Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Transporter כתב:

לא צריך להיות לי אולם אירועים או מסעדה בשביל לדעת שלפתוח אולם גדול ל 100 איש

או לפתוח מסעדה בשביל 30 מנות ביום

זה פשוט לא כלכלי

לקוח שהתחייבו לו בחוזה 280 שקל מנה על 350 איש (לא אחד פחות!) לא יוכל לקבל את אותו מחיר ל 100 איש

זה פשוט לא הגיוני ובלתי אפשרי

וזה באמת לא יקרה.

 

בוא נחכה שבועיים ונראה אם בעלי האולמות חושבים כמוני

למרות שיש לי את התשובה כבר מאתמול

 

תכף הוא יכתוב לי שצריך לפתוח את לייב פארק בשביל 200 איש שרוצים לראות הופעה

ושנפסיק להיות בכיינים ולחפש לעשות מליונים

אפס הבנה בכלכלה אמרתי ?

 

אתה כמו בעל מפעל הקרח שלא מבין שהעולם משתנה, ומתעקש לפתוח את העסק כמו שאתה רוצה.

 

אם אתה תחפש לפתוח אולם עם 50 מלצרים ברור שתפסיד

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מקדונלדס בכלל חזרו בהם מההחלטה לסגור אחרי שבוע אחד בלבד ועברו למתכונת משלוחים + דרייבאין. כלומר היו "סגורים" כולה שבוע אחד (23-29 במרץ).

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה כמו בעל מפעל הקרח שלא מבין שהעולם משתנה, ומתעקש לפתוח את העסק כמו שאתה רוצה.

 

אם אתה תחפש לפתוח אולם עם 50 מלצרים ברור שתפסיד

 

מלצרים זאת לא ההוצאה היחידה

יש הוצאות של פתיחת דלת של העסק בין אם אתה מביא 200 ובין אם אתה מביא 2000

לא בכל מצב משתלם לפתוח

הוכחה לזה שכל שנה בבין המיצרים ובעומר האולמות סגורים ונעולים ולא מארחים  אירועים קטנים 

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

למה לבעל הבית להחזיק מסעדה גדולה פתוחה אם רוב ההכנסות שלו ממשלוחים וטייק אווי ?

 

 

יש מישהו בקהל שיכול להסביר לאדון טרנספורטר למה שמסעדה תוסיף מקומות ישיבה אם היא יכולה לעבוד ממקור הכנסה אחר?

 

למה לבעל מסעדה לא להרוויח עוד?

למה כול הפיצריות מחזיקות גם מקומות ישיבה? נראה לך שהם חיות על זה?

 

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

 

קודם כל אני יכול לדבר בשם של מי שבא לי וזה לא מעניין אותי מה אתה חושב על זה

דבר שני כל עוד אולמות סגורים יש לי עסק שלם שכמעט ולא עובד

דבר שלישי דברנו על זה שאולמות לא יפתחו בשביל 100 איש, לא על זה שנקרוס וזה יפריע למישהו. שוב אתה מוכיח אפס הבנת הנקרא

 

נכון לפני חודשיים אמרתי שאין לי בעיה לא לעבוד עד 2021 ועכשיו אני אומר שאני מחזיק מעמיד. כלומר עמדתי במה שאמרתי. אפס הבנת הנקרא

 

אתה משעמם אותי

 

אם דעתי לא הייתה חשובה לך,לא היית מגיב בצורה כזאת.

העסק שלך  לא מעניין אותי ולא אף אחד אחר פה.

אין לך אולם ועכשיו אתה אומר שאולם לא יפתח בשביל 100איש?וואו,באמת שאתה ליצן.

כל הזמן הזה בילבלת את המח על אולומות כאשר אין לך אולם ואתה קובע מי לא.

 

לא,לא עמדת במה שאמרת.עברו רק חודשיים ולא 25 חודשים-לא עמדת בכלום.

 

משעמם אותך או לא,אתה עדיין מגיב לי .

אז שוב אתה משקר.לא רק שאתה ליצן,עם 0 יכולות של הבנת הנקרא ו0 הבנה של כספים ועסקים הינך גם שקר.

לפני 12 דקות, Blaz00r כתב:

מקדונלדס בכלל חזרו בהם מההחלטה לסגור אחרי שבוע אחד בלבד ועברו למתכונת משלוחים + דרייבאין. כלומר היו "סגורים" כולה שבוע אחד (23-29 במרץ).

 

 

 

לפני 9 דקות, David32 כתב:

 

 

יש מישהו בקהל שיכול להסביר לאדון טרנספורטר למה שמסעדה תוסיף מקומות ישיבה אם היא יכולה לעבוד ממקור הכנסה אחר?

 

למה לבעל מסעדה לא להרוויח עוד?

למה כול הפיצריות מחזיקות גם מקומות ישיבה? נראה לך שהם חיות על זה?

 

 

 

 

אל תבלבל אותו עם עובדות

 

 

 

 

לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה כמו בעל מפעל הקרח שלא מבין שהעולם משתנה, ומתעקש לפתוח את העסק כמו שאתה רוצה.

 

אם אתה תחפש לפתוח אולם עם 50 מלצרים ברור שתפסיד

 

 

 

אולמות אירועים לא משלמים למלצרים.

אתה מחזק את דברי,תודה לך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, arturkopit כתב:

 

אז שוב אתה משקר.לא רק שאתה ליצן,עם 0 יכולות של הבנת הנקרא ו0 הבנה של כספים ועסקים הינך גם שקר.

 

לפני 43 דקות, arturkopit כתב:

 

רוצה לדעת משהו?לאף אחד לא אכפת ממך ולא מהאולמות שלך.

אתה תקרוס,מישהו אחר יבוא במקומך.אתה נמצא בתחום אשר יש בוכמות עצומה של מחליפים,אתה לא מיוחד אתה סתם בכיין.

 

 

התבלבלת קצת, FXP זה לא פה. לא מבין למה אתה מנסה לפגוע ולהטריל אנשים אחרים פה. גם אם אתה לא מסכים איתו, למה אתה מתבטא ככה? הבחור לא עובד כבר חודשיים .. חשבת אולי שיש לו משפחה וילדים והוצאות והדאגה שלו בשמיים בגלל המצב אם יוכל לכלכל אותם? מה זה הדיבור הנגוע הזה? אני בספק שאתה מדבר ככה בעולם האמיתי אז אל תקלקל את עצמך פה.

 

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

עזבו אותכם עסקים קטנים, חברות גדולות כאלה שנסחרות בבורסה מקבלות הערת עסק חי.

המשמעות היא שרואה החשבון שמבקר את החברה חושש שאם לא יהיה שינוי במצב היא לא תוכל לפרוע את חובתיה. 

כלכלה זה מצב עדין שמבוסס על אמון, אמונה ואופטימיות, ברגע שהאמון נפגע (לא משלמים חובות ) , אין אופטימיות שיהיה טוב יותר.

אז הכל מתחיל לעצור לאט לאט. 

 

וזה בלי לדבר על גל שני או שלישי או רביעי . 

 

image.png.80b83d85ee3ec6c20473f100f9019a96.png

פורסם
לפני 1 דקה, Bob Ross כתב:

 

 

התבלבלת קצת, FXP זה לא פה. לא מבין למה אתה מנסה לפגוע ולהטריל אנשים אחרים פה. גם אם אתה לא מסכים איתו, למה אתה מתבטא ככה? הבחור לא עובד כבר חודשיים .. חשבת אולי שיש לו משפחה וילדים והוצאות והדאגה שלו בשמיים בגלל המצב אם יוכל לכלכל אותם? מה זה הדיבור הנגוע הזה? אני בספק שאתה מדבר ככה בעולם האמיתי אז אל תקלקל את עצמך פה.

 

בחרת להכנס לויכוח באמצע כאשר לא קראת את מה שהלך פה במהלך של חודשיים.

הבן אדם טען שיש לו כסף עד 2021 ואין לו בעיה לא לעבוד ולשבת רגל על רגל כל הזמן הזה.

'שקרן\בכיין,' אינם מילים של דיבור נגוע.איני מנסה לפגוע פה באף אחד,אדם אשר נעלב מתגובה באיזה פורום זה קצת עצוב,מה שבטוח שהוא לא.הרי אותו טוחן את אותה שטות במשך כל הזמן ולא משנה כמה מוכיחים לו שהוא טועה ולא מבין בנושא[לא רק אני,אלא כלל חברי הפורום].

בנוסף  הבן אדם פה במשך חודשיים לפחות[לא יודע מה היה לפני] מבלבל את המח בנוגע לדברים אשר הוא לא מבין בהם.

פורסם

 

ציטוט

איש קטן

ציטוט

בסופו של יום זה סתם עוד טרול שמצא קצת תעסוקה בקורונה.

ציטוט

או שאולי אתה חי פשוט בסרט

ציטוט

כרגיל התגובות שלך טיפשיות ולא מעניינות

ציטוט

אתה משעמם אותי

 

 

מה נסגר?! משאירים אתכם לבד לדקה ואתם מתחילים להתנהג כמו טוקבקיסטים בפורנהאב?!

חלאס עם השפה הגועלית הזו, ויפה שעה אחת קודם. שרשור ארוך, מתגלגל וקולח, אף אחד לא רוצה לנעול אותו או להתחיל לחלק פה התראות על זה שאתם מדברים כמו נהגי משאית (נכון, חלק מהביטויים פה נשמעים יותר כמו קללות של ילדים בכיתה ב' וחצי, אבל עדיין). יאללה, תרגיעו. אפשר לא להסכים, לא צריך לעשות את זה בצורה הזו.
 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, korola כתב:

עזבו אותכם עסקים קטנים, חברות גדולות כאלה שנסחרות בבורסה מקבלות הערת עסק חי.

המשמעות היא שרואה החשבון שמבקר את החברה חושש שאם לא יהיה שינוי במצב היא לא תוכל לפרוע את חובתיה. 

כלכלה זה מצב עדין שמבוסס על אמון, אמונה ואופטימיות, ברגע שהאמון נפגע (לא משלמים חובות ) , אין אופטימיות שיהיה טוב יותר.

אז הכל מתחיל לעצור לאט לאט. 

 

וזה בלי לדבר על גל שני או שלישי או רביעי . 

 

image.png.80b83d85ee3ec6c20473f100f9019a96.png

 

מעניין.

 

ייתכן ומדובר בכסת"ח של הפירמה המבקרת אותם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 35 דקות, Transporter כתב:

 

מלצרים זאת לא ההוצאה היחידה

יש הוצאות של פתיחת דלת של העסק בין אם אתה מביא 200 ובין אם אתה מביא 2000

לא בכל מצב משתלם לפתוח

הוכחה לזה שכל שנה בבין המיצרים ובעומר האולמות סגורים ונעולים ולא מארחים  אירועים קטנים 

 

יש הוצאות בין אם אתה פותח דלתות ובין אם לא.

 

בבין המיצרים יש שיקולים עסקיים שונים. אתה יכול למצוא עצמך פותח ומאבד קהלים שלמים או אפילו את התעודת כשרות (אם המשגיח מסרב להגיע להשגיח הלכה התעודה לא רק לתקופת בין המיצרים).

 

לפני 30 דקות, arturkopit כתב:

אולמות אירועים לא משלמים למלצרים.

אתה מחזק את דברי,תודה לך.

תלוי איפה, יש כאלה שבהחלט משלמים.

וכן אני מחזק את דבריך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, korola כתב:

עזבו אותכם עסקים קטנים, חברות גדולות כאלה שנסחרות בבורסה מקבלות הערת עסק חי.

המשמעות היא שרואה החשבון שמבקר את החברה חושש שאם לא יהיה שינוי במצב היא לא תוכל לפרוע את חובתיה. 

כלכלה זה מצב עדין שמבוסס על אמון, אמונה ואופטימיות, ברגע שהאמון נפגע (לא משלמים חובות ) , אין אופטימיות שיהיה טוב יותר.

אז הכל מתחיל לעצור לאט לאט. 

 

וזה בלי לדבר על גל שני או שלישי או רביעי . 

 

image.png.80b83d85ee3ec6c20473f100f9019a96.png

וככה, רבותי, מפיצים פייק ניוז

נחש מה היה שיעור החברות עם אזהרת עסק חי בבורסה בספטמבר 2019? נכון, 10%:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001299217

עריכה אחרונה על ידי BarryG
  • אהבתי 2
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
×
×
  • תוכן חדש...