Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא ירדתי לרזולוציות האלה מתי הם כתבו מה וכו'.

אני יודע שאחרי שבנט נתן "צ'ק פתוח" לליצמן שמשרד הביטחון יעשה מה שצריך קרו 2 דברים:

1. ביקשו הרבה מתכנתים, לפחות מאשתי קיבלו כמה שמכירים react native, וקיבלו עוד כאלה שהיו צריכים ללמוד react native.

2. התחילו לחלק משימות של שמירה בבתי אבות, חלוקת מזון, והסעת שומרים לבתי אבות.

 

אלה דברים שאני יודע מכלי ראשון, שים לב לזה:

ציטוט

the many volunteers who contributed their time and abilities to the project

 

אף אחד לא הכריח את החיילים לעבוד על האפליקציה, כמעט כולם רצו, לא לכולם אושר להשתתף

 

@Or05230 - תודה רבה, אם כן היה יותר נכון מצידו לומר "מגן 2.0" :)

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 29 דקות, Or05230 כתב:

גרסא 2:

https://github.com/MohGovIL/hamagen-react-native/milestone/1

שימוש בבלוטוס וכדומה.

 

מה זה אומר שימוש בבלוטוס?

האפליקציה תשחרר לי את הבלוטוס שיהיה גלוי ?  אצלי הוא לא סגור כל הזמן, אבל לא במוד גלוי? 

וכל עוד לא מכריחים את כולם להוריד את האפליקציה , אין לזה ממש ערך

Use Bluetooth to identify proximity between two people

פורסם
 
מה זה אומר שימוש בבלוטוס?
האפליקציה תשחרר לי את הבלוטוס שיהיה גלוי ?  אצלי הוא לא סגור כל הזמן, אבל לא במוד גלוי? 
וכל עוד לא מכריחים את כולם להוריד את האפליקציה , אין לזה ממש ערך

Use Bluetooth to identify proximity between two people

https://github.com/MohGovIL/hamagen-react-native/issues/126

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

טוב, הבנתי את הפרוטוקול , אבל כמה זמן לוקח לזוג טלפונים לייצר קישור בבלוטוס?

ואם הבלוטוס שלי עכשיו מחובר לאוזניות שלי? בזמן ריצה או קניות בסופר?

האם הוא עדיין יכול לתקשר ולייצר קשרים עם כל הטלפונים האחרים בסביבה?

החלפת ה hash היא רק אחרי יצירת הקשר , כך שהטלפון ייצר שוב ושוב קשרים עם אותם טלפונים בסביבה?

 

וגם נחמד להכיר את קורל וארתור.

אצלנו בוב תמיד מדבר עם המאהבת אליס. 

ואיכשהו אישתו אייב מנסה תמיד להקשיב להם. 

וגם צץ לי עוד רעיון מגניב...   כל אדם מקבל הקצאה של מגעים ליום.

המגעים נספרים ע"י hase שונים שהטלפון מוסיף כל יום.

אפשר לא לספור haseים קבועים שמופיעים כל יום (בני משפחה , קולגות בעבודה)

עברת את ההקצאה - אתה מקבל הודעה מהאפליצקיה לחזור הבייתה ולא לצאת עד מחר.

אתה עובד חיוני .. תקבל קוד מהמעביד להגדלת ההקצאה (שוטרים / נהגי אוטובוס / רופאים .. שליחים וכדומה)

אתה עשיר ורוצה לחגוג.. אין בעיה אפשר למכור ולקנות הקצאות מאנשים שמעדיפים להישאר בבית ולא לצאת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
פורסם

  

לפני 5 שעות, korola כתב:

נחזיר את השקף של משרד הבריאות שלנו ... סטיסטיקה מהמאובחנים ... עכשיו חושבים שהיו פי 2 עד פי 10 חולים שלא אובחנו (רובם ללא תסמינים או אם תסמינים קלים)

הוא די סותר את הנתונים מהגימנסיה שזה המקום היחידי שעשו בדיקות לכולם.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

 

היה נכון להשתמש במילה סותר אם היינו משווים תפוחים לפתוחים.

השקף הזה מראה את התפלגות המחלה מאלו שאובחנו באותה תקופה, רשמתי שלדעתי בנוסף לאלו היו עוד נשאים/חתולים ללא תסמינים שהשקף הזה התעלם מהם.

השקף הזה כולל את כל החולים, כולל בגילאים מבוגרים. 

 

הגימנסיה לא הייתה המקום הראשון בעולם ולא היחיד בעולם שעשו בדיקות כאלה.

הדיימונד פרינסס ביפן הייתה הראשונה שבדקו את כל האנשים שהיו על הסיפון, ואז התגלה שיש הרבה חולים ללא תסמינים.

כתבתי פה על זה בפברואר.

בגימנסיה יש הרבה ילדים ולכן זאת סטיסטיקה של ילדים ולא כל האוכלוסייה , בגימנסיה בדקו את כולם ומה שפורסם יכול להיות שהוא כולל גם כאלה בתקופת ה-5 ימים הראשונים , שבשקף מראה שכולם ללא תסמינים. 

פורסם (נערך)

5 ימים הם הזמן החציוני מהדבקה עד הופעת תסמינים. הזמן יכול להמשך עד 14 יום, וזו הסיבה בגללה נקבע בידוד שזה משכו.

 

לגבי הגימנסיה - לא ראיתי את הסקר, ולא ברור לי אם הוא כולל גם את תוצאות הבדיקה החוזרת שנערכה כעבור 5 ימים.

 

לפני יומיים - שלושה משרד הבריאות הקל שוב את הגדרת המחלימים, כך שסביר שבשבוע הקרוב נראה הרבה מחלימים. חלק חשוב מההקלה הוא לנשאים ללא תסמינים, שיכולים לקבל את השחרור אחרי 6 ימים (ושתי בדיקות עוקבות שליליות בהפרש 24 שעות).

 

מכל מקום, לאף אחד אין מושג מה המספר האמיתי של נדבקים ללא תסמיני, כיוון שלא נעשו בדיקות סקר באוכלוסיה. המספרים מאיסלנד (0.6-0.8%) נכונים ללפני כחודשיים, אני לא מכיר מספרים מעודכנים. בודאי לא מישראל. כל נושא הסקרים הסרולוגיים בעייתי מאד כיוון שמאפייני הבדיקות הסרלוגיות מבחינת דיוק אינם ידועים.

 

דרך אגב, למרות הודעת ארגון הבראות העולמי, שיא ההדבקה הוא ביום - יומיים שלפני הופעת התסמינים, והמדבקות (כך מנסחים את זה?) פוחתת עד היום השמיני למחלה. ועוד דבר שקראתי היום - יותר משיש מפיצי על יש ארועי הפצת על, והריחוק החברתי ומסיכות מועילים מאוד בצמצום ההפצה. ולידיעת המשתמש @Transporter - כנסים וחתונות נכנסים לקטגוריה הזו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון גרוע 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קרב במשרד הבריאות. פרופ׳ גרוטו אישר לטדי שגיא להגיע לישראל מקפריסין בלי בידוד ובלי כלום. כנראה כשאתה מיליארדר החוקים לגביך שונים.

 

עכשיו טוענים שבגלל מראית עין על גרוטו להתפטר. נראה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, garicho כתב:

קרב במשרד הבריאות. פרופ׳ גרוטו אישר לטדי שגיא להגיע לישראל מקפריסין בלי בידוד ובלי כלום. כנראה כשאתה מיליארדר החוקים לגביך שונים.

 

עכשיו טוענים שבגלל מראית עין על גרוטו להתפטר. נראה

 

וואו טרנספורטר בטוח יעשה מזה מטעמים שיביישו אפילו ואגיו ב900 שקל 🤣

פורסם
לפני 30 דקות, garicho כתב:

כנראה כשאתה מיליארדר החוקים לגביך שונים.

הוירוס מפחד מהדולרים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 שעה, sperial כתב:

והמדבקות (כך מנסחים את זה?)

 

יכולת הדבקה זה נקרא לא?

 

לפני 1 שעה, sperial כתב:

ועוד דבר שקראתי היום - יותר משיש מפיצי על יש ארועי הפצת על, והריחוק החברתי ומסיכות מועילים מאוד בצמצום ההפצה. ולידיעת המשתמש @Transporter - כנסים וחתונות נכנסים לקטגוריה הזו.

 

הייתה על זה גם כתבה בחדשות.

אם יש אירוע המוני (כמו משחק כדורגל), עם חולה שהוא גם סופר ספרדר, זה כנראה השוני המהותי בין ההתפרצות במדינות שונות.

זה אומר שכל מדינה יכלה להיות במקום איטליה, פשוט צריך "סערה מושלמת" שכוללת אירוע המוני (בעיקר במקום סגור), בלי מסיכות וריחוק, עם אדם חולה שהוא גם סופר ספרדר.

אם האקסלים של @korola (אגב זה הזמן לגנוז אותן) התייחסו למדביק אחד שמדביק 2-3-4 אנשים, אז מדברים על זה שאדם רגיל מדביק 1 אולי 2, אבל הסופר ספרדרים הם ג'וקר שמדביק 20-70 איש.

 

אם יצליחו לזהות נטייה גנטית או מאפיין אחר שהופך אדם לסופר ספרדר, זה גיים צ'יינג'ר, זה אומר שאפשר לבודד אותם כדי שיידבקו פחות מכלל האוכלוסיה, ולבדוק אותם בתדירות גבוהה יותר כדי שאם חלו יבודדו יחסית במהירות לאחר ההדבקה ולא יספיקו להדביק הרבה, ולא את כלל האוכלוסיה שהיא הרבה פחות מדביקה.

זה גם אומר שאולי אותם אנשים יצטרכו להמנע מאירועים המוניים במקומות סגורים ואז מנטרלים חלק משמעותי מהסערה המושלמת.

הם לא יוכלו ללכת לחתונה של הבנדוד, אבל כל השאר כן.

 

אגב מסתבר שהפונקציונליות הזו של סופר ספרדר זה תכונה של כל משפחת הקורונה כולל הסארס ומארס.

 

לפני כשעה, garicho כתב:

קרב במשרד הבריאות. פרופ׳ גרוטו אישר לטדי שגיא להגיע לישראל מקפריסין בלי בידוד ובלי כלום. כנראה כשאתה מיליארדר החוקים לגביך שונים.

 

עכשיו טוענים שבגלל מראית עין על גרוטו להתפטר. נראה

 

פיספסתי את זה ורציתי לשאול מה היה שם, תודה.

עזוב מראית עין, אם זה נכון הוא צריך להתפטר ולהתנצל.

ביזיון ממדרגה ראשונה. כאילו שאם אתה מיליארדר אתה לא יכול להיות סופר ספרדר.

 

לפני כשעה, flytomars כתב:

וואו טרנספורטר בטוח יעשה מזה מטעמים שיביישו אפילו ואגיו ב900 שקל 

 

אם זה נכון בצדק הוא יעשה מזה מטעמים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, garicho כתב:

קרב במשרד הבריאות. פרופ׳ גרוטו אישר לטדי שגיא להגיע לישראל מקפריסין בלי בידוד ובלי כלום. כנראה כשאתה מיליארדר החוקים לגביך שונים.

 

עכשיו טוענים שבגלל מראית עין על גרוטו להתפטר. נראה

 

אם טרנספורטר לא היה במסיבה אז אין מה להמשיך לדון בעניין ההודעה בעיתונות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

כתבתי כבר את דעתי על גרוטו, ובכל זאת אני מקווה מאוד שיהיה משהוא שיסביר את הפרסום הזה או שהוא התגלה כלא נכון כי אם לא זה בלתי נתפס!
הבנאדם סוגר אלפי עסקים ומביא אנשים פה למצב של קריסה כלכלית ומצד שני מאשר למיארדר להגיע למסיבה לא חוקית על גג בניין בת"א בלי להכנס לבידוד... מה אני אגיד... היה צריך ללכת הביתה אתמול.

נקווה שיש לו הסבר טוב.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

או שהא יעבור למנות קרב או שהוא יפתח על ברסי וסדצקי. הולך להיות מעניין    :popcorn:

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...