Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

התמותה העודפת הזו היא כבר תחת השפעה של הסגר - אנחנו כבר 5 שבועות בתוך הסגר הראשוני ושלושה שבועות בתוך הסגר שאמור להיות משופר. 

 

גם את השפעת החיסון אתה חוגג מוקדם מדי, אנחנו רק בהשפעה ראשונית ומוקדמת שלו, נכון להיום יש 1,130,000 אנשים שנחשבים מחוסנים (כלומר קיבלו 2 מנות וחלף שבוע מאז המנה האחרונה). לא נראה את השפעת החיסון המסיבי של האוכלוסיה המבוגרת לפני אמצע פברואר, ובינתיים מספר החולים הקשים והקריטיים הצעירים הולך וגדל, שרון אלרעי-פרייס מדברת על כך ש-40% מהתחלואה מקורה במערכת החינוך (נו, לא מפתיע עם התנהלות החרדים), ובכתבה מדברים על 25 צעירים מתחת גיל 40 מחוברים ל-ECMO - מה לעשות, כאשר התחלואה גבוהה גם הצעירים חוטפים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספיראל ,  יאללה תפתח כבר את השמפנייה , רואים את ההשפעה של החיסונים.

 אם לא תהיה הפתעה שמכיוון לא צפוי , אז אנחנו כבר בתפנית.

שבוע שבועיים וזהו ... 

הסגר עכשיו זה רק על מנת לעזור קצת לצוותי הרפואה בבתי חולים. 

אבל הם כבר 3 ימים מקבלים רק 100 חולים קשה, אחרי שהתרגלו לקבל 180.

 אני בטוח שהם מרגישים הקלה. 

 

image.png.f5794e2467bf300346cc5765585ccbba.png

 

 

image.png.23e6a1acc7d73421773e344fcd4c5c5a.png

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

הסגר נגמר טכנית היום או שכבר החליטו להאריך אותו בשבוע?

 

 

חברים.. טכנית הסגר נגמר עוד 40 דקות. 

עדיין לא האריכו אותו ואם לא יעשו את זה ב -40 דקות הקרובות אז אפשר לצאת מעל 1000 מטר הבית.

אז מי שרוצה לנצל את ההפוגה (לא ברור כמה זמן היא תהיה), אפשר להתארגן וצאת לכביש בעוד 40 דקות.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עכשיו אתה אומר לי אחרי שכבר הלכתי לישון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לא נראה לי שאתה ישן...  השאלה האם אפשר לסמוך על ביבי וגנץ שימשיכו להתקוטט עד 3:00 בבוקר?

 

 

image.png.c71b791a2e6f2892c1525d9c6ba9a073.png

 

 

גנץ כבר לא מאמין לאף אחד , הוא צריך לוודא כמה פעמים שלא עושים לו תרגיל.

על זה נאמר "הנכווה ברותחין נזהר בצוננין", כאילו WTF .

כולם עבדו עליו..

-ראש ממשלה חליפי.

- בהצבעות לפירוק הממשלה , חברים שלו התחבאו לחניון ודפקו אותו

- ניסנקורין ברח לו מיד אחרי ההליכה לבחירות .

 

אז כאילו מה כבר אכפת לו , האם הסגר יוארך עד ליום חמישי או עד ליום ראשון ..כאילו דה.

 

 

image.png.142ef11abcab1ca04b4357387c1d59d5.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

אגב. רה"מ אומר שהסגר מציל אנשים. אבל פרופסורים כולל "הפרוייקטור" אומרים שסגר לא ישנה כלום לכאן או לכאן במצב הזה. אז למה סגר?

כדי שתהיה הצדקה לקבל עוד דחיה במשפט? הרי עכשיו כבר ברור ששבוע סגר לא יתן כלום. חודש-חודשיים אולי כן. שבוע- לא

 

ביזיון של מדינה

נסעתי עכשיו כל הדרך מקיסריה לישוב אירוס ואז לת"א

אפילו לא מחסום אחד

איפה יש מחסום

בכביש 4 בכניסה לבני ברק

כדי שאם יעבור איזה כתב חדשות יראה מחסום

 

הם לא מבינים שאת כל המאות מאומתים מהאירוע של היום המחסומים כבר לא יתפסו

בושה של מדינה

לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

הסגר נגמר טכנית היום או שכבר החליטו להאריך אותו בשבוע?

 

מה פתאום נגמר

אתה לא רואה שכולם בבית?

 

HkgPbKExd_0_0_1280_854_0_x-large.jpg

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

עם כל הדו"חות שהיה אפשר לחלק בהלוויות בירושלים, היה אפשר כבר לסגור את הגירעון בתקציב

 

מה פתאום דוחות. מה זה הגישה האלימה הזאת ? תפסיק לעודד מלחמת אחים

מה קרה? אי אפשר לפתור דברים בהידברות? בהתעלמות? 

לא שמעת את כל הדוברים של המשטרה שמספרים לך איזה שפיכת דמים הייתה אם היו אוכפים שם?

 

מעניין אותי מה הסיפור הזה שונה משפיכת דמים בחברון, בעזה, ובעימותים אחרים

למה חיים של חיילים פחות חשובים מחיים של חרדים

למה בשביל לתפוס איזה מחבל שזורק אבן אפשר להכניס 30 חיילים שיכולים למות, אבל בשביל לתפוס מאות\אלפי אנשים שהולכים להביא להדבקה המונית לא טורחים להכניס אף אחד.

פתאום לאחת המדינות הכי חזקות בעולם אין אמצעים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

שחרר כבר,  בדיחה לשמוע שרים מכחול לבן מדברים על 10,000 משתתפים בהלוויה שנדבקים ידביקו את כל המשפחה.

זה אחרי חודשים ארוכים שהם טוענים שההפגנות במוצאי שבת הן באויר הפתוח ולא נדבקים שם. 

כאילו , כל סוף שבוע יש הפגנת ענק בבלפור.  מה ההבדל? 

 

וכל השוטרים בירושלים , אין להם מה לחפש בין תל אביב לקיסריה.

 

בנתיים עוד 15 דקות לסיום הסגר והשרים יצאו להפסקה ולא מצליחים להחליט האם להצביע על הארכת הסגר עד יום ראשון או עד יום חמישי . 

פשוט בדיחה

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

שחרר כבר,  בדיחה לשמוע שרים מכחול לבן מדברים על 10,000 משתתפים בהלוויה שנדבקים ידביקו את כל המשפחה.

זה אחרי חודשים ארוכים שהם טוענים שההפגנות במוצאי שבת הן באויר הפתוח ולא נדבקים שם. 

כאילו , כל סוף שבוע יש הפגנת ענק בבלפור.  מה ההבדל? 

 

וכל השוטרים בירושלים , אין להם מה לחפש בין תל אביב לקיסריה.

 

בנתיים עוד 15 דקות לסיום הסגר והשרים יצאו להפסקה ולא מצליחים להחליט האם להצביע על הארכת הסגר עד יום ראשון או עד יום חמישי . 

פשוט בדיחה

 

ההבדל הוא כזה

האנשים שבאים להפגנות לא מגיעים לשם אחרי שבמשך חודשים במקום להיות בסגר הם מתערבבים בכוונה במקומות שברור שהתחלואה שם גדולה פי 40% יותר מכל מקום אחר

האנשים בהפגנות באים מישובים נקיים כמוני וכמוך, וביום יום הולכים עם מסכות ושומרים על ההנחיות, ומגיעים לבלפור להפגין

לעומתם אלה בהלוויות, ממילא כל השבוע מסתובבים בתלמודים תורה, בתי כנסת, חתונות של מאות-אלפי אנשים, ועוד ועוד ועוד מקומות בלי לשים מסכה בכלל, כשממילא, גם אם הם שמים מסכה, יש שם אחוזי הדבקה סופר גבוהים

 

אז כן

הסיכוי להדבק בהלוויה הרבה יותר גבוה מהסיכוי להדבק בבלפור

 

בכל מקרה קח סקופ

ישבתי כל הערב עם כמה אנשים, ראינו את התמונות האלה והחלטתי שמה 1.3 אני מפסיק להגביל את הלקוחות.

שכל אחד יביא מי שהוא רוצה ומה שהוא רוצה.

מרץ זה כבר לא חורף, יש מאות לוקיישנים מנותקים מהעיר שאפשר לעשות בהם מה שרוצים

הייתי נחמד מדי, הפסדתי המון כסף בגלל הרצון הטוב שלי לתרום למאבק הזה

אני מרגיש שחוץ מכמה מגזרים חילוניים פראיירים, כולם שמים זין וזה רק הולך להתעצם מהיום והלאה

אז אני מבחינתי סיימתי לספוג הפסדים בשביל מדינה שנותנת יד לאפליה כל כך מגעילה

כל מי שרק ירצה יוכל לשכור את השירותים שלי איתי או בלעדיי החל מ 1.3

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 2
פורסם

הסגר הזה באמת משנה משהו למישהו?

האוכלוסיות הכי מסוכנות בציבור עושות מה שבא להן

אלה שסובלים מהסגר הם אלה ששומרים על ההנחיות ואין מה לחשוש מהם

 

אני חושב שכל אדם שפוי שעד היום שמר על ההנחיות, ראה את התמונות היום ויקום מחר בבוקר ויעשה מה שנראה לו לנכון עם העסק שלו ועם המגבלת 1000 מטר המטומטמת הזאת

הסגר כבר נגמר

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש אנשים שלא יכולים להגיע פיזית להתחסן

אני לא חושב שיש מליון כאלה

ובכללי אני מתחיל לחשוב שהוא מתפקד יותר ככתב חדשות שצריך לייצר אקשן ולא כפרופסור שנותן שירות לציבור

פורסם
לפני 39 דקות, Transporter כתב:

שכל אחד יביא מי שהוא רוצה ומה שהוא רוצה.

שאלת תם - באירועים שעשית עד כה, האם דאגת לעשות סירקולציה של אוויר? מאווררים\מזגנים וכדומה?

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ברבש פרופ' חכם והוא צודק.

צריך לחסן כמה שיותר מהר וכמה שיותר אנשים.

ככל שיותר יתחסנו נסיים עם הXרא הזה יותר מהר,  אבל אני אופטימי. 

זוכר את יולי אוגוסט שנה שעברה?   הכל היה פתוח, הייתה עלייה בתחלואה, אבל לא הייתה השתוללוות.

לכן לדעתי גם עם רק 50% מתחסנים נוכל להגיע למצב של יולי אוגוסט כבר באפריל. 

 

הדרך היחידה לשכנע את הבלתי מתחסנים להתחסן, זה פשוט לפתוח הכל וכל יום לפרסם.

יש 20,000 מאומתים חדשים:

2,000 מתוכם קיבלו חיסון ו 18,000 לא התחסנו.

יש 800 חולים קשה, מתוכם 50 התחסנו ו 750 לא התחסנו. 

יש 20 נפטרים... 1 מחוסן ו 19 לא מחוסנים. 

 

למזלו את טרנספורטר, אני חושב שזה יקרה בסביבות 1/3/21 , ככה שהאיומים שלו הם לשוא. 

 

לפי המספרים של לפני שבועייים.

מתוך 10,000 מאומתים ביום רק 1,000 היו בני 60 פלוס.

אבל מתוך ה 1000 , 100 הידרדרו להיות חולים קשה.

ומתוך ה 9000 האחרים רק 40 הידרדרו להיות חולים קשה.

 

אם חיסנו 80% מבני ה 60 פלוס, ו 50% מהצעירים,  זה חייב להשפיע.

ואל תשכח שאם  נגיע ל 20,000 מאומתים ביום, זה עוד 20,000 מתחסנים טבעי ביום.

תוך 3 חודשים (100 יום) זה עוד 2 מיליון מחוסנים ..

וזהו אתה בחיסון עדר.

 

נותר רק לחכות למוטציה שעמידה לחיסון , סביר להניח שהיא תהיה מדבקת פחות ולכן יהיה קל להתמודד איתה.

ולקבל מנה שלישית עם עידכון לדור 6. 

 

 

מוטציה עמידה לחיסון ומדבקת יותר.. תתגלה כבר באיזורים אחרים בעולם לפני שנגלה אותה פה.

לעומת זאת מוטציה עמידה ומדבקת פחות, תתגלה רק באיזור עם הרבה מחוסנים

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, DareDevil כתב:

שאלת תם - באירועים שעשית עד כה, האם דאגת לעשות סירקולציה של אוויר? מאווררים\מזגנים וכדומה?

 

זה ממש לא ענייני ולא מתפקידי

יש חוק שקובע 10 בפנים \ 20 בחוץ

 

מי שרוצה יכול להשכיר ממני מאווררים, צילרים, תנורים

 

אני לא דואג לשום דבר ולא עובר עם אקונומיקה על הסכו"ם לפני שאתה אוכל ממנו.

 

לפני 1 דקה, korola כתב:

זוכר את יולי אוגוסט שנה שעברה?   הכל היה פתוח, הייתה עלייה בתחלואה, אבל לא הייתה השתוללוות.

 

זוכר את ספטמבר שבא ישר אחרי אוגוסט ? המצב כבר לא היה כזה טוב

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

@korolaאני לא פותח את השמפניות לפני יום רביעי-חמישי, כשאני רואה את המגמה של אמצע השבוע.

 

לא שאתה בהכרח טועה, פשוט המספרים בסופ"ש מעוותים, והשבוע זה היה קיצוני במיוחד, פחות מ-30,000 בדיקות בשבת. תוסיף את המרתפים של החרדים ותבין שאין לנו מושג מה מתרחש.

 

גם לגבי החיסונים אני מוטרד - בני 16-40 עדיין רחוקים מ-50%, ומספר המתחסנים אתמול היה קטן (פחות מ-110,000 עד הדיווח של 8 בערב).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...