Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

חצי מהבחורות שאני מכיר טסו לטולום

התגעגעתי 😁
 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אתמול נכנסתי לאנדריי ב 1 בלילה, לא היה מקום לזוז.

מי זה אנדריי?

 

לפני 20 דקות, sperial כתב:

עד אז, נראה שהוא כבר לא יהיה רלוונטי כי הגל צפוי לחלוף קודם.

בדיוק לא רלוונטי. העיקר שרצת להזריק חיסון רביעי שגם הוא לא רלוונטי.

אני לא מבין על מה התלונות ועל מה הטרוניות.
כל בעלי העסקים שבוכים חגגו כמו שהחברות של טרנספורטר חוגגות עכשיו בטולום מהיציאה מהסגרים עד עכשיו.
חגגו כמו שלא חגגו מעולם, וזה כולל בעלי אולמות, בתי מלון, מסעדות, ברים, קמעונאות. כולם חגגו כמו שלא חגגו מעולם.
במקום ליילל שיקחו שבועיים חופש. יסגרו את העסק. יחסכו הוצאות. ינוחו אולי אפילו בטולום, כי מחכה להם אפטר פארטי מטורף...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 45 דקות, Transporter כתב:

ועוד שאלה למה משדרים בטלוויזיה תמונות כאלה של בובה שוכבת במיון ?

לא מספיק כל החוסר אמון שיש כבר?

271286592_10161671108008975_5989520821453973183_n.jpg

 

מה קשור

בטח רצו להראות איך נראה אדם שמוגדר במצב קשה ומן הסתם לא יראו אדם אמיתי

אגב הבובה הזאת צריכה להרתיע אדם נורמטיבי

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

ועוד שאלה למה משדרים בטלוויזיה תמונות כאלה של בובה שוכבת במיון ?

למה כשהדיג'יי מתרחק מהעמדה המוזיקה ממשיכה להתנגן? למה הוא שם בכלל? אגב גם אני שמתי לב לאופנת טולום האחרונה

  • מצחיק 4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני מצטער אבל אם בעל עסק עד עכשיו לא התרגל לטרללת קורונה אז מגיע לו לקרוס ולסגור עסק.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 13 שעות, sperial כתב:

@יבגניפ אני לא מנסה לחזות את העתיד. אני מנהל סיכונים - וההערכה שלי, בהתבסס על מה שאנחנו יודעים מהסיבובים הקודמים,  היא שהסיכון מחיסון זניח לעומת הסיכון מהדבקות בנגיף.

זה כנראה נכון, אבל לא באמת רלוונטי לדיון. יבגני טוען (וכנראה בצדק) שלא ניתן לחסן את כל האוכלוסיה (או אחוז מספק ממנה) בכל רבעון, משלל סיבות. אתה מדבר על סיכון/סיכוי בקבלת חיסון כל רבעון, נקודה חשובה אבל לא סופר רלוונטית.

 

לפני 13 שעות, sperial כתב:

אז אם מבחינתך "לחיות לצד הנגיף" זה לחסל עסקים כי אנשים מפחדים לצאת מהבית

מאז שיחרור הרסן, אני חושב שהרבה עסקים דווקא יחזרו לעבוד כרגיל.

 

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

מי זה אנדריי?

גלידרייה של ביטוח לאומי.

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 8 שעות, sperial כתב:

למה לא נותנים חיסון מותאם לאומיקרון? פשוט מאוד - הוא לא קיים, ויקח לפחות חודשיים - שלושה עד שיהיה זמין - וזה בהנחה שהפיתוח והייצור עוברים חלק. עד אז, נראה שהוא כבר לא יהיה רלוונטי כי הגל צפוי לחלוף קודם. אז משתמשים במה שיש, גם אם זה לא אופטימלי. מצב מלחמה, אמרנו?

 

לפני חודשיים אמרו שיקח בערך עד מרץ עד שיהיה חיסון

זה אוטוטו

פורסם

עד מרץ כאן כבר ייגמר הגל של אומיקרון. הוא "ישרוף" את כל מה שאפשר, במיוחד לאור ההחלטות האחרונות של "בלי הגבלות" ובדיקות מהירות , הרבה פחות מדוייקות , במקום PCR .

יגיע ווריאנט דומיננטי חדש, ולא ברור איזה חיסון יהיה רלוונטי. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 41 דקות, ALÞћÃ כתב:

תודו שהתגעגעתם. ד"ר אבני בהתבטאויות מביכות כהרגלו -

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=146194177787673&id=100071912733857

התגובות שם... 

זה רק מוכיח שלא נוצרנו ע"י חייזרים, כי אם כן אז הם מזמן היו משמידים אותנו מהפדיחות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצחיק

אני רואה בחדשות את ההזייה ההיא עם המסעדה שתמיד צועקת שפגעו בה

אין לי מושג באיזה מציאות היא חיה

עמדתי היום 40  דקות בתור למייסון קייזר עד שהגעתי לקופה

אחר כך נכנסתי לבנדיקט ורוב השולחנות בפנים היו מלאים

 

מה שכן אני יודע שחדרי כושר נפגעו , שם הגישה שונה, גם ככה קשה לגרום לאנשים לקום להתאמן ועכשיו יש להם תמריץ לא לקום

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...