Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד שהנזק שאדם עושה לעצמו בד"כ (להוציא פיגועי התאבדות) לא פוגע באוכלוסייה מסביב, המטיילים הללו (אלו שצולמו ותועדו) מעוררים בי שאט נפש (חבל להשתמש במילים פחות זוהרות ולקבל אזהרה).

 

אני עוד יכול להבין שגופים פרטיים מימנו את המטוסים, ואולי איכשהו (בקושי) יכול להבין את ההשתתפות של המדינה, אבל אני לא מעכל את חוסר כפיות הטובה והאנוכיות שהם הציגו. מתחבקים ומתנשקים כאילו אין מגיפה. עכשיו גם אם נניח והקורונה לא פוגעת חזק בצעירים (וזה כנראה לא נכון), איך אדם לוקח על עצמו את הסיכון להידבק ולהיות נשא(!).

 

הרי המפגש הבא עם אדם בקבוצת סיכון (קבוצה די גדולה) הוא עלול להדביק וחלילה להביא (בעקיפין) למותו. מה זה הח*א הזה 😕

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

https://www.mako.co.il/tv-morning-news/articles/Article-1cce5e448150171027.htm

למי שעוד לא ראה את הדבילית הראשית שהתקשורת הוציאה מהמשבר הנוכחי... בבקשה.

כל עוס אנשים כאלו חיים בעולם שלנו לעולם לא נצליח להפטר מנגיפים כאלו...

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזו עמה.

בפעם הבאה צריך להגיד לסינים שיפתחו ווירוס שקטלני לערסים, לא לזקנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 18 שעות, Legend כתב:

באיזה רשתות שיווק?

ברובן

חצי חינם שופרסל רמי לוי, נראה כאילו שאת התוצרת חוץ פתאום התחילו למכור כאן, הגיוני?

אפילו תמרים שקניתי היה כתוב "איכות ייצור חוץ" משהו כזה.

Opel Adam S 2017

פורסם

קודם כל, לא כל אלו שחזרו מפרו הם כאלה. ולהגיד "למה הם טיילו שם בכלל ולא חזרו מייד" זה במקרה הטוב עקום. רובם מגיעים לשם כחלק מטיול ארוך של כמה חודשים אחרי צבא בדרום אמריקה. אני אישית אישית מכיר מישהו שהגיע לשם בסוף הטיול (אחרי כמעט חצי שנה בדרום אמריקה), ואיך שהעניינים התחילו להסלים באיטליה התחיל לחפש טיסות חזרה. הוא קנה משהו כמו 4 (!) כרטיסי טיסה שונים, כל אחד בהמון כסף, וכולם בוטלו בסוף (הטיסות לא יצאו). כשהגיע לארץ ההורים שלו השאירו לו רכב נפרד בנתב"ג והוא נסע בו לבידוד לבד.

 

לגבי שאר הח*ארות, וזה כולל גם את אלו שעלו על הטיסה בלי להירשם ודפקו אחרים שכן (להבנתי היו המון כאלה שחזרו לא בגלל הקורונה בכלל אלא כי "יש הזדמנות לטיסה חזור בחינם") וגם את אלו שחושבים שזה מצחיק להשתעל "בצחוק" ואלו שלא חתמו על ההתחייבות לבידוד - מקווה מאוד שהקארמה תכה בהם (או גורמי האכיפה).

 

ורציתי גם להביא לפה את המטומטמת הנ"ל שהתראיינה, אלי הקדים אותי. מופע של טמטום משווע וחוסר אחריות. בטמטומה גם הודתה שאם הייתה בבית שלה הייתה יוצאת שוב ורק הקנס מונע ממנה (וזה למה צריך להתחיל באכיפה קשה). מנותקת לחלוטין, מביאה את הוריה החרשים כדוגמה לאחריותה (מה הקשר בכלל? ואם את כ"כ דואגת להם למה טסת לעבוד בעגלות בארה"ב לכמה חודשים?), אומרת שלא רואה חדשות אז "לא יודעת מה קורה", אבל להביא את לפיד לחיזוק טענתה (???), זה כן. 

אגב, בדף הפייסבוק שלה היא שאלה לפני 3 ימים אם היא צריכה להיכנס לבידוד וענו לה שכן. לא ידעתי עלק, מטומטמת.

 

עצוב, עצוב, ועוד יותר עצוב שיש עוד המון (!!) כאלו.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, EliC25 כתב:

https://www.mako.co.il/tv-morning-news/articles/Article-1cce5e448150171027.htm

למי שעוד לא ראה את הדבילית הראשית שהתקשורת הוציאה מהמשבר הנוכחי... בבקשה.

כל עוס אנשים כאלו חיים בעולם שלנו לעולם לא נצליח להפטר מנגיפים כאלו...

 

כן אבל נראת טוב. בנוסף יש הורים חרשים בבית... וואי וואי וואי 

 

 

הודעה מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון בנוגע לחסכונות הפנסיוניים של כולנו (מצורף קובץ PDF רלוונטי לכולנו)

 

 

 

 

Corona_Updates-FAQ.pdf.pdf

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 40 דקות, EliC25 כתב:

https://www.mako.co.il/tv-morning-news/articles/Article-1cce5e448150171027.htm

למי שעוד לא ראה את הדבילית הראשית שהתקשורת הוציאה מהמשבר הנוכחי... בבקשה.

כל עוס אנשים כאלו חיים בעולם שלנו לעולם לא נצליח להפטר מנגיפים כאלו...

 

אני מקווה שיאיר לפיד מרוצה מההשלכות (בעקיפין) של הסרטון המטומטם שהוא פרסם (ולאחר מכן ערך, ממה שהבנתי).

 

לא אתפלא אם היא לא היחידה ש"הקשיבה" לו.

פורסם

עם כמה שהסרטון שלו היה הזוי, בוא לא נתמם. הבחורה אפילו לא הצליחה לשים את האצבע על מה בדיוק הוא אמר "אהה..אמרו פוליטיקאים...לפיד אמר משהו"), סתם ניסתה למצוא תירוץ לטמטום שלה, וגם את זה, כמה מפתיע, עשתה בטמטום. אני בספק גדול שמישהו יצא החוצה בגלל הדברים שלו (מי שמספיק חסר שכל בשביל לעשות את זה לא צריך את לפיד כחיזוק, ומי שבאמת מקשיב לו, הבין שמה שהוא אמר זה לא "אפשר לצאת החוצה זה הכל תעמולה של ביבי והליכוד").

פורסם
לפני 28 דקות, ChemGuy85 כתב:

הודעה מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון בנוגע לחסכונות הפנסיוניים של כולנו (מצורף קובץ PDF רלוונטי לכולנו)

 

אני מצטט מהמסמך שצירפת:
image.png.ed2718d20427f8e577b5a1e74636572e.png

באמת? או שאני לא יודע חשבון.. או שהם, 17 אלף שקל זה לא 198 אחוז מ12 אלף.... גם האחוזים השנתיים לא הגיוניים

פורסם (נערך)

בהינתן טווח השקעה של 30 שנה + 

ולאור הסיטואציה שנוצרה, 

אני בהחלט שוקל להסיט את כספי הפנסיה ממסלול תלוי גיל , למסלול מנייתי מקסימאלי עוקב מדד מניות. 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

לא אהיה מופתע אם זו קרות משפחה של המתלוננת על גנץ שנגע בה, גם מארה״ב

טמטום של אנשים אין לו גבולות

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

 

רופא בספרד טוען שמנתקים בני 65+ ממכונות הנשמה בשביל להנשים צעירים, נותנים למבוגרים משכחי כאבים ובגדול נותנים להם למות. 

 

פורסם
לפני 2 שעות, Blaz00r כתב:

עם כמה שהסרטון שלו היה הזוי, בוא לא נתמם. הבחורה אפילו לא הצליחה לשים את האצבע על מה בדיוק הוא אמר "אהה..אמרו פוליטיקאים...לפיד אמר משהו"), סתם ניסתה למצוא תירוץ לטמטום שלה, וגם את זה, כמה מפתיע, עשתה בטמטום. אני בספק גדול שמישהו יצא החוצה בגלל הדברים שלו (מי שמספיק חסר שכל בשביל לעשות את זה לא צריך את לפיד כחיזוק, ומי שבאמת מקשיב לו, הבין שמה שהוא אמר זה לא "אפשר לצאת החוצה זה הכל תעמולה של ביבי והליכוד").

לטובת מי שלא הספיק - מה הדביל אמר בסרטון שלו?

פורסם

בדרך כלל אני מאוד אוהב את העזרה ההדדית בשכונה החרדית שאני גר בה.

המון המון גמילות חסדים

זה הופיע בעלון השבועי.

זה הרגיז אותי

 

N95.JPG

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...