Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

הסגר הזה באמת משנה משהו למישהו?

האוכלוסיות הכי מסוכנות בציבור עושות מה שבא להן

אלה שסובלים מהסגר הם אלה ששומרים על ההנחיות ואין מה לחשוש מהם

 

אני חושב שכל אדם שפוי שעד היום שמר על ההנחיות, ראה את התמונות היום ויקום מחר בבוקר ויעשה מה שנראה לו לנכון עם העסק שלו ועם המגבלת 1000 מטר המטומטמת הזאת

הסגר כבר נגמר

 

הסגר משנה למי שמערכת החינוך סגורה בשבילו ולמי שלא יכול לפתוח את העסק כי מפחד מקנסות.

מעבר לזה, זה באמת לא משנה. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

סגר מ$$$ן עסקים קטנים ,נקודה. אין לו שום משמעות בריאותי. זה מאד מאד מורגש כאילו המצב המלאכותי הזה בא למחוק את אותם העסקים ושישארו רק הגדולים.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המטרה של הסגר זה למנוע מאנשים להסתובב בקניונים ובחנויות ולהדביק אחד את השני, וזה כן תורם למצב הבריאותי. כמובן על חשבון העסקים, בעיקר הקטנים.
 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 22 דקות, SurfHigh כתב:

 

הסגר משנה למי שמערכת החינוך סגורה בשבילו ולמי שלא יכול לפתוח את העסק כי מפחד מקנסות.

מעבר לזה, זה באמת לא משנה. 

 

אני בטוח שאחרי אתמול כל מי שלא פתח את העסק כי מכבד את ההנחיות חזר בו והפסיק לכבד אותן

 

Just now, SlowRide כתב:

המטרה של הסגר זה למנוע מאנשים להסתובב בקניונים ובחנויות ולהדביק אחד את השני, וזה כן תורם למצב הבריאותי. כמובן על חשבון העסקים, בעיקר הקטנים.
 

 

תכלס

בגלל שאי אפשר להסתובב בקיונים אנשים מסתובבים בהלוויות

אם נפתח את הקניונים אולי לא יעשו  יותר הלוויות של 10,000 איש

פורסם

אל תהיה בטוח.

ראינו את האכיפה בכיכר דיזינגוף למשל.

על הדרך שאלה - קנס לעסק נחשב הוצאה מוכרת? 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 3 דקות, SurfHigh כתב:

אל תהיה בטוח.

ראינו את האכיפה בכיכר דיזינגוף למשל.

על הדרך שאלה - קנס לעסק נחשב הוצאה מוכרת? 

 

מציע לך לבדוק כמה אחוז מהקנסות באמת משולמים , אולי תבין אותי יותר

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

@korolaאני לא פותח את השמפניות לפני יום רביעי-חמישי, כשאני רואה את המגמה של אמצע השבוע.

 

נכון , אנחנו נמצאים בנקודה רגישה, כבר היו בשבועיים האחרונים יומיים של ירידה ואז הם תיקנו אחורה.

אבל פה יש כבר יותר מיומיים , זה כבר מיום רביעי שעבר הירידה.

לפני שעתיים, sperial כתב:

לא שאתה בהכרח טועה, פשוט המספרים בסופ"ש מעוותים, והשבוע זה היה קיצוני במיוחד, פחות מ-30,000 בדיקות בשבת. תוסיף את המרתפים של החרדים ותבין שאין לנו מושג מה מתרחש.

לא מסתכל על המאומתים, רק על החולים קשה ועל הנפטרים.

גם המרתפים של החרדים מוציאים את החולים קשה לבתי חולים את הנפטרים הם קוברים דרך חברת קדישא. 

את החולים קשה של יום א' תיקנו ל 138,   זה קצת עוצר את המגמה של הירידה, אבל עדיין 138 זה פחות מ 190.

ונפטרים ביום א' , נמוך .. רק 31..  

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

גם לגבי החיסונים אני מוטרד - בני 16-40 עדיין רחוקים מ-50%, ומספר המתחסנים אתמול היה קטן (פחות מ-110,000 עד הדיווח של 8 בערב).

 

עזוב אותך מהצעירים , ראית מה היה בישיבת הממשלה אתמול. 

אין מה לעשות , יתחילו לפתוח.

יגיעו ל 20,000 מאומתים ליום,  צעירים יתחילו להגיע לבתי חולים ואז..

או שהם ירוצו להתחסן (גם 50,000 ביום זה נחמד) + 20 אלף מאומתים.. זה כבר 70,000 ביום.

כמה צעירים כאלה יש?   2 מיליון ? כמה זה 50% , מיליון ?

בקצב של 70,000 , תוך 14 יום זה נגמר + עוד 28 יום לכניסת החיסון לתוקף.

 

 

לפני 10 דקות, SurfHigh כתב:

אל תהיה בטוח.

ראינו את האכיפה בכיכר דיזינגוף למשל.

על הדרך שאלה - קנס לעסק נחשב הוצאה מוכרת? 

 

העיקר שהגדילו את הקנסות .. ומי הולך לשלם את הקנסות המוגדלים?  תושבי תל אביב.

לא, קנס שניתן ע"י המדינה הינו אמצעי ענישה ולכן לא מוכר כהוצאה הכרחית לצורך ייצור הכנסה. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

@korolaכאמור, אני רוצה לראות מגמה.

 

המרתפים בירושלים הם אסון - לחולים שאינם מטופלים כראוי (ואולי אפילו נדבקים שם), ולמדינת ישראל, שמאבדת שליטה על המידע האפידמיולוגי.

 

אפילו דיווחי התמותה שם עלולים להיות בעייתיים, מי יודע מה הם כותבים בתעודות הפטירה כדי להסתיר את האמת.

 

לטעמי פשיטה על המרתפים האלה חשובה לא פחות מפשיטה על הלוויות, "בתי חולים" מאולתרים שאינם עומדים בשום תקן ובקרה הם מתכון לצרות צרורות.

 

עריכה: משרד הבריאות פרסם את הדו"ח היומי לאתמול. מטריד מאד. רק 55,000 בדיקות ו-75,000 מנות חיסון, רובן המוחלט מנה שניה. יש לנו בעיה קשה עם הצעירים.

 

עריכה נוספת - יש איזה חוסר התאמה בין דיווח החיסונים בטלגרם (השוואה לנתוני אתמול) לבין הדיווח בדאשבורד, שנראה יותר טוב. או שיש הבדל בשיטת הדיווח או שמשהו התפספס בדרך. הניחוש שלי: עד לפני מספר ימים כללו במתחסני המנה הראשונה בטלגרם את כלל המתחסנים, עכשיו, באמצע הדרך, מחסרים את מתחסני המנה השניה, מה שגורם חוסר עקביות בדיווח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

@korolaכאמור, אני רוצה לראות מגמה.

גם אני , אבל תן לי לקוות לטוב לפי הנקודות הקטנות האלה, אל תקלקל את החגיגה.

 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

המרתפים בירושלים הם אסון - לחולים שאינם מטופלים כראוי (ואולי אפילו נדבקים שם), ולמדינת ישראל, שמאבדת שליטה על המידע האפידמיולוגי.

 

התכוונת אם היו מביאים את החולים האלה לבתי חולים אז זה היה אסון.

עשרות דפים כותבים פה "החרדים יגנבו לנו את מכשירי ההנשמה בבתי חולים", אז תן להם לטפל בקהילה. 

 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

אפילו דיווחי התמותה שם עלולים להיות בעייתיים, מי יודע מה הם כותבים בתעודות הפטירה כדי להסתיר את האמת.

 

אז מה?    בסוף תראה את המספרים בתמותה העודפת, לא? 

 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

לטעמי פשיטה על המרתפים האלה חשובה לא פחות מפשיטה על הלוויות, "בתי חולים" מאולתרים שאינם עומדים בשום תקן ובקרה הם מתכון לצרות צרורות.

 

יש עוד הרבה מקומות בעולם שאתה לא יודע מה קורה שם, גם במקומות האלה אותי מטפלים במקומות מאולתרים 

וגם מהמקומות האלה יש (לפחות הייתה ) זרימה בלתי פוסקת של ישראלים. 

 

- טורקיה

-דובאי

- עזה

-הרשות  

 

אז מה ההבדל? 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

עריכה: משרד הבריאות פרסם את הדו"ח היומי לאתמול. מטריד מאד. רק 55,000 בדיקות ו-75,000 מנות חיסון.

 

למה מטריד?  

מבחינת מנות חיסון, זה היה צפוי...  לאורך כל השבוע הקודם הייתה ירידה במספר המתחסנים לראשונה, מה שהחזיק את המספר גבוה היה מתחסנים במנה שנייה.

עכשיו נכנסנו ל-3 שבועות אחרי אותו שבוע שהייתה ירידה משמעותית במתחסנים ולכן אין הרבה מתחסנים מנה שנייה. 

הגענו לתקרת הזכוכית ...לדעתי יש עוד מיליון ברי חיסון וזהו .. 

 

בדיקות כבר לא רלוונטי,   ברגע שבני ה-60 מחוסנים יש לך אחוזים גבוהים של חולים ללא תסמינים,

לא תוכל להשתלט על בידודים , לא תוכל לזהות אותם.   אבל ... בגלל שיש הרבה מחוסנים אז ההתפשטות תיעצר מידי פעם.

ולכן קצב ההתפשטות יהיה סביר 

 

עכשיו תכין פופקורן .. ותהנה מהסוף של הסרט הראשון . 

בקרוב קורונה 2  , המוטציה שניצחה את החיסון.. 

האם היא תהיה קטלנית יותר?

האם היא תגרום לאנשים להקיא באמצע האוטובוס?  

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא מסכים אתך. צריכים להיות לפחות עוד 2-2.5 מיליון מתאימים לחיסון, וזה לפני שיאושרו בני 12-15. וכנראה שיהיה צורך לחסן גם מחלימים, אבל זה סיפור נפרד.

 

עם הגידול במספר הצעירים במצב קשה אסור לוותר על בני 16-60.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פרופסור בליצר ברצף פוסטים בטוויטר, שאני מאוד אהבתי לקרוא. 

בגדול הטענה שלו היא שסגר מפגר מהסוג שיש עכשיו שימש במשך שנה את הממשלה ככפתור ריסטרט, במקום התמודדות אפקטיבית ונחושה יותר עם המגפה - כמו מה שעשו בניו זילנד או מקומות אחרים בעולם. מן הסתם, גם זה לא אפקטיבי יותר, לטענתנו גם בגלל המוטציות וגם בכלל העדר הענות אצל אוכלוסיות שונות. 

ומכאן נשארים עם 2 אופציות: הראשונה היא לחזור לשגרה מלאה בעוד שבוע, כשחלק הארי מקבוצות הסיכון מחוסנות, יש אפשרות גם לצעירים להתחסן, ומי שבוחר שלא - בעיה שלו. לפי בליצר זה יכול לגרור חודש של תמותה המונית שאחריה המגפה תבלם.

האופציה השניה היא סגר דפרנציאלי מתמשך עד למיגור המחלה. ולזה אין שום התכנות כי זה לא עובד כבר עכשיו. המסקנה הסופית פשוטה, צינית ומפוכחת:

ציטוט

באין אחדות ובאין ערבות הדדית יפרע עם, ונשלם את מחיר ההתפשטות במכה אחת וכואבת.

עדיף על מה שיש עכשיו - נזק מתמשך מכל כיוון אפשרי בערך לכולם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אין לנו נתונים נכונים ומדוייקים על בני ה 16-60,

אתה לא באמת יודע כמה מאומתים חדשים ביום יש בקבוצה הזאת.

רק בגלל שהמספרים בבתי חולים גדלו מ 20 ל 40?? אז מה ?

אולי יש שם אלפי מאומתים ביום שלא נבדקים כלל? 

 

משהו מוזר קורה בארה"ב ובריטניה,  בצורה מתואמת יש ירידה חזקה במספר המאומתים?

למרות שהיקף החיסונים שם קטן מהיקף החיסונים שלנו?

אבל הם התחילו לשחק עם המוטציה הבריטית לפנינו...   לצערי, גם אחרי שנה רב הנסתר על הגלוי. 

אבל לדעתי השלב הזה קצת יותר אופטימי ממה שנראה 

לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

פרופסור בליצר ברצף פוסטים בטוויטר, שאני מאוד אהבתי לקרוא. 

 

 

הולך לקרוא, אבל בגדול רק מהתקציר שלך אני בעד

ולדעתי זה יהיה פחות כואב ממה שהוא מתאר

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 דקות, יבגניפ כתב:

פרופסור בליצר ברצף פוסטים בטוויטר, שאני מאוד אהבתי לקרוא. 

בגדול הטענה שלו היא שסגר מפגר מהסוג שיש עכשיו שימש במשך שנה את הממשלה ככפתור ריסטרט, במקום התמודדות אפקטיבית ונחושה יותר עם המגפה - כמו מה שעשו בניו זילנד או מקומות אחרים בעולם. מן הסתם, גם זה לא אפקטיבי יותר, לטענתנו גם בגלל המוטציות וגם בכלל העדר הענות אצל אוכלוסיות שונות. 

ומכאן נשארים עם 2 אופציות: הראשונה היא לחזור לשגרה מלאה בעוד שבוע, כשחלק הארי מקבוצות הסיכון מחוסנות, יש אפשרות גם לצעירים להתחסן, ומי שבוחר שלא - בעיה שלו. לפי בליצר זה יכול לגרור חודש של תמותה המונית שאחריה המגפה תבלם.

האופציה השניה היא סגר דפרנציאלי מתמשך עד למיגור המחלה. ולזה אין שום התכנות כי זה לא עובד כבר עכשיו. המסקנה הסופית פשוטה, צינית ומפוכחת:

עדיף על מה שיש עכשיו - נזק מתמשך מכל כיוון אפשרי בערך לכולם.

בליצר הוא לא זה שהתווה מדיניות?
 הוא כמו ביבי שמתלונן שהמדינה לא עושה משהו..

לפני 44 דקות, sperial כתב:

 

 

עריכה: משרד הבריאות פרסם את הדו"ח היומי לאתמול. מטריד מאד. רק 55,000 בדיקות ו-75,000 מנות חיסון, רובן המוחלט מנה שניה. יש לנו בעיה קשה עם הצעירים.

 

זה כאילו אתה חי בעולם משלך.
לצעירים כרגע **אסור**לקבל מנות חיסון. כל מה שהצעירים מתחסנים זה בניגוד להנחיות!
אני יכול להגיד לך שרק אתמול 8-9 צעירים מהעבודה שלי התחסנו בגלל מודיעין טוב על מספר מקומות שהיו עודפים. אני אישית התחסנתי לפני שבועיים אחריי מספר פעמים שעמדתי בתור עודפים לשווא ורק בגלל שאמרו לי שיש במקום מסויים הלכתי. 

 שהממשלה תפתח כבר לכולם לקבוע תורים וכולם ילכו להתחסן.
איך אתה יכול לצפות שאנשים יתחסנו בכמויות אם אסור?!

פורסם
לפני 36 דקות, יבגניפ כתב:

באין אחדות ובאין ערבות הדדית יפרע עם, ונשלם את מחיר ההתפשטות במכה אחת וכואבת.

משפט כל כך נכון, רק חבל שיש לביבי משפט אז לא נראה את האופציה הזו קורית וחבל..

 

לפני 14 דקות, יובל .מ. כתב:

בליצר הוא לא זה שהתווה מדיניות?

הוא רק פקיד שאומרים לו מה לעשות והוא עושה.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...