Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

תזכיר לי מתי היו הפגנות בזיזה בארץ?  בארה"ב כל פעם שיש משהו הם מנצלים את זה לצאת להפגנות בזיזה.

בהרבה סרטונים רואים שהרבה לבנים נמצאים בהפגנות האלה. 

 

תזכור על הקוטג איזה בלאגן היה פה.. על קוטג שעולה 4.90 ש"ח..

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

תזכיר לי מתי היו הפגנות בזיזה בארץ?  בארה"ב כל פעם שיש משהו הם מנצלים את זה לצאת להפגנות בזיזה.

בהרבה סרטונים רואים שהרבה לבנים נמצאים בהפגנות האלה. 

 

אם אינני טועה בשנות ה-50/60. אבל מה זה משנה אם ידחקו אנשים לתחתית הם יצאו ויבזזו כמו בארה"ב. 

 

לפני 11 דקות, Bob Ross כתב:

יש לי תחושה שאם המגפה הזו פה להישאר,  והסגרים האלה ימשיכו לאורך זמן - נתחיל לראות כאן הפרות סדר ובזיזות כמו בארה"ב.

לישראלים אין סבלנות ולא יתנו לאף אחד לסגור אותם לתקופה ממושכת.

 

בארצות הברית המגפה הפכה להיות כרונית. תראה מה הולך שם. אנתוני פאוצ'י אמר בתחילת השנה שימותו בין 100-200 אלף אמריקאים הסתכלו עליו כאילו הוא נפל מהירח וטראמפ מיהר לתקן שימותו גג 50-60 אלף כמו בעונת שפעת קשה. קו ה-100 אלף מתים נחצה ואף אחד כבר לא מתרגש. 

 

סטאלין אמר מותו של אדם אחד הוא טרגדיה, מותם של מיליונים: סטטיסטיקה. צדק. אנשים מתרגלים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, Bob Ross כתב:

 

תזכור על הקוטג איזה בלאגן היה פה.. על קוטג שעולה 4.90 ש"ח..

היה רחוק מאד מבזיזת חנויות ואלימות כמו למשל מחאת האתיופים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

 כמו למשל מחאת האתיופים.

 

שים לב מה רשמת כאן 👆 אז באותה נשימה אתה מחזק אותי ואת כימגיא, שזה בהחלט תרחיש אפשרי בארץ.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

לא הייתה להם שום תוכנית מסודרת ליום שאחרי.

 

זאת הנקודה. ישבו חודשיים וכול מה שחשבו עליו זה תו סגול (שאף אחד לא אוכף) ובלי תוכנית.

אפילו להעתיק מהאירופאים לא הצליחו. וזה סתם דורש גוגל תירגום לעברית.

 

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

אל תדאג, הפעם הסגר יגיע מהציבור ולא מהמדינה.

לדעתי ירביצו ימשיכו לטפטף את ההנחיות, ברגע יפרסמו על עוד ועוד נדבקים.

הציבור יבין לבד ויצמצם את החשיפה שלו, פחות מסעדות , פחות בתי קפה.

אם תהיה חתונה גדולה, ילך רק נציג אחד מהמשפחה.  

 

חכה נראה היום ומחר כמה ישלחו את הילדים שלהם לבתי המדגרות לקורונה.

זה נכון ולא נכון, הציבור המבוגר ידע לשמור על עצמו.

אני צעיר, נמצא בחברה של צעירים, אני לא רואה אותנו שומרים על ההנחיות גם אם מספר הנדבקים יהיה גבוה.

מה שצריך כאן זו אכיפה, כבר הבנו שמסכה וריחוק יכולים לעזור מאוד.

קנסות לחנויות, ברים ומסעדות (לאו דווקא לבעלים אלא גם ללקוחות!), אכיפה הדוקה, אין דרך אחרת, ברגע שנדע שפקחים מסתובבים ומחלקים דוחות ללא הרף נלמד להקפיד על הכללים.

עיריית תל אביב עשתה את זה עם הקסדות בדו"ג החשמליים, עשרות פקחים בכל חור בתל אביב, עכשיו פחד מוות להסתובב עם הקורקינט ללא קסדה, זה צריך להיות מאוד דומה עם מסיכה .

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם
בתאריך 27.5.2020 בשעה 19:03, David32 כתב:

סלחו לי על האוף טופיק, אבל במקום לעדכן ולחשוב מה עושים, האלה למעלה מתעסקים במה מירי רגב חושבת על גנץ ואיך גנץ נפגע ממירי. הדברים הבאמת חשובים בחיים.

 

לא שמעת? שאלו בחופי הים ונופשי חופי הים אמרו שנגמרה הקורונה, מאחורינו

 

בתאריך 27.5.2020 בשעה 19:40, יבגניפ כתב:

באיטליה אחרי הסגר במשך שבועות כל יום צצו אלפי חולים חדשים. בישראל לא. בגרמניה היו יחסית פחות מאיטליה, שזה גם מספר שצריך להסתכל עליו ולנסות להבין לפני דיבורים על תמותה.

 

גם בישראל זה קרה (למרות שהסגר לא היה ממש סגר) וגם בגרמניה.

יש לזה אפילו שם מדעי - תקופת דגירה, יש לזה גם שם באנגלית, Incubation Period, חומר קריאה מומלץ.

 

בתאריך 27.5.2020 בשעה 21:55, korola כתב:

משרד הבריאות שלנו עידכן את מספר המאומתים מאתמול -  0.7 אחוז מ 6606 , שזה כנראה באיזור ה 46 חולים חדשים אתמול.

היום נרשמו רק 24 שזה בסדר כי אתמול בשעה הזאת היו 32, אז יש עדיין תקווה להתייצבות מחדש. 

 

אבל מה שמטריד יותר זה שהיום מספר המונשמים עלה ב-5.  וזה לא מסתדר עם המספרים הנמוכים של השבועיים האחרונים.

 

image.png.d596fad0dcc4f288697bafdd5d6941ce.png

 

image.png.d98878b8678741127ebaa63aecc093ed.png

 

זה דווקא מסתדר יופי, בודקים רק את מי שמגיע לבית החולים שזה בכל מקרה לא מקרה קל והסיכוי שלו להסתבך גבוה בהרבה.

למעט הגימנסיה וכאלה כמעט ולא בודקים.

 

בתאריך 27.5.2020 בשעה 23:35, Transporter כתב:

מקווה מאוד שגם אם יהיה גל שני לא יסגרו שום דבר וילמדו לחיות עם זה

 

תמשיך לקוות, אם Push come to shove ועם ההתנהגות כמו שהייתה בסופ"ש הזה, יהיה עוד סגר שני ושלישי וחמישי.

ימשכו יותר קרוב למכונות הנשמה מלאות ובתי חולים עמוסים, אבל יעצרו רגע לפני, או רגע אחרי, כי זה לא בדיוק תוכנית כבקשתך והתוכניות הן טובות עד שהן פוגשות במציאות.

 

ציטוט

רוב הסיכויים שרוב האנשים ישרדו

ומי שלא ישרוד, עם כל העצב שבדבר..

 

אתה מתנדב להיות הראשון?

 

הכי מצחיק שאין לך מושג וחצי מושג בכלכלה, שהרי אתה יודע מה המשמעות הכלכלית של נניח 90% שורדים? כלומר 10% מאוכלוסיה שמתה במגיפה?

ואני מדבר על רוב מוחלט, לא סתם רוב כמו שכתבת. שלא תדע מה המשמעות הכלכלית של 49.9% מתים.

 

בתאריך 27.5.2020 בשעה 23:35, Transporter כתב:

אבל דבר אחד כיף לשמוע

מנכל משרד הבריאות הבא הוא פרופסור שבא מהתחום (שכחתי איזה בית חולים)

נראה שלמדו מהטעות עם הביזיון שקדם לו

 

מה תגיד אם גם המנכ"ל הבא יעשה סגר כשהמספרים יטפסו כמו על הצלע של הר אוורסט?

לס המחוספס יש רק אחד, וגם הוא מדבר ככה רק כי הוא לא בתפקיד ולא אחראי לחיים של אף אחד.

 

בתאריך 27.5.2020 בשעה 23:51, Transporter כתב:

אל תשכח שתל אביב כוללת גם את יפו ששם לא בדיוק מקפידים על הכללים

 

גם חופי ת"א וגם האומן שייכים ליפו?

כי כולנו ראינו עד כמה מקפידים שם על הכללים.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 00:03, Transporter כתב:

מי שסבא שלו חשוב לו - ישמור עליו

 

אולי לך יש רעיון אחרי שחליל הודה בפה מלא שזה באזז וורד בלי עצם, איך בדיוק קורה ה"ישמור עליו" הזה?

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 01:36, מרק10 כתב:

m3x7r3m3 מאחריו

 

בדרך לפאב? נראה לך?

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 08:02, asafasraf כתב:

מי שחושב שסגר נוסף יעבור בשקט מבחינת התושבים כאן הוא נאיבי ברמות על.
אנשים חטפו בוקס כלכלי והתברר להם שזה מזבוב ולא מאריה.
בפעם הבאה פשוט לא יקשיבו ויצאו לרחובות (למעט אנשי כת ביבי הקיצוניים).

 

מה תעשה כשכיתה של גולני מפטרלת ברחוב שלך?

או צוות מג"ב?

 

או יותר טוב, כשמי שיוציא את האף שלו בלי מסיכה יקבל קנס 1500 שקל נניח

כל אלה דברים שהיו ועדיין על השולחן.

ביבי ביקש (ולא יקבל) אישור ממשרד המשפטים (או במילים אחרות מהיועמ"ש או מי מטעמו) להסמיך חוקית פקחים לתת דו"חות בנושא כדי לחסוך חודש הכשרה (זוכרים שכתבתי על זה מתישהו לאורך העמודים?)

את הבקשה הוא הזכיר בנאום לאומה, את התשובה השלילית יבליעו בעמוד 15 בידיעות ודף לפני הספורט בישראל היום.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 09:33, halperin96 כתב:

מליון מובטלים ומלא עסקים שקרסו בשביל להציל 150-200 איש,מתוך ה150 עוד 100 בערך בקבוצת סיכון ידועה שאפשר לבודד,זה לא שווה את הפגיעה בשאר.

 

החשבון שלך לא נכון, אתה לא יודע כמה הצלת, ואתה גם לא תדע עד שיהיה חיסון או טיפול יעיל.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 11:00, halperin96 כתב:

הייתה התפרצות במוקד של צעירים,כמות החולים קשה לא זינקה ולא היו "ערימות של גופות",הביטוי הזה שאתה כל כך אוהב.

 

אתה יודע שהיו גם היו מתים מבני ברק וירושלים כן?

ואתה יודע שבבני ברק הסתובבו פטרולים של משטרה שלא נתנו לאנשים להוציא אף מהבתים?

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 11:00, halperin96 כתב:

על 170,000 חולים בטיפול וריחוק נכון של האוכלוסיות בסיכון אתה לא אמור לעבור את האלף מתים.

 

תסביר את המתמטיקה שהביאה אותך למספר הזה. כי מכל כיוון שאני רואה זו טעות.

במצב של מדינה מגויסת, סגר, משק מושבת חלקית ובתי חולים ללא טיפולים דחופים, ואפשרות להעביר מטופל צעיר ממכונת הנשמה באשדוד למכונת אקמו בתל אביב, המספרים הם 17,000 חולים => 284 מתים ועוד לא סיימנו (יש עוד 30 ומשהו מונשמים נכון לעכשיו, לפי הסטטיסטיקה בערך חצי מהם לא ימשיכו איתנו, זה עוד 15-16 סוגר לך 300 מתים).

איך בהכפלה של 10, בלי סגר, בלי מדינה מגויסת, בלי משק מושבת בכלל, ועם עומס פי 10 על בתי החולים ומערכת הבריאות בכלל, אתה מגיע רק לפי 3 מתים?

מתמטית זה נראה כמו Wishful thinking ולא חישוב מתמטי.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 11:26, halperin96 כתב:

עכשו יש לך מליון מובטלים שרבים לא חזרו לעבודה,יש קיצוצי שכר ורמץ החיים ירדה.

 

יש 284 אנשים שבאופן מילולי רמת החיים שלהם ירדה, ועוד לא סיימנו.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 11:45, Transporter כתב:

אבל הוא צודק

עוד לא התחלנו עם ההשלכות ותראה כמה מסעדות כבר הודיעו שלא יוכלו לפתוח

חכה, עוד לא התחלנו עם חנויות בקניון שפתחו לפני חודש ובנו על זה שהכל יחזור לשיגרה מהר

בוא נראה עוד חודשיים, כשהם יבינו שאנשים כבר לא יכולים לזרוק 2000-3000 בחנות בגדים סטנדרטית, 

שגם חנויות בגדים בקניון רמת אביב לא עושות את המחזורים שעשו קודם

עסקים יתחילו להסגר

ואז נראה מי יכול לעשות עוד סגר

 

אתה לא מבין שזה הפוך, יותר עסקים סוגרים לחלוטין = פחות עסקים שצריכים סיוע בזמן סגר.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 12:00, korola כתב:

זאת תגובה טובה, ברגע שתתחיל התפרצות בתל אביב, אז יהיו הודעות מקדימות בתקשורת.

זה לא שבאמצע הלילה יכניסו צבא ויסגרו את כל הכניסות והיציאות (כמו שעשו לשכונה בבית שמש או לבני ברק).

ידליפו מראש, יודיעו בתקשורת שתל אביב עברה לצבע אדום ושוקלים להטיל סגר מלא.

 

ואז מה יקרה? אלפי צעירים יברחו מתל אביב למשפחות שלהם בכל רחבי הארץ, נכון רובם יהיו בריאים והכל בסדר.

אבל כמה עשרות מהם יהיו חולים ללא תסמינים.  והם יגיעו לחיפה - יקפצו למכולת של ספריאל בבוקר.

יגיעו לעפולה, לטבריה, למודיעין , להרצליה. 

 

זה באופן מילולי מה שקרה בצרפת.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 12:00, Transporter כתב:

אני תומך בלעשות סגר איפה שיש בעיה.

זה הרבה יותר יעיל. סגר לשבוע שבועיים ולא חודשיים מיותרים

 

ד"ר טרנספורטר, סגר לשבוע שבועיים לא עושה כלום.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 13:00, Transporter כתב:

כתבתי לך כבר כמה פעמים ואכתוב שוב

כשיש 17,000 חולים, הסגר לא יכול להבריא או להחמיר את המצב שלהם

14000 החלימו לא בזכות הסגר !!! אלא בזכות המערכת החיסונית שלהם

בזכות זה שבגילאים מסויימים במצב בריאותי מסויים אתה פשוט עובר את המחלה בקלות !

 

רק צעירים בודדים נזקקו לאשפוז וגם אותם הצילו

אז אל תספר לי על סגר, זה לא מה שגרם לכל הצעירים להבריא

 

תכתוב את זה גם עוד 15 פעם, זה לא יעשה את זה נכון.

צעיר ספורטאי בן 22 עם קריסת ריאות, מחובר למכשיר הנשמה באשדוד (בית חולים חדש, מה חדש הכי חדש שיש בארץ) ומה שהציל אותו זה שיש מכשיר אקמו פנוי בתל אביב.

למעשה מה שהציל אותו זה הסגר, כי בלי הסגר מכשיר האקמו היה תפוס ע"י מישהו מאזור ת"א.

מתמטיקה פשוטה, יותר חולים => יותר מונשמים => יותר נזקקים לאקמו => יותר מתים.

אין דרך להתחמק מהמתמטיקה הזו.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 17:22, יבגניפ כתב:

אתה בעצמך לא מכבד את ההנחיות. פשוט עוטף את זה במאות פוסטים של הסברים למה אצלך זה שונה.

אבל עזוב, למה אני טורח.

בכל מקרה, תל אביב זה לא אתה. צר לי לאכזב אותך. אם כל ההזוים מפלורנטין יעזבו, תל אביב תהפוך לנס ציונה.

אם אתה או כל תושבי צהלה יעזבו ביחד, אף אחד לא ישים לב.

 

רואה? אני יכול להסכים איתך לפעמים ב-100%.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 19:37, ChemGuy85 כתב:

מספר החולים בגימנסיה ממשיך לעלות. ככה מסתיימת פנטזיה של ילדים לא נדבקים/מדביקים + הפוגת קיץ. 

 

אלה חטיבות ביניים ותיכון, לא עליהם דיברו כשאמרו שילדים פחות מפיצים.

אגב נכון לעכשיו מדברים בגימנסיה על Super Spreader שהדביק ישירות מעל 70 איש.

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 23:11, מרק10 כתב:

בחייאת ספיראל, נראה לך שהוא ישנה את דעתו בגלל כמה חולים חדשים.

 

אפילו עובדות לא ישנו את דעתו

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 23:22, Bob Ross כתב:

האמת שיחסית לתמונות מהפאבים והמסעדות המפוצצים, ציפיתי לעלייה חדה יותר

 

חכה 14 יום ואז נראה את ההשפעה של היום

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 10:34, asafasraf כתב:

בהתחשב בכמות המתים (ואין לי ספק שזה נשמע רע מאוד), הסגר היה אגרסיבי מאוד.
מי שחושב שהוא עצר את התמותה פשוט טועה, הוא רק עיקב את ההדבקה.

 

מי שחושב כמוך זה בד"כ מי שלא מבין שכמות המתים היא פונקציה של הסגר.

והסגר בישראל ממש לא היה אגרסיבי, סגרון לכל היותר.

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 17:19, ChemGuy85 כתב:

העניין הוא שיותר לא יצליחו לעשות סגר חלקי כי הציבור ובעלי עסקים פשוט לא יצייתו. עכשיו כל מה שנותר זה לקחת אחריות מלאה על גורלנו ולקוות שהוירוס הוא באמת סוג של שפעת עם יחסי ציבור. 

 

אם יהיה סגר נוסף, הוא יהיה סגר אמיתי, לא הצעצוע שהיה לנו בסיבוב הקודם.

ייתנו למצב להדרדר הרבה יותר עד שזה יגיע, ואז יהיה סגר, עם גולני וגבעתי ומג"ב ברחובות.

כזה שכדי לצאת תצטרך אישור מעבר או נניח אישה קצינה בקבע 🤣

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 17:27, sperial כתב:

חוץ מזה, בארץ לא פרסמו שום מידע עלפרופיל הנדבקים המאובחנים ולא על תוצאי מחלה שאינם מוות והתוצאים האלה לא פחות חשובים מהתמותה. כיוון שאם תצא חי אבל בכסא גלגלים זה לא בדיוק מה שאתה רוצה.

 

חוץ מאשר על הבחור אחד שיצא ממכונת הנשמה (צעיר) וכבר איזה חודש בפיזיותרפיה כדי לחזור ללכת.

לא הספקתי לראות את כל הכתבה, אבל הבנתי את הפאנצ'ליין.

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 19:51, Blaz00r כתב:

עזוב את המספר המוחלט, זה מגלם אחוז חיוביים של מעל 6%, זה מטורף, לא חושב שהגענו לאחוז כזה גם בשיא הגל הקודם.

 

כבר כתבתי שהם בודקים רק מה שחייב, וזה מייצר סטטיסטיקה מעוותת של אחוז חיוביים כלפי מעלה מצד אחד, ומספר חיוביים אבסולוטי כלפי מטה מצד שני.

אבל כולם נותנים כתף כדי לייצר מראית עין שמאפשרת לפתוח את המסעדות ולהמשיך כרגיל בדרך ל-14.6 לפתיחה הסופית.

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 20:07, asafasraf כתב:

שנית, אפשר לראות שהפעם גם השרים עומדים על הרגליים האחוריות וסגר לא עומד על הפרק.

 

לא הבנת את הקונספט, כל השחקנים ביצעו את תפקידם כנדרש, משרד הבריאות רצה השבתה של בית הספר הספציפי ואופציה לסגר במיקום גיאוגרפי מוגדר, אם יבקש את זה מראש יקבל אולי השבתה של בית הספר הספציפי וגם זה לא בטוח. טקטיקה בסיסית למו"מ.

כמו ששחר ידרוש עבור תקליטן 8 אלף, זיקוקים אלפיים וקונפטי חוטים 5 אלף, כדי שבחבילה הוא יוכל להציע "הנחה" ולתת הכל ב-12.

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 22:11, halperin96 כתב:

אני קונה איתו וואגיו אז זה ממגן אותי בחזרה

 

הוואגיו ממגן אותך רק אם אתה שם אותו נכון עם רצועות השומן על האוזניים וזה מכסה את האף ואת הפה.

 

בתאריך 29.5.2020 בשעה 22:33, sperial כתב:

הבעיה היא המעגלים הרחבים יותר של אותם מורים ותלמידים. חוץ מזה, השאלה הגדולה היא כמה זמן הם כבר בבידוד, כיוון שלוקח לבדיקה כמה ימים מההדבקה עד שהיא הופכת חיובית. אם בודקים מוקדם מדי מקבלים תוצאה שלילית כזובה, כך שיתכן שיהיה צורך במחזור נוסף של בדיקות למי שיצא שלילי. בכל מקרה, כל המגעים מחוייבים ב-14 ימי בידוד (מאז המגע האחרון עם חולה מאומת).

 

כבר זימנו את כל התלמידים ומשפחתם לבדיקות נוספות היום או מחר, ככל הנראה זה "שרף" את יכולת הבדיקות של ירושלים עד ליום שלישי.

 

בתאריך 30.5.2020 בשעה 15:03, khalil כתב:

והערה אחרונה, בר סימןטוב ישב אתמול במסיבת העיתונאים אחרי שקיבל יד חופשית לחודשיים הסגר, ואמר לצופים בפרצוף, אתם אשמים  כי אחרי חודשיים אלה את לא לובשים מסיכות בחוף הים ובבית ספר, לי זה נשמע כבזיון גדול, לאנשים אחרים זה נשמע כביקורת לגיטימית, כנראה שיש תהום בין התפיסות שלנו.

 

לפחות יש לו נתונים לגבות את הטענות שלו, חודשיים סגר (בערך סגר) שיטחו את העקומה, ואפילו הביאו לירידה תלולה במקרי ההדבקה החדשים.

לטוענים שמנגד מה יש כדי לגבות את הטענות שלהם? שהוירוס באורח קסום מפסיד להדביק אחרי שבועיים? מה זה קוטג'?

 

וזה לא מוריד מהטענות שלי כנגד אותו משרד ואותו מנכ"ל על זה שיישרו קו והפחיתו את כמות הבדיקות כדי להתאים את המספרים לתנאים שקבעו לחזרה מלאה של המשק.

 

לפני 15 שעות, David32 כתב:

אתה יודע, אתה מסתכל על מקרה מאוד ספציפי, ההכפלות היו על כלל האוכלוסיה, לא רק ילדים.

הכוונה שילדים מתנהגים אחרת, אצליהם הכפלות יכולות הגיע יותר מהר. אחד יכול להדביק יותר משלושה, תלוי מה הם עושים.

 

כבר עכשיו ברור שיש שם Super spreader אחד לפחות, אחד שאחראי להדבקה של 70 אחרים.

 

לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

בשום פנים ואופן אסור להסכים לסגר נוסף. מקווה מאוד שאם זה יקרה אנשים יצאו לרחובות וישרפו את המדינה עד שצוות הטמבלים הזה יבין את המסר ויתחיל לעבוד או ילך הביתה.

 

הסיכוי שזה יקרה דומה לסיכוי שאני אזכה בטוטו, כשאני לא צופה בכדורגל, לא ממלא טוטו, ואין ליגה

 

לפני 5 שעות, Transporter כתב:

תחשוב שהיו עושים סגר יותר חזק, היו אומרים "זאת האפשרות היחידה, הנה קבלנו 250 מתים"

אבל בפועל עשו סגר יותר רגוע ממה שביקשו, וקבלנו 250 מתים

יכול להיות שאם היו עושים יותר גרוע ממה שהיה בפועל גם היינו מקבלים 250 מתים, אבל לא נדע את זה

 

אני פשוט חייב לדעת - אתה מאמין לעצמך?

 

לפני 5 שעות, korola כתב:

חכה נראה היום ומחר כמה ישלחו את הילדים שלהם לבתי המדגרות לקורונה.

 

האחים הקטנים של רוב תלמידי הגימנסיה הולכים לבית ספר יסודי אחד, הבית ספר לא מושבת, תיאורטית, יש מורים, אין תלמידים.

המשפחות השביתו את הבית ספר.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

להסמיך חוקית פקחים לתת דו"חות בנושא כדי לחסוך חודש הכשרה (זוכרים שכתבתי על זה מתישהו לאורך העמודים?)

 חודש הכשרה וכתבת את זה לפני חודש.

איך שלא תסובב את זה ליאור....

 

עכשיו בוא, לא מתכוון להיכנס לדיון פוליטי על ביבי מול בתי המשפט אבל אם יש דבר אחד שאני בטוח בו זה שבישראל כשממש רוצים - מקבלים.

אם ביבי וגנצ'וש עכשיו ממש רוצים להכשיר פקחים בשעה וחצי ושיתנו דוחות - הוא עושה את זה תוך דקה (כי כשהוא רוצה משהו, ובטח משהו קטן כזה - הוא מקבל). אבללללללללללללללללללל.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 38 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

האחים הקטנים של רוב תלמידי הגימנסיה הולכים לבית ספר יסודי אחד, הבית ספר לא מושבת, תיאורטית, יש מורים, אין תלמידים.

המשפחות השביתו את הבית ספר.

 

המדינה לא השביתה את בתי הספר, היא רק ביטלה את חוק חינוך חובה, יש שמועות כאלה שזה גם מבטל את הכיסוי הביטוחי לילדים.

ועכשיו הורה שרוצה שישלח את הילד על אחריותו.

 

העיקר שבית הספר לא מושבת, המורות יקבלו משכורת. חכה שזה ירוץ בקבוצות של ההורים 

 

image.thumb.png.4ae4353b3f0011f31188753279b13e61.png

פורסם

בואו נדבר על המורים רגע

התראיינה היום מורה או מנהלת

שטוענת שהם לא יכולים להיות כמו שוטרים,

כשמדבר איתה תלמיד עם מסכה היא לא מבינה אותו ,זה לא נוח וכו' (נשמע שהיא ממש דואגת לאכוף את ההנחיות)

היא טוענת שהיא פשוט לא יכולה לאכוף (אולי גם לא מעוניינת, עושה לה חיים קלים)

והיא פשוט חושבת שצריך ללמד מהבית

מה את אומרת? אולי גם נכפיל לך את המשכורת כשאת יושבת בבית ומלמדת שעה ביום

 

העניין הוא שאם בעל מסעדה לא יאכוף הוא יקבל קנס ויסגרו לו את העסק

אם היא לא תאכוף, אז יגידו לה נו נו נו

זאת הבעיה

פורסם

מורה היא לא בעלת מסעדה, כול ההשוואה הזאת הזויה.

גם לדבר על זה שמורים מלמדים שעה ביום זה הזוי, אולי ספריאל יסביר לך כמה זמן משקיעים מורים בשיעורים שלהם.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ערוץ 12: קפצנו מ 5-10 חולים חדשים ביום למעל 100

 

מתי היו פה 5 חולים חדשים ביום  ? בסוף פברואר?

לפני 7 דקות, David32 כתב:

מורה היא לא בעלת מסעדה, כול ההשוואה הזאת הזויה.

גם לדבר על זה שמורים מלמדים שעה ביום זה הזוי, אולי ספריאל יסביר לך כמה זמן משקיעים מורים בשיעורים שלהם.

 

אני לא צריך שהוא יסביר לי

אישתו של חבר שלי מורה של כיתות ה'

הראתה לי בדיוק מה היה הלוז שלה בקורונה

 

מורה היא לא בעלת מסעדה, אבל היא מקבלת כסף כדי שהילדים יגיעו בשלום ויחזרו בשלום

ואם צריך להעיר לילד שישים מסכה, ואם צריך להתאמץ קצת יותר כדי לשמוע את הילד מדבר עם מסכה אז עושים את זה

ולא מתלוננים על זה וכנראה גם נותנים יד לזה ומעלימים עין כי זה עושה לכולנו חיים יותר קלים

פורסם

אתה מבין שהמורה היא המלצר, נכון ... 

בעל המסעדה זאת המדינה.

ובעל מסעדה מתעסק עם אנשים מבוגרים , מורות מתעסקות עם ילדים.

 

פורסם
לפני 46 דקות, David32 כתב:

 חודש הכשרה וכתבת את זה לפני חודש.

איך שלא תסובב את זה ליאור....

 

עכשיו בוא, לא מתכוון להיכנס לדיון פוליטי על ביבי מול בתי המשפט אבל אם יש דבר אחד שאני בטוח בו זה שבישראל כשממש רוצים - מקבלים.

אם ביבי וגנצ'וש עכשיו ממש רוצים להכשיר פקחים בשעה וחצי ושיתנו דוחות - הוא עושה את זה תוך דקה (כי כשהוא רוצה משהו, ובטח משהו קטן כזה - הוא מקבל). אבללללללללללללללללללל.

 

 

אבל לא התחילו הכשרה לפני חודש, מעכשיו הוא רוצה לחסוך חודש הבנתוס?

הוא רוצה שהפקחים יהיו מוסמכים מה-1.6 ולא מה-1.7.

 

עזוב פוליטיקה - אם זילבר תחליט שלא - גם אם ביבי יעמוד על הראש סטייל בן גוריון בחוף ירושלים שהוא יקים בירושלים הוא לא יקבל.

 

לפני 37 דקות, korola כתב:

המדינה לא השביתה את בתי הספר, היא רק ביטלה את חוק חינוך חובה, יש שמועות כאלה שזה גם מבטל את הכיסוי הביטוחי לילדים.

ועכשיו הורה שרוצה שישלח את הילד על אחריותו.

 

העיקר שבית הספר לא מושבת, המורות יקבלו משכורת. חכה שזה ירוץ בקבוצות של ההורים 

 

image.thumb.png.4ae4353b3f0011f31188753279b13e61.png

 

השהתה את החוק, כן, לא בטוח שהתירוץ יעבוד לחברות הביטוח.

המורות ימשיכו לקבל משכורת, הן מגיעות לעבודה, מכינות מערכי שיעור. ברור שיקבלו משכורת, אחרת זה הלנת שכר.

 

לפני 27 דקות, Transporter כתב:

מה את אומרת? אולי גם נכפיל לך את המשכורת כשאת יושבת בבית ומלמדת שעה ביום

 

ברור, נראה לך שמורה מלמדת שעה ביום?

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, Transporter כתב:

מתי היו פה 5 חולים חדשים ביום  ? בסוף פברואר?

 

״5-10 חולים חדשים ביום״

15/5: 10

20/5: 6

24/5: 5

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
×
×
  • תוכן חדש...