט אוכלוסיית הלא מחוסנים לא משתתפת בחגיגת הבדיקות, אלו פשוט אנשים שלא רק שלא הלכו להתחסן, הם גם לא הולכים להיבדק. 

 

נו ברור

הם נגד כל הכללים

מסכות חיסונים בדיקות

כבר קראתי השבוע שהבדיקה מסרטנת

פורסם
לפני 4 שעות, DareDevil כתב:

אצלנו מאז שבנט יצא בהכרזה עם עבודה מהבית, אצלנו לא עשו כלום. אני מבין זה החלק המת של השנה ועדיין רוצים שנבוא לעבוד.

לי זה כבר לא משנה כי אני עוזב (ניחוש פרוע, אני עוזב הם יחזרו לעבוד מהבית עם המזל שלי) אבל עדיין מעצבן כי באמת מת בעבודה.

 

אתה עוזב במגלל החזרה למשרדים או מסיבה אחרת?

פורסם
לפני 1 דקה, Gorpi כתב:

אתה עוזב במגלל החזרה למשרדים או מסיבה אחרת?

מסיבה אחרת, הסביבה במקום נהייתה יותר מדי ארסית שלא משתלם להמשיך לעבוד שם

כרגע אנחנו עובדים מהמשרד ואמורים לחזור לעבוד מהבית. לפני שבועיים בערך קיבלנו הודעה לסדר את המחשב ולבדוק אפליקציות הרלוונטיות לעבוד מרחוק

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

 

כבר קראתי השבוע שהבדיקה מסרטנת

למצוא את המטומטמים האלה זה כישרון!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בשביל הפרוטוקול: מכיר מקרה של משפחה עם כמה מחוסנים ולא מחוסן אחד, שמקפיד להבדק כל הזמן. לפני שבוע כולם חטפו קורונה חוץ ממנו. כן, הוא נבדק והתוצאה היתה שלילית. יכול להיות שיש באג בבדיקות והכל הפוכה?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

גם לפני האומיקרון ולפני החיסון נתקלתי בכל מיני מקרים מוזרים - אנשים שנחשפו יחד לאותו מאומת, נבדקו כל יומיים (כלומר הסיכוי של בדיקה שלילית כזובה די נמוך) - האחד נדבק והאחר לא.

 

האומיקרון משנה את הכללים, יש לא מעט הדבקות גם של מחוסנים וגם של מחלימים.

 

ו-כן יש לבדיקות רגישות וסגוליות מוגבלות. גם ל-PCR.

 

סקירה שראיתי אתמול - בדיקות מהירות (אנטיגן) שאושרו על ידי ה-FDA או על ידי הרשויות האירופיות הצריכו הוכחה של רגישות של לפחות 80% (בהשוואה ל-PCR) וסגוליות של 98% - כלומר הבדיקות יגלו 80% מהנדבקים, ובדיקה חיובית תאומת ב-98% גם ב-PCR. העניין הוא שלפי הרישום ב-FDA חלק מבדיקות אלה מחייבות, במקרה של תוצאה שלילית, בדיקה  חוזרת כעבור יומיים - ואצלנו מסתפקים בבדיקה בודדת, וגם לא מקפידים על ההשהיה של 5 ימים מהחשיפה ועד הבדיקה. וכמובן של הנתונים האלה הם לפני האומיקרון. אני לא יודע לאיזה וולידציה חוזרת נדרשות הבדיקות בעידן האומיקרון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

לפני 48 דקות, יבגניפ כתב:

בשביל הפרוטוקול: מכיר מקרה של משפחה עם כמה מחוסנים ולא מחוסן אחד, שמקפיד להבדק כל הזמן. לפני שבוע כולם חטפו קורונה חוץ ממנו. כן, הוא נבדק והתוצאה היתה שלילית. יכול להיות שיש באג בבדיקות והכל הפוכה?

 

יש עוד ואריאנטים שמסתובבים במדינת ישראל וזה לאו דווקא רק אומיקרון. לכן מקרה שכזה צריך לבצע ריצוף של הואריאנט ואז לדעת. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

אני לא מבין למה בתקשורת וכאן  מתלוננים על מה שקורה.

הממשלה מעבירה את האחריות לציבור

אתה רוצה להתחסן ולהגן על עצמך ? יש חיסון חינם

רוצה להיות חולה ולהתפלל לנס? אל תבדק, אל תלך לעשות PCR, שב בבית ומה שיהיה יהיה

 

רוצה להבדק? לך תעמוד בתור או תקנה בדיקה ותעשה בבית

 

מה יותר טוב מזה?

בדיוק כמו שפעת לפני 3 שנים.

הייתי מקבל חום, הולך לעבודה כי אין ברירה ושורד

לפעמים היתי הולך לרופא, לפעמים אקמול וממשיך בחיים.

כשלא הייתה ברירה היתי הולך לרופא שיתן לי תרופות.

אחרים ישבו בבית, או הלכו לרופא, או התאשפזו אם צריך

 

בלי סגר, בלי לעשות רעש, כל אחד אדון לעצמו

 

נכון זה לא נעים להדביק אחרים ולא נעים להדבק מאחרים

אבל מחלות היו ויהיו תמיד. אנשים מתו משפעת גם לפני 4 ו 5 שנים

ועדיין הסתובבנו בסופר ובאוטובוס ונתקלנו באנשים חולים שהשתעלו והעבירו אלינו חיידקים

ואף אחד מאיתנו לא שאל למה לא עושים סגר

פשוט התרחקנו ממי שנראה חשוד ולפעמים זה היה בלתי נמנע ונדבקנו. לא נורא.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אתה טועה. מדובר בסדרי גודל אחרים. מספר חולימהשפעת בעונה הוא כמו מספר הנדבקים בקןרונה כל יום, והתמותה מקורונה לפחות פי 10תמהצמותה משפעם.

 

אם אתה מדביק מישהו בקורונה אתה בהחלט צסכן אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 37 דקות, Transporter כתב:

רוצה להיות חולה ולהתפלל לנס? אל תבדק, אל תלך לעשות PCR, שב בבית ומה שיהיה יהיה

 

לפי המחשבון שבאתר הזה - 

https://covidest.web.app/he.html - אם אתה בריא וצעיר - הסיכוי שתחלה ולא יקרה לך כלום הוא 99.2%, אז מבחינה טכנית, נס זה אם תחלה ותתאשפז. 

פורסם
לפני 15 דקות, sperial כתב:

אתה טועה. מדובר בסדרי גודל אחרים. מספר חולימהשפעת בעונה הוא כמו מספר הנדבקים בקןרונה כל יום, והתמותה מקורונה לפחות פי 10תמהצמותה משפעם.

 

אם אתה מדביק מישהו בקורונה אתה בהחלט צסכן אותו.

כ-1,000 אושפזו השבוע עם שפעת.

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2022_q1/Article-a54458c33d53e71027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

הילד בן שלושים.

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...