Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה ששמת פה את הפרצוף של המטומטמת הזאת. הנתונים האלה אגב לא שווים כלום בלי בסיס השוואתי כלשהו ו/או השוואה לאותה תקופה בשנה שעברה (או בשנה לפני הקורונה), בכל זאת חורף וזה, אנשים בכלליות יוצאים פחות וחולים יותר. אבל מה כבר אפשר לצפות מהאהבלה הזאת

פורסם (נערך)

@Blaz00r    

 לא שמת לב שאנחנו כבר שנתיים מדברים על אחוזים ללא בסיס? הכל תקין, אל תהיה מתנגד.

 

*כמובן שיתכן שהיא אמרה משהו בע"פ וזה לא רשום בשקף.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם

לא יודע, כמו טרנספורטר פה, אני לא רואה שינוי ככ בשום דבר סביב (כמות אנשים ברחוב, בפאבים, בבתי קפה ואיפה לא).

מה שכן - נראה לי שמי שמעדיף לעבוד מהבית וזה מתאפשר לו שמח לקפוץ על האפשרות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא אמרה כלום ביחס לכלום.
סתם זרקה נתונים והלכה.. 

לא שונה בהרבה מלהגיד חצי מהחברות שלי הלכו לקנות בגדים ויושבים במסעדות

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, korola כתב:

image.png.183d58bbf00c31c7c4cf040a96afac33.png

 

 

אפילו נתוני צריכת הדלק ירדו ב 5%. 

סוג של סגר בלי סגר. 

ובלי פיצויים לעסקים. 
וזה עוד לפני השיא של הגל

 

רידה בדלק = עבודה מהבית

זה שהרבה אנשים עובדים מהבית לא אומר שהעסק סגור.

 

זאת מהחומוס שירדה לה העבודה מבלבלת את המוח

היא לא שונה מאף בית קפה שמלא עד אפס מקום

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

זה בסך הכל הגיוני שאנשים לא הולכים כל יום לעבוד וגם קונים פחות בגדים.

מצד שני,בקורונה למדו להזמין מחול ואין באמת סיבה לשלם על סמרטוט מקסטרו 200 שקל.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 51 דקות, korola כתב:

לא אמרה כלום ביחס לכלום.
סתם זרקה נתונים והלכה.. 

לא שונה בהרבה מלהגיד חצי מהחברות שלי הלכו לקנות בגדים ויושבים במסעדות

נו, נשמע כמו כתבה קלאסית שלה. 👏

 

לפני 53 דקות, יבגניפ כתב:

לא יודע, כמו טרנספורטר פה, אני לא רואה שינוי ככ בשום דבר סביב (כמות אנשים ברחוב, בפאבים, בבתי קפה ואיפה לא).

מה שכן - נראה לי שמי שמעדיף לעבוד מהבית וזה מתאפשר לו שמח לקפוץ על האפשרות.

הכבישים בוודאות פחות גדושים, לפחות בנסיעות שלי

פורסם

היום ב 10 בבוקר לקח לי 22 דקות מהשכונה שלי לאחד העם

זה תלוי לדעתי באיזה איזור

בכל מקרה ברור שאם הרבה עברו לעבודה מהבית אז הם יהיו בבית ולא בכביש

אבל הם עדיין עובדים ולא פושטים רגל

 

פורסם
לפני שעתיים, korola כתב:

image.png.183d58bbf00c31c7c4cf040a96afac33.png

 

 

אפילו נתוני צריכת הדלק ירדו ב 5%. 

סוג של סגר בלי סגר. 

ובלי פיצויים לעסקים. 
וזה עוד לפני השיא של הגל

ליברמן יעשה הכל כדי לא להגדיל את הגירעון.

בסופו של דבר זה אחראי מצידו.

בעלי עסקים צריכים לעבור לאונליין, אין ברירה...

פורסם
לפני 12 דקות, Potato כתב:

הנתון חסר תועלת בהתחשב בעובדה שלא ציינת נקודת יציאה.

מה אתה פה מאתמול?

 

לפני שעה, Transporter כתב:

היום ב 10 בבוקר לקח לי 22 דקות מהשכונה שלי לאחד העם

 

פורסם
לפני 16 דקות, Gorpi כתב:

ליברמן יעשה הכל כדי לא להגדיל את הגירעון.

בסופו של דבר זה אחראי מצידו.

בעלי עסקים צריכים לעבור לאונליין, אין ברירה...

 

הוא אמר למורי הדרך להחליף מקצוע.

חבל שלא אמר להם להתחיל להדריך תיירים בטיול בארץ ישראל דרך הזום.

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

הנתון חסר תועלת בהתחשב בעובדה שלא ציינת נקודת יציאה.

לפי ההיגיון רמת אביב ג' 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

הסיבה שאתה יכול להגיע לרח' אחד העם בתל אביב כל כך מהר היא בעיקר ההייטק . רחוב רוטשילד, אחד העם וכו' עתירי טכנולוגיה עילית שעברה לעבוד מהבית (בלי פקודה מפיקוד העורף). אפילו המוסדיים באיזור (בנק הפועלים וכו' ) דיללו עובדים לאתרים חלופיים . בקיצור fintech . מעריך שוולט מרגישים את זה .  תכלס : בגלל הרכבת הקלה : אין לך באמת סיבה להתקרב לשם גם ביום חול.

אבל זה לא רק אצלנו. יצא לי להסתובב החודש בסן פרנסיסקו בואך גוגל. משרדי WeWork וחברות דומות : ריקים . יש ציוד משרדי. אין אנשים. לפעמים רואים איזה אור בחדר אבל מחפשים: אין נפש חיה.

עריכה אחרונה על ידי save
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...